Деловодна информация
00640
 
да
да
03/07/2019 (дд/мм/гггг)
00640-2019-0017 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Софийски университет Св. Климент Охридски 000670680
бул. Цар Освободител №15
София BG411 1504 България
Петър Станулов +359 29308259
pstanulov@admin.uni-sofia.bg +359 28464210

Интернет адрес/и

https://www.uni-sofia.bg.

https://www.uni-sofia.bg/index.php/bul/universitet_t/administraciya/otdel_obschestveni_por_chki/profil_na_kupuvacha


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.uni-sofia.bg/index.php/bul/universitet_t/administraciya/otdel_obschestveni_por_chki/profil_na_kupuvacha/proceduri_sled_15_04_2016g/otkriti_proceduri
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Софийски университет Св. Климент Охридски 000670680
бул. Цар Освободител № 15, Ректорат, отдел Секретариат и деловодство, стаи 114-115
София BG411 1504 България
Петър Станулов +359 28464210
op@admin.uni-sofia.bg +359 28464210

Интернет адрес/и

https://www.uni-sofia.bg/

https://www.uni-sofia.bg/index.php/bul/universitet_t/administraciya/otdel_obschestveni_por_chki/profil_na_kupuvacha

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Периодично изпълнение на строително-монтажни работи за нуждите на СУ „Св. Климент Охридски” по 3 обособени позиции
45000000      
Строителство

В обхвата на обществената поръчка са включени следените дейности:
Изпълнение на СМР – извършва се в съответствие с част трета „Строителство” от ЗУТ.
Обстоятелствата, свързани със започване, изпълнение и въвеждане в експлоатация (приемане) на СМР, ще се удостоверяват със съставяне и подписване от участниците на съответните актове и протоколи съобразно Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството.
Техническото изпълнение на строителството трябва да бъде в съответствие с Техническите спецификации на Възложителя, с изискванията на българската нормативна уредба. Техническите характеристики на вложените в строежа строителни продукти, материали и оборудване, следва да са в съответствие с нормативните изисквания и добрите строителни практики в България и в Европейският съюз.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
18000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Обособена позиция № 1: „Изпълнение на строително-монтажни работи на сгради в гр.София и Учебни бази в страната” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45200000      
45300000      
45400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София и Учебни бази в страната“

Предметът на поръчката включва периодично изпълнение на строително-монтажни работи, в зависимост от конкретните необходимости на Възложителя.В рамките на настоящата обществена поръчка следва да се извършат строително-монтажни, работи по обособени позиции, както следва:
Обособена позиция № 1 – „Перидично изпълнение на строително-монтажни работи на сгради в гр. София и Учебни бази в страната“:
- Факултет за наука, образование и изкуства – гр.София, бул. „Шипченски проход“ № 69 А;
- Департамент за езиково обучение –гр. София ул. „Коста Лулчев“ № 27;
- Кампус Изток – гр. София, бул. "Цариградско шосе" № 125, блок 1, 2, 3, 4 и 6;
- Университетска ботаническа градина - гр. София, ул. Московска № 49;
- -Университетско издателство и печатница – гр.София, ул.“Златовръх“ №24
- Кампус Лозенец – Факултет по химия и фармация.,Математически факултет и Физически факултет – гр.София, бул.“Джеймс Баучер“ № 1-3-5
- Център за източни езици и култури – гр. София, бул. „Тодор Александров“ 79;
- -Институт Конфуций – гр. София, бул. „Александър Стамболийски“ №82;
- Център за славяно-византийски проучвания "Проф. Иван Дуйчев" – гр. София, ул. "Проф. Иван Дуйчев" 18;
- Департамент за информация и усъвършенстване на учители – гр. София, бул. Цар Борис ІІІ №224;
- Апартаменти в гр.София
- -УНБ м. Гюлечица, общ. Самоков;
- Училищен комплекс с. Славейно, общ. Смолян;
- ТБ м.Бялата вода, общ. Велинград;
- УНБ гр. Земен, общ. Земен;
- Други сгради собственост на Възложителя.
Критериите по-долу
 
ДА Техническа оценка    65
Цена
35
II.2.6) Прогнозна стойност
7500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Изпълнение на строително-монтажни работи на сгради към Поделение „Социално-битово обслужване“” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45200000      
45300000      
45400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр.София

Предметът на поръчката включва периодично изпълнение на строително-монтажни работи, в зависимост от конкретните необходимости на Възложителя.В рамките на настоящата обществена поръчка следва да се извършат строително-монтажни, работи по обособени позиции, както следва:
Обособена позиция №2
- Поделение „Социално битово обслужване“ – гр. София, блок 42Б, ж.к. „Студентски град“;
- Студентско общежитие блок № 57 АБВ;
- Студентско общежитие блок № 8;
- Студентско общежитие блок № 17;
- Студентско общежитие блок № 18;
- Студентско общежитие блок № 52 АБВ;
- Студентско общежитие блок № 55 АБ;
- Студентско общежитие блок № 41 АБ;
- Студентско общежитие блок № 42 Б;
- Студентско общежитие блок № 50 АБ;
- Студентско общежитие блок № 51;
- Студентски стол № 4;
- Други сгради собственост на Възложителя.
Критериите по-долу
 
ДА Техническа оценка    65
Цена
35
II.2.6) Прогнозна стойност
8500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Изпълнение на строително-монтажни работи на сгради и бази в район „Черноморие“” 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45200000      
45300000      
45400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331
BG341

Варна, к.к. Св. Св. Константин и Елена; Балчик, ул. „Акад. Даки Йорданов“ № 1; Творчески дом гр. Китен; УНБ с.Черноморец; УНБ с.Свети Влас; УНБ с.Синеморец; Други сгради;

Предметът на поръчката включва периодично изпълнение на строително-монтажни работи, в зависимост от конкретните необходимости на Възложителя.В рамките на настоящата обществена поръчка следва да се извършат строително-монтажни, работи по обособени позиции, както следва:
Обособена позиция №3
- Университетски ботанически градини – Варна, к.к. Св. Св. Константин и Елена;
- Университетски ботанически градини - Балчик, ул. „Акад. Даки Йорданов“ № 1;
- Творчески дом гр. Китен;
- УНБ с.Черноморец, общ. Созопол;
- УНБ с.Свети Влас, общ. Несебър;
- УНБ с.Синеморец, общ. Царево;
- Други сгради собственост на Възложителя.
Критериите по-долу
 
ДА Техническа оценка    65
Цена
35
II.2.6) Прогнозна стойност
2000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

За всички обособени позиции, участникът, респективно член на Обединение, който ще изпълнява СМР, в процедурата трябва да притежава валидна регистрация в Централен професионален регистър на строителя към Камара на строителите в България за Първа група, Трета категория /чл.137, ал.1, т.3 от ЗУТ/, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумение за Европейско икономическо пространство, като в този случай участникът посочва еквивалентен документ, доказващ регистрация членство в аналогична професионална организация на държавата, в която е установен, и има сила на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за който е издаден. За чуждестранно лице в ЕЕДОП се посочва еквивалентен документ, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си, извършване на строителни работи – обект на настоящата обществена поръчка.
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването за годност, като попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП), като се посочва, номер и валидност на удостоверението относно вписването на участника в съответния професионален или търговски регистър в държавата членка, я която е установен като се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП се доказва с представяне на заверено копие от удостоверение за регистрация в ЦПРС или еквивалентен документ.
При участие на Обединения, които не са юридически лица следва да се спазват и изискванията на чл. 59, ал. 6 от ЗОП.
При деклариране на подизпълнители следва да се спазват изискванията на чл. 66, ал. 2 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът следва да е реализирал минимален сходен оборот, изчислен на база годишните обороти за последните 3 /три/ приключени финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, за съответната обособена позиция.
2. За изпълнението на поръчката е необходимо участниците да притежават застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ;
3. Участникът трябва да има внедрени системи за управление на качеството.


1. За обособена позиция № 1 – 15 000 000 (петнадесет милиона) лева без вкл. ДДС;
За обособена позиция № 2 – 17 000 000 (седемнадесет милиона) лева без вкл. ДДС;
За обособена позициа № 3 – 4 000 000 (четири милиона) лева без вкл. ДДС.
Под оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката следва да се включва сума, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирани от изпълнение на ново строителство, и/или реконструкция, и/или основен ремонт, и/или текущ ремонт на сгради.
Обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел Б, т. 1а и т. 2а от ЕЕДОП с посочване на информация за размера на оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
!!! В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва с представяне на ГФО или техни съставни части, когато публикуването им се изисква и/или справка за реализирания оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
!!! Когато по основателни причини участникът не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, които Възложителят приема за подходящ.
2. За изпълнението на поръчката е необходимо участниците да притежават застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ с минимална застрахователна сума в размер, съгласно чл.5, ал.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството за категорията строителство, съобразно строежа – предмет на обществената поръчка, а именно Първа група, Трета категория.
Съответствието си с това изискване участниците удостоверяват, като попълват полето 5 в част IV, буква „Б“ в ЕЕДОП, като се посочва стойността и датата на валидността на застраховката.
За доказване на съответствието си с това изискване в случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, участниците представят заверено копие на валидна застраховка „Професионална отговорност“.
При участие на Обединения, които не са юридически лица следва да се спазват и изискванията на чл. 59, ал. 6 от ЗОП. При деклариране на подИзпълнители следва да се спазват изискванията на чл. 66, ал. 2 от ЗОП.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът, през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил обекти, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка.
2. Участникът трябва да разполага с квалифициран персонал за изпълнение на поръчката, отговарящ на изискванията на Възложителя.


1. Участникът, през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил минимум 5 /пет/ обекта, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка.
* Под дейност идентична или сходна с предмета на обществената поръчка, следва да се разбира ново строителство, и/или реконструкция, и/или основен ремонт, и/или текущ ремонт на сграда/строеж от Първа група, Трета категория съгласно Закона за устройство на територията (ЗУТ), а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумение за Европейско икономическо пространство.
2. 1. Ръководител проект - висше образование, с образователно-квалификационна степен „магистър“, професионална квалификация строителен инженер; специалност „ССС“, „ПГС“ или еквивалентнa специалност, със стаж по специалността минимум 10 /десет/ години; да има опит като ръководител на обект на минимум 1 /един/ обект, сходен с предмета на поръчката.
2. Технически ръководител - да има придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл.163а, ал. 2 и ал. 3 от ЗУТ или еквивалентна; със стаж по специалността минимум 5 /пет/ години ; Да има опит като технически ръководител при изпълнението на минимум 1 /един/ обект, сходен с предмета на поръчката.
3. Координатор по контрол на качеството – да има валиден сертификат за преминат курс за контрол на качеството или еквивалентно. Да има опит като Координатор по контрол на качеството при изпълнението на минимум 1 /един/ обект, сходен с предмета на поръчката.
4. Координатор по здравословни и безопасни условия на труд – да притежава валидно удостоверение (сертификат) за завършен курс за длъжностно лице по здраве и безопасност или еквивалентно. Да има опит като Координатор по здравословни и безопасно условия на труд при изпълнението на минимум 1 /един/ обект, сходен с предмета на поръчката.
5. Специалист по част „Електроинсталации“ - висше образование, с образователно-квалификационна степен „магистър“, професионална квалификация Електроинженер; с минимум 5 / пет/ години опит по специалността; Да има опит като специалист Електро при изпълнението на минимум 1 /един/ обект, сходен с предмета на поръчката.
6. Специалист по част „ОВК“ - висше образование, с образователно-квалификационна степен „магистър“; с професионална квалификация „машинен инженер“ или еквивалентна, с минимум 5 / пет/ години опит по специалността; Да има опит като специалист ОВК при изпълнението на минимум 1 /един/ обект, сходен с предмета на поръчката.
7. Специалист по част „ВиК“ - висше образование, с образователно-квалификационна степен „магистър“; с професионална квалификация „инженер ВиК“ или еквивалентна, с минимум 5 / пет/ години опит по специалността; Да има опит като специалист ВиК при изпълнението на минимум 1 /един/ обект, сходен с предмета на поръчката.
!!! Едно лице не може да съвместява две длъжности.
3.
- EN ISO 9001:2008 / EN ISO 9001:2015 „Системи за управление на качеството” или еквивалент,
- EN ISO 14001:2004 / EN ISO 14001:2015 „Системи за управление на околната среда” или еквивалент.
Обхватът на внедрените системи трябва да е за строителни дейности в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. Обстоятелството се удостоверява в част ІV, раздел Г на ЕЕДОП, с посочване на номера и датата на валидност на удостоветението.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се удостоверява със заверени копия на сертификати за управление на качеството и за опазване на околната среда.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


За обезпечаване изпълнението на настоящия договор, при подписването му, Изпълнителят следва да представи документ за внесена гаранция за изпълнение на задълженията си по него. Гаранцията се представя в една от следните форми:
1. Депозит на парична сума в лева в размер на 1 % от общата стойност на договора без ДДС, по съответната обособена позиция, по банкова сметка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.
2. Банкова гаранция за сума в лева, в размер на 1 % от общата стойност на договора, по съответната обособена позиция, без ДДС със срок на валидност - 30 /тридесет/ дни след изтичане срока на договора.
Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на Изпълнителя. Възложителят следва да бъде посочен като трето ползващо се лице по тази застраховка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

12/08/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 9

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

13/08/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Софийски университет, Ректорат, зала 1, гр. София, бул. "Цар Освободител" № 15

На публичното заседание за отваряне на офертите могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, които отговарят на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискванията на Възложителя. За участника не трябва да са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал. 1, т.1, т. 3, т. 4 и т. 5 от ЗОП, чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС и чл. 69 от ЗПКОНПИ и условията по чл. 107 от ЗОП.
Информация относно липсата или наличието на обстоятелства по чл. 54, чл. 55 от ЗОП, чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС и чл. 69 от ЗПКОНПИ се попълва в ЕЕДОП в Част III, Раздел А, Б, В и Г.
2. Участник, за когото са налице основания по чл. 54, ал. 1, както и посочените от възложителя основания по чл. 55, ал. 1. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване.
3. Изменение на сключен договор за обществена поръчка се допуска по изключение, съгласно приложимите хипотези по чл. 116 от ЗОП.
4. Участникът, определен за Изпълнител, преди сключване на договор представя доказателства по чл. 58 от ЗОП:
4.1. за обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП – свидетелство за съдимост или съответния документ, съгласно законодателството на държавата, в която е установен. Когато в съответната държава не се издават документи за посочените обстоятелства или когато документите не включват всички обстоятелства, участникът представя декларация, ако такава декларация има правно значение съгласно законодателството на съответната държава;
4.2. за обстоятелството по чл. 54, ал. 1, т. 3 от ЗОП – удостоверение от органите по приходите и удостоверение от общината по седалището на Възложителя и на участника, освен ако обстоятелствата се съдържат в публичен безплатен регистър или възложителят може да ги получи по служебен път. В този случай участникът, избран за изпълнител посочва от къде възложителят може да получи необходимата официална информация;
4.3. за обстоятелството по чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП – удостоверение от органите на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда;
4.4. за обстоятелството по чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП – удостоверение издадено от Агенцията по вписванията;
4.5. Декларация по чл. 59, ал. 1 и по чл. 66, ал. 2 от ЗМИП.
4.6. Определеният изпълнител предоставя гаранция в размер на 1 % (един процент) от стойността на договора, която да обезпечава изпълнението на договора;
5. Документацията за участие в процедурата е достъпна за неограничен и пълен, пряк и безплатен достъп на: https://www.uni-sofia.bg/index.php/bul/universitet_t/administraciya/otdel_obschestveni_por_chki/profil_na_kupuvacha/proceduri_sled_15_04_2016g/otkriti_proceduri/periodichno_izp_lnenie_na_stroitelno_montazhni_raboti_za_nuzhdite_na_su_sv_kliment_ohridski_po_3_obosobeni_pozicii

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби се подават пред Комисията за защита на конкуренцията по реда на чл. 196 от ЗОП, при спазване на срока посочен в чл. 197, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация , съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 03/07/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва