Деловодна информация
00073
 
не
00073-2019-0033 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Велико Търново 000133634
пл. Майка България № 2
Велико Търново BG321 5000 България
Надя Петрова- Директор дирекция ОП, инж. Ивайло Дачев- Главен експерт отдел ТИ, Василена Георгиева- Младши експерт дирекция ОП +359 62619-228/ +359 62619-513/ +359 62619-231
mop_vt@abv.bg +359 62619231

Интернет адрес/и

https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/

https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/690


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/690
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Велико Търново, Общински център за услуги и информация на граждани в сградата на Община Велико Търново 000133634
пл. Майка България № 2
Велико Търново BG321 5000 България
Иво Лазаров +359 62619-108
mop_vt@abv.bg +359 62619231

Интернет адрес/и

https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/

https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/690

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Подмяна на отоплителната инсталация в детска градина „Пламъче“ гр. Дебелец, Община Велико Търново
45331100      
Строителство

Целта на настоящата процедура е избор на изпълнител за подмяна на отоплителната инсталация в ДГ „Пламъче“ гр. Дебелец за осигуряване на нормално отопление на сградата с дизелово гориво. Сред предвидените дейности, част от обхвата на обществената поръчка, са: демонтиране на съществуващия котел, помпа и арматура в котелното помещение, както и на тръбната мрежа и отоплителните тела, монтиране на чугунен котел с мощност 400 KW и изграждане на нова инсталация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
82277.84      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45331100      
71321000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

ДГ „Пламъче“, Община Велико Търново, гр. Дебелец, ул. „Оборище” №22

Целта на настоящата процедура е избор на изпълнител за подмяна на котел и отоплителна инсталация в ДГ „Пламъче“ гр. Дебелец за осигуряване на нормално отопление на сградата с дизелово гориво. Сред предвидените дейности, част от обхвата на обществената поръчка, са: демонтиране на съществуващия котел, помпа и арматура в котелното помещение, както и на тръбната мрежа и отоплителните тела, монтиране на чугунен котел с мощност 400 KW, изграждане на водоразпределител и водосъбирател. Отоплителната инсталация следва да се изгради като затворена система, лъчева с минимум два клона – северен и южен. Следва да бъде направена проверка на съществуващите 11 броя стоманени радиатори и ако състоянието им е добро- да се запазят. На всеки радиатор е необходимо да се монтира спирателен вентил на входа и секретен такъв на изхода. Следва да бъде монтиран вертикален бойлер, който да се подвърже към котела и към водопровода за гореща вода. Необходимо е предвиждането на ново табло за захранване на котела и другите съоръжения – помпи, трипътни вентили, контролери и др.
За всички описани дейности, както и за други такива, без изпълнението на които е невъзможно да бъде изпълнена отоплителната инсталация, следва да бъде изготвен инвестиционен проект във фаза технически проект. Необходимо е проектът да включва обяснителна записка, изчислителна част, както и графична част. Проектът трябва да бъде придружен с подробна количествено-стойностна сметка.
Изпълнителят на проектирането е длъжен да бъде на разположение на Възложителя през цялото времетраене на ремонта на отоплителната инсталация.
Изпълнението на СМР започва след одобряване на техническия проект и количествено-стойностната сметка.
Обстоятелствата, свързани със започване, изпълнение и въвеждане в експлоатация (приемане) на СМР, ще се удостоверяват със съставяне и подписване от участниците на съответните актове и протоколи съобразно Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. Изпълнителят точно и надлежно трябва да изпълни договорените работи според одобрения от Възложителя технически проект и качество, съответстващо на БДС или еквивалент. Изпълнителят е длъжен да съблюдава и спазва всички норми за предаване и приемане на СМР и всички други нормативни изисквания.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
82277.84      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да бъдат вписани в Централен професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), трета група, строежи III-V категория, или еквивалент, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Доказване на посоченото изискване:
При подаване на офертата изпълнението на изискването се удостоверява само с посочване на вписването в Част ІV, Раздел А, т.1) от ЕЕДОП- Критерии за подбор, А. „Годност“, „Вписване в съответен професионален регистър“, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите. Доказателствата се представят от участника, определен за изпълнител, съгласно чл. 112, ал. 1, т. 2 ЗОП, или при поискване в хода на процедурата в случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП - копие от документа за регистрация в ЦПРС към Камарата на строителите за изпълнение на строежи от изисканата група и категория; за чуждестранни лица- еквивалентен документ, изготвен съгласно националния закон на участника, издаден от компетентен орган от държавата, в която е установен, доказващ такава регистрация в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата, в която са установени. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа за създаване на обединение. Участниците посочват в офертата подизпълнителите и дела от поръчката, който ще им възложат, ако възнамеряват да използват такива. Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към предмета на поръчката, както следва: Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: Национална агенция по приходите: Инф. тел. на НАП: 0700 18 700, Интернет адрес: www.nap.bg; Относно задълженията, свързани с опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите, Интернет адрес: www.moew.government.bg, Адрес: гр. София 1000, Бул. „М. Луиза“ 22; Относно задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика, Интернет адрес: www.mlsp.government.bg, Адрес: гр. София 1051, ул.Триадица № 2, Тел.: 02 8119 443; Агенция по заетостта: Интернет адрес: www.az.government.bg, адрес: София 1000, бул. „Дондуков“ № 3, тел.:02 980 87 19, Факс: 02 986 78 02; Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“; Интернет адрес: www.gli.government.bg, адрес: София 1000, бул. „Дондуков“ № 3, тел. за консулт-ии: 0700 17 670.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания, които се отнасят до икономическото и финансовото състояние.

Не се изисква.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците трябва да са изпълнили дейности с предмет, идентичен или сходен с този на настоящата обществена поръчка за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата.
Доказване на посоченото изискване: Участникът трябва да предостави изискуемата информация в Част IV, Раздел В, т. 1 а) от ЕЕДОП- „За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретния вид“: за строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на описание; сума, начална и крайна дата; получатели. При подаване на офертата съответствието с изискването се декларира само в еЕЕДОП. Доказателствата се представят от участника, определен за изпълнител, съгласно чл. 112, ал. 1, т. 2 ЗОП, или при поискване в хода на процедурата в случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП, а именно: Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с минималното изискване се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
Участниците посочват в офертата подизпълнителите и дела от поръчката, който ще им възложат, ако възнамеряват да използват такива. Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
Указания за попълване на еЕЕДОП: от представената от участника информация трябва да е видно съответствието с изисканото минимално ниво, а именно участникът трябва да представи минимум информация: в поле „Описание” на строителството - посочване на конкретни дейности, които са били предмет на изпълнение и са с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката; в поле „Сума” – стойност на изпълнена/и дейности в лева без ДДС; в полета: „Начална дата” и „Крайна дата” - периода на изпълнение; в поле „Получатели” – пълно наименование на получателите.
2. Участниците следва да разполагат с персонал с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
Доказване на посоченото изискване: Участниците предоставят информация, удостоверяваща съответствие с минимално поставените изисквания в Част ІV, Раздел В, част „Образователна и професионална квалификация“ от еЕЕДОП. При подаване на офертата съответствието с изискването се декларира само в еЕЕДОП. Доказателствата се представят от участника, определен за изпълнител, съгласно чл. 112, ал. 1, т. 2 ЗОП, или при поискване в хода на процедурата в случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП, а именно: списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, съгласно чл.64, ал. 1, т. 6 от ЗОП, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата.
Участниците посочват в офертата подизпълнителите и дела от поръчката, който ще им възложат, ако възнамеряват да използват такива. Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
Участниците могат за конкр. ОП да се позоват на капацитета на трети лица (ТЛ),независимо от правната вр. м/у тях, по отнош. на критериите, свързани с техн. и проф. способности. По отношение на кр-те, свързани с проф. комп. и опит, уч-те могат да се позоват на кап-та на ТЛ само ако тези лица ще уч. в изп. на частта от ОП, за която е необх. този кап-т. Когато уч-ът се позовава на кап-та на ТЛ, той трябва да може да докаже, че ще разп. с техн. ресурси, като предст. преди скл. на д-р док. за поетите от ТЛ зад-ния. ТЛ трябва да отговарят на съотв. критерии за подбор, за док. на които уч-ът се позов. на техн. кап-т.и за тях да не са нал. основ. за отстраняване.


1. Участникът трябва да е изпълнил успешно най-малко едно строителство или строително- монтажни дейности в сграда с предмет, идентичен или сходен с този на обществената поръчка за последните 5 години от датата на подаване на офертата. Под строителство с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката, се разбира: ремонт на поне една отоплителна инсталация в сграда.
2. Участникът следва да разполага с минимално изискуемия от Възложителя персонал за изпълнение на ОП или еквивалент, както следва: поне един проектант с пълна проектантска правоспособност, призната при условията и по реда на чл. 10 и 11 от Закона за камарата на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП) по част отопление, вентилация и климатизация (ОВК), вписан в съответния регистър на Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране (КИИП).
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Задължение за представяне на гаранции възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. Определеният за изпълнител предоставя гаранции, които да обезпечат изпълнението на договора и авансово предоставените средства.
Всеки участник сам избира формата, под която да представи гаранция за авансово предоставени средства и гаранция за изпълнение - парична сума, банкова гаранция или застраховка в полза на Възложителя, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Гаранцията, която обезпечава авансово предоставените средства, е в размер на тези средства и се освобождава до три дни след връщане или усвояване на аванса.
Гаранцията за изпълнение е в размер на 4 % (четири на сто) от стойността на договора в лева без ДДС.
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за авансово предоставени средства и за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

17/07/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

31/12/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

18/07/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

В административната сграда на Община Велико Търново, на адрес: гр. Велико Търново, пл. „Майка България“ № 2

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

От участие в процедурата се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 от ЗОП и чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата. Възложителят, съгласно чл. 55, ал. 4 от ЗОП, има право да не отстрани от процедурата участник на основание чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП, ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката съгласно приложимите национални правила за продължаване на стопанската дейност в държавата, в която е установен. Основанията по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 и чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП за отстраняване от процедурата се прилагат и когато участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица и за член на обединението е налице някое от основанията за отстраняване. Когато участникът се позовава на капацитета на трети лица за доказване на съответствието си с критериите за подбор, или е посочил, че ще използва подизпълнители, за тях също не трябва да са налице основанията за отстраняване в процедурата.
Участникът декларира липсата на основанията за отстраняване чрез представяне на единен европейски документ за обществени поръчки в електронен вид (еЕЕДОП), подписан с електронен подпис в съответствие с чл. 41, ал. 1 и 2 ППЗОП. Когато е приложимо, еЕЕДОП се представя и за всеки от участниците в обединението, което не е юридическо лице, за всеки подизпълнител и за всяко лице, чиито ресурси ще бъдат ангажирани в изпълнението на поръчката.
Липсата или наличието на основанията за отстраняване се декларира в Част III от еЕЕДОП. Когато за участник е налице някое от основанията за отстраняване по чл. 54, ал. 1, т.1-7 и чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП и преди подаването на офертата той е предприел мерки за доказване на надеждност по чл. 56 ЗОП, тези мерки се описват в еЕЕДОП.
Освен на основанията по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 и чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП, Възложителят отстранява от процедурата:
1 . участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията;
2. участник, който е представил оферта, която не отговаря на: а) предварително обявените условия на поръчката; б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в Приложение № 10 към чл. 72, ал. 4 ЗОП;
3. участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 - 5 ЗОП;
4. участници, които са свързани лица по смисъла на § 1, т. 13 от Допълнителните разпоредби на Закона за публичното предлагане на ценни книжа (ЗППЦК);
5. участник, за когото е налице обстоятелството по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, освен ако са налице изключенията по чл. 4 от същия закон;
6 . участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество;
7. други случаи, посочени в документацията за обществена поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП жалба може да се подаде до КЗК с копие и до Възложителя от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 179 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/06/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва