Деловодна информация
00846
 
не
00846-2019-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Сливница 000776517
гр. Сливница, пл. Съединие № 1
гр. Сливница BG412 2200 България
Радостин Ялъмов +359 727-42354
r.yalamov@slivnitsa.bg +359 727-42354

Интернет адрес/и

www.slivnitsa.bg

https://sop.bg/slivnitsa-535/proceduri-20-2-zop/a2-0005065.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://sop.bg/slivnitsa-535/proceduri-20-2-zop/a2-0005065.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Реконструкция на улица, тротоари, съоръжения и принадлежности към нея - ул. Ротмистър Ат. Бендерев, гр. Сливница“
45000000      
Строителство

„Реконструкция на улица, тротоари, съоръжения и принадлежности към нея - ул. Ротмистър Ат. Бендерев, гр. Сливница“
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1130303.46      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

гр. Сливница

Предметът на обществената поръчка е: „Реконструкция на улица, тротоари, съоръжения и принадлежности към нея - ул. Ротмистър Ат. Бендерев, гр. Сливница“, финансирано по Административен договор №BG06RDNP001-7.001-0132-C01/15.05.2019 г. по подмярка 7.2 от Програма за развитие на селските райони за периода 2014-2020, съфинансирана от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони. Изпълнението на СМР включва изпълнение на следните видове дейности: Земни работи, Пътни работи, Асфалтови работи и Пътна маркировка и сигнализация на движението.Състоянието на настилката на улиците е изключително лошо. Настилката е без износващ пласт с множество дупки, коловози и локални слягания. Не съществува отводнителна система в по-голямата част от трасето и за да се осъществи отводняването на повърхностните води се налага изграждане на такава.
В настоящия момент съществуващата вертикална сигнализация е в лошо състояние или липсва. Хоризонталната маркировка е в изобщо лошо състояние.
Критериите по-долу
 
ДА П1 - показател „Организация за изпълнение на поръчката“    45
П2 - показател „Предложен срок за изпълнение на предмета на поръчката“    5
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
1130303.46      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
6

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Административен договор №BG06RDNP001-7.001-0132-C01/15.05.2019 г. по подмярка 7.2 от Програма за развитие на селските райони за периода 2014-2020, съфинансирана от Европейския земеделски фонд за ....

....развитие на селските райони.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи със следния обхват: строителни дейности по обекти втора група, трета категория, съгласно Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи и чл.137 от ЗУТ.
Съгласно чл. 60 от ЗОП, чуждестранните участници могат да докажат правоспособността си чрез посочване на регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Удостоверяване: Обстоятелството се удостоверява с посочване в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел А. Годност, на данните за вписването в ЦПРС, посочваща уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа, а за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ от компетентен орган съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си, извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участниците да са реализирали минимален общ оборот, през последните 3 (три) приключили финансови години (2016 г., 2017 г., 2018 г.), в зависимост от датата, на която са създадени или са започнали дейността, изчислен на база годишните обороти.
Съгласно § 2, т. 66 от ДР на ЗОП "Годишен общ оборот" е сумата от нетните приходи от продажби по смисъла на Закона за счетоводството.
Удостоверяване : Декларира се в еЕЕДОП, част IV, раздел Б.
2.Участниците в обществената поръчка следва да са застраховани за риска „Професионална отговорност на строителя“ съгласно чл.171 от ЗУТ, с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт (обектът, предмет на поръчката е втора група, трета категория строежи ) или еквивалентна.
Важно: За удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни (застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа, срок на застраховката) в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б.Икономическо и финансово състояние, за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл.171 ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл.5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/. Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на поръчката (обектът, предмет на поръчката е втора група, трета категория строежи.


Всеки участник в процедурата: трябва да е реализирал общ оборот за последните три приключили финансови години (2016г., 2017г., 2018г.) в размер минимум 2 000 000,00 лв. (два милиона лева).
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът следва да разполага минимум със следния технически персонал за изпълнение на поръчката.
Удостоверяване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на еЕЕДОП в Част IV: Критерии за подбор, буква В: Технически и професионални способности (посочва се професионалната компетентност на лицата в това число: трите имена и позиция; Професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател); Специфичен опит/Общ професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции).
ЗА ТЕХНИЧЕСКИЯ ПЕРСОНАЛ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА СЕ ДОПУСКА ЕДНО И СЪЩО ЛИЦЕ ДА СЪВМЕСТЯВА ДЛЪЖНОСТИ


а) Ръководител на екипа: висше образование в направление на висше образование „Архитектура, строителство и геодезия“ или еквивалентно, когато образованието е придобито в чужбина;
• професионален опит – минимум 5 (пет) години професионален опит по специалността;
б) Технически ръководител - квалификация "строителен инженер", "инженер" или "архитект", или със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" и "Техника" или еквивалентно по реда на чл. 163а, ал. 3 от ЗУТ
• професионален опит по специалността мин. 3 год.
в) Специалист „Контрол на качеството“:
• квалификация, удостоверени със сертификат за завършено обучение, в областта на контрола върху качеството на изпълнение в строителството и контрола на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания по ЗУТ или еквивалентно;
г) Специалист „Здравословни и безопасни условия на труд“:
-завършен курс на обучение, за длъжностно лице по здраве и безопасност или еквивалентен;
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/07/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/07/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Административната сграда на община Сливница, Заседателна зала, ет.3

Получените заявления за участие или оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Участникът в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образование, което има право да изпълнява услуги съгласно законодателството на държавата, в която то е установено.
Участниците не могат да бъдат дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролирани от тях лица и техни действителни собственици по смисъла на Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, освен ако не е налице някое от изключенията по чл.4 от същия закон. Наличието на горното е основание за отстраняване на участника. При участници - обединения, които не са юридически лица, Възложителят ще изиска да се представи копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка:
1. правата и задълженията на участниците в обединението;
2. разпределението на отговорността между членовете на обединението;
3. дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението.
Възложителят не изисква обединенията да имат определя правна норма, за да участват при възлагането на поръчката. На основание чл. 10, ал. 2 от ЗОП Възложителят не поставя условие за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица.
Всеки участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка има право да представи само една оферта.
Лице, което участва в обединение или е дало съгласие да участва като подизпълнител на друг участник, не може да подава самостоятелно оферта.
В процедурата за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.
Свързани лица не могат да бъдат самостоятелни участници в една и съща процедура.
Всеки участник, който възнамерява да подаде оферта, задължително следва да посети обекта. Посещения на обекта се правят всеки ден в срока за подаване на оферти между 08:00 и 12:00 ч. след предварителна заявка на тел. 0727 42354. За посещението се съставя приемо-предавателен протокол за посещение на мястото на обекта. Протоколът се съставя служебно от община Сливница след извършено посещение на обекта, който се подписва от упълномощен служител на общината и един екземпляр от него се предоставя на участника. В случай, че участникът ще използва подизпълнител, който ще изпълнява част от СМР на обекта, горното условие се прилага и спрямо него.
Участниците в процедурата могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, закрила на заетостта и условията на труд, опазване на околната среда, които са в сила в РБългария и относими към предмета на поръчката, както следва: отн. задълженията, свързани с данъци и осигоровки: Национална агенция по приходите: тел. 0700 18 700; www.nap.bg; отн. обстоятелствата, свързани със закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика: гр. София - 1051, ул. „Триадица“ № 2, тел. 02/811 94 43; https://www.mlsp.government.bg/; отн. обстоятелствата, свързани с опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите: гр. София - 1000, ул. „У. Гладстон“ № 67, тел. 02/940 63 31; http://www.moew.government.bg/.
ГАРАНЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ
При подписване на договора ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ представя гаранция за изпълнение на задълженията си по него в размер на 1% (един процент) от общата стойност на договора, определена въз основа на ценовата му оферта. В случай, че гаранцията за изпълнение е под формата на парична сума или банкова гаранция, тя се освобождава до 60 дни след приключване на всички възложени с настоящия договор работи и въвеждане на обекта в експлоатация.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

съгласно чл.197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/06/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва