Деловодна информация
00911Община Антоново
15-00-100 02/07/2019 (дд/мм/гггг)
не
00911-2019-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Антоново 000875557
бул. Т. герой №26
Антоново BG334 7970 България
инж. Исмаил Ибрямов - Зам. кмет на община Антоново +359 06071-2222
ob_antonovo@abv.bg +359 06071-2428

Интернет адрес/и

www.antonovo.bg

https://antonovo.bg/?page_id=3571


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://antonovo.bg/?page_id=3571
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Ремонт на участъци от общинска пътна и улична мрежа на територията на община Антоново
45233252      
Строителство

Обект на настоящата поръчка е изпълнението строително ремонтни работи по текущ ремонт на участъци от общинската пътна мрежа и улици в две населени места на територията на община Антоново, обособени в два подобекта.
Предвидените улици са следните: улици "Генерал Гурко", "Палаузов", "Стамболийски" и "Гагарин" в с.Трескавец и улици "Христо Ботев" , "Хаджи Димитър", "Александър Стамболийски", "Дино Велинов" и "Петър Иванов" в гр.Антоново.
За строителството по текущ ремонт не се изисква Разрешение за строеж на основание чл.151, ал.1, т.2 от ЗУТ.
Предвидените за изпълнение видове СРР са посочени към одобрена от Възложителя Техническа спецификация, Приложение №1 към Документацията за участие в настоящата поръчка.
Целта на текущия ремонт е възстановяване и подобряване на транспортно-експлоатационните характеристики на участъците от посочените улици в населени места , както и от общинската пътна мрежа, с оглед осигуряване условия за безопасност на движението и нормална проходимост.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
591666.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG334

с. Трескавец, гр. Антоново и участъци от общинска пътна мрежа на територията на община Антоново

Обект на настоящата поръчка е изпълнението строително ремонтни работи по текущ ремонт на участъци от общинската пътна мрежа и улици в две населени места на територията на община Антоново, обособени в два подобекта.
Предвидените улици са следните: улици "Генерал Гурко", "Палаузов", "Стамболийски" и "Гагарин" в с.Трескавец и улици "Христо Ботев" , "Хаджи Димитър", "Александър Стамболийски", "Дино Велинов" и "Петър Иванов" в гр.Антоново.
За строителството по текущ ремонт не се изисква Разрешение за строеж на основание чл.151, ал.1, т.2 от ЗУТ.
Предвидените за изпълнение видове СРР са посочени към одобрена от Възложителя Техническа спецификация, Приложение №1 към Документацията за участие в настоящата поръчка.
Целта на текущия ремонт е възстановяване и подобряване на транспортно-експлоатационните характеристики на участъците от посочените улици в населени места , както и от общинската пътна мрежа, с оглед осигуряване условия за безопасност на движението и нормална проходимост.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
591666.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/11/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камара на строителите в България (КСБ) за изпълнение на:
- Втора група строежи от транспортната инфраструктура, четвърта категория, по смисъла на чл. 137, ал. 1 от Закона на устройството на територията (ЗУТ), а за чуждестранните лица - в аналогичен регистър съгласно законодателството на държава – членка на Европейския съюз, в която са установени или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Деклариране:
При подаване на офертата участниците декларират съответствие с критерия за годност, като попълват раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като посочват групата и категорията на строителните обекти, за които са вписани в Централния професионален регистър на строителя, както и номера на Удостоверението за вписване, и период на валидност.
Чуждестранните участници представят информация относно вписването им в аналогичен регистър в държава- членка на ЕС или на друга държава-страна по Споразумението за ЕИО, в която са установени. Информацията за вписването следва да посочва: уеб адрес; орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа; обхвата на регистрацията и периода на валидност.
Доказване:
При сключване на договора участникът, избран за изпълнител следва да представи валидно към датата на сключване на договора Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на Втора група строежи от четвърта категория, а чуждестранните лица - еквивалентен документ, доказващ правото му да извършва такава дейност, издаден от компетентен орган на държава – членка на ЕС или на друга държава - страна по Споразумението за ЕИО.
В случай, че данните могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до национална база данни при държавите членки, Възложителя не изисква такъв документ при сключване на договора.
В случаите, когато за изпълнител на поръчката е определено чуждестранно лице или обединения на чуждестранни юридически и/или физически лица, при сключване на договора следва да представи документ (удостоверение), с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България в съответствие с условията и реда, посочени в Закона за камарата на строителите и Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. Изискването се поставя в съответствие с разпоредбата на чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
В случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време след отварянето на офертите да представят всички или част от посочените документи, чрез които се доказва информацията в ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Изискване за реализиран минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката: Изискване:
Участниците в обществената поръчка трябва през последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която са създадени или са започнали дейност, да са реализирали минимален общ оборот в размер на 1 100 000,00 лв. без ДДС, изчислен на база годишните обороти , включително минимален оборот в размер на 600 000,00 лв. без ДДС в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, а именно пътно/транспортно строителство.
Деклариране:
При подаване на офертата участниците попълват съответното поле от Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), Част IV: „Критерии за подбор“, раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“, като посочват данни за общия оборот за съответните финансови години съгласно годишните финансови отчети и данни за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Доказване:
При сключване на договора, участникът, избран за изпълнител, следва да представи заверени копия на годишните финансови отчети или техните съставни части за последните приключили 3 (три) финансови години, когато публикуването им се изисква, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и Справка за общия оборот и оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
В случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време след отварянето на офертите да представят всички или част от посочените документи, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП.
2.Изискване за наличие на застраховка "Професионална отговорност":
Изискване:
Участниците следва да имат сключена застраховка „Професионална отговорност“ за строителство с минимална застрахователна сума на застрахователната полица, съответстваща на категорията строеж, съгл. чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, във вр. с чл. 5, ал. 2, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
За участник, установен/регистриран извън Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
Деклариране:
При подаване на офертата участниците попълват съответното поле в ЕЕДОП, Част IV: „Критерии за подбор“ , раздел Б: Икономическо и финансово състояние , като посочват данни за застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа - №, дата на издаване, вида на застрахованата дейност и период на валидност.
Доказване:
При сключване на договора, участникът избран за изпълнител, следва да представи заверено копие на валидна застрахователна полица или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/ съобразно декларираното в еЕЕДОП, а в случай, че срокът на валидност на полицата изтича до датата на подписване на договора – и заверено копие на новата застрахователна полица.
В случаите на чл.67, ал.5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време след отварянето на офертите да представят всички или част от посочените документи, чрез които се доказва информацията в ЕЕДОП.


1. Относно изискване за реалириран минимален оборот:
Участниците в обществената поръчка трябва през последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която са създадени или са започнали дейност, да са реализирали минимален общ оборот в размер на 1 100 000,00 лв. без ДДС, изчислен на база годишните обороти , включително минимален оборот в размер на 600 000,00 лв. без ДДС в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, а именно пътно/транспортно строителство.
2. Относно изискване за наличие на застраховка:
Участниците следва да имат сключена застраховка „Професионална отговорност“ за строителство с минимална застрахователна сума на застрахователната полица, съответстваща на категорията строеж, съгл. чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, във вр. с чл. 5, ал. 2, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
За участник, установен/регистриран извън Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Изискване за изпълнение на сходни дейности: Участниците следва да са изпълнили през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, дейности, идентични или сходни с предмета на поръчката.
Под дейности, идентични или сходни с предмета на поръчката следва да се разбира строителство по ремонт и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или изграждане на пътища и улици от републиканска и/или общинска пътна мрежа.
Деклариране: При подаване на офертата участниците попълват съответното поле в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, Раздел В „Технически и професионални способности“, с посочване на възложител на строителството, стойност, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на изпълненото строителство.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител, следва да представи Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката съобразно декларираното в ЕЕДОП, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
В случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време след отварянето на офертите да представят всички или част от посочените документи, чрез които се доказва информацията в ЕЕДОП.
2.Изискване за наличие на внедрени системи/стандарти за управление
2.1.Изискване за наличие на внедрена система за управление на качеството
Изискване: Участникът следва да е сертифициран по европейски или международни стандарти, удостоверяващи съответствието му със „Система за управление на качеството” напр. EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с предметен обхват в областта на предмета на поръчката, а именно пътно строителството или еквивалентно.
Съгласно изискванията на чл. 64, ал. 5 от ЗОП, сертификатите следва да са изготвени от независими лица и да удостоверяват съответствието на участника със съответните европейски или международни стандарти за управление на качеството. Независимите лица трябва да са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация (European Cooperation for Accreditation), за съответната област или отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Деклариране: При подаване на офертата участниците попълват съответното поле в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел Г ”Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление” съгласно описаното в нея, като посочват обхвата на сертифициране, издател, №, дата на издаване и период на валидност.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител, следва да представи заверено копие на валиден сертификат EN ISO 9001:2015 или еквивалент за внедрена система за управление на качеството с обхват пътно строителство или еквивалентно.
2.2.Изискване за наличие на внедрена система/стандарт за опазване на околна среда
Изискване:
Участникът следва да е сертифициран по европейски или международни стандарти, удостоверяващи съответствието му със „Система за опазване на околната среда” напр. ISO:14001 или еквивалентен, с предметен обхват в областта на предмета на поръчката, а именно пътно строителството или еквивалентно.
3. Изискване за Ръководен екип за изпълнение на строителството
Изискване: Участниците трябва да разполагат с Ръководен състав, който ще отговаря за изпълнението на строителството, състоящ се от минимум следните технически лица с определена компетентност и професионален опит:
• Ръководител екип
• Технически ръководител
• Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството
• Отговорник по контрола на качеството


1. Относно изискването за наличие на опит участниците следва да са изпълнили през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, дейности, идентични или сходни с предмета на поръчката.
Под дейности, идентични или сходни с предмета на поръчката следва да се разбира строителство по ремонт и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или изграждане на пътища и улици от републиканска и/или общинска пътна мрежа.
2. Относно изискването за Ръководен екип:
• Ръководител екип
Образование и квалификация: правоспособно лице, получило диплом от акредитирано висше учебно заведение, с квалификация "строителен инженер" или еквивалент, специалност „Пътно строителство" или „Транспортно строителство“ или еквивалент, а за чуждестранните лица – еквивалентно образование и квалификация, когато са придобити в чужбина;
Професионален опит: реализиран професионален опит като ръководител на поне един сходен строителен обект, а именно пътно строителство.
• Технически ръководител
Образование и квалификация: правоспособно лице, получило диплом от акредитирано висше учебно заведение, с квалификация "строителен инженер" или еквивалент, специалност "Пътно строителство" или „Транспортно строителство“ или еквивалент, или завършено средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите „Архитектура и строителство“, а за чуждестранните лица – еквивалентно образование и квалификация, когато са придобити в чужбина;
Професионален опит: реализиран професионален опит като технически ръководител на поне един сходен строителен обект, а именно пътно строителство.
• Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството
Образование и квалификация:– лице с квалификация, професионален опит и компетентност в областта на строителството, със степен на образование не по-ниска от средно специално или еквивалент, преминало обучение за минималните изисквания за здраве и безопасни условия на труд при извършване на СМР и притежаващо валидно Удостоверение за длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството или еквивалентен документ за чуждестранните лица.
Професионален опит: реализиран професионален опит като длъжностно лице по „Безопасност и здраве в строителството“ на поне един сходен строителен обект, а именно пътно строителство.
• Отговорник по контрола на качеството
Образование и квалификация: правоспособно лице, с професионален опит и квалификация в областта на строителството, минимална образователно-квалификационна степен „бакалавър” или еквивалент по строителна специалност; притежаващо удостоверение или сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно.
Професионален опит: реализиран професионален опит като отговорник контрол по качеството на поне един строителен обект.
Важно!!!
По отношение на Ръководния екип за изпълнение на строителството участниците трябва да предложат различни лица за минимално изискуемите позиции.
В случай, че участникът предлага паралелно /едновременно изпълнение на текущия ремонт и по двата подобекта, следва да предложи лица по изискуемите позиции за два Ръководни екипа.
Деклариране:
При подаване на офертата, съответствието с критерия за подбор се декларира от участниците в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности, т. 6, буква “б” от ЕЕДОП, съгласно описаното в нея. - специалистите, които ще изпълняват обществената поръчка с посочване на :
• Специалист/експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето в ръководния екип при изпълнение на строителството)
• Образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение)
• Професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател)
• Професионален опит (период, длъжност, участие в сходни обекти
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

23/07/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

24/07/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Заседателна зала на община Антоново

Получените оферти за участие се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

продължава от ІІІ.1.3. При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи Списък на членовете на ръководния състав , който ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата съобразно деларираното в ЕЕДОП.;
За участниците не следва да са налице основанията, посочени в чл.54, ал.1 от ЗОП, както и специфичните основания за изключване, посочени в Документацията за участие. Обстоятелствата се декларират в съответните полета от ЕЕДОП съгласно указанията в документацията.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. Изтичането на срока по чл. 179 – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.
2. В случаите по чл. 196, ал. 5 от ЗОП - уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено, както и при бездействие – от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/07/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва