Деловодна информация
00140
12.00-176 26/06/2019 (дд/мм/гггг)
не
00140-2019-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Ихтиман 000776299
ул. Цар Освободител № 123
Ихтиман BG412 2050 България
Цветелина Хаджийска +359 879242357
obshtina_ihtiman@mail.bg +359 72482550

Интернет адрес/и

http://www.ihtiman-obshtina.com

http://www.ihtiman-obshtina.com/index.php?pg=93&objtype=6&sortfield=issuedate%20desc&sortlink=issuedate%20desc


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.ihtiman-obshtina.com/index.php?pg=93&objtype=6&sortfield=issuedate%20desc&sortlink=issuedate%20desc&obj_id=917
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Закриване и рекултивация на общинско сметище за битови отпадъци на Община Ихтиман
45000000      
Строителство

Обект на настоящата обществена поръчка е „строителство” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. от ЗОП, като избраният за изпълнител на обществената поръчка следва да извърши СМР по закриване и рекултивация на сметището на Община Ихтиман, Софийска област, в местност „Садината”, община Ихтиман, площ 62,699 dka. Рекултивацията на сметището включва два етапа – технически и биологичен.Строежът е втора категория съгласно издадено разрешение за строеж № 27/01.08.2018 г. от главен архитект на Община Ихтиман. Обхватьт, обемът и изискванията към изпълнението на обществената поръчка е подробно описан и регламентиран в настоящата техническа спецификация и инвестиционния проект за обекта, неразделна част кьм настоящата документация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1385503.11      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

Територията на Община Ихтиман

Обект на настоящата обществена поръчка е „строителство” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. от ЗОП, като избраният за изпълнител на обществената поръчка следва да извърши СМР по закриване и рекултивация на сметището на Община Ихтиман, Софийска област, в местност „Садината”, община Ихтиман, площ 62,699 dka.
Рекултивацията на сметището включва два етапа – технически и биологичен. По време на техническата рекултивация следва да се изгради горен изолиращ екран на депото - слой хумус/почва, минерален запечатващ слой от глина. Следва да се изпълни газов дренаж посредством система за събиране, отвеждане и пречистване и изравнителен слой пръст. Изпълнителят ще осъществява управление на генериращия се инфилтрат, който следва да се събира, съхранява временно и третира, управление на сметищния газр чрез изграждане на система за екстракция и за последващо изгаряне или оползотворяване (газови кладенци). Вторият етап от поръчката обхваща биологична рекултивация на терена на депото - озеленяване на нарушения терен на депото чрез тревна, храстова и дървесна растителност, характерна за съответния район, като се отчитат нейните санитарно-защитни свойства, декоративни качества и устойчивост към опасни вещества, отделяни в атмосферния въздух и почвата от отпадъците.
Строежът е втора категория съгласно издадено разрешение за строеж № 27/01.08.2018 г. от главен архитект на Община Ихтиман.
Обхватьт, обемът и изискванията към изпълнението на обществената поръчка е подробно описан и регламентиран в настоящата техническа спецификация и инвестиционния проект за обекта, неразделна част кьм настоящата документация.
Критериите по-долу
 
ДА Концепция за изпълнение    65
Цена
35
II.2.6) Прогнозна стойност
1385503.11      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
42

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изискване: Участниците в обществената поръчка трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камара на строителите в България (КСБ), а за чуждестранните лица – в аналогичен регистър съгласно законодателството на държава – членка на Европейския съюз, в която са установени или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.Участникът следва да има правоспособност да изпълнява строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката – четвърта група, втора категория.Удостоверяване:
Обстоятелството се удостоверява с посочване в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел А. Годност чрез изписване на данните за вписването в ЦПРС, респ. в аналогичен регистър, дали съответните документи са на разположение в електронен формат; посочва се уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа (рег. номер и период на валидност) и обхвата на регистрацията (групата и категорията строежи, описани в него).В хипотезата на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, на които участникът се позовава в ЕЕДОП.Доказване:При сключване на договора възложителят изисква копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попадат обектите на поръчката.В случай, че данните могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до национална база данни при държавите членки, Възложителя не изисква такъв документ при сключване на договора.В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участниците в обществената поръчка следва да имат застраховка „Професионална отговорност“ за дейност строителство, съгласно чл. 171, ал. 1 от Закона за устройство на територията. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171. ал. 1 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът. Застрахователното покритие следва да съответства на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт.Удостоверяване:
При подаване на офертата обстоятелството се декларира в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б. Икономическо и финансово състояние се посочват данни (застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа – №, дата на издаване, застраховано лице, вид на застрахованата дейност и срок на валидност) за наличие на валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл. 171 ал. 1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/. Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на поръчката.В хипотезата на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, на които участникът се позовава в ЕЕДОП.Доказване:При сключване на договора, участникът избран за изпълнител, следва да представи заверено копие на валидна застрахователна полица или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в случай че участникът е установен в друга държава – членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство /за чуждестранните лица/, съобразно декларираното в ЕЕДОП, а в случай, че срокът на валидност на полицата изтича до датата на подписване на договора – и заверено копие на новата застрахователна полица.
2.Участникът през последните 3 (три) години приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или започнал дейността си, да е реализирал минимален общ оборот, включително оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.Забележка: Годишният общ оборот е сума равна на части от нетните приходи от продажби съгласно Закона за счетоводството - §2, т.66 от ДР на ЗОП.Удостоверяване:При подаване на офертата участникът попълва еЕЕДОП в електронен вид, раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“, Част IV: „Критерии за подбор“, се представя неговият „общ“ годишен оборот в стопанската област, обхваната от поръчката и посочена в съответното обявление, или в документацията за поръчката, за изисквания брой финансови години, е както следва:“ - информация за размера сумата на нетните приходи от продажби за всяка от последните 3 (три) приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или започнал дейността си, както и информация за документите, въз основа на които участникът декларира сумите. В хипотезата на чл.67, ал.5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, на които участникът се позовава в еЕЕДОП.Доказване:При сключване на договора участникът, избран за изпълнител следва да представи Справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката с придружени съставни части от годишните финансови отчети, в които се съдържа информацията за реализираните нетни продажби в сферата на СМР.
В случай, че данните могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до национална база данни при държавите членки, възложителят не изисква документ при сключване на договора за изпълнение на горните критерии за подбор.


По т.1: Участникът да е застрахован с „Професионална отговорност“ за застрахователно събитие на стойност съобразно чл. 5, ал. 2, т. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (най-малко за обекти от втора категория строежи).
По т.2: Оборотът да е обща сума на годишните обороти за последните 3 (три) приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или започнал дейността си, не по-малко от 2 771 000,00 (два милиона седемстотин седемдесет и една хиляди) лева без ДДС.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, дейности с предмет и обем, идентични или сходни с настоящата обществена поръчка.Под дейност с предмет и обем, сходни с настоящата обществена поръчка, се има предвид строителство и въвеждане в експлоатация, и/или рекултивация на депа и/или клетка(и) от депа за неопасни отпадъци, отговарящи на изискванията на Наредба № 6 от 27 август 2013 г. за условията и изискванията за изграждане и експлоатация на депа и на други съоръжения и инсталации за оползотворяване и обезвреждане на отпадъци.При сключване на договора, участникът избран за изпълнител, следва да представи Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, съобразно декларираното в ЕЕДОП, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.Участникът трябва да разполага с инженерно-технически персонал за изпълнение на поръчката, състоящ се от Ръководител на екип, Технически ръководител, Геодезист, Контрол по качеството и Специалист по безопазност и здраве.Възложителят допуска, техническият ръководител да изпълнява и задълженията на експерт по безопасност и здраве, при положение, че притежава валидно удостоверение и изискуемия опит.Възложителят не допуска друг освен Техническия ръководител, да изпълнява задълженията на повече от 2 длъжности на обекта. Участник, предложил специалист в нарушение на това задължение, ще бъде отстранен.При сключване на договора Възложителят изисква представянето на Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и на ръководния състав, който ще отговаря за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност на лицата, съобразно декларираните в ЕЕДОП обстоятелства.
3.Участникът да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката:3бр.специализиран автомобил (самосвал) с допустима обща маса над 40 т.;1бр. самосвал с допустима обща маса до 5 т.;1бр. контейнеровоз;1бр. водоноска,1бр. верижен булдозер,1бр. верижен багер с допустима обща маса над 20 т.;2бр.товарачни машини;1бр. валяк с допустима обща маса над 4 т.;1бр.GPS за геодезически замервания;2бр.тотална станция за геодезически замервания.При сключване на договора Възложителят изисква представянето на Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката с посочване дали е собствено или наето специализирано оборудване – марка, модел, тип, обем, брой, ЕВРО-стандарт или друг стандарт, ДК№ (когато има такъв), номер на документа.
4.Участникът следва да прилага:- система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 9001 или еквивалентна;- система за управление на околната среда БДС EN ISO 14001, или еквивалентна.


По т.1:Участникът да е изпълнил минимум 1 (един) строителен обект с обща площ най-малко от 50 000 кв.м;По т.2:а) Ръководител на екип:-да притежава висше образование, степен „магистър“ строителен инженер или аналогично образование в случай, че образованието е придобито в друга държава;да има общ професионален опит минимум 5 години;да има специфичен опит като ръководител на екип при изпълнение на поне 1 сходен обект на настоящата поръчка;б) Технически ръководител:да притежава образование, отговарящо на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или аналогично образование в случай, че образованието е придобито в друга държава;да има общ професионален опит минимум 3 години;да има специфичен опит като технически ръководител при изпълнение на поне 1 сходен обект на настоящата поръчка; в) Геодезист:да притежава висше образование, специалност „Геодезия“ или аналогично образование в случай, че образованието е придобито в друга държава;да има общ професионален опит минимум 3 години;да има специфичен опит като геодезист при изпълнение на поне 1 сходен обект на настоящата поръчка;г)Длъжностно лице по безопасност и здраве;да притежава валидно удостоверение или сертификат за преминато обучение като длъжностно лице по безопасност и здраве или еквивалентен;да притежава специфичен опит като длъжностно лице по безопасност и здраве на поне 1 сходен обект на настоящата поръчка;д) Специалист по контрол върху качеството;да притежава висше образование, строителен инженер, или аналогично образование в случай, че образованието е придобито в друга държава;да притежава удостоверение или сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно;да притежава специфичен опит като специалист по контрола на качеството на минимум 1 обект сходен с настоящата поръчка;е) Механик:да притежава висше образование, специалност машинен инженер, или аналогично образование в случай, че образованието е придобито в друга държава;Под „сходен обект“ за специалистите следва да се разбира строителство и въвеждане в експлоатация, и/или рекултивация на депа и/или клетка(и) от депа за неопасни отпадъци всяко от които с площ не по-малко от 50 000 св.м., отговарящи на изискванията на Наредба № 6 от 27 август 2013 г. за условията и изискванията за изграждане и експлоатация на депа и на други съоръжения и инсталации за оползотворяване и обезвреждане на отпадъци.По т.3: За 3бр.специализиран автомобил (самосвал) с допустима обща маса над 40 т.,1бр. самосвал с допустима обща маса до 5 т.;1бр. контейнеровоз;1бр.водоноска да бъдат с минимален екологичен стандарт ЕВРО 5 или еквивалент.За 1бр.верижен булдозер,за 1бр. верижен багер с допустима обща маса над 20 т., за 1бр.валяк с допустима обща маса над 4 т. да бъдат с минимален екологичен стандарт за вредни емисии минимум Tier II или еквивалент.По т.4:Участникът следва да прилага система за управление на качеството и система управление на околната среда в сферата на строителството и/или дейности, регулирани с Наредба № 6 от 27 август 2013 г. за условията и изискванията за изграждане и експлоатация на депа и на други съоръжения и инсталации за оползотворяване и обезвреждане на отпадъци.Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за качество и околна среда.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Съгласно Техническата спецификация и Проекта на договор.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1% (един процент) от стойността на договора за обществена поръчка без включен ДДС.Гаранциите се предоставят в една от следните форми: парична сума;банкова гаранция;застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.Валидността на гаранцията за изпълнение следва да бъде не по-малка от 30 (тридесет) календарни дни след срока изпълнение на договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

17/07/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

18/07/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. Ихтиман 2050, ул. Цар Освободител № 123, административната сграда на Община Ихтиман, ет. 4

На основание чл. 54, ал. 2 от ППЗОП на публичното заседание могат да присътват упълномощени представители на участниците, подали оферти и средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Дейностите от предмета на форъчката са с различни източници на фонансиране, а именно:
1.Техническа рекултивация: стойност 1 322 513,97 лв. без ДДС се финансира от ПУДООС;
2.Технрекултивация, Част "Мониторинг": стойност 16 365,00 лв. без ДДС се финансира от Община Ихтиман, вкл. от отчисленията по чл.64 от ЗУО;
3.Биологична рекултивация: стойност 46 624,14 лв. без ДДС се финансира от Община Ихтиман, вкл. от отчисленията по чл.64 от ЗУО.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197 от ЗОП - в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП (след изтичане на 14 дни от публикуване на настоящото обявление в РОП на АОП).
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/06/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва