Деловодна информация
00814
2400-1381 05/07/2019 (дд/мм/гггг)
не
00814-2019-0023 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Враца 000193115
ул. Стефанаки Савов № 6
Враца BG313 3000 България
Ваня Могиланска, главен експерт Обществени поръчки +359 888126330
vmogilanska@vratza.bg +359 888126330

Интернет адрес/и

http://www.vratza.bg/

http://www.vratza.bg/?category=18


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.vratza.bg/?category=18&obiavi=757
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Реконструкция и рехабилитация на водопроводна мрежа на село Челопек, община Враца“
45232150      
Строителство

Предметът на обществената поръчка предвижда да се подмени и доизгради водопроводната мрежа на село Челопек с обща дължина на уличния водопровод 8235,20 м. и дължина на сградните водопроводни отклонение 1902,40 м. в съответствие със съвременните норми и стандарти. Поради характерните качества на тръбопроводите от полиетилен – липса на корозия и налепи, висока механична якост, по-висока пропускателна способност, бърз монтаж и други по този начин ще се намалят до минимум загубите на вода в мрежата и ще се осигури високо качество на водоснабдяването.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1227913.34      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45232150      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

село Челопек, област Враца

Водопроводната мрежа е проектирана за територията на с. Челопек по действащия застроителен план с одобрена улична регулация. Обхванати са всички парцели в регулацията на с. Челопек. Хидравлическото оразмеряване е проведено съгласно изискванията на Приложение 1 към чл. 21, Наредба 2.
Редуцираната дължина LR е получена като са спазени изискванията при определянето на редуцираната на всеки водопроводен участък, LR=кL, ? LR= 7773,3м.
Общото специфично водно количество qo за с. Челопек е:
qo=3,47 / 7773,3 = 0.000446 л/с мл, което е заложено в програмата при хидравличното оразмеряване на мрежата.
Разполагането на водопровода в напречното сечение на уличната мрежа е съобразено с изискванията на Наредба № 8 за правила и норми за разполагане на технически проводи и съоръжения в населените места.
За нормалната експлоатация на водопроводната мрежа са предвидени шибърни спирателни кранове, като местата им са определени така, че да се изключват по-малки участъци от мрежата в случай на аварии и да разделят участъци с не повече от 5 пожарни хидранта.
За правилното функциониране на водопроводната мрежа е предвиден монтаж на автоматични въздушници.
За постигане на нормативно установеното налягане, по водопроводната мрежа е предвиден монтаж на регулатори на налягане. Автоматичните въздушници и регулаторите на налягане ще бъдат разположени в модулни монолитни стоманобетонови шахти.
Предвидени са пожарни хидранти надземни, колонков тип 70/80мм, съгласно БДС EN 14384. Съгласно чл.144, ал.2 от Наредба № 2 за проектиране, изграждане и експлоатация на водоснабдителни системи, предвиждам монтаж на спирателни кранове на отклонението за монтиране на пожарните хидранти на главни водопроводни клонове I, II и III.
В най-ниските точки по мрежата са поставени пожарни хидранти, които да изпълняват ролята на оттоци при отварянето им.
В проекта е предвидено изграждане на сградни водопроводни отклонения за всеки имот, до границата с уличната регулация, съгласно изискванията на техническото задание. Ще се изградят сградни водопроводни отклонения с диаметър от ф25 до ф63.
В предложението за изпълнение на поръчката участниците декларират, че при изготвяне на офертата са спазени задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, когато е приложимо.
Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация са:
- НАП - http://nap.bg
- Министерство на околната среда и водите - http://www.moew.government.bg,
- Агенция по заетостта - http://www.az.government.bg, http://www.mlsp.government.bg
- Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ - http://www.gli.government.bg.
Участник, предложил по-висока цена от обявената за максимално допустима стойност за обществената поръчка, ще бъде отстранен от процедурата! ВАЖНО! При грешки и/или пропуски в изчисляването на предлаганите от участника цени в ценовото предложение, същият ще бъде отстранен.
Изменения на сключения договор се допускат при условията на чл.116 от ЗОП.
Критериите по-долу
 
ДА П1 - Предлаган гаранционен срок    5
П2 - Срок за изпълнение на строително-монтажните работи    5
П3 - Технология и организация на изпълнението на строителството    40
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
1227913.34      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи от четвърта група, II-ра категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 2, буква "г" от ЗУТ и чл. 4, ал. 4 от Наредба № 1/30.07.2003 година за номенклатурата на видовете строежи, а за чуждестранните лица в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата членка в която са установени или на друга държава: страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
В случай на обединение изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство.
В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители, същите трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя в съответствие с видовете строително-ремонтни работи, които ще извършват като подизпълнители.
При подаване на оферта участниците попълват тази информация в Раздел А: Годност от част ІV: „Критерии за подбор“ от електронен Единен европейски документи за обществени поръчки (е-ЕЕДОП).
Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение с:
* Копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Камарата на строителите в Република България за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката - за повече информация: http://register.ksb.bg/.
В случай, че избраният за изпълнител е чуждестранно лице, той трябва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, за изпълнение на строежи от категорията строежи, в които попада обекта на поръчката, вкл. че е извършил съответната регистрация, когато е необходимо съгласно чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът трябва да е реализирал през последните 3 (три) приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, общ оборот в размер, изчислен на база годишните обороти на участника.
При подаване на оферта участниците попълват тази информация в точка 1а от Раздел Б: Икономическо и финансово състояние от част ІV: „Критерии за подбор“ от електронен Единен европейски документи за обществени поръчки (е-ЕЕДОП).
В случай че липсва информация относно оборота (общия или конкретния) за целия изискуем период, моля, посочете датата, на която икономическият оператор е учреден или е започнал дейността участниците попълват тази информация в точка 3 от Раздел Б: Икономическо и финансово състояние от част ІV: „Критерии за подбор“ от електронен Единен европейски документи за обществени поръчки (е-ЕЕДОП).
Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение с:
Участникът избран за изпълнител следва да представи един или няколко от документите по чл. 62, ал. 1, т. 3 и 4 от ЗОП, а именно:
- Годишен финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването му се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен.
- Както и/или Справка за общия оборот.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
2. Участниците трябва да притежават застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и съгласно чл. 5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
При подаване на оферта участниците попълват тази информация в поле 5 от Раздел Б: Икономическо и финансово състояние от част ІV: „Критерии за подбор“ от е-ЕЕДОП.
Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение с:
- Документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.


1. Участникът трябва да е реализирал през последните 3 (три) приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, общ оборот в размер на минимум 2 450 000,00 лева (два милиона и четиристотин и петдесет хиляди лева и нула стотинки) без включен ДДС, изчислен на база годишните обороти на участника. За участник – чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата.
2. Участниците трябва да притежават застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и съгласно чл. 5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, при следните минимални условия:
Валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” за строител съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимална застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за втора категория строителство съгласно чл. 137, ал.1 от ЗУТ, съобразно строежа – предмет на обществената поръчка или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени.
Съгласно Чл. 5, ал. 2 от Наредбата определя минимални застрахователни суми, както следва: Чл. 5. (2) Минималната застрахователна сума за строител е, както следва:2. за строежи втора категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 2 ЗУТ - 400 000 лв.
Съгласно чл. 163, ал. 1 от ЗУТ „Строителят е физическо или юридическо лице, включващо в състава си физически лица, притежаващи необходимата техническа правоспособност, което по писмен договор с възложителя изпълнява строежа в съответствие с издадените строителни книжа."
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците трябва да са изпълнили една дейност с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертите.
При подаване на оферта участниците попълват тази информация в точка 1а Раздел В: Технически и професионални способности от част ІV: „Критерии за подбор“ от е-ЕЕДОП.
Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение със:
– Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, за последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участниците следва да разполагат минимум с ръководен състав и екип за изпълнение на строителството, притежаващи съответната професионална квалификация.
При подаване на оферта участниците попълват тази информация в точка 2 от Раздел В: Технически и професионални способности от част ІV: „Критерии за подбор“ от е-ЕЕДОП.
Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение със:
- Списък на екипа за изпълнение на строителството, доставката и монтажа на оборудването, машините и съоръженията с посочване на следната информация: експерт (трите имена), позиция (съгласно изискванията на възложителя), образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение), професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател), професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции), както и представянето на документи, които доказват професионалната компетентност на лицата в съответствие с изискванията на чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП.
3. Участниците следва да разполагат минимум със следната специализирана техника и транспортни средства.
При подаване на оферта участниците попълват тази информация в точка 9 от Раздел В: Технически и професионални способности от част ІV: „Критерии за подбор“ от е-ЕЕДОП.
Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение с:
- Декларация на техническото оборудване с посочване на следната информация: вида на техническото оборудване; капацитет, брой, основание за ползване (собственост, наем, лизинг, предварителен договор или друго основание, конкретизирано от участника).
4. Участниците трябва да са сертифицирани по следните стандарти:
- Стандарт БДС EN ISO 9001:2015 Система за управление на качеството (или еквивалентен) и - Стандарт БДС EN ISO 14001:2015 Система за управление на околната среда (или еквивалентен).
При подаване на оферта участниците попълват тази информация в Раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление от част ІV: „Критерии за подбор“ от е-ЕЕДОП.
Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение с:
- Копия на сертификатите издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.


1. Участниците трябва да са изпълнили една дейност с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертите.
За „сходни“ дейности с предмета на поръчката се разбира:
„Изпълнение на дейности по строителство и/или рехабилитация и/или реконструкция и/или основен ремонт на водопроводна мрежа или еквивалентно, на водопроводни системи и/или канализационни системи и/или друга ВиК инфраструктура.
Обемът на строителството по настоящата процедура е с обща дължина на уличния водопровод 8 235,20 м и обща дължина на сградните водопроводни отклонение 1 902,40 м.
2. Участниците следва да разполагат минимум с ръководен състав и екип за изпълнение на строителството, притежаващи съответната професионална квалификация:
2.1. Ръководител екип. Професионална квалификация: Висше образование степен "бакалавър" или еквивалентна, с професионална квалификация „строителен инженер“ и/или „инженер“ или еквивалентна със специалност ВиК (водоснабдяване и канализация) или ХМС, а когато е придобито извън страната – в област, еквивалентна на посочените; Специфичен опит: Опит като ръководител екип на минимум един строителен обект.
2.2. Технически ръководител. Професионална квалификация: степен на образование, отговарящо на изискванията на чл. 163а, ал. 2 и ал. 4 от ЗУТ или за чуждестранни лица еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата, в която са установени. Специфичен опит: опит като технически ръководител при изграждане на минимум един обект в строителството.
2.3. Експерт координатор по безопасност и здраве” (КБЗ). Професионална квалификация: да притежава валиден документ удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 година на МРРБ или за чуждестранни лица еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата, в която са установени. Специфичен опит: да е участвал на подобна позиция при изграждане на минимум един обект в строителството.
2.4. Отговорник по контрола на качеството. Професионална квалификация: да притежава валиден документ за преминато обучение за контрол на качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или за чуждестранни лица еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата, в която са установени. Специфичен опит: да е участвал на подобна позиция при изграждане на минимум един обект в строителството.
3. Участниците следва да разполагат минимум със следната специализирана техника и транспортни средства:
• Машина за челно заваряване на ПЕ-тръби – минимум 1 брой;
• Машина за заварки на тръби от ПЕВП – минимум 1 брой;
• Товарни автомобили – минимум 2 броя;
• Комбиниран багер товарач – минимум 2 броя;
• Ел. агрегат 12 kVA – минимум 1 брой;
• Вибропета – минимум 1 брой;
• Валяк вибрационен до 2.5 т. – минимум 1 брой;
• Валяк вибрационен двубандажен 8 – 10 т. – минимум 1 брой;
• Фугорезачна машина – минимум 1 брой;
• Потапяща помпа – минимум 1 брой.
4. Участниците трябва да са сертифицирани по следните стандарти:
- Стандарт БДС EN ISO 9001:2015 Система за управление на качеството за дейности в областта на строителството (или еквивалентен).
Възложителят ще приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини съгласно чл. 64, ал. 7 от ЗОП, при спазване на чл. 64, ал. 8 от ЗОП.
- Стандарт БДС EN ISO 14001:2015 Система за управление на околната среда за дейности в областта на строителството (или еквивалентен). ...... Продължава в Раздел VI.3) Допълнителна информация
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В процедурата може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, условията по чл. 107 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, освен ако не е налице изключенията по чл. 4 от същия закон, както и обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

25/07/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

27/01/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

29/07/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателна зала на Община Враца с административен адрес: гр. Враца, ул. Стефанаки Савов № 6

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от Раздел III.1.3) Технически и професионални възможности ..........Сертифицирани съгласно стандарт, издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация (European Cooperation for Accreditation) за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят отстранява от участие участници от процедурата, когато: 1. участник, който не отговаря на поставените критерии и за подбор или не изпълни друго условие, поставено в обявлението за обществената поръчка или в документацията; 2. участник, който е представил оферта, която не отговаря на: а) предварително обявените условия на поръчката; б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, соц. и труд. право, прил. колект. спор. и/или разп. на междун. екол., соц.и труд. право, които са избр. в прилож. № 10, когато е приложимо; 3. участник, който не е представил в срок обосновка по чл. 72, ал. 1 или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП; 4. участник, които са свързани лица.
Гаранцията, обезпечаваща изпълнението на договора е в размер 5 (пет) на сто от стойността на договора без ДДС. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор.
Срокът за изпълнение на строителството не следва да бъде по-малък от 200 (двеста) календарни дни и не по-дълъг от 240 (двеста и четиридесет) календарни дни.
Срок за изпълнение на поръчката в календарни дни в което число следва да бъдат предвидени дни за започване на строителството - откриване на строителната площадка със съставяне на протокол обр. 2а, за изпълнение на всички видове СМР, за завършване на строителството със съставяне на констативен акт обр. 15, както и дни за неблагоприятни климатични условия при изпълнение на СМР.
Срок в календарни дни за изпълнение на СМР – започва да тече от датата на протокола за откриване на строителната площадка (Образец 2а) и приключва с издаването на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа Образец 15 /Акт 15/ без забележки.
Към момента на откриване на процедурата няма осигурено финансиране за дейностите по нея. На основание чл. 114 от ЗОП, Договорът за изпълнение на поръчката влиза в сила след подписването му между страните, като изпълнението на дейностите по него следва да започнат след осигурено финансиране, за което обстоятелство Изпълнителят ще бъде писмено уведомен. В случай, че в срок от 3 (три) месеца от подписването на договора, това условие не бъде изпълнено, всяка от страните ще може да прекрати същия едностранно без предизвестие и без да дължи за това финансови или други компенсации на другата страна.
Офертите на участниците не трябва да надхвърлят максималния одобрен бюджет на поръчката, посочен по-горе. В цената се включват всички разходи, свързани с качественото изпълнение на поръчката в описания вид и обхват в техническата спецификация.
Участник, чието ценово предложение надхвърля финансовия ресурс на обществената поръчка, ще бъде отстранен от участие в настоящата процедура.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Община Враца
ул. Стефанаки Савов 6
Враца 3000 България
vmogilanska@vratza.bg +359 888126330
http://www.vratza.bg/ +359 888126330

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 05/07/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва