Деловодна информация
00111
15-00-117 09/07/2019 (дд/мм/гггг)
не
00111-2019-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Котел 000590540
пл.Възраждане №1
Котел BG342 8970 България
инж.Яна Гавова +359 45342336
svasileva.kotel@gmail.com +359 45342105/+359 45342540

Интернет адрес/и

https://kotel.bg

https://kotel.bg/profil-na-kupuvacha/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://kotel.bg/profil-na-kupuvacha/proceduri-po-zop-2019/4-2019-005
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изпълнение на СМР за ремонт на обекти от уличната мрежа, разположена на територията на община Котел 4-2019-005
45233252      
Строителство

Предметът на поръчката включва изпълнение на пътни строително-монтажни и ремонтни работи, или друг вид дейности за ремонт на обекти от уличната мрежа, разположена на територията на община Котел, включени в в бюджета на Община Котел за 2019 г.
Обектите и дейностите, включени в предмета на поръчката и разпределения за тях финансов ресурс са посочени в Приложение № 3 към документацията за обществената поръчка. Основните видове СМР, които ще се изпълняват на обектите включени в предмета на поръчката, са посочени в съответните количествено-стойностни сметки и Таблица № 1, приложени към документацията за обществената поръчка.
В процеса на изпълнение на договора, изпълнението на обектите включени в предметния обхват на поръчката, ще се възлага с писмени задания, в които ще се определят всички изисквания, свързани с изпълнението на съответния/ите обект/и.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
950511.83      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
45233330      
II.2.3) Място на изпълнение
BG342

обекти от уличната мрежи на територията на община Котел, съгласно приложен към документацията списък

Предметът на поръчката включва изпълнение на пътни строително-монтажни и ремонтни работи, или друг вид дейности за ремонт на обекти от уличната мрежа, разположена на територията на община Котел, включени в в бюджета на Община Котел за 2019 г.
Обектите и дейностите, включени в предмета на поръчката и разпределения за тях финансов ресурс са посочени в Приложение № 3 към документацията за обществената поръчка. Основните видове СМР, които ще се изпълняват на обектите включени в предмета на поръчката, са посочени в съответните количествено-стойностни сметки и Таблица № 1, приложени към документацията за обществената поръчка.
В процеса на изпълнение на договора, изпълнението на обектите включени в предметния обхват на поръчката, ще се възлага с писмени задания, в които ще се определят всички изисквания, свързани с изпълнението на съответния/ите обект/и.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок    10
Критерий, свързан с разходи 1 20
Крайни цени (стойности) за 37-те поименно посочени обекти с КСС, като общата оценка по този показател се разделя на по 1,63 точки за всеки обект с КСС    60,31
Среднотежестна цена за ремонтни дейности на други обекти от предметния обхват на обществената поръчка    29,69
II.2.6) Прогнозна стойност
950511.83      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/05/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Източниците за финансиране на поръчката ще са целеви средства от ДБ и собствени средства от общинския бюджет 2019 г. за ремонт и поддръжка на уличната мрежа в населените места на община Котел.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

В съответствие с чл.60, ал.1 от ЗОП и на осн. чл.3, ал.1 и ал.2 от Закона за камарата на строителите (ЗКС) възложителя поставя условие всеки участник в процедурата да отговаря на следното мининално изискване за годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност:
1.Да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в РБългария за изпълнение на строежи от ВТОРА група-строежи от транспортната инфраструктура, категория ЧЕТВЪРТА - строежи по чл.137, ал.1, т.4, буква „а” от ЗУТ, което да им позволява да изпълняват СМР от предмета на настоящата поръчка съгласно ЗКС (обн.ДВ, бр.108/ 29.12.2006г., последно изм. ДВ, бр. 25 от 26.03.2019г.) и Правилника за реда за вписване и водене на Централния профес.регистър на строителя, обн.,ДВ бр.100 от 15.12.2017г.
- В случай, че уч-никът е обединение, което не е ЮЛ изискването за вписване в ЦПРС се отнася за всички членове на обединението, които ще изпълняват строителна дейност, като в съответствие с чл.3, ал.3 от ЗКС е достатъчно поне един от членовете на обединението да е вписан в ЦПРС за посочената от Възложителя група и категория строежи.Всички вписани лица в ЦПРС следва да имат необходимото удостоверение и валиден контролен талон към него.
- Когато уч-кът е посочил в офертата си, че ще ползва подизпълнител/и и същите ще изпълняват някаква строителна дейност, те също трябва да са вписани в ЦПРС най-малко за дейностите, които ще изпълняват.
- Когато уч-кът е чуждестранно ФЛ или ЮЛ и не е вписан в ЦПРС в РБългария, на етап подаване на оферта той трябва да е вписан в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен или на друга държава-страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, за еквивалента група и категория строежи.
Чуждестранните уч-ници следва да имат в предвид, че съгласно чл.3, ал.1 от ЗКС, последния се прилага за бълг. и чуждестран. ФЛ и ЮЛ, регистрирани като търговци по национал. им законодателство, техните клонове, държавните и общинските предприятия, извършващи стр-ство на територията на РБългария, от което следва, че когато уч-кът е чуждестранно лице и извършва или ще извършва стр-во на територията на РБългария той също трябва да е вписан в ЦПРС за посочената от Възложителя група и категория строежи.
Указания:
а) За удостоверяване съответствието с критерия свързан с годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност, на етап подаване на оферта уч-ците и техните подизпълнители, ако има такива, попълват полето за отговор по т.1 в раздел А от Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП, като се посочва съответния професионален регистър и се прави точно позоваване на документа, в т.ч. номер, дата, обхват и срок на валидност. Посочва се дали съответните док-ти са на разположение в ел.формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи док-та за регистрация.
- Когато уч-кът е обединение,което не е ЮЛ, полето за отговор по т.1 в раздел А от Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП се попълва от тези членове на обединението в съответния личен ЕЕДОП, които ще изпълняват строителна дейност.
- Когато уч-кът е чуждестранно лице и същото не е вписано в ЦПРС в РБългария, представя и декларация в свободен текст, че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС в РБългария, отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител ще представи при сключване на договора изискваните по настоящия раздел документи, удостоверяващи вписването му в ЦПРС.
б) На етап разглеждане на офертите, Възложителят чрез назначената от него комисия има право на осн. чл.67, ал.5 от ЗОП да изисква от уч-ците по всяко време след отваряне на офертите, да представят всички или част от док-те посочените в буква в) от този раздел, чрез които се доказва информацията, декларирана в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
..................
/продължава в поле VІ.3) Допълнителна информация
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Всеки участник в процедурата трябва да отговаря на следните мин.изисквания за иконом. и финансово състояние в съответствие с чл.61, ал.1 от ЗОП:
1.Да е застраховал профес. си отговорност за вреди, причинени на други уч-ници в стро-вото и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията си, за което да има валидна застраховка „Професионална отговорност на участниците в стр-вото” по смисъла на чл.171 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) със застрахователна сума, покриваща минималната такава за строежи – ЧЕТВЪРТА категория съгласно чл.137, ал.1, т.4 от ЗУТ в съответствие с Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и стр-вото (обн.,ДВ бр.17 от 02.03.2004г.) и с изискванията на Възложителя посочени по-долу.
Когато уч-кът е неперсонифицирано обединение изискването за наличие на валидна застраховка за профес. отговорност се прилага за всеки член на обединението, който ще изпълнява строителни дейности, като поне един от членовете на обединението следва да има застраховка за посочената от Възложителя застрахователна сума. Застрахов.суми по полиците на останалите членове в обединението, които ще изпълняват стр.дейности, следва да са съобразени с мин. посочени такива в чл.5, ал.2 от горепосочената Наредба в съответствие с категорията на строежите, за които съответните лица са вписани в ЦПРС.
Съгласно чл.171а от ЗУТ изискването за застраховка за „Профес. отговорност на участниците в стр-вото” не се прилага за лице от държава-членка на ЕС, или от друга държава-страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство (ЕИП), което се установява на територията на РБългария, когато е предоставило еквивалентна застраховка за профес. отговорност или гаранция в друга държава-членка на ЕС, или в страна по Споразумението за ЕИП.
Когато уч-кът е посочил в офертата си, че ще ползва подизпълнител/и и същите ще изпълняват строителна дейност,изискването за наличие на валидна застраховка за профес. отговорност се прилага и за тях. Застрахов.суми по полиците на подизпълнителите, следва да са съобразени с мин.посочени такива в чл.5, ал.2 от горепосочената Наредба в съответствие с категорията на строежите, за които подизпълнителите са вписани в ЦПРС.
2.Да е реализирал минимум посочения по-долу оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните 3 /три/ финансово приключ.години в зависимост от датата, на която уч-кът е създаден или е започнал дейността си,а именно: от строителни дейности в пътната/ транспорт. инфраструктура (строителство/изграждане, реконструкция и/или ремонт на пътища, улици, пътни съоръжения и пътна инфраструктура). Информацията може да обхваща и по-кратък период в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Когато уч-кът е посочил в офертата си, че ще ползва подизпълнител/и, изискването за оборот в сферата попадаща в обхвата на поръчката се прилага и за подизпълнители съобразно вида и дела от поръчката, които ще изпълняват.
Указания:
а)За удостоверяване съответствието с критериите за подбор, свързани с иконом. и финансово състояние, на етап подаване на оферта уч-ците и техните подизпълнители, ако има такива, попълват съответните полета в раздел Б, от Част IV:Критерии за подбор от ЕЕДОП приложими към настоящата ОП, чрез посочване на изискваната от Възложителя инф-ция. Посочва се дали съответните док-ти са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи док-та.
По отношение на застраховката за „Профес. отговорност на участниците в стр-вото” в ЕЕДОП се прави точно позоваване на документа, в т.ч. номер, дата, обхват и срок на валидност.
Когато уч-кът е обединение, което не е ЮЛ, съответните полета за отговора от раздел Б на Част IV на ЕЕДОП се попълват от тези членове на обединението в съответния личен ЕЕДОП, чрез които то доказва съответствие с поставените критерии за подбор.
…/продължава в долното поле


продължение от поле "Списък и кратко описание на критериите за подбор":
б) На етап разглеждане на офертите, Възложителят чрез назначената от него комисия има право на осн. чл.67, ал.5 от ЗОП да изисква от уч-ците по всяко време след отваряне на офертите, да представят всички или част от документите посочените в буква в) по-долу, чрез които се доказва информацията, декларирана в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
в) На етап сключване на договора съответствието с критериите за подбор, свързани с икономическо и финансово състояние, се доказва от участникът определен за изпълнител и посочените от него подизпълнители, ако има такива, със следните документи в съответствие с чл.62, ал.1 от ЗОП, освен ако документите са били предоставени по време на разглеждане на офертите или в ЕЕДОП има посочен публичен регистър или безплатни нац. бази данни, от които чрез пряк и безплатен достъп може да бъдат осигурени от Възложителя тези документи:
- във вр. с изискването по т.1 от горното поле - Документ (напр. застрахователна полица) удостоверяващ наличието на валидна застраховка „Професионална отговорност на участниците в стр-ството” по смисъла на чл. 171, ал.1 от ЗУТ или еквивалентна на нея за сума в размер, не по-малък от размера, определен от Възложителя в съответствие с Наредба за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството – заверено копие.
Когато уч-кът, определен за изпълнител, е неперсонифицирано обединение, представя посочения по-горе документ за всеки член на обединението, който ще изпълнява строителни дейности, като най-малко една застрахователна полица от тях следва да бъде за сума в размер, не по-малък от размера, определен от Възложителя.
Когато участникът, определен за изпълнител, е чуждестранно физическо или юридическо лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на РБългария, представя документ/и за еквивалентна застраховка за професионална отговорност на тази по чл.171, ал.1 от ЗУТ, изготвен съгласно законодателството на държавата, в която е установен. Документът/ите задължително се представят и в превод на български език.
Когато участникът, определен за изпълнител, ще ползва подизпълнители, документа във вр. с изискванията по т.1 от горното поле се представя и за тях, ако същите ще изпълняват строителни дейности.
- във връзка с изискването по т.2 от горното поле - с един или няколко от следните документи:
- Удостоверения от банки.
- Годишни финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква, съгласно законодателството на държавата, в която уч-кът е установен;
- Справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Когато уч-никът ще ползва подизпълнители, документа/ите във вр. с изискванията по т.2 се представят и за тях.
------------------------------
Изисквано минимално/ни ниво/а:
- Във вр. с изискването по т.1 от горното поле - Застрахователната сума по полицата на застраховка „Професионална отговорност на участниците в строителството” по чл.171, ал.1 от ЗУТ или еквивалентна на нея следва да е съобразена с минималните посочени такива в чл.5, ал.2 от Наредба за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ, бр.17 от 2004 г.) за строежи – ЧЕТВЪРТА категория по чл.137, ал.1, т.1, т.4 от ЗУТ, т.е. следва да бъде в размер не е по-малък от 100 000 (сто хиляди) лева.
- Във вр. с изискването по т.2 от горното поле - Реализираният оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните три приключили финансови години трябва да е не по-малко от 950 000 (деветстотин и петдесет хиляди) лева без ДДС.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Всеки участник в процедурата трябва да отговаря на следните минимални изисквания за технически и професионални възможности, в съответствие с чл.63, ал.1 от ЗОП:
1.Да разполага с/да има на разположение минимум посочената в долното поле тежка и малогабаритна механизация, необходима при изпълнение на поръката.
2.Да разполага с/да има на разположение минимум посочения в долното поле инженерно-технически екип, който ще бъде пряко ангажиран и отговорен за изпълнението на поръчката, включващ ключови експерти, притежаващи посочената профес.квалификация и опит.
3.Да има въведена и да прилага система за управление на качеството в съответствие с изискванията на международен стандарт ISO 9001: 2015 или на европейски стандарт EN ISO 9001:2015 или еквивалентни на тях, с обхват на сертификацията приложим към предмета на поръчката - строителство/изграждане, реконструкция и/или ремонт на пътища, улици, пътни съоръжения и пътна инфраструктура;
4.Да има въведена и да прилага система за управление на околната среда в съответствие с изискванията на международен стандарт ISO 14001:2015 или на европейски стандарт EN ISO 14001:2015 или еквивалентни на тях, с обхват на сертификацията приложим към предмета на поръчката (виж. Инф-я за обхвата от т.3 по-горе);
Указания:
а) Когато участникът е посочил в офертата си, че ще ползва подизпълнител/и, те трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката,които ще изпълняват, за което представят информация в съответствие с изискванията на Възложителя.
б) За удостоверяване съответствието с критериите за подбор, свързани с техническите и професионални способности, на етап подаване на оферта участниците, техните подизпълнители и/или други трети лица, ако има такива, попълват съответните полета за отговор в раздел В и Г от Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП, приложими към настоящата поръчка, чрез посочване на изискваната информация, като:
- за изискването по т.1 по-горе–в полето за отг. по т. 9/раздел В се посочва вид, брой, собственост и инв.№/ рег.№ на механизацията.
- за изискването по т.2 по-горе–в полето за отг. по т.6/раздел В поименно се посочват лицата от инженерно-техн. екип, образование, профес.квалификация и опит.
- за изискванията по т.3 и 4 по-горе–в съответното поле за отговор в раздел Г освен отговора на поставените там въпроси, е желателно уч-ците да посочат № на съответния сертификат, серията стандарти, по която са сертифицирани, обхват и срок на валидност.
Когато уч-кът е обединение, което не е ЮЛ, съответните полета за отговора от раздел В и Г на Част IV на ЕЕДОП се попълват от тези членове на обединението в съответния личен ЕЕДОП, чрез които то доказва съответствие с поставените критерии за подбор.
в) На осн.чл.65, ал.1 и ал.3 от ЗОП, участникът може да се позове на капацитета/ресурсите на трети лица, независимо от правната връзка между тях, за доказване съответствието си с критериите за технически и професионални способности, като трябва да докаже в офертата си, че ще разполага с техните ресурси/капацитет при изпълнение на поръчката, чрез представяне на документи за поетите от третите лица задължения, например под формата на (без претенции за изчерпателност): декларация, която се изготвя и подписва от съответното трето лице; договор между участника и съответното трето лице или др.подобни, като от съдържанието на съответния документ следва единствено да може да се установи еднозначно и безспорно, че третото лице е изразило валидно своята правна воля да предостави своя ресурс/капацитет за срока на изпълнение на поръчката, да се съдържа описание на предоставения ресурс/капацитет и срокът, за който е осигурено ползването му, както и да се съдържа индивидуализация на страните – участник и трето лице. Преценката за вида на документа, който следва да се предостави, е на участника.
…… /продължава в поле „Изисквано минимално/ни ниво/а” по долу


продължение от горното поле:
г) На етап разглеждане на офертите, Възложителят чрез назначената от него комисия има право на основание чл.67, ал.5 от ЗОП да изисква от уч-ците по всяко време след отваряне на офертите да представят всички или част от док-те посочените в буква д) по-долу , чрез които се доказва информацията, декларирана в ЕЕДОП,когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
д) На етап сключване на договор съответствието с критериите за подбор, свързани с техн. и профес.способности, се доказва от уч-кът определен за изпълнител и посочените от него подизпълнители и/или други трети лица,ако има такива, със следните док-ти в съответствие с чл.64, ал.1 от ЗОП, освен ако док-тите са били предоставени по време на разглеждане на офертите или в ЕЕДОП има посочен публичен регистър или безплатни нац. бази данни, от които чрез пряк и безплатен достъп може да бъдат осигурени от Възложителя тези документи:
- във вр. с изискването по т.1 от горното поле - Декларация по чл.64, ал.1, т.9 от ЗОП за наличната механизация, която участника има на разположение и ще използва при изпълнение на поръчката;
- във вр. с изискването по т.2 по-горе - Списък по чл.64, ал.1, т.6 от ЗОП на лицата от инженерно-техническия екип (собствени и/или наети), които ще бъдат ангажирани с организацията и изпълнението на поръчката, с посочено образование, профес. квалификация и опит, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата;
- във вр. с изискването по т.3 от горното поле - Документ (напр. валиден сертификат), издаден от лица по чл.64, ал.5 от ЗОП, удостоверяващ че уч-кът има въведена система за управление на качеството в съответствие с изискванията на международен стандарт ISO 9001:2015 или на европейски стандарт EN ISO 9001:2015 или еквивалентни на тях, с обхват приложим към предмета на поръчката–заверено копие.
- във вр. с изискването по т.4 от горното поле - Документ (напр. валиден сертификат), издаден от лица по чл.64, ал.5 от ЗОП, удостоверяващ че уч-кът има въведена система за управление на качеството в съответствие с изискванията на международен стандарт ISO 14001:2015 или на европейски стандарт EN ISO 14001:2015 или еквивалентни на тях, с обхват приложим към предмета на поръчката–заверено копие.
----------
Изисквано минимално/ни ниво/а:
- във вр. с изискването по т.1 от горното поле - Механизацията, с която минимум трябва да разполагат уч-ците за изпълнение на поръчката е:
Тежка механизация: Асфалтополагач–1бр.; Пневматичен валяк–1бр.; Двубандажен валяк–1бр.; Комбиниран вибрационен валяк–1бр.; Пътна фреза–1бр.; Машина за напръскване с емулсия (автогудронатор)–1бр.; Багер с обем на коша от 0,6 до 1 м3 -1бр.; Товарни камиони над 10 тона–3бр.; Товарачна машина–1бр.; Водоноска с четка–1бр.
Малогабаритна механизация: Фугорез за асфалтова настилка–2бр.; Ръчен къртач за асфалтова настилка–1бр.; Валяк-ръчен вибрационен/до 2,5 т/-1бр.; Компресор над 6 атм.–1бр.; Компресор за чистене основи при кръпки–1 бр.
- във вр. с изискването по т.2 от горното поле – Инженерно-техн.екип,който ще бъде пряко ангажиран и отговорен за изпълнението на поръчката, е от минимум 4 (четири) експерта както следва:
2.1.Технически ръководители на обекта – мин. 2 бр., изисква се да са назначени по трудов договор съгласно чл.163а от ЗУТ, да са стр.инженери или еквивалентни, със специалност Транспортно и/или Пътно стр-тво или Геодезия или еквивалентни на тях или стр.техници или еквивалентни, със специалност Транспортно и/или Пътно стр-тво, Архитектура и строителство или Геодезия или еквивалентни на тях, с минимум 3 (три) год.и профес.опит в пътно-строителния сектор и реализиран поне един пътно строителен обект.
........ /продължава в поле VІ.4.3)
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1) Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, когато уч-кът определен за изпълнител е обединение от физически и/или ЮЛ, което не е ЮЛ. В този случай договорът за общ.поръчка се сключва, след като Изпълнителят представи освен документите по чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП и копия на удостоверенията за данъчна регистрация, вкл. за регистрация по ЗДДС, когато е приложимо и за регистрация по БУЛСТАТ за неперсонифицираното дружество или еквивалентни док-ти съгл. законодателството на държавата, в която обединението е установено.
2) Възложителят обявява с оглед на предоставената му правна възможност по чл.111, ал.1 от ЗОП, че ще изисква от участникът определен за изпълнител, представянето на гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 (три) % от стойността на договора без ДДС.
Гаранцията се представя в една от посочените в чл.111, ал.5 от ЗОП форми, по избор на участникът, определен за изпълнител.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

30/07/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

31/07/2019 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

Заседателна зала, ет.1 в административната сграда на Община Котел с адрес: гр.Котел, пл.Възраждане №1

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Лицата се легитимират с документ за самоличност и съответните пълномощни, когато е приложимо.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1) продължение от поле ІІІ.1.1):
в) На етап сключване на договор, съответствието с критерия за подбор свързан с годност (правоспособност) за упражняване на профес. дейност, се доказва от уч-кът определен за изпълнител и посочените от него подизпълнители,ако има такива, със следните док-ти, освен ако те са били предоставени по време на разглеждане на офертите или в ЕЕДОП има посочен публичен регистър или безплатни нац.бази данни, от който да бъде получен достъп до документа/инф-цията:
- Заверено копие на Удостоверението за вписване в ЦПРС към КС за изпълнение на строежи от ВТОРА група, категория–ЧЕТВЪРТА. Удостоверението за вписване следва да е придружено с валиден контролен талон по чл.22 от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС.
Когато уч-кът, определен за изпълнител е обединение, което не е ЮЛ и стр. дейности ще се изпълняват от повече от едно лице, включено в състава на обединението,при сключване на договора посочените док-ти се представят за всяко едно от лицата, които ще изпълняват стр.дейност в съответствие с изискванията на Възложителя посочени в поле ІІІ.1.1).
Когато уч-кът, определен за изпълнител е чуждестранно лице и към датата на подаване на офертата не е вписан в ЦПРС към КС в РБългария, но е вписан в съответен регистър съгласно законодателството на държавата, в която е установен, на основание чл.112, ал.1, т.4 от ЗОП Възложителят ще изисква от този участник при сключване на договора да представи Удостоверение за вписване в ЦПРС по чл.19 във вр. с чл.17, ал.3 от ЗКС или по чл.25а от последния, което да съответства на предварително обявените условия на Възложителя.
--------
2) Основания, определени от Възложителя, наличието на които биха могли да доведат до отстраняването на уч-ците или до замяна на посочените от тях подизпълнители и трети лица са: обстоятелствата,посочени в чл.54, ал.1, т.1-7 от ЗОП, освен ако не са предприети съответните мерки за доказване на надеждност, при наличие на някое от посочените основания за отстраняване. На етап подаване на оферти-наличието или липсата на посочените основания за отстраняване се декларира в ЕЕДОП.
3) Други основания, наличието на които водят до отстраняване на уч-ците или до замяна на посочени от тях подизпълнители или трети лица, ако има такива, са:
- наличието на условията по чл.3 във вр. с т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКЛТДС), възпрепятстващи участието в процедури за възлагане на общ.поръчки без да е налице някое от изключенията по чл.4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС.
- обстоятелствата по чл.107 от ЗОП, вкл. когато се установи, че има участници, които са свързани лица по смисъла на § 2, т.45 от ДР на ЗОП /отнася се само до участниците/.
- наличие на обстоятелствата по чл.69 от Закон за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
На етап подаване на оферти-наличието или липсата на посочените обстоятелства по т.3 се декларира в ЕЕДОП.
4) За датата, часа и мястото на отваряне на ценовите предложения, уч-ците подали оферта, ще бъдат уведомени от комисията чрез съобщение, публикувано в ел.преписка за общ.поръчка, създадена в Профила на купувача на посочения в поле І.3 ел.адрес (URL) в регламентирания за това срок в ЗОП. С публикуване на съобщението в Профила на купувача се счита, че всички заинтересовани лица са уведомени.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29356113
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на приложимите обстоятелства по чл.197, ал.1, т.4 и по чл.197, ал.2 от ЗОП.
Жалбите се подават едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до Възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.
---------------
продължение от поле ІІІ.1.3) "Изисквано минимално/ни ниво/а"/:
Когато уч-кът е чуждестранно ФЛ или ЮЛ, установено извън РБългария, техн.правоспособност може да бъде призната на чуждестранното лице при условията на взаимност, установени за всеки конкретен случай, когато притежава диплома, легализирана по съответния ред, и когато отговаря на изискванията на ЗУТ.
2.2.Експерт–контрол на качеството–притежаващ Удостоверение за преминато обучение за Контрол върху качеството на изпълнение на стр-вото и за съответствие на стр. продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен док-т, със стаж не по-малко от 1 (една) година като Експерт–КК. Да има опит при изпълнението на минимум 1 (един) стр.обект като изпълняващ длъжността,за която е предложен.
2.3.Експерт по ЗБУТ-изисква се да има валидно удостоверение за обучение съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. или еквивалентно.Да има най-малко 2 (две) год.опит като контрол по спазването на ЗБУТ. Да има опит при изпълнението на минимум 1 (един) стр.обект като изпълняващ длъжността,за която е предложен.
Указания:
- Едно физическо лице може да заема длъжността на един ключов експерт от инженерно-техническия екип за изпълнение на поръчката, определен от възложителя.
- Участникът може да предвиди по своя преценка и допълнителни ключови и неключови експерти, необходими за качествено изпълнение на поръчката, като ги посочи в техническото си предложение за изпълнение на поръчката.
- във вр. с изискванията по т.3 и 4 от поле III.1.3) - Сертификатите да са валидни и да са с обхват приложим към предмета на поръчката-строителство/изграждане, реконструкция и/или ремонт на пътища, улици, пътни съоръжения и пътна инфраструктура.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 09/07/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва