Деловодна информация
00535
536 05/07/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
05/07/2019 (дд/мм/гггг)
00535-2019-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Радомир 000386776
пл. Свобода № 20
Радомир BG414 2400 България
Пламен Алексиев - Кмет на община Радомир +359 77780507
obshtinaradomir@abv.bg +359 77782502

Интернет адрес/и

www.radomir.bg

http://www.radomir.bg/subsection-475-obschestveni_porychki.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.radomir.bg/subsection-475-obschestveni_porychki.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"ЗАКРИВАНЕ И РЕКУЛТИВАЦИЯ НА СЪЩЕСТВУВАЩО ОБЩИНСКО ДЕПО ЗА БИТОВИ ОТПАДЪЦИ, ИМОТ № 000001 В ЗЕМЛИЩЕТО НА С. КОШАРИТE, СОБСТВЕНОСТ НА ОБЩИНА РАДОМИР" .
45000000      
Строителство

"ЗАКРИВАНЕ И РЕКУЛТИВАЦИЯ НА СЪЩЕСТВУВАЩО ОБЩИНСКО ДЕПО ЗА БИТОВИ ОТПАДЪЦИ, ИМОТ № 000001 В ЗЕМЛИЩЕТО НА С. КОШАРИТE, СОБСТВЕНОСТ НА ОБЩИНА РАДОМИР".
Рекултивацията на сметището има за цел да преустанови неблагоприятното въздействие, върху околната среда, на натрупаните отпадъци след приключване на експлоатацията му. С предвидените рекултивационни мероприятия се цели осигуряването на защита срещу разпространение на вредни емисии, образуване на инфилтрат и подобряване ландшафта на района.
Тампонирането на площите покрити с депонирани твърди битови отпадъци се предвижда да се изпълни в рамките на един общ обект. След полагането на минералния запечатващ пласт избрания строителс следва да изпълни мероприятия по уплътняване на глината за достигане на необходимите коефициенти на уплътнение Kу ? 0,95.
След полагането на рекултивационния пласт изпълнителя следва да изпълни агротехнически мероприятия за изграждане на хумусен пласт с дебелина d?0,30m, който няма да се уплътява.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
4526146.24      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45112350      
45112360      
II.2.3) Място на изпълнение
BG414

Място за изпълнение на поръчката е съществуващо общинско депо за битови отпадъци в землището на с.Кошарите, община Радомир, област Перник.

Площадката на сметището е разположена на около 1,2 км южно от квартал Върба, гр. Радомир. Площадката е предвидена за съществуващото сметище на площ от 192671 м2.
Етапността на изпълнение е обвързана с технологията на изпълнение и се състой основно в: ДЕЙНОСТ 1 – ТЕХНИЧЕСКА ЕКУЛТИВАЦИЯ ? Фаза 1 – Подготвителни дейности: o Насипни дейности за подобряване на пътя за достъпа до площадката;
oПочистване на терена от храстова растителност и едрогабаритни обекти; oТрасировъчни дейности и маркиране на всички характерни точки и елементи на техническата инфраструктура (при наличие на такива); oИзграждане на строително-ситуационна площадка и временни съоръжения (пътища за достъп, заграждения и др). Доставка на оборудване съгласно изискванията за предвидените дейности; oИзграждане на входна шахта и водоотвеждащ тръбопровод (вкл. временно укрепване посредством засипване с баластра и изграждане на временни пътни връзки над тръбопровода); ?Фаза 2 - Вертикална планировка:
oИзземване на насипаните отпадъци (съгласно проектните параметри);oНатоварване, транспорт и насипване на определените за целта места. Участъците за насипване се маркират предварително от компетентни експерти на Строителя. oПрибутване и последващо уплътняване на насипания отпадък; oИмпулсно уплътняване на бермата и приоткосната зона при западния и южния ръб на табана. o Оформяне (съгласно проектите параметри) контурите на площадките за последваща рекултивация;
?Фаза 3 – Изграждане на техническа инфраструктура: o Изграждане на опорна призма и обслужващ път по дигата; Изграждане на отводнителни съоръжения ?Фаза 4 – Изграждане на горен изолиращ екран с обща дебелина d=1,30 m’ в хоризонталната част и 1,05 m’ по откосите и бермите; oПодготовка на основата от насипани ТБО; oДоставка и полагане на трошено-каменна фракция /газоотвеждащи материали/ по хоризонталните площи на табана, за отвеждане на биогаз; oИзграждане на газови кладенци; oДоставка и полагане на азоотвеждащи материали - дренажен геокомпозит по откосите за отвеждане на биогаз; oДоставка и полагане на подходящи земни маси за рекултивиращ пласт; oИзграждане на отводнителни съоръжения; oИзграждане на система за контрол и мониторинг;oПочистване на площадката; oДовършителни дейности;
ДЕЙНОСТ 2 – БИОЛОГИЧНА РЕКУЛТИВАЦИЯ?Фаза 1 – Същински мероприятия по създаване на хумусен пласт, агротехнически мероприятия; залесителни дейности и ландшафтно оформление; oОбработка на повърхността; oДоставка и полагане на подобрители (торове) за „създаване“ на хумусен пласт; oАгротехничеки мероприятия; oДоставка и засяване на тревни смески; oГрижи за растителността /косене, поливане и др,)? Фаза 2 – Огледни грижи през втората година;? Фаза 3 – Огледни грижи през третата година;ДЕЙНОСТ 3 – КОНТРОЛ И МОНИТОРИНГ. Следексплоатационните грижи са последващо задължение на Собственика (Община Радомир) и са предвидени да се изпълняват в нормативно изискуемия срок от 30 /тридесет/. години. Тялото на депото е проверено за обща устойчивост е оглед осигуряване стабилност на тялото след рекултивация до максимална височина на запълване на депото. Изчислителните проверки са извършени за основно и особено съчетание на натоварванията, за осигуряване стабилността на тялото на депото и неговите откоси. За определяне на деформациите (слягане от собствено тегло, пропадане и др.) са извършени изчислителни проверки, които имат прогнозен характер. Резултатите от изчислителните проверки на деформации да бъдат протвърдени или коригирани, чрез измервания на реалните слагания по време на експлоатацията посредством геодезични наблюдения на реперите от част „КиМ“. С измерванията да се проверява степента на уплътняване и да се установяват действителните деформационни модули на депонираните отпадъци в тялото на депото. Всички необходими дейности, работи и количества са описани подробно в предоставените от Възложителя Техническа спецификация, Количествена сметка и Технически проект.
Критериите по-долу
 
ДА Ниво на изпълнение на строителството, предложено във всяка оферта в съответствие с предмета на обществената поръчка и техническите спецификации    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
4526146.24      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
43

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

У-т трябва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) или еквивалентна за правото да изпълнява четвърта група, втора категория строежи по Закон за устройство на територията (ЗУТ) или по-висока, съгласно Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи и чл. 137 от ЗУТ. Съгласно чл. 60 от ЗОП, чуждестранните у-ци могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на д-та членка, в която са установени.При участие на о-е, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в о-ето, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение.При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.За удостоверяване на годността за изпълнение на поръчката участниците следва да предоставят информация в еЕЕДОП- Част IV: Критерии за подбор, Раздел А от еЕЕДОП. Изискваната от възложителя информация се посочва от участника в еЕЕДОП, Част IV Критерии за подбор, А: Годност. В случай, че документа е свободно достъпен и виден от публичен р-р, у-т в същото поле може да посочи и данни за съответния интернет а-с. Участниците доказват декларираните обстоятелства при условията на чл. 67, ал. 5 ЗОП, както и при сключване на договора като представят заверени копия на притежаваните от тях документи, освен в случаите, когато информацията е видна от публичен регистър, посочен при попълване на еЕЕДОП. За чуждестранни лица към момента на сключване на договор се представя документ, с който се доказва, че имат право да изпълняват възлаганата дейност в РБългария, включително, че са извършили съответната регистрация по смисъла на Закона за камарата на строителите /чл. 112, ал. 1, т. 4 ЗОП/.При участие на обединения, които не са юридически лица, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участникът трябва да притежават валидна застраховка „Професионалнаотговорност“ съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. Минималната застрахователна сума по застраховката следва да бъде съобразена с изискванията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ, бр.17 от 02.03.2004 г.). За у-к, установен/регистриран извън Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл.171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участника.За удостоверяване на това обстоятелство участниците следва да предоставят информация в еЕЕДОП- Част IV: Критерии за подбор, Раздел Б от еЕЕДОП. Изискваната от възложителя информация се посочва от участника в еЕЕДОП, Част IV Критерии за подбор, Раздел Б: Икономическо и финансово състояние. В случай, че документа е свободно достъпен и виден от публичен регистър, участникът в същото поле може да посочи и данни за съответния интернет адрес. На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време след отваряне на заявленията за участие или офертите да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията в ЕЕДОП. В тази връзка, документи за доказване на изискването, както и при сключване на договор са доказателства за наличие на застраховка.
2. Да е реализирал през последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си минимален общ оборот в размер на не по-малко от 5 000 000,00 лв. (пет милиона лева) без ДДС. За участник – чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата.За удостоверяване на това обстоятелство участниците следва да предоставят информация в еЕЕДОП- Част IV: Критерии за подбор, Раздел Б от еЕЕДОП. Изискваната от възложителя информация се посочва от участника в еЕЕДОП, Част IV Критерии за подбор, Раздел Б: Икономическо и финансово състояние. На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време след отваряне на заявленията за участие или офертите да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията в ЕЕДОП. В тази връзка, документи за доказване на изискването, както и при сключване на договор са удостоверения от банки или годишни финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, или справка за общия оборот в свободен текс.
Забележка: Когато по основателна причина кандидат или участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


1.Валидна застраховка "Професионална отговорност", като минималната застрахователна сума по застраховката следва да бъде съобразена с изискванията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ, бр.17 от 02.03.2004 г.) За участник, установен/регистриран извън Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл.171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участника.
2.Да е реализирал през последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си минимален общ оборот в размер на не по-малко от 5 000 000,00 лв. (пет милиона лева) без ДДС. За участник – чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил минимум 1 (един) обект с предмет и обем, идентичен или сходен с този на настоящата обществена поръчка.
Участникът следва да разполага с инженерно- технически персонал за изпълнение на поръчката, включващ най- малко: ръководител на екипа, технически ръководител, геодезист, експерт "Контрол на качеството", длажностно лице по безопасност и здраве, еколог.
Участникът да има внедрени следните системи:Система за управление на качеството ISO 9001:2008/2015 или еквивалентна с обхват включващ строително-монтажни работи, Система за управление по отношение на околната среда ISO 14001:2004/2015 или еквивалентна с обхват строително-монтажни работи.
Участникът следва да разполага най- малко със следното техническо оборудване за изпълнение предмета на поръчката: /собствено, наето или друго основание за ползване/:• Верижен булдозер 35т. – 1бр;
• Верижен булдозер-2бр.
• Самосвал – 5бр;
• Верижен багер 26т. – 1бр;
• Комбиниран багер товарач или челен товарач – 3бр;
• Валяк –3бр.
• Машина за импулсно уплътняване-1бр.
• Грейдер – 1 бр.
• Цистерна – 1 бр.
• Тотална станция – 1 бр.


Под „обект, сходен с предмета и обема на настоящата обществена поръчка“ следва да се разбира извършване на строителни дейности по изграждане и/или рекултивация и/или закриване на сметища и/или депа за отпадъци с обща площ мин. 40 000 кв.м. В-т допуска изпълнение наизискването за обща площ да бъде доказано с едно или няколко възлагания, както и по отношение на един или няколко обекта.Съответствието си с това изискване участниците удостоверяват в част IV, Раздел: В “Технически и професионални способности“ в еЕЕДОП - към документацията за обществената поръчка, с информация за вида и мястото на изпълненото /с кратко описание, вкл. общата площ/, стойност/цена в лв. без ДДС, дата на започване и на приключване изпълнението на дейността, дата и номер на акта/протокол или друг документ за приемане на обекта от Възложителя или друг документ/; лице за което е изпълнена дейността /В-л/, или се посочат публичните регистри, в които се съдържа тази инф.В случаите, в които участникът е участвал в качеството си на партньор в обединение или като подизпълнител се описва дела и частта от дейностите, които Участникът самостоятелно е изпълнил.За доказване на съответствието си с горното изискване в случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП, както и при сключване на договор участниците представят списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
Ръководител екип- проф.област/квалиф. висше инж. образ.„Магистър“ или еквивалент, спец.Строителство на сгради и съоръжения”, „Промишлено и гражданско с-во”, „или аналогична специалност (в случай, че образованието е придобито в друга д-ва);общ проф.опит: мин.5 г.;техн.ръководител-проф.област/квалификация:висше инж. образов. степен "бакалавър" или "магистър" или еквивалент, спец.„С-во на сгради и съоръжения”, „Промишлено и гражданско с-во”,Общ проф.опит:мин.5 г.професионален опит като технически ръководител;геодезист:Проф.област /квалификация/: висше образование „Геодезия“ или еквивалент;общ проф.опит: мин.3 г. проф.опит като геодезист;експерт "Контрол по качеството":Проф.област /квалификация/: образователно квап.степен „бакалавър“ или еквивалентна, придобита в проф. н-е „Строителен инженер”, „Машинен инженер“ или екв., или средно-специално образование с квалификация Строителен техник; удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на с-вото и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ;общ проф.опит: мин.3 г. проф.опит в осъществяване на контрол по качеството при изпълнение на СМР. Длъжностно лице по безопасност и здраве:проф. област /квалификация/: висше строително инженерно образование „Магистър“ или еквивалент. Валидноудостоверение за завършен курс по безопасност и здраве или еквивалентно,общ проф.опит: мин. 3 г. проф. опит в осъществяване на контрол по безопасност и здраве при изпълнение на СМР.еколог: с висше образование, квалификационна степен магистър, със спациелност в областта на екологията или околната среда. Общ проф.опит мин. 3 г. като еколог. Продължение в VI.3
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

08/08/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

09/08/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

град Радомир, пл. "Свобода" №20 - Общинска администрация

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация могат да присъстват само на публичните заседания на комисията (Първо публично заседание отваряне на офертите; Второ публично заседание отваряне на ценовите предложения).
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Деклариране:Съответствието си с това изискване участниците удостоверяват в част IV, Раздел: В “Технически и професионални способности“ в еЕЕДОП към документацията за обществената поръчка, като описват данните за образованието, както и за общия и специфичен професионален опит за всяко лице от изискуемия персонал (месторабота, период, функции), така че да се удостовери съответствие с минимално поставените изисквания за професионална компетентност и опит. Доказване: За доказване на съответствието си с горното изискване в случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП, както и при сключване на договор участниците представят Списък на технически лица и/или организации, включени или не в структурата на участника, включително тези, които отговарят за контрола на качеството, а при обществени поръчки за строителство - лицата, които ще изпълняват строителството.
Система за управление на качеството ISO 9001:2008/2015 или еквивалентна с обхват включващ СМР ;Система за управление по отношение на околната среда ISO 14001:2004/2015 или еквивалентна с обхват СМР.Деклариране: Съответствието си с това изискване участниците удостоверяват като попълват част IV, Раздел Г „Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ в еЕЕДОП - към документацията за обществената поръчка, с данни за съответните сертификати - издател, номер, обхват (ако е приложимо), срок на валидност.Доказване: За доказване на съответствието си с горното изискване в случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП, участниците представят сертификатите в оригинал или заверено копие, ако същите не са на разположение в електронен формат - Сертификатите се представят преди сключване на договора за изпълнение на поръчката от избрания за изпълнител участник.Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.Участникът следва да разполага най-малко със следното техническо оборудване, необходимо за изпълнение предмета на поръчката -собствено, наето или друго основание за ползване.Верижен булдозер 35т. – 1бр; Верижен булдозер-2бр.Самосвал – 5бр;Верижен багер 26т. – 1бр;Комбиниран багер товарач или челен товарач – 3бр;Валяк –3бр.Машина за импулсно уплътняване-1бр.Грейдер – 1 бр.Цистерна – 1 бр.Тотална станция – 1 бр.
Деклариране:Съответствието си с това изискване участниците удостоверяват като попълват Част IV: Критерий за подбор, Раздел В „Технически и професионални способности“ от еЕЕДОП – към документацията за обществена поръчка.
В еЕЕДОП се посочва и информация за документите, въз основа на които участникът декларира горепосочените данни.
Доказване:За доказване на съответствието си с горното изискване в случаите на чл.67, ал.5 от ЗОП участниците представят всички или част от документите, на които участникът се позовава в еЕЕДОП. В този случай, както и при сключване на договора Възложителят изисква представянето на Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Сроковете за подаване на жалба по процедурата са съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 05/07/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва