Деловодна информация
00795
 
не
00795-2019-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

община Садово 000471582
ул. Иван вазов, №2
Садово BG421 4122 България
Светлана Атанасова +395 031182601
obsadowo@abv.bg +395 031182500

Интернет адрес/и

http://www.sadovo.bg/

https://sadovo.bg/63894?cat=55


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://sadovo.bg/63894?cat=55
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

ДОВЪРШИТЕЛНИ СТРОИТЕЛНИ РАБОТИ НА СГРАДАТА НА ДЕТСКА ГРАДИНА ГРАД САДОВО – БЛОК А
45000000      
Строителство

Общата цел на настоящата обществена поръчка е да се завърши блок А (двуетажно тяло със сутерен) от общинската сграда, построена в урегулиран поземлен имот IV – училище и детска градина в кв. 13 по ПУП на град Садово, област Пловдив. Сградата се намира на административен адрес – град Садово, област Пловдив, ул. Лиляна Димитрова, №2. Сградата, в частта й на блок А е завършена с приета конструкция, като е необходимо да бъде довършено строителството и след оборудването и обзавеждането й, да получи разрешение за ползване като детска градина. Блок А – предмет на строителните работи е с разгърната застроена площ от 1 560.33 кв.м. Предмет на поръчката са строителни работи на блок А от сградата по следните части на техническия проект: Архитектура, Конструкции, ВиК, Електро, ОВК, Енергийна ефективност, Пожарна безопасност. Строителството ще се изпълнява по одобрен проект и разрешение за строеж № 21 от 1985 год., допълнено със заповед № 4 от 27.06.2014 год. и заповед № 3 от 17.05.2019 год.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
851407.02      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Блок А (двуетажно тяло със сутерен) от общинската сграда, построена в имот с адрес - град Садово, област Пловдив, ул. Лиляна Димитрова, № 2.

Предмет на поръчката са строителни работи на блок А от сградата по следните части на техническия проект: Архитектура, Конструкции, ВиК, Електро, ОВК, Енергийна ефективност, Пожарна безопасност. Строителството ще се изпълнява по одобрен проект и разрешение за строеж № 21 от 1985 год., допълнено със заповед № 4 от 27.06.2014 год. и заповед № 3 от 17.05.2019 год. на гл. архитект на община Садово. Видовете и количества работи са посочени конкретно в документацията на поръчката.
Критериите по-долу
 
ДА Предложен срок за изпълнение    45 т.
Цена
55 т.
II.2.6) Прогнозна стойност
851407.02      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Продължава от раздел VI.3 Допълнителна информация
Останалите основания за отстраняване са посочени в документацията на поръчката, вкл. националните основания за отстраняване.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Всеки участник следва да е регистриран в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи Четвърта категория /чл.137 ал.1, т.4, б.б) от ЗУТ/ или в съответен регистър на държавата, в която е учреден за участниците – чуждестранни лица.
Участникът декларира в еЕЕДОП /електронен Единен европейски документ за обществени поръчки, част IV: Критерии за подбор, Раздел А: Годност, т.1/, изпълнението на това изискване. Участникът посочва и съответните национални база данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или се посочват компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, са длъжни да предоставят информация.
В случай, че участва обединение, изискването се отнася за всеки участник в обединението, който ще изпълнява дейности, свързани със строителството.
Доказателствата се представят при условията на чл. 67, ал. 8 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за тази категория строеж – минимум Четвърта категория, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
2.Участникът трябва да е реализирал минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните три приключили финансови години от 1 700 000 лева, изчислен на база годишните обороти.
Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката е оборот, който е реализиран от извършени строително-монтажни работи.


1.Участникът попълва поле 5 на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от еЕЕДОП, с посочване на информация за размера на застрахователната полица, номер, срок на валидност, от кого е издадена.
Преди подписването на договора, определеният за изпълнител участник представя на възложителя доказателства за наличието на застраховка "Професионална отговорност".
2.При подаване на офертата, обстоятелството се декларира в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б.Икономическо и финансово състояние, т. 2а, като посочва конкретните годишни обороти, за изискваните обороти в сферата, попадаща в обхвата на обществената поръчка.
При сключване на договора за обществена поръчка Изпълнителят доказва изискването по т. 2 с представянето на:
1. удостоверения от банки или
2. годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква, както и
3. справка за общия оборот и за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката (в свободен текст).
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът трябва да притежава опит в изпълнението на дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на обществената поръчка, поради което следва през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата си за участие, да е изпълнил минимум един обект с предмет СМР за основен ремонт/строителство на сгради с минимална РЗП – 1 560.33 м?.
2. Участникът трябва да разполага с необходимия брой технически лица и/или организации, включени или не в структурата му, включително такива, които отговарят за контрола на качеството, включително лицата, които ще изпълняват строителството, както следва:
• Ръководител на обекта: строителен инженер със степен магистър, със специалност ССС/ПГС или еквивалентна и да има общ професионален стаж – 5 г. и професионален опит: да има изпълнен 1/един/ обект, в които да има дейности, сходни с предмета на обществената поръчка
• Технически ръководител: да има квалификация „строителен инженер” или „строителен техник”, съгласно чл. 163а от ЗУТ или еквивалентна и професионален опит: 3 (три) години професионален опит като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ.
• Експерт Контрол по качеството – да има квалификация „строителен инженер” или „строителен техник” или еквивалентна, правоспособност за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент.
• Специалист по здравословни и безопасни условия на труд – притежаващ съответната правоспособност за това и отговарящ на изискванията по чл. 5 ал. 2 от Наредба №2 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи.
3.Участниците трябва да са сертифицирани в областта на строителството по следните стандарти:
- Стандарт EN ISO 9001:2008 Система за управление на качеството или еквивалентен с обхват, аналогичен с предмета на поръчката:
- Стандарт EN ISO 14001:2004/2015 - Система за управление на околната среда или еквивалентен с обхват, аналогичен с предмета на поръчката.


1.Участникът декларира в еЕЕДОП/Единен европейски документ за обществени поръчки, част IV: Критерии за подбор поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности, с посочване на стойността на СМР, датата, на която е приключило изпълнението,, мястото, вида и обема на СМР.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.При подаване на офертата обстоятелството се декларира в съответната част от еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В.Технически и професионални способности, т.2) с посочване на изчерпателни данни и информация за лицата, с точно позоваване на документите, свързани с придобиване от екипа на изискуемата професионална компетентност и посочване на професионален опит.
При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата.
3.Участникът попълва поле раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи копие на сертификат, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят изисква представяне/учредяване на гаранция за добро изпълнение на договора в размер на 5 % от стойността му без вкл. ДДС.
За изпълнение на дейностите, включени в тази поръчка, финансиране не е осигурено.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

29/07/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

26/11/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

30/07/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

заседателната зала на община Садово, ет.4 на административната сграда на адрес: град Садово, област Пловдив, ул. Иван Вазов, №2

Действията на комисията по отварянето на офертите, регламентирани в чл. 54, ал.3-5 от Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки са публични и на тях могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане участник, за когото са налице или са възникнали преди или по време на процедурата основанията по чл. 54, ал. 1, т. 1, т. 2, т. 3, т. 4, т. 5, т. 6 и т. 7 от ЗОП и определените от възложителя обстоятелства по чл. 55, ал. 1, т.1, т.4 и т. 5 от ЗОП, както следва:
1) е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 108а, чл. 159а – 159г, чл. 172, чл. 192а, чл. 194 – 217, чл. 219 – 252, чл. 253 – 260, чл. 301 – 307, чл. 321, 321а и чл. 352 – 353е от Наказателния кодекс (чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП).
2) е осъден с влязла в сила присъда за престъпление, аналогично на тези по предходната точка в държава членка или трета страна (чл. 54, ал. 1, т. 2 от ЗОП);
3) има задължения за данъци и задължителни осигурителни вноски по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс и лихвите по тях към държавата или към общината по седалището на възложителя и на участника, или аналогични задължения съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, доказани с влязъл в сила акт на компетентен орган (чл. 54, ал. 1, т. 3 от ЗОП);
4) е налице неравнопоставеност в случаите по чл. 44, ал. 5 от ЗОП (чл. 54, ал. 1, т. 4 от ЗОП);
5) е установено, че (чл. 54, ал. 1, т. 5 от ЗОП):
а) участникът е представил документ с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;
б) участникът не е представил изискваща се информация, свързана с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор.
6) е установено с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение, нарушение на чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 118, чл. 128, чл. 228, ал. 3, чл. 245 и чл. 301 – 305 от Кодекса на труда или чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП).
7) е налице конфликт на интереси, който не може да бъде отстранен (чл. 54, ал. 1, т. 7 от ЗОП).
8) Когато участникът е обявен е в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност, или е в процедура по ликвидация, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, или е преустановил дейността си, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура, съгласно законодателството на държавата, в която е установен (чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП);
9) Когато за участникът е доказано, че е виновен за неизпълнение на договор за обществена поръчка или на договор за концесия за строителство или за услуга, довело до разваляне или предсрочното му прекратяване, изплащане на обезщетения или други подобни санкции, с изключение на случаите, когато неизпълнението засяга по-малко от 50 на сто от стойността или обема на договора(чл. 55, ал. 1, т. 4 от ЗОП);
10) Когато участникът e опитал да (чл. 55, ал. 1, т. 5 от ЗОП):
а) повлияе на вземането на решение от страна на възложителя, свързано с отстраняването, подбора или възлагането, включително чрез предоставяне на невярна или заблуждаваща информация, или
б) получи информация, която може да му даде неоснователно предимство в процедурата за възлагане на обществена поръчка.
Продължава в раздел II.2.14 "Допълнителна информация"

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба срещу решението, с което се одобрява настоящото обявление, може да подаде всяко лице от кръга на посочените в чл. 198 от ЗОП, в 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП пред Комисия за защита на конкуренцията с копие и до кмета на община Садово.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/07/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва