Деловодна информация
00803
УД-02-17-769 02/07/2019 (дд/мм/гггг)
не
00803-2019-0012 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Кубрат 000505846
ул. Княз Борис I №1
Кубрат BG324 7300 България
С. Любенова - ст. експерт Управление на проекти и обществени поръчки +359 84872020
kubrattown@abv.bg +359 84873205

Интернет адрес/и

www.kubrat.bg

http://www.kubrat.bg/bg/profile/buyerprofile_zop2016.php


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.kubrat.bg/bg/profile/buyerprofile_zop2016_051.php
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Извършване на СМР в изпълнение на проект „Реконструкция на части от улична мрежа в гр. Кубрат и с. Савин, община Кубрат – ул. „Назъм Хикмет“ в гр. Кубрат и ул. „Цар Симеон“ – Етап 1 в с. Савин“ по ...
45233252      
Строителство

Извършване на СМР в изпълнение на проект „Реконструкция на части от улична мрежа в гр. Кубрат и с. Савин, община Кубрат – ул. „Назъм Хикмет“ в гр. Кубрат и ул. „Цар Симеон“ – Етап 1 в с. Савин“ по договор № BG06RDNP001-7.001-0050-C01/ 07.05.2019 г. за отпускане на БФП по подмярка 7.2 от мярка 7 от ПРСР 2014-2020” по обособени позиции: Обособена позиция № 1: Извършване на СМР за реконструкция на ул. „Назъм Хикмет“ в гр. Кубрат, община Кубрат, Обособена позиция № 2: Извършване на СМР за реконструкция на ул. „Цар Симеон“ – Етап 1 в с. Савин, община Кубрат. Предметът на ОП 1 включва:реконструкция на ул."Назъм Хикмет" в гр. Кубрат-от ОК95 до ОК13.Участъкът е с дължина-1213.82 м. Предметът на ОП 2 включва: реконструкция на ул. "Цар Симеон" в с. Савин -от ОК 20 до ОК 82.Участъкът е с дължина-894.71 м.
Задачите и дейностите по настоящата обществена поръчка са описани подробно в „Техническите спецификации“, част от документацията по настоящата обществена поръчка.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1039103.77      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Извършване на СМР за реконструкция на ул. „Назъм Хикмет“ в гр. Кубрат, община Кубрат“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

град Кубрат, община Кубрат

Предметът на Обос.поз. № 1 „Извършване на СМР за реконструкция на ул. „Назъм Хикмет“ в гр. Кубрат, община Кубрат“, включва реконструкция на улица "Назъм Хикмет" в гр. Кубрат, Община Кубрат от ОК 95 до ОК 13. Участъкът е с дължина - 1213.82 м.
Задачите и дейностите за обособената позиция са описани подробно в "Техническите спецификации", част от документацията по настоящата обществена поръчка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
559988.77      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Изпълнение на проект по договор № BG06RDNP001-7.001-0050-C01/ 07.05.2019 г. за отпускане на БФП по подмярка 7.2 от мярка 7 от ПРСР 2014-2020.

Участник, който представи Техническо предложение, което не е в съответствие с изискванията на възложителя и/или не е налична някоя от частите на техническото предложение, ще бъде отстранен от участие.
Участници, предложили цена, която е по-висока от максимално посочената за съответната обособена позиция ще бъдат отстранени от участие в обществената поръчка.

II.2) Описание 1

„Извършване на СМР за реконструкция на ул. „Цар Симеон“ – Етап 1 в с. Савин, община Кубрат“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

село Савин, община Кубрат

Предметът на Обос.поз. № 2 „Извършване на СМР за реконструкция на ул. „Цар Симеон“ – Етап 1 в с. Савин, община Кубрат“, включва реконструкция на улица "Цар Симеон" в село Савин, Община Кубрат от ОК 20 до ОК 82. Участъкът е с дължина - 894.71 м.
Задачите и дейностите по обособената позиция са описани подробно в „Техническите спецификации“, част от документацията по настоящата обществена поръчка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
479115.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Изпълнение на проект по договор № BG06RDNP001-7.001-0050-C01/ 07.05.2019 г. за отпускане на БФП по подмярка 7.2 от мярка 7 от ПРСР 2014-2020.

Участник, който представи Техническо предложение, което не е в съответствие с изискванията на възложителя и/или не е налична някоя от частите на техническото предложение, ще бъде отстранен от участие.
Участници, предложили цена, която е по-висока от максимално посочената за съответната обособена позиция ще бъдат отстранени от участие в обществената поръчка.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя за строежи от II група, IV категория*, а за чуждестранните лица – аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата в която е установен.*строежи от II група, IV категория*, включват: частни пътища, улици от второстепенната улична мрежа V и VI клас и съоръженията към тях.
Изискването се отнася за обособена позиция № 1 и 2.
Удостоверяване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в Част IV: Критерии за подбор, буква А: Годност, т.1).
Доказване: Преди сключване на договора на основание чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, възложителят изисква документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация – копие на валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя или се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа) или еквивалентен документ за чуждестранните участници, удостоверяващ правото на съответното лице да изпълни предмета на поръчката (при спазване на чл.112, ал.1, т.4 от ЗОП, когато е необходимо).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност в строителството”, произтичаща от нормативния акт: чл. 5, ал. 2, т. 2 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или еквивалентен документ за чуждестранните лица, съобразно законодателството в което е установен.
Изискването се отнася за обособена позиция № 1 и 2.
Удостоверяване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б. Икономическо и финансово състояние, т. 5, с посочване на застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа за наличие на застраховка за „Професионална отговорност в строителството“ за строежи II група, IV категория *, с минимална застрахователна сума в размер на 100 000 лв. За чуждестранните лица – посочване на еквивалентен документ, съобразно законодателството на държавата в която са установени.
Доказване: Преди сключване на договора на основание чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, възложителят изисква документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация – копие на документи, доказващи наличие на валидна застраховка “Професионална отговорност” или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/.


Участникът трябва да има застраховка Професионална отговорност в строителството за строежи II група, IV категория*с минимална застрахователна сума в размер на 100 000 лв. Минималното застрахователно покритие включва отговорността за смърт или за телесна повреда на други участници в строителството и/или на трети лица, както и за материални вреди върху имуществото на други участници в строителството или на трети лица, причинени от лицата, осъществяващи строителството. За чуждестранни лица – еквивалентен документ, съобразно законодателството на държавата, в която са установени.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът трябва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката: Технически ръководител; Специалист по контрол на качеството; Специалист по здравословни и безопасни условия на труд.
Изискването се отнася за обособена позиция № 1 и 2.
В случай че участник подава оферта за две или повече обособени позиции, Възложителят допуска екипа, притежаващ необходимата професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на поръчката, да бъде един и същ за обособените позиции, за които се подава оферта.
Удостоверяване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на електронен единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в Част IV: Критерии за подбор, буква В: технически и професионални способности, т. 2 като посочи списък на персонала и/или на членовете на ръководния състав, които ще изпълнява обществената поръчка, с посочена професионалната компетентност на лицата в това число:
•Специалист/експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка).
•Образование (степен, № на диплома, учебно заведение) – където е необходимо.
•Професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции, участие в обекти, съобразно изискванията на възложителя и в случай, че се с описанието на опита се покрива изискване на възложителя за притежание на опит).
При ползване на подизпълнители или трети лица, за всеки се представя електронен Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като представи списък на персонала, който ще изпълнява обществената поръчка, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.
2. Участникът трябва да прилага системи за управление на качеството.
Изискването се отнася за обособена позиция № 1 и 2.
Удостоверяване: Участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на електронен Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в Част IV: Критерии за подбор, буква Г: стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление, като посочи и публичния регистър, в който се съдържа информация за наличието на тези сертификати.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
Възложителят приема други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи заверено копие на валиден документ за внедрена система за управление на качество EN ISO 9001:2015/ БДС EN ISO 9001:2015 с обхват строителство, или еквивалентен валиден документ.


1. Участникът трябва да разполага с екип, притежаващ необходимата професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на поръчката, както следва:
-Технически ръководител – “строителен инженер”, или “архитект”, или “строителен техник” или еквивалентно образование, да е изпълнявал длъжността „Технически ръководител” на най-малко един строителен обект.
-Специалист по контрол на качеството – минимум 3 години опит свързан с контрол по качеството при изпълнение на СМР.
-Специалист по здравословни и безопасни условия на труд – минимум 3 години опит свързан с осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд.
Изискването се отнася за обособена позиция № 1 и 2.
В случай че участник подава оферта за две или повече обособени позиции, Възложителят допуска екипа, притежаващ необходимата професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на поръчката, да бъде един и същ за обособените позиции, за които се подава оферта.
2. Участникът трябва да има внедрена система за управление на качество, съгласно стандарт EN ISO 9001:2015/ БДС EN ISO 9001:2015 с обхват строителство, или еквивалентен сертификат.
Изискването се отнася за обособена позиция № 1 и 2.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1 (един) % от стойността на договора без ДДС. Гаранциите може да се представят под формата:на банкова гаранция – по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя; на парична сума, преведена по сметка на Община Кубрат: В нареждането за плащане следва да бъде записан текста: "Гаранция за изпълнение на ОП с предмет..., обос.поз. № ..”;на застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция или застраховка, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима, в полза на община Кубрат и със срок на валидност – най-малко 150 календарни дни след крайния срок на договора. По отношение гаранцията за изпълнение важат разпоредбите на чл. 111 от ЗОП. Продължава в поле VI.3) Допълнителна информация....
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

24/07/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

20/01/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

25/07/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Община Кубрат, гр. Кубрат, ул. „Княз Борис I“ № 1, заседателна зала ет. 2

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

По отн. на участн.в проц.не следва да са налице осн.за отстр.по чл.54, ал.1,т.1,т.2,т.3,т.4,т.5,т.6 и т.7 от ЗОП.Всеки уч.декл.,че за него не са прил.Спец.нац.осн.за отстр.в част III,б.„Г“ от ЕЕДОП.Спец.нац.осн.за изкл.при наличието на които възложителят отстр.от участ.в процедура за възлагане на общ.поръчка кандидат или участник:
-осъждания за прест.по чл.194-208,чл.213а-217,чл.219-252 и чл.254а-255а и чл.256-260 НК(чл.54,ал.1,т.1 от ЗОП);
-нарушения по чл.61,ал.1,чл.62,ал.1 или 3,чл.63,ал.1 или 2,чл.228,ал.3 от КТ(чл.54,ал.1,т.6 от ЗОП);
-нарушения по чл.13,ал.1 от ЗТМТМ в сила от 23.05.2018г.(чл.54,ал.1,т.6 от ЗОП);
-наличие на свързаност по смисъла на пар.2,т.45 от ДР на ЗОП между канд./участн.в конкретна процедура(чл.107,т.4 от ЗОП);
-наличие на обст.по чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС;
-обстоятелства по чл.69 от ЗПКОНПИ.
Участн.могат да получат необх.информ.за задълженията,свързани с данъци и осигуровки,опазване на околн. ср.,закрила на заетостта и условията на труд,които са в сила в Р.България и относими към услугите,предмет на поръчката,както следва:
Относно задъл.,свърз.с данъци и осиг.:
НАП:
-Информационен тел.на НАП-0700 18 700;
-инт.адр.:http://www.nap.bg/
Относно задълженията,свързани с опазване на околн. ср.:
МОСВ:
-Информ.център на МОСВ;работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17ч.;
-София 1000,ул."У.Гладстон"№ 67,тел.:02/940 6331;
-Инт.адр.:http://www3.moew.government.bg/
Относно задълж.,свърз.със закрила на заетостта и усл.на труд:
МТСП:
-Инт.адр.:http://www.mlsp.government.bg
-София 1051,ул.Триадица №2,тел.:8119 44;
Плащането ще се изв.съгл.усл.посочени в пр.-дог.и док.по общ.поръчка.,а именно:
Аванс.плащ.по банк.с-ка на ИЗПЪЛН.в размер на 50% от стойн.на дог.,платимо в 20-дн.срок,след:
-получ.на средст.в с-ката на Община Кубрат от ДФЗ–РА;
-след съгл.на общ.пор.и сключв.на доп.спор.с РА по дог.за предоставяне на фин.помощ за вписване на избрания изпълн.;
-изпр.на Увед.писмо от ВЪЗЛ.към ИЗПЪЛН.за започв.на дейн. и
-надлежно издадена ф-ра от ИЗПЪЛН.;
Междинно плащане-в 20-дн.срок,след представянена Пр.обр.№19 и фактура.Общ.размер на аванс.и межд.плащ.не трябва да надв.80% от стойн.на Дог.;
Окончателно.плащ.-в 20-дн.срок след:
-приемане на раб.,предмет на договора,с подписв.на Пр.Обр.15,
-след надлежно издадена и пред.фактура от ИЗП.
Разм.на оконч.плащ.се изчисл.като от общ.одобр. от ВЪЗЛ.суми по дог.се присп.межд.плащ. и аванса.
Възлож.опред.макс.срок за изпълн.на ОП1 и ОП2-180 календарни дни.
Съгл.чл.59,ал.6 от ЗОП„при участие на обединения,които не са юрид.лица,съответствието с крит.за подбор се доказва от обединението участник,а не от всяко от лицата,включени в него,с изключ.на съответната регистрация,представяне на сертификат или др.условие,необходимо за изпълнение на поръчката,съгл.изискв.на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейн.,предвидени в договора за създаване на обединението.”/когато е приложимо/.
В случай че участн.предвижда участ.на подизпълнители при изпълн.на поръчк.или ще ползва ресурсите на трети лица:-Подизпълнителите трябва да отгов.на крит.за подбор съобразно вида и дела от поръчк.,които ще изпълн.и за тях да не са налице основ.за отстраняване от процедурата;-Третите лица трябва да отговарят на съответните крит.за подбор,за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице осн.за отстраняване от процедурата.
Преди сключ. на договор за общ.поръчка възложителят изисква от уч.,определен за изпълнител, да предостави документи, удостовер.липсата на осн.за отстр.от процедурата,както и съответ.с поставените крит.за подбор,вкл. за третите лица и подизпълнит.,ако има такива.
В случай че във връзка с чл.67,ал.5 от ЗОП,при провеждане на проц.избраният изпълн.е представил някои от изброените док., удостов.съответ.с поставените крит.за подбор не е необх.да ги представя повторно.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 196, ал. 1 от ЗОП на обжалване подлежи всяко решение на Възложителя по процедурата за възлагане на обществена поръчка. Жалба може да се подаде в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП, съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/07/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва