Деловодна информация
00754Община Борино
1965 01/07/2019 (дд/мм/гггг)
не
00754-2019-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Борино 000614856
с.Борино,ул.Христо Ботев 1
с.Борино BG424 4824 България
Джамал Коджебашев +359 0886152742
obshtina_borino@abv.bg +359 030422144

Интернет адрес/и

www.borino.bg

https://sop.bg/borino-201/proceduri-20-2-zop/a2-0005092.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://sop.bg/borino-201/proceduri-20-2-zop/a2-0005092.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Ремонт на улична мрежа на територията на община Борино“
45000000      
Строителство

При изпълнение на поръчката се извършват строително-монтажни работи (СМР) във връзка с необходимостта от благоустрояване на настилката на улици и бордюри. Целта е благоустрояване и подобряване на инфраструктурата на улиците, част от общинската пътна мрежа, чрез ремонт и възстановяване, полагане на асфалтови настилки, постигане на равна и плавна повърхност на улиците за максимален комфорт при пътуване, осигуряване на добро отводняване и безопасност на движение за всички участници в него. Задачите и дейностите по настоящата обществена поръчка са описани подробно в техническата спецификация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
408215.69      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

село Борино и село Ягодина, община Борино, област Смолян

В обхвата на настоящата обществена поръчка са включени следните обекти:
с. Борино:
? Преасфалтиране на улица „Христо Ботев“ в с.Борино в участъка от о.т.131 – 4 м. до о.т. 177 – 9 с дължина 333.40м.;
? Ремонт на улица „Христо Ботев“ в с.Борино в участъка от о.т.57 + 5.90 м. с дължина L = 108.95 м.;
? Ремонт на улица „Арда“ с. Борино - I Етап от о.т. 355-о.т.356-о.т.166 с дължина 90.40 м.;
? Ремонт на улица „Арда“ с. Борино - II Етап от о.т. 355-о.т.84-о.т.85-о.т.358 – 3 м. с дължина 66.50 м.;
? Допълнително възникнали СМР на ул. „Турлата“ от о.т. 288+4.90м - о.т.336-3.70м с L=196.00м.; ул. „Опълченска“ от о.т. 27+14.00м - о.т.30 с L=75.00м.; ул. „Рожен“ от о.т. 56+9.60м- о.т.42+3.90 с L=141.55м.; ул. „Кавказ“ от о.т. 262+7.00м - о.т. 267 + 26.00м с L=95.50м.; ул. „Комсомолска“ от о.т. 262+9.00м - о.т. 351 - о.т. 352 - о.т. 353 с L=115.00м.; ул. „Зора“ от о.т. 23 - 6.30м - о.т.26- о.т. 29 + 13.15м с L=258.50м. в село Борино;
с. Ягодина:
? Ремонт на улица в с. Ягодина о.т. 118 - о.т. 217 с L=381.10 м.;
? Ремонт на част от площада в с. Ягодина с площ от 676.70 м2.
Критериите по-долу
 
ДА П1 - Подпоказател „Технологична последователност и срокове за изпълнение“    25
П2 - Подпоказател „Организация за изпълнение на поръчката“    25
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
408215.69      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
360

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изисква се участникът в процедурата да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя /ЦПРС/ към Камарата на строителите в Република България, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи с обхват втора група, четвърта категория по смисъла на чл. 5. ал. 6. т. 2.4.1 от Правилника за реда за вписване на ЦПРС, издаден от Председателя на КЦБ, обн., ДВ, бр. 100 от 15.12.2017 г., в сила от 1.01.2018 г., която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата обществена поръчка, а за чуждестранно лице - еквивалентен документ или декларация от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която лицето е установен и осъществява дейността си, извършване на стоителнните работи, които са предмет на настоящата обществена поръчка, придружена с превод на български език. В случай на участник-обединение, което не е юридическо лице изискването се отнася до участник/участниците, които ще извършват дейностите по стоителството.
Удостоверяване: За удостоверяване на поставеното изискване участниците декларират в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел А. Годност на данните за вписването в ЦПРС, посочваща уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа, а за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация или удостоверение от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си, извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език.
ЕЕДОП се подава и от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи документ* за вписване в ЦПРС, валиден към датата на сключване на договора.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Изисква се участникът да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ. Удостоверяване: За удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни (застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа) в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б. Икономическо и финансово състояние, т.5, за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл.171 ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл.5, ал.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/.
2. Изисква се участникът в процедурата да е реализирал минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти на участника, включително минимален оборот в сферата на строителството на пътища/улици - ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на автомагистрали и/или на пътища от Републиканската пътна мрежа (РПМ), и/или на улици, и/или на пътища от Общинската пътна мрежа (ОПМ) и/или на пътни съоръжения към тях и/или на пътища с еквивалентни характеристики извън страната.
Удостоверяване: За удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни (застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа) в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б.Икономическо и финансово състояние, т.5. За удостоверяване на съответствието ЕЕДОП се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.


1. Участникът да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за строежи с обхват втора група, четвърта категория, съгласно НАРЕДБА за условията и реда на задължителното застраховане в проектирането и строителството, или съответно валиден аналогичен документ. Изискването не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. Когато предоставената застраховка или гаранция покрива само частично рисковете, възложителят може да изиска допълнителна застраховка или гаранция, която да обхване непокритите рискове, в съответствие с чл. 173. ал. 2 и чл. 174. ал. 1 от ЗУТ и при спазване изискванията на чл. 27, ал. 3 от Закона за дейностите по предоставяне на услуги.
Изисква се участникът в процедурата да е реализирал минимален общ оборот в размер не по-малко от 400 000.00 лв (четиристотин хиляди лева), изчислен на база годишните обороти на участника, включително минимален оборот в размер на 200 000.00лв. (двеста хиляди лева) в сферата на строителството на пътища/улици - ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на автомагистрали и/или на пътища от Републиканската пътна мрежа (РПМ), и/или на улици, и/или на пътища от Общинската пътна мрежа (ОПМ) и/или на пътни съоръжения към тях и/или на пътища с еквивалентни характеристики извън страната.;
Изискуемите по-горе обороти следва да са реализирани през последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
За Участник - чуждестранно лице, оборотът се изчислява по официалния курс на Българска Народна Банка за съответната валута, в лева към датата на подаване на офертата.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Изисква се участникът в процедурата през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил поне 1 (една) дейност с предмет, идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка.За строителство, сходно с предмета и обема на поръчката, следва да се разбира: изпълнение на СМР или СРР - изграждане/ново строителство и/или рехабилитация и/или реконструкция и/или основен ремонт на пътища/улици от общинската и/или републиканската пътна мрежа и съоръженията към тях. Възложителят не поставя изискване за изпълнени от Участниците дейности с конкретен обем на дейността, който да се приема като идентичен или сходен с обема на настоящата обществена поръчка. Пояснения: Дейностите (строителството), се считат за „изпълнени“, когато за завършения строеж, по реда на чл. 176. ал. 1 от ЗУТ е съставен Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа - обр. 15 към Наредба № 3/2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, или друг документ за предаване и приемане на строежа от Възложителя. При подаването на офертата си, Участникът декларира съответствие с това от минималните изисквания, само посредством попълване на изискуемата информацията в Част IV „Критерии за подбор“, Раздел В „Технически и професионални способности“, т. 1 а) от ЕЕДОП, като за всяко, посочено като изпълнено от него строителство предостави данни и информация относно: (1) строителните работи, които са изпълнени и са идентични или сходни с предмета на поръчката, чрез посочване на обекта и вида на изпълнените строителни интервенции: (2) лицето, получило строителните дейности (Възложител/Инвеститор): (3) стойност на изпълнените строителни работи; (4) датата, на която е приключило изпълнението на строителните дейности (датата, на която е съставен Констативния акт по чл. 176, ал. 1 от ЗУТ за установяване на годността за приемане на строежа - обр. 15 към Наредба № 3/2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството).
2 Изисква се участникът в процедурата да разполага с ръководен състав – квалифициран и опитен инженерно-технически екип с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
3. Изисква се участникът да прилага следните системи: 3.1.система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват на сертификация – строителство, и 3.2. система за опазване на околната среда, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 14001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват на сертификация - строителство .При подаване на офертата, съответствие с изискването се декларира в част ІV, раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от ЕЕДОП ( който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица). С ЕЕДОП участникът предоставя информация дали съответните документи са на разположение в електронен формат – посочва се уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа, обхвата на регистрацията и периода на валидност.


1. Изисква се участникът през последните 5 год. от датата на подаване на офертата, да е изпълнил поне 1 дейност с предмет, идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка. За такъв да се разбира: изпълнение на СМР или СРР - изграждане/ново строителство и/или рехабилитация и/или реконструкция и/или основен ремонт на пътища/улици от общинската и/или републиканската пътна мрежа и съоръженията към тях.
2. Изисква се участникът в процедурата да разполага с ръководен състав – квалифициран и опитен инженерно-технически екип, включващ най-малко: 2.1. Технически ръководител: висше образование, по специалност „Транспортно строителство“ или „Пътно строителство“ или „Строителство на сгради и съоръжения“ или „Промишлено и гражданско строителство“ или еквивалентна с не по-малко от 5 години професионален опит; участие в екип на подобна ръководна позиция в минимум 1 изпълнен обект за ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на автомагистрали и/или на пътища от РПМ и/или на улици и/или на пътища от ОПМ и/или на пътни съоръжения към тях и/или на пътища с еквивалентни характеристики извън страната. 2.2. Инженер по част „Пътна“: висше образование по специалност „Транспортно строителство“ или „Пътно строителство“ или еквивалентна с не по-малко от 3 години професионален опит; участие в екип на подобна позиция в минимум 1 изпълнен обект за ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на автомагистрали и/или на пътища от РПМ и/или на улици и/или на пътища от ОПМ и/или на пътни съоръжения към тях и/или на пътища с еквивалентни характеристики извън страната. 2.3. Инженер по част „Конструктивна“: висше образование по специалност „Строителство на сгради и съоръжения“ или „Промишлено и гражданско строителство“ или „Транспортно строителство“ или „Пътно строителство“ или „Строителство на транспортни съоръжения“ или „Железопътно строителство“ или еквивалентна с не по-малко от 3 години професионален опит; участие в екип на подобна позиция в минимум 1 изпълнен обект за ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на автомагистрали и/или на пътища от РПМ и/или на улици и/или на пътища от ОПМ и/или на пътни съоръжения към тях и/или на пътища с еквивалентни характеристики извън страната. 2.4.Инженер по част „Геодезия": висше образование по специалност „Геодезия“ или „Маркшайдерство и геодезия“ или еквивалентна с не по-малко от 3 години професионален опит; участие в екип на подобна позиция, при извършване на полско-измервателни работи в минимум 1 изпълнен обект за ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на автомагистрали и/или на пътища от РПМ и/или на улици и/или на пътища от ОПМ и/или пътни съоръжения към тях и/или на пътища с еквивалентни характеристики извън страната. 2.5.Отговорник по контрола на качеството, който има придобита професионална квалификация съгласно 163а, ал. 2 от ЗУТ, или еквивалентна; има минимум 1 год. опит в осъществяването на контрол на качеството на влаганите строителни материали и продукти и съответствието им с нормите за безопасност при изпълнение на строително-монтажни работи; притежава валидно/ен Удостоверение/Сертификат за преминат курс за осъществяване контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания по ЗУТ. 2.6. Координатор по безопасност и здраве (КБЗ) - който има проф.квалификация, съгл. чл. 163а, ал.2 от ЗУТ, или еквивалентна; има мин. 1 год. опит в областта на безопасността и здравето при работа в строителството;притежава валидно/ен Удостоверение/Сертификат за преминат курс по реда на Наредба №2/22.03.2004 г.).
ПОЛЕТО ПРОДЪЛЖАВА В III.2.2) Условия за изпълнение на поръчката.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Продължение от ПОЛЕ III.1.3) Технически и професионални възможности, Изисквано минимално/ни ниво/а:
3. Изисква се участникът да прилага система за управление на качеството, по стандарт БДС EN ISO 9001:2015 (или еквивалентен сертификат от органи, установени в други държави членки) с обхват – строителство, и система за опазване на околната среда по стандарт БДС EN ISO 14001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват на сертификация - строителство.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

22/07/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

20/12/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/07/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателна зала на общинска администрация Борино с адрес с.Борино,ул.Христо Ботев 1-трети етаж

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците или техни упълномощени лица, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Общи изисквания. Лично състояние на участниците
1.1.Съгласно чл. 18, ал. 2 ЗОП публичното състезание е вид процедура за възлагане на обществени поръчки, при която всички заинтересовани лица могат да подадат оферта.
1.2. Клон на чуждестранно лице може да е самостоятелен участник в процедурата, ако може самостоятелно да подава заявление за участие или оферти и да сключва договори съгласно законодателството на държавата, в която е установен.
1.3. В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в него трябва да сключат договор.
Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1% от стойността на договора за обществена поръчка без включен ДДС.
Гаранциите се предоставят в една от следните форми: парична сума; банкова гаранция; застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно Глава 27 от ЗОП в сроковете по чл.197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 01/07/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва