Деловодна информация
00491
8 28/06/2019 (дд/мм/гггг)
не
00491-2019-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Оряхово 000193414
Ул. Андрей Чапразов № 15
Оряхово BG313 3300 България
Румяна Цветкова - гл.експерт ОП +359 9171-4703
mail@oriahovo.bg +359 9171-3371

Интернет адрес/и

http://www.oriahovo.bg/

https://www.oriahovo.bg/index.php/obshtestveni-porachki/protzeduri-po-zop/2370-op-8-2019


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.oriahovo.bg/index.php/obshtestveni-porachki/protzeduri-po-zop/2370-op-8-2019
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Инженеринг (проектиране, строителство и авторски надзор) на Обект "Инсталация за предварително третиране на смесено събран битов отпадък и компостираща инсталация ..... Продължава в Раздел VI.3)
45000000      
Строителство

Дейността предвижда изграждане на инсталация за предварително третиране на смесено събран битов отпадък с капацитет 15 300 т. и компостираща инсталация за разделно събран зелен отпадък с капацитет 4 500 т. Инвестиционното намерение следва да се осъществи в поземлен имот №385, общинска собственост в м. „Марков баир“ гр. Оряхово.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
7486000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

територията на Община Оряхово

Дейността предвижда изграждане на инсталация за предварително третиране на смесено събран битов отпадък с капацитет 15 300 т. и компостираща инсталация за разделно събран зелен отпадък с капацитет 4 500 т. Инвестиционното намерение следва да се осъществи в поземлен имот №385, общинска собственост в м. „Марков баир“ гр. Оряхово.
Дейността включва четири поддейности:
1. Изготвяне на Работен проект, съгласно разработените параметрите и данните от Прединвестиционни проучвания, избраната Технология и разпределените части на проекта (зони).
Работният проект трябва да се изготви в обем и обхват съгласно Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти. При изготвянето на проекта в работна фаза ще бъдат прецизирани конкретните вид, форма, конструкция, технически характеристики, оборудване и съоръжения, без да се променя технологичното им предназначение с оглед гарантирането на търсения ефект.
Работният проект ще бъде съобразен и ще отговаря на:
- Наредба № 7 за изискванията, на които трябва да отговарят площадките за разполагане на съоръжения за третиране на отпадъци;
- Наредба № 6 за условията и изискванията за изграждане и експлоатация на депа и на други съоръжения и инсталации за оползотворяване и обезвреждане на отпадъци;
- Съответните общински наредби за управление на отпадъците по чл. 22, ал. 1 от ЗУО.
Изготвените проекти подлежат на съгласуване с всички заинтересовани експлоатационни дружества. Работният проект следва да съдържа подробни количествени и количествено-стойностни сметки за всеки етап, фаза и подобект, които ще бъдат изградени и/или реконструирани в рамките на проекта.
След финализиране на Работния проект ще се изготви Комплексен доклад за съответствието и съгласуване на проекта със съответните институции, на която база ще бъде издадено Разрешение за строеж. С издаването на разрешението за строеж ще стартират следващите две под дейности: извършване на СМР и осъществяване на авторски надзор.
2. Извършване на Строително - монтажните работи в две части:
Част 1 - СМР, свързани с изграждане на компостираща инсталация за разделно събрани зелени отпадъци
Част 2 - СМР, свързани с изграждане на инсталация за предварително третиране на битови отпадъци
В изпълнение на Част 1 ще бъдат извършени СМР с обхват всички дейности, свързани с изграждане на инсталация за компостиране на разделно събран зелен отпадък от общините Оряхово, Бяла Слатина, Кнежа, Мизия, Хайредин и Борован, съгласно изготвения Работен проект.
В изпълнение на Част 2 ще бъдат извършени СМР с обхват всички дейности свързани с изграждане на инсталация за предварително третиране на битови отпадъци от територията на РСУО Оряхово, съгласно изготвения Работен проект.
Избраният изпълнител ще изгради инсталациите, съобразявайки се с изготвения Работен проект, избраната Технология, описаните и oстойностени видове СМР в количествените и количествено стойностни сметки.
Изпълнението на Част 1 и Част 2 може да се извършва едновременно по преценка на изпълнителя, ако е целесъобразно и е в съответствие с Работния проект.
В изпълнение на тази поддейност ще бъдат извършени и СМР с обхват всички дейности свързани с изграждане и на допълнителна инфраструктура, необходима за въвеждане на обекта в експлоатация и осигуряване на нормалното функциониране на инсталациите, а именно осигуряване на ел. захранване и на двете инсталации и осигуряване на водопроводна свързаност до площадките.
3. Осъществяване на авторски надзор
Съгласно действащото законодателство не може да стартират СМР без авт. надзор, който следи стриктно по време да строителството изпълнението на работния проект. Авторския надзор се подписва в заповедите в Заповедната книга на строежа, както и съгласува и подписва всички документ свързани с изпълнение или при необходимост - изменение на първоначално изготвения работен проект.
4. Доставка на необходимото за въвеждане в експлоатация на инсталациите оборудване, съгласно представеното Прединвестиционно проучване.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
7486000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
660

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор № BG16M1OP002-2.002-0011 от 05.04.2018г., финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.“

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи със следния обхват: строителни дейности по обекти четврърта група, втора категория, съгласно Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи и чл.137 от ЗУТ.
Съгласно чл.60 от ЗОП, чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата-членка, в която са установени.
Важно: Обстоятелството се удостоверява с посочване в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел А.Годност на данните за вписването в ЦПРС, посочваща уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа, а за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация или удостоверение от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си, извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи документ за вписване в ЦПРС, валиден към датата на сключване на договора.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците да са реализирали минимален общ оборот, през последните 3 (три) приключили финансови години (2016 г., 2017 г., 2018 г.), в зависимост от датата, на която са създадени или са започнали дейността, както следва: Всеки участник в процедурата: трябва да е реализирал общ оборот (нетни приходи от продажби) за последните три приключили финансови години (2016г., 2017г., 2018г.) в размер минимум 5 000 000,00 лв. (пет милиона лева);
"Годишен общ оборот" е сумата от нетните приходи от продажби по смисъла на Закона за счетоводството.
2. Участниците в обществената поръчка следва да са застраховани за риска „Професионална отговорност в проектирането“ и „Професионална отговорност на строителя“ съгласно чл.171 от ЗУТ, с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт (обектът, предмет на поръчката е четврърта група, втора категория строежи ) или еквивалентна.


Удостоверяване по т. 1: Декларира се в еЕЕДОП, част IV, раздел Б.
Доказване по т. 1: Изискването се доказва с един или няколко от следните документи:1. годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 2. справка за общия оборот и/или за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Удостоверяване по т. 2: За удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни (застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа, срок на застраховката) в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б.Икономическо и финансово състояние, за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл.171 ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл.5, ал.1 и 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/. Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на поръчката (обектът, предмет на поръчката е четврърта група, втора категория строежи.
Доказване по т. 2: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи заверено копие на актуализирана/валидна застрахователна полица или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/ съобразно декларираното в еЕЕДОП, а в случай, че срокът на валидност на полицата изтича до датата на подписване на договора – и заверено копие на новата застрахователна полица.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът следва да разполага минимум със следния проектантски екип и технически персонал за изпълнение на поръчката:
1.Проектантски екип:
Ръководител на проектантския екип - проектант по част „Технологична“ - висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър”/“бакалавър“ или еквивалентно, в област на висшето образование „Технически науки“ или еквивалентно, професионално направление шифър 5.1 „Машинно инженерство“ или шифър 5.2 „Електротехника, електроника и автоматика“ или шифър 5.7 „Архитектура, строителство и геодезия“, съгласно „Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления“ приет с ПМС №125/2002 г. или еквивалентни (когато образованието е придобито в чужбина).
Да притежава пълна проектантска правоспособност съгласно чл.230 от ЗУТ и Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП) или еквивалентно (когато е придобита в друга държава).
Проектант по част „Архитектурна“ - висше образование с образователно- квалификационна степен „Магистър“/"Бакалавър" или еквивалентно в област на висшето образование „Технически науки“, или еквивалентно, професионално направление шифър 5.7 „Архитектура, строителство и геодезия“, съгласно „Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления“ приет с ПМС №125/2002 г. или еквивалентно (когато образованието е придобито в друга държава).
Да притежава проектантска правоспособност, съгласно чл.230 от ЗУТ и Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП) или еквивалентна (когато е придобита в друга държава).
Проектант по част „ВиК“ - висше образование с образователно-квалификационна степен „Магистър“/“Бакалавър“ или еквивалентно в област на висшето образование „Технически науки“ или еквивалентно, професионално направление шифър5.7 „Архитектура, строителство и геодезия“, съгласно „Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления“ приет с ПМС №125/2002 г. или еквивалентно (когато образованието е придобито в чужбина).
Да притежава пълна проектантска правоспособност, съгласно чл.230 от ЗУТ и Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП) или еквивалентна (когато е придобита в друга държава).
Проектант по част „ОВК“ - висше образование с образователно-квалификационна степен „Магистър“/“Бакалавър“ или еквивалентно в област на висшето образование „Технически науки“ или еквивалентно, професионално направление шифър 5.1 „Машинно инженерство“, съгласно „Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления“ приет с ПМС №125/2002 г. или еквивалентно (когато образованието е придобито в чужбина).
Да притежава пълна проектантска правоспособност, съгласно чл.230 от ЗУТ и Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП) или еквивалентна (когато е придобита в друга държава).
Проектант по част „Електрическа“ - висше образование с образователно-квалификационна степен „Магистър“/“Бакалавър“ или еквивалентно в област на висшето образование „Технически науки“ или еквивалентно, професионално направление шифър 5.2 „Електротехника, електроника и автоматика“, съгласно „Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления“ приет с ПМС №125/2002 г. или еквивалентно (когато образованието е придобито в чужбина).
Да притежава пълна проектантска правоспособност, съгласно чл.230 от ЗУТ и Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП) или еквивалентна (когато е придобита в друга държава)...
Продължава в Раздел VI.3)


Удостоверяване на изискването за проектантски екип и технически персонал: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на еЕЕДОП в Част IV: Критерии за подбор, буква В: Технически и професионални способности (посочва се професионалната компетентност на лицата в това число: трите имена и позиция; Професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател); Специфичен опит/Общ професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции).
Доказване на изискването за проектантски екип и технически персонал: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участникът, определен за Изпълнител при подписване на договора представя гаранция за изпълнение в размер на 1% от стойността на договора за обществена поръчка.
По отношение Гаранциите за изпълнение важат разпоредбите на чл. 111 от ЗОП.
Гаранциите се предоставят в една от следните форми:
а) парична сума;
б) банкова гаранция;
в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

25/07/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

26/07/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Сградата на Община Оряхово, ул. "Андрей Чапразов" №15, Заседателна зала.

На публичното заседание могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответно пълномощно.
Присъстващите вписват имената си и се подписват в изготвен от комисията списък.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
ДА
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от Раздел II.1.1)...за разделно събран зелен отпадък, разположени на територията на Община Оряхово", вкл. съпътстващата инфраструктура и доставка на необходимото оборудване за въвеждане на обекта в експлоатация“
Продължение от Раздел III.1.3)...Проектант по част „Конструктивна“ - висше образование с образователно- квалификационна степен „Магистър“/“Бакалавър“ или еквивалентно по специалност „Строителство на сгради и съоръжения/Промишлено и гражданско строителство или еквивалентно (когато образованието е придобито в чужбина).
Да притежава пълна проектантска правоспособност, съгласно чл.230 от ЗУТ и Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП) или еквивалентна (когато е придобита в друга държава).
Проектант по част „Геодезия и вертикална планировка“ - висше образование с образователно-квалификационнастепен „Магистър“/“Бакалавър“ или еквивалентно по специалност „Геодезия“ или еквивалентно (когато образованието е придобито в чужбина).
Да притежава пълна проектантска правоспособност, съгласно чл.230 от ЗУТ и Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП) или еквивалентна (когато е придобита в друга държава).
Проектант по част „Пътна“ -Да притежава пълна проектантска правоспособност, съгласно чл.230 от ЗУТ и Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП) или еквивалентна (когато е придобита в друга държава).
Проектант част „Пожарна безопасност“ - Да притежава пълна проектантска правоспособност, съгласно чл.230 от ЗУТ и Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП) или еквивалентна (когато е придобита в друга държава)
2. Технически персонал за изпълнение на строителството:
а) Ръководител на екипа: висше образование в направление на висше образование „Архитектура, строителство и геодезия“ или еквивалентно, когато образованието е придобито в чужбина;
• професионален опит – минимум 5 (пет) години професионален опит по специалността;
б) Технически ръководител - квалификация "строителен инженер", "инженер" или "архитект", или със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" и "Техника" или еквивалентно по реда на чл. 163а, ал. 3 от ЗУТ
• професионален опит по специалността мин. 3 год.
в) Специалист „Контрол на качеството“:
-квалификация, удостоверени със сертификат за завършено обучение, в областта на контрола върху качеството на изпълнение в строителството и контрола на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания по ЗУТ или еквивалентно;
г) Специалист „Здравословни и безопасни условия на труд“:
-завършен курс на обучение, за длъжностно лице по здраве и безопасност или еквивалентен;

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/06/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва