Деловодна информация
00110Община Тервел
421 27/06/2019 (дд/мм/гггг)
не
00110-2019-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Тервел 000852925
ул.Св.Св.Кирил и Методий 8
Тервел BG332 9450 България
Дияна Илиева +359 57512070
tervel2000@yahoo.com +359 57512391

Интернет адрес/и

www.tervel.bg

http://www.tervel.bg/profil.php


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.tervel.bg/profil_2016/PS42.php
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Текущ ремонт на улици в населени места в Община Тервел по четири обособени позиции
45233252      
Строителство

За всички улици в обхвата на обществената поръчка следва да се извърши следното:В полето на площите с констатирани силни увреди трябва да бъдат извършени частични ремонти посредством фрезоване, ремонт на трошенокаменна настилка с различна дебелина и асфалтиране на участъци, от тип на кръпки или ограничени по размер ивици от платното. При необходимост от осигуряване на възможност за правилно отводняване на интервенираните участъци, следва да се премахват, поставят или повдигат бордюри или да се прокопават отводнителни улеи, след разчистване от растителност на площите в сервитута на платното.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
233833.34      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Текущ ремонт на улица 19-та и улица 2-ра в с.Орляк 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

С.Орляк, общ.Тервел

Улица 2-ра е с дължина 470 м. и ширина 7,5 м.Общата й площ е 3525 кв.м. С много съществени увреди , които нарушават проходимостта на улицата е площ от 834 кв.м.Улица 2-ра е с дължина 270 м. и ширина 6 м.Общата й площ е 1620 кв.м. С много съществени увреди , които нарушават проходимостта на улицата е площ от 852 кв.м.В полето на площите с констатирани силни увреди трябва да бъдат извършени частични ремонти посредством фрезоване, ремонт на трошенокаменна настилка с различна дебелина и асфалтиране на участъци, от тип на кръпки или ограничени по размер ивици от платното. При необходимост от осигуряване на възможност за правилно отводняване на интервенираните участъци, следва да се премахват, поставят или повдигат бордюри или да се прокопават отводнителни улеи, след разчистване от растителност на площите в сервитута на платното.
Критериите по-долу
 
ДА Професионална компетентност на персонала    20
Гаранционен срок на изпълнените работи    20
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
66666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
4

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ• Авансово - в размер на 20 % (двадесет процента)от договорената стойност за изпълнение на СМР, платимо в срок от 14 /четиринадесет/ календарни дни, считано от датата на подписване на договора. • Окончателно плащане - в размер на оставащата стойност за изпълнение на строителството по договора, след приспадане на авансовото плащане, до размера на действително извършените работи.

II.2) Описание 1

Текущ ремонт на ул.1-ва в с.Кочмар 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

с.Кочмар, общ.Тервел

Улица 1-ра е с дължина 1 370 м. и ширина 7,5 м.Общата й площ е 10 275 кв.м. С много съществени увреди , които нарушават проходимостта на улицата е площ от 400 кв.м.В полето на площите с констатирани силни увреди трябва да бъдат извършени частични ремонти посредством фрезоване, ремонт на трошенокаменна настилка с различна дебелина и асфалтиране на участъци, от тип на кръпки или ограничени по размер ивици от платното. При необходимост от осигуряване на възможност за правилно отводняване на интервенираните участъци, следва да се премахват, поставят или повдигат бордюри или да се прокопават отводнителни улеи, след разчистване от растителност на площите в сервитута на платното.
Критериите по-долу
 
ДА Професионална компетентност на персонала    20
Гаранционен срок на изпълнените работи    20
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
54166.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
4

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ• Авансово - в размер на 20 % (двадесет процента)от договорената стойност за изпълнение на СМР, платимо в срок от 14 /четиринадесет/ календарни дни, считано от датата на подписване на договора. • Окончателно плащане - в размер на оставащата стойност за изпълнение на строителството по договора, след приспадане на авансовото плащане, до размера на действително извършените работи.

II.2) Описание 1

Текущ ремонт на ул.1-ва в с.Кладенци 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

с.Кладенци, общ.Тервел

Улица 1-ра е с дължина 580 м. и ширина 7,0 м.Общата й площ е 4 060 кв.м. С много съществени увреди , които нарушават проходимостта на улицата е площ от 500 кв.м. В полето на площите с констатирани силни увреди трябва да бъдат извършени частични ремонти посредством фрезоване, ремонт на трошенокаменна настилка с различна дебелина и асфалтиране на участъци, от тип на кръпки или ограничени по размер ивици от платното. При необходимост от осигуряване на възможност за правилно отводняване на интервенираните участъци, следва да се премахват, поставят или повдигат бордюри или да се прокопават отводнителни улеи, след разчистване от растителност на площите в сервитута на платното.
Критериите по-долу
 
ДА Професионална компетентност на персонала    20
Гаранционен срок на изпълнените СМР    20
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
25000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
4

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ• Авансово - в размер на 20 % (двадесет процента)от договорената стойност за изпълнение на СМР, платимо в срок от 14 /четиринадесет/ календарни дни, считано от датата на подписване на договора. • Окончателно плащане - в размер на оставащата стойност за изпълнение на строителството по договора, след приспадане на авансовото плащане, до размера на действително извършените работи.

II.2) Описание 1

Текущ ремонт на ул.3-та в с.Ангеларий 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

С.Ангеларий,общ.Тервел

Улица 3-та е с дължина 336 м. и ширина 5,0 м.Общата й площ е 1 680 кв.м. С много съществени увреди , които нарушават проходимостта на улицата е площ от 850 кв.м. В полето на площите с констатирани силни увреди трябва да бъдат извършени частични ремонти посредством фрезоване, ремонт на трошенокаменна настилка с различна дебелина и асфалтиране на участъци, от тип на кръпки или ограничени по размер ивици от платното. При необходимост от осигуряване на възможност за правилно отводняване на интервенираните участъци, следва да се премахват, поставят или повдигат бордюри или да се прокопават отводнителни улеи, след разчистване от растителност на площите в сервитута на платното.
Критериите по-долу
 
ДА Професионална компетентност на персонала    20
Гаранционен срок на изпълнените СМР    20
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
62500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
4

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ• Авансово - в размер на 20 % (двадесет процента)от договорената стойност за изпълнение на СМР, платимо в срок от 14 /четиринадесет/ календарни дни, считано от датата на подписване на договора. • Окончателно плащане - в размер на оставащата стойност за изпълнение на строителството по договора, след приспадане на авансовото плащане, до размера на действително извършените работи.

II.2) Описание 1

Текущ ремонт на ул.3-та в с.Полк.Савово 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

с.Полк.Савово,общ.Тервел

Улица 3-та е с дължина 420 м. и ширина 6,0 м.Общата й площ е 2520 кв.м. С много съществени увреди , които нарушават проходимостта на улицата е площ от 700 кв.м. В полето на площите с констатирани силни увреди трябва да бъдат извършени частични ремонти посредством фрезоване, ремонт на трошенокаменна настилка с различна дебелина и асфалтиране на участъци, от тип на кръпки или ограничени по размер ивици от платното. При необходимост от осигуряване на възможност за правилно отводняване на интервенираните участъци, следва да се премахват, поставят или повдигат бордюри или да се прокопават отводнителни улеи, след разчистване от растителност на площите в сервитута на платното.
Критериите по-долу
 
ДА Професионална компетентност на персонала    20
Гаранционен срок на изпълнените работи    20
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
25500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
4

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ• Авансово - в размер на 20 % (двадесет процента)от договорената стойност за изпълнение на СМР, платимо в срок от 14 /четиринадесет/ календарни дни, считано от датата на подписване на договора. • Окончателно плащане - в размер на оставащата стойност за изпълнение на строителството по договора, след приспадане на авансовото плащане, до размера на действително извършените работи.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е регистриран в „Централeн професионален регистър на строителите” към Камарата на строителите в България за втора група строежи (транспортна инфраструктура) , без значение от категорията строежи или в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен.
Изискуемата информация относно изискването за годност, участникът попълва в Част IV: Критерии за подбор, раздел А: Годност, т.1 от ЕЕДОП, съгласно описаното в нея .
За доказване на горепосоченото изискване при сключване на договор участникът представя:Доказателства относно наличието на Удостоверение за регистрация в ЦПРС за втора група и неговата валидност към датата на подаване на офертите.
В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да декларира в посочения раздел на ЕЕДОП регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, който е чуждестранно лице да представи Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от втора група – без значение е категорията строежи.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да притежава валидна застраховка “Професионална отговорност в строителството”, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ с минимално застрахователно покритие съгласно разпоредбите на чл.5, ал.2, т.5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или еквивалента застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Изискуемата информация относно горепосоченото изискване за икономическо и финансово състояние, участникът попълва Част IV: Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние, т.5 от ЕЕДОП,съгласно описаното в нея .


Доказателство заналичието на валидна застраховка “Професионална отговорност в строителството”, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ с минимално застрахователно покритие отговарящо на характера и обема на поръчката съгласно разпоредбите на чл.5, ал.2,т.5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалента застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за валидна застраховка „Професионална отговорност“ на лицето/лицата, което/които ще осъществява строителство се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

. През последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем идентични или сходни с този на обществената поръчка.
• Под "изпълнени дейности" се разбират такива, които са приключили в горепосочените периоди, считано от датата, определена като крайна за получаване на офертите и в зависимост от датата на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
• Под „идентични или сходни“ по отношение на предмета и обема на обществената поръчка дейности се разбират строителни работи по текущ/основен ремонт/ реконструкция/рехабилитация на пътни/улични настилки с площ на извършените работи над 400 кв.м.
Изискването се прилага кумулативно, т.е ако участник подава оферта за участие в една обособена позиция на поръчката, той ще отговаря на минималното изискване, в случай че е изпълнил строителни работи по текущ/основен ремонт/ реконструкция/рехабилитация на пътни/улични настилки с площ на извършените работи над 400 кв.м.В случай, че подава оферта за две обособени позиции количеството на изпълнените настилки следва да е най-малко 800 кв.м., а за всичките пет обособени позиции – 2 000 кв.м.


Изискуемата информация относно горепосоченото изискване за технически и професионални способности, участникът попълва Част IV: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности, т.1а от ЕЕДОПсъгласно описаното в нея .
За доказване на горепосоченото изискване при сключване на договор участникът представя: Списък на изпълнените дейности с предмет, идентичен или сходен с предмета на настоящата поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


ГАРАНЦИЯТА ЗА ИЗП-Е НА ДОГОВОРА е в размер на 1% от стойността договора, без ДДС.Възлож. отстранява от пр-рата уч-к, за когото са налице осн. по чл. 54 ал. 1 от ЗОП , по чл. 55 ал. 1 от ЗОП, и нац. осн-я за отстраняване по чл.69 от ЗПКОНПИ, по ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС и при конфликт на интереси с възложителя,негови служители или наети от него лица , участващи в някои от дейностите по подготовка и реализация на обществената поръчка.Възложителят отстранява от участие:а) уч-к, к.не отговаря на критериите за подбор или не изпълни др. усл-ие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията;б) участник, който е представил оферта, която не отговаря на:-предварително обявените условия за изпълнение на поръчката;-правила и изисквания в приложение № 10 към чл. 115 ЗОП,участници, които са свързани лица.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/07/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/07/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр.Тервел, сграда на Общинска администрация, стая 201

Съгласно чл.54,ал.1 от ППЗОП
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197,ал.1, т.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/06/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва