Деловодна информация
00233
ЖИ-22369 25/06/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
25/06/2019 (дд/мм/гггг)
00233-2019-0056 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ДП Национална компания Железопътна инфраструктура 130823243
бул. Княгиня Мария Луиза № 110
София BG411 1233 България
инж.Стоянка Тодорова +359 2932-2458
st.todorova@rail-infra.bg +359 2931-0663

Интернет адрес/и

www.rail-infra.bg

http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/текущи-процедури/?YlvmS1RacnH797zA9WTVFlpL0dmi%2bqX3Z6OXGBhxGmlHuZcK%2buye8e1T%2bYWSFB1j7W8MPEMCQPrBzVXXAT3pyg%3d%3d
друг адрес: (моля, посочете друг адрес)
ДП Национална компания Железопътна инфраструктура 130823243
бул. Княгиня Мария Луиза №114 А
София BG411 1233 България
инж. Йордан Атанасов +359 2932-3097
st.todorova@rail-infra.bg +359 2931-0663

Интернет адрес/и

www.rail-infra.bg

http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/

до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
ДП Национална компания Железопътна инфраструктура 130823243
бул. Княгиня Мария Луиза № 110
София BG411 1233 България
Евгения Русимова +359 2932-6115
st.todorova@rail-infra.bg +359 2931-0663

Интернет адрес/и

www.rail-infra.bg

http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Поддържане на железопътната инфраструктура

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Механизирано подновяване на железния път в междугарието Хитрино – Плиска от км 110+781 до км 129+161 с дължина 18 380 м
45234100      
Строителство

Поръчката включва изпълнението на следните дейности:
•изготвяне на раб.проект
•изпълнение на СМР,съгл.одобрения от Експертен технически съвет на възлож. раб.проект
Основни ремонтни дейности:
-Демонтаж на стар и полагане на нов железен път
-Пресяване на баластова призма
-Баластиране и нивелации
-СМР по съществуващи съоръжения:малки съоръжения-водостоци,жп прелези и спирки
-Направа на безнаставов релсов път и неутрализация
-Довършителни работи по железния път
-Преустройство на контактна мрежа
-Опазване и възстановяване на действащите кабели за Сигнализация и телекомуникации
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
21499511.77      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45234100      
45234115      
45234130      
45234160      
II.2.3) Място на изпълнение
BG33

междугарието Хитрино – Плиска от км 110+781 до км 129+161 с дължина 18 380 м

I.Раб. проект трябва да съд:1.Част „Геодезия“2.Част „Железен път“:Възстан. на жп път по ос ниво,Отводн.,Съоръж.,Безн. релсов път,Част„Шенаж и репераж“3.Част„Конт. мрежа“3.Част„Сигн.и Телек.“4.Част„Колич. сметки“ след проект.II.Дейн.при изп.на пор.:1.Изг.на раб.проект за механ.подн.на жп път по части "Железен път",„Конт.мрежа“ и "СТ"-18,38 км;2.Изсич.и изкор. на храсти,клони и един.дърв.в сервит.на жп път за откр.на габ.и осиг.на видимост-13200м2;3.Възст.на земни кан.с изн.и разр.на земни маси в рамк.на сервит.-2350,00 м;4.Механ.дем.на жп път и натов.на трансп.18380м;5.Разт.пълно разк.и стиф.на демонт. жп път в МД база-18380,00м;6.Монт.и натов.е на нов жп път с релси тип 60,нови трав.СТ-6 и еласт.безподл.скр.SKL-14 в МД база/ на площ.-18380,00 м;7.Полаг.на нов жп път с релси тип 60 кг/м,трав.СТ-6 и безподл.еласт.скр.SKL-14 в т.ч.и подр.на баласт.приз - 18380м;8.Механ.укрепв.на жп път след пол.-18380м;9.Механ.прес.на баласт.призма без извозв.на отс.с разст.и подр.в границ. на серв.-17830 м.;10.Механ.прес. на баласт.призма с извозв.на отсевки, разтов.и подр.в границ.на сервит.-550м;11.Превоз на баласт от кар.до най-близка жп гара-311304,00 ткм;12.Претов.и превоз на баласт до обекта на жп ход с хоп.т.вагони с включ.вс. съп.р-ди-25732т;13.Разт.на баласт с хоперд.ваг.-18380 м3;14.Напр.на 1-ва нивел.механиз.-18380 м;15.Направа на 2-ра нивел. мех. -18380м;16.Упл.на баласт.призма с динам.стабил.-За сметка на Възлож.-18 мсм 4ч;17.Напр.на 2-ра А нивелац.механиз.-18380м;18.Направа на 3-та нивел.механиз.-18380 м;19.Оформ. и план.на банкети -18380 м;20.Направа на безн.релсов път-18380 м;21.Напр. на електрок.заварки-1474 бр.;22.Неутрал.на жп път с вкл.всички р-ди-18380 м;23.Оформ.и план.на баласт.призма след трета нивел.механиз. -18380м;24.Трансб.на пътници-33205 км;25.Дост.и монт. на навес със покрита площ 6 м2–3бр; 26.Надгражд.на перона с обща дълж. 220 м чрез изгражд. на нова перонна наст.от армиран бетон В 25 водопл.с дебел.12 см -300 м2;27.Разв.тухлена зидария 250 мм на вароцим. разтвор на двует. сграда-245 м3;28.Натов., трансп. и разт.на маси, добити при разр. на сгради вкл.разрив. на депо-245м3;29.Демонт.на ЖБ стълб - 427 бр.;30.Демонт.на ЖР стълб-11 бр.;31.Демонт.на Фунд. на жр.Стълб-11бр;32.Демонт.на заземл.на ЖБ стълб-427бр;33.Демонт.на заземл.на ЖР стълб-11бр.;34.Изв.на демонт.матер.от КМ до ЕНС Г Оряховица-6м.см.;35.Разруш. на ЖБ стълбове-427бр.;36.Пик.на стълб.линия-21км; 37.Напр.фунд.тип Ф"СК" за БМК 5,7/11-543бр; 38.Изпр.на стълб БМК 5,7/11 с дост.на стълба-543бр.;39.Дост.и монтаж на фундам. ФМ-2 за стълб тип МН 25/15-12 с пети-4бр.;40.Дост.и изпр.на стълб тип МН 25-15/12- 4бр;41.Дост.и монт. на едноп.конз.без изол. с изполв.на съществ.-381бр.; 42.Дост.и монт.на едноп.конзоли с полим.изол.тип Опорен и тип Б-162,00 бр.;43.Дост.и монт.на НВ -бронз 70 мм2 -21,80км; 44.Дост.и монт.на КП 100 мм2 -21,80км;44.Дост.и монт.на КП 100 мм2-21,80км;45.Дост.и монт.на струни и стр.клеми тип еквипот.-21,80км;46.Трасир.кабелна линия с колчета-150м.;47.Напр.и пост.репери за каб.линия-3бр.;47.Напр.и пост.репери за каб.линия-3 бр.;49.Изкоп ями за муфи (0,24 м3 - пр.)-2бр.;50.Напр.подл. за полаг.на каб.и покрив.с PVC лента-150,00м;51.Полаг. на кабел в изкоп с тегло до 3 кг/м-150м; 52.Напр.кабелна муфа до 16 жила-2бр.;53.Регул.и проба на за 1 бр.сигнал/контр.уч.-2бр.;54.Дост.муфа GT A-3-2бр.;55.Напр.сонд.с диам.по-голям от ? 110 под жп лин.или шосе с изт.на HDPE тръба ? 110-24м; 56.Дост.кабел тип A-2Y(L)2YB2Y5x4x1,4S мм-150м;57.Трас.каб. линия с колч.-4200м.;58.Напр.и пост.репери за каб.линия-10бр.; 59.Напр.изкоп 0.9/0.4 -IIIкат със зар.- 420м;60.Изкоп ями за муфи (0,24 м3 - пр.)-20бр.;61.Напр.подл.за пол.на каб.и покр.с PVC лента-420м;62.Пол.на кабел до 6 кг/м-420м;63.Прехв.на съобщ.връзки от каб.в каб.-20бр.;64.Монт.съед.муфа18-23ч.-20бр.;65. Дост.кабел МККАЕПБПж4х4х1.2+15х4х1.2-420м;66.Дост.кабелUTP 4х2х0,5-610,00м;67.Манш.харт.-2кг.;68.Тинол-2кг.;69.Авт. надзор-120ч.;70.Такси и др.р-ди.за осъщ.на контр.-1бр.
Критериите по-долу
 
ДА Цялостен срок за изпълнение на поръчката (Кср)    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
21499511.77      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
300

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Компл.оценка се форм.по форм.:КОi=Кфi+Ксрi;Макс.оценка КОi е 100т.;Кфi=[ЦПмин/ЦПi];Ксрi=Кср.пр+Кср.смр.i; Кср.прi-срок за изготв.на раб.проект по вс.части;Кср.смр.i-срок за изпълнение на СМР в усл.на влакови и ел."прозорц";Кср.прi=(Кпр.min/Kпр.i)x8;Кср.смр.i=(Ксмр.min/Kсмр.i)x32. Прогнозната стойност е с включени 1 929653.80 лв. без ДДС непредвидени разходи в размер на 10% върху изпълнение на СМР.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да бъде вписан в ЦПРС към Камарата на строителите в България за изпълнение на строежи от ІІгрупа–строежи от транспортната инфр.,съгласно чл.5,ал.1,т.2 от ПРВВЦПРС,първа категория строежи,съгласно чл.5,ал.6,т.2.1 от ПРВВЦПРС,а чуждестранните лица–в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата членка,в която са установени или попадащи в обхвата на член 25а от Закона за Камарата на строителите (ЗКС).Ако участникът е обединение,което не е ЮЛ,съотв. с критерия за подбор се доказва за всеки член на обедин.,който ще изпълнява съотв. дейност по строит. съобразно разпред. на участието на лицата при изпълнение на дейностите,предвидено в договора/документа за създаване на обединението.
Когато участникът е посочил,че ще използва подизпълнители,подизпълнителите трябва да отговарят на критерия за подбор съобразно вида и дела от поръчката,който ще изпълняват,и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
При подаване на офертата съответствието с критерия годност се посочва в раздел А:Годност на Част IV:Критерии за подбор от еЕЕДОП.За доказване съответствието с критерия се представя следния документ:Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в България, за изпълнение на строежи от втора група: строежи от транспортната инфраструктура, съгласно чл. 5, ал. 1, т. 2 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС), първа категория строежи, съгласно чл. 5, ал. 6, т. 2.1 от ПРВВЦПРС. За чуждестранните лица, които попадат в обхвата на чл. 25а от Закона за Камарата на строителите (ЗКС) се представя документа по чл. 25а, ал. 2, т.1 от ЗКС.Документът се представя от участника, определен за изпълнител в случая на чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП.
Продължение от поле III.1.3)Техн. и проф.възможности.Изисквано минимално/ни ниво/а:Посочените експерти следва да притеж. опит,миним.един зав. обект по съотв.област свързан с ново строителство и/или модерн. и/или реконструкция и/или рехаб. и/или осн.ремонт на обекти от железоп. инфраструкт.по смисъла на ЗЖТ или екв.Доказва. на опит става,като участн.декларира /посочва проф. опит на лицата, като заемана длъжност, период на заемане (месец и година) и обекта, за който се отнасят.За чуждестранни лица се приемат еквивалентни образ.-квалиф.степени, проф.квалиф.и специалности съгласно законод. на държавата, в която са установени.Не се допуска съвм. на функц.на две или повече позиции от едно лице.3.Наличие на инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, както следва:Баластопресевна машина –1 бр.;Баластопланировъчна машина –1 бр.;Траверсоподбивна машина –1 бр.;Хопердозаторни вагони – 6 бр.;Машини за механизирано демонтиране и полагане на железен път –1 бр.к-т*;Вагони за прев. на матер. за релсотраварсова скара – 6бр.*Заб: За поз.„Машин за механ.полаг. на железен път –1 бр. к-т“ – к-та трябва да съд., съотв.механ., която да може едновр. да изв. демонт. на стария и полаг. на новия жп път /релсотрав. скара/ в рамките на даденият влаков или влаков и електр„прозорец“. Гореп.маш.да се индивид.с марка,модел регистр. номера.На осн.чл.180а от Нар.58 от 2.08.2006 г. за прав.за техн.експл., движ. на влак. и сигн. в жел.трансп., за нетяговия подв.жп състав – Хоперд.ваг. и Ваг. за превоз на мат. за релсотрав. скара, уч.следва да посочи Европ.номер на возило (EVN), лице отг.за поддр.и данни за вписв.в Нац.Рег.на возилата по чл. 61 от Нар.№ 57 или в нац.рег.на возил.на друга държ.–членка на Европ. съюз,или межд.Дог.,по който Р България е страна.
4.Вал. сертиф. за внедрена система за управл. на качест. по стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент, с обхват на сертиф., включващ предмета на поръчката (проект. и строит. на обекти/елементи на железоп. инфрастру.). Възлож.приема и други доказ. за еквив.мерки за осиг. на качеств. при услов.на чл. 64, ал. 7 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участникът за последните три приключили финансови години следва да е реализирал минимален общ оборот.
2.Участникът следва да има застраховка „Професионална отговорност“ за проектиране и строителство, съгласно чл. 171/ чл. 171а от Закона за устройство на територията.
Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор по т.1. се доказва от обединението участник, а по т.2. от всяко от лицата, включени в него, което ще изпълнява съответната дейност съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа/договора за създаване на обединението.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
Когато участникът предвижда участие на трети лица, третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
При подаване на офертата, участникът декларира информацията относно съответствието с критериите за подбор за Икономическо и финансово състояние в Част IV: Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние от еЕЕДОП.
3.При условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, критериите се доказват със следните документи:
По т.1. – с един или няколко от следните документи:
- удостоверения от банки;
- годишни финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен;
- справка-декларация за реализирания минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти, за последните 3 (три) приключили финансови години.
По т.2. – доказателство за наличие на застраховка „Професионална отговорност“ или еквивалентна.


1.По т.1. участникът трябва да е реализирал минимален общ оборот,изчислен на база годишните обороти за последните 3 приключили финансови години в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си в размер не по-малко от 8 000 000,00 лева без ДДС.
2.По т.2. Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност” за проектиране и строителство, съгласно чл. 171/ чл. 171а от Закона за устройство на територията (ЗУТ), с минимална застрахователна сума чл. 5, ал.1, т.1 и ал.2, т.1 съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (приета с ПМС № 38 от 24.02.2004 г., обн., ДВ, бр. 17 от 2.03.2004 г.):
–проектиране за строежи първа категория – 300 000 лева
–строителство за строежи първа категория – 600 000 лева.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът трябва да е изпълнил дейности за строителство с предмет и обем,идентични или сходни с тези на поръчката,за последните 5г.,считано от датата на подаване на офертата.
Под „предмет сходен с предмета на поръчката“ се разбира ново строит. и/или модерн. и/или реконстр. и/или рехабил. и/или осн. ремонт на обекти от жп инфр. по смисъла на ЗЖТ или еквивалент.
За „изпълнена дейност“ се приема тази,която към датата на подаване на офертата е одобрена и приета от съотв. възложител,клиент,получател,или компетентен орган,или чрез посочване на публ. регистър,в който е публ. инф. за дейността.
Участникът може да се позове на строит.,което е изпълнил като изпълнител(член на обединение) или подизпълн. на изпълнените СМР,при спазване на горните условия.В случай,че участникът се позовава,като член на обединение,следва да представи с докум. за участие заверено копие на документ (договор,разделителен протокол,…),съдър. дяловото участие и отговорностите на стр. в обединението,разпределение на изпълнението по видове СМР м/у стр. за част „Железен път и съоръжения“и за част „Контактна мрежа“,за всеки от обектите,който е посочен като изпълнен.(Изпълненото строит. да обхваща осн. дейности по изграждането на строежа,които да са сходни,с предмета на поръчката)
2.Участникът да разполага с персонал и рък. състав с опр. проф. компетентност за изпълнението на поръчката.
3.Участникът трябва да разполага с необх. инструменти,съоръжения и техн. оборудване,необх. за изпълнение на поръчката.
4.Участникът да прилага системи за управление на качеството.
Ако участникът е обединение,което не е ЮЛ,съответствието с критерия за подбор по т.1,2 и 3 се доказва от обединението участник,а по т.4 от всяко от лицата,вкл. в него,което ще изпълнява съотв. дейност съобразно разпредел. на участието на лицата при изпълнение на дейностите,предвидено в договора/документ за създаване на обединението.
Когато участникът е посочил,че ще използва подизпълнители,подизпълнителите трябва да отг. на съотв. критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката,който ще изпълняват,и за тях да не са налице осн. за отстраняване от процедурата.
Когато участникът предвижда участие на трети лица,те трябва да отг. на съотв. изискванията на критерия за подбор,за доказв. на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване.
4.При подаване на инф. относно съотв. с критериите за подбор се посочва в Част IV:Критерии за подбор,раздел В:Техн. и проф. способности и раздел Г:Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление от еЕЕДОП.
5.Документи за доказване:
5.1.Списък на строит.,идентично или сходно с предмета на поръчката,за последните 5г. считано от датата на подаване на офертата,придружен с удостов. за добро изпълнение,които съдържат стойността,датата,на която е приключило изпълнението,мястото,вида и обема,както и дали е изпълнено в съотв. с норматив. изисквания.
5.2.Списък на персонала,който ще изпълнява поръчката,и на членовете на рък. състав,които ще отг. за изпълнението,както и документи,които доказват проф. компетент. на лицата.
5.3.Декл. за инструментите,съоръженията и техн. оборудване,които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
5.4.Сертификати,издадени от независими лица,които са акредитирани по серията евр. стандарт от ИА БСА или от друг нац. орган по акредитация,който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Евр. организация за акредитация,за съотв. област или да отг. на изискванията за признаване съгл. чл.5а,ал.2 от Закона за нац. акредитация на органи за оценяване на съответствието.Възложителят приема еквивалентни сертификати,издадени от органи,установени в др. държави членки,както и др. доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството при усл. на чл.64,ал.7 от ЗОП.
Документите се представят от участника,опр. за изпълн. или при поискане в хода на процедурата,в случаите на чл.67,ал.5 и чл.112,ал.1,т.2 от ЗОП


1.През последните 5г.,считано от датата на подаване на офертата,участникът трябва да е изпълнил успешно минимум 1 дейност на строителство на 9/девет/ км. електрифицирана жп линия,както и вкл. подмяна на стълбовната линия и контактна мрежа,с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката.
Мин. изисквания могат да бъдат доказани с изпълнено 1 или няколко строит.
2.Участникът да разполага с персонал и ръководен състав с опр. проф. компетентност за изпълнението на поръчката,както следва:
2.1.Рък. на проекта–не по-малко от 1експерт
Образ. и проф. квалиф.:висше образ.,степен бакалавър/магистър,проф. квалиф. „строителен инженер“,спец. „Транспортно строителство“ или еквивалент.
Проф. опит:Минимум 1 завършен обект при изпълнението,на който е участвал като р-тел,зам. р-тел или организатор при изпълнението на проект/обект свързан с жп инфр.Признава се само подобна длъжност (позиция) заемана в сферата на ново строит. и/или модернизация и/или реконструкция и/или рехаб. на жп инфр. на обекти по смисъла на ЗЖТ или еквивалент.
Забележка:Посочва се обекта/и,мястото,вида и обема и датата,на която е приключило изпълнението.
2.2.Проектантски екип–проектант/и с ППП по съотв. части от проекта,съгл. разпоредбите на ЗУТ и чл.7-9 от ЗКАИИП или призната проф. квалиф. съгл. чл.10 от ЗКАИИП.
Доказване:Участникът посочва актуално удостоверение за ППП за съотв. част от проекта (номер на удостоверение от КИИП и година на валидност),както следва:
-Удостоверение за ППП геодезия и приложна геодезия за проектанта по част „Геодезия“.
-Удостоверение за ППП транспортно строит. и транспортни съоръжения (с проф. квалиф. строителен инженер по транспортно строит.) за проектанта/тите по съотв. части на проекта.
-Удостоверение за ППП–(проф. квалиф. електроинженер) електрическа за проектанта/ите по съотв. части на проекта.
2.3.Отг-к за контрол по спазването на здравословни и безопасни условия на труд-не по-малко от 1експерт.
Образ. и проф. квалиф.:завършено висше образ. с образ.-квалиф. степен бакалавър/магистър,проф. квалиф. „инженер“,както и лицата със средно образ. и Завършено обучение (курс) по контрол в/у спазването на здравословни и безопасни условия на труд,съобразно ЗЗБУТ.
Проф. опит:Минимум 1г. опит на тази длъжност/позиция.
2.4.Други експерти:
2.4.1.Техн. р-тел за раб. по железния път–1бр.;
2.4.2.Техн. р-тел за раб. по контактна мрежа–1бр.;
2.4.3.Техн. р-тел за раб. по сигнализация и телекомуникации–1бр.
Посочените лица в „Други експерти“ следва да притежават валидни удостоверения за успешно издържан изпит по чл.5,ал.1 на Наредба №56 от 14.02.2003г. за изискванията,условията и реда на обучение на кандидатите за придобиване или признаване на правоспособност за длъжностите от жп транспорт и реда за провеждане на изпитите на лицата от персонала,отговорен за безопасността на превозите.Участникът посочва:Номер на удостоверенията за успешно издържан изпит по чл.5,ал.1 на Наредба №56 и валидност.
Техн. р-тел за раб. по железен път следва да притежава валидно удостоверение за придобита IIIквалификационна група за работа в ел. уредби/мрежи с напрежение до 1000V,съгл. чл.15,ал.1 от „Правилник за безопасност и здраве при работа в ел. уредби на ел. и топлофикационни централи и по ел. мрежи“ или еквивалент.
Техн. р-тел за раб. по контактна мрежа да притежава валидни удостоверения за придобита Vквалиф. група за раб. в ел. уредби/мрежи с напрежение над 1000V,съгл. чл.15,ал.2 от „Правилник за безопасност и здраве при работа в ел. уредби на ел. и топлофикационни централи и по ел. мрежи“ или еквивалент.
Техн. р-тел за раб. по сигнализация и телекомуникации следва да притежава удостоверение за придобита IIIквалиф. група за раб. в ел. уредби/мрежи с напрежение до 1000V,съгл. чл.15,ал.1 от „Правилник за безопасност и здраве при работа в ел. уредби на ел. и топлофикационни централи и по ел. мрежи“ или еквивалент.
Продължава в поле III.1.1)
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Не се предвижда аван. плащане за изготвяне на раб.проект.Възл. предвижда аван. плащания до 30% от ст-стта на дейностите по изпълн. на СМР по част „ЖПС“ и „Сигн.,телекомун.“ и до 30% от ст-стта на дейностите по изпълн. на СМР по част „Контак. мрежа“ след представяне гаранции,обезпеч. 100% аван. предостав. средства (с вкл. ДДС).Фактурите за аванса се издават от Изпълн. до 5дни от получаване на сумите за аванс.Изплатените от Възл. аванси се приспадат пропорц. до 30% от всяко плащане по договора от междин. плащания,като с посл. междинно плащане аванса се приспада изцяло.Междин. плащания са 85% от ст-стта на СМР за част „ЖПС“ и „Сигн. и телекомун“ и 85%-част „Контак.мрежа“.Оконч. плащания до 15% от ст-стта на д-ра в частта му СМР по част „ЖПС“ и „Сигн. и телекомун. и до 15%-част „Контак.мрежа“ след подписване на конст. акт за установ. годността за приемане на строежа (прилож. обр. №15).Плащан.в срок от 30 дни след предст.на необход.документи.Плащ. се изв.при услов. на Решен. № 592/2018 г.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

09/08/2019 (дд/мм/гггг)   16:45 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/08/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

ДП „НКЖИ”, гр. София, 1233, бул. “Княгиня Мария Луиза” № 110, партер, заседателна зала.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители,както и представители на средствата за масово осведомяване при спазване на установения режим за достъп до сградата на ДП НКЖИ.Документът за упълномощ.,оригинал или заверено копие (върху копието е записано „вярно с оригинала” и има подпис и печат),се предоставя на комисията
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В процедурата може да участва участник, който отговаря на условията на чл.10,ал.1 от ЗОП. Възложителят няма условие за създаване на ЮЛ по чл.10,ал.2 от ЗОП.Възложителят отстранява участник, за когото са налице основанията по чл.54,ал.1,т.1-7 от ЗОП, чл.55,ал.1,т.1,т.4 и т.5 от ЗОП и чл.107 от ЗОП, обстоятелствата по чл.3,т.8 и чл.4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, както и наличие на обстоятелства по чл. 69 от ЗПКОНПИ.
Когато участникът е обединение,което не е ЮЛ,задължително се представя копие от документ, за създаване на обединението,със срок не по-кратък от срока за изпълнение на настоящата обществена поръчка.Документът трябва да съдържа и:1. правата и задълженията на участниците в обединението;2. разпределението на отговорността между членовете на обединението;3. дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението.С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, определянето на партньора, който представлява обединението за целите на обществената поръчка, както и обстоятелството, че лицата в обединението поемат солидарна отговорност, заедно и поотделно, за участието си и изпълнението на поръчката.Подизпълнителите и третите лица ако има такива трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, и за тях да не са налице основания за отстраняване. Участник, за когото са налице основания по чл.54,ал.1,т.1-7 от ЗОП и чл.55,ал.1,т.1,т.4 и т.5 от ЗОП има право да представи доказателства по чл.56 от ЗОП. Съгласно чл.67, ал.1 от ЗОП при подаване на офертата участникът декларира липса на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на еЕЕДОП. Когато участникът е обединение, което не е ЮЛ, при подаване на офретата за участие, се представя отделен еЕЕДОП за всеки член на обединението. Отделен еЕЕДОП се представя за подизпълнителите и третите лица. Документите, чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП, се представят при условията на чл.67,ал.5 и чл.112,ал.1,т.2 от ЗОП. Документите се представят от всеки член на обединението, което не е ЮЛ, и от подизпълнителите и третите лица ако има такива.Органите в Република България, от които участниците могат да получат информация за: задълженията, свързани с данъци и осигуровки - Национална агенция за приходите, електронен адрес: www.nap.bg,опазване на околната среда - Министерство на околната среда и водите, електронен адрес: www.moew.government.bg; закрила на заетостта - Агенция по заетостта, електронен адрес: https://www.az.government.bg; условията на труд в страната - Изпълнителна агенция Главна инспекция по труда, електронен адрес:www.gli.government.bg.
Дължими гаранции:I.гаранция за изпълнение-5% от договорната цена без ДДС;II.гаранции за аванс-в размер на 100% от размера на аванс. предоставените средства.Гаранциите се представят в една от формите по чл.111,ал.5 от ЗОП.Условията и сроковете за представяне, задържане, усвояване и освобождаване на гаранциите се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.
При сключване на договор изпълнителят да представи валидна застрахователна полица за сключена застраховка за конкретния обект по чл.173 от ЗУТ,покриваща всички материални вреди настъпили през срока на изпълнение на строително-монтажните работи, както и вредите причинени на трети лица, с лимит на застрахователната отговорност не по-малък от стойността за изпълнение на СМР.
Към датата на подписване на Протокол за установяване годността за ползване на строежа (частта, етапа от него) (Приложение № 16) изпълнителят да представи гаранция за обезпечаване задълженията на Изпълнителя през гаранционния срок на обекта в размер 3,5% от извършените плащания за изпълнените СМР,в лева без ДДС.Когато има реализирани непредвидени разходи, стойността на застрахователното покритие е 3,5% от сумата, представляваща сбор от договорната цена и реализираните непредвидени разходи по договора без ДДС.
Възложителят организира оглед при условията посочени в документ. за участие.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП - в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
ДП Национална компания Железопътна инфраструктура-отдел Правен
Княгиня Мария Луиза 110
София 1233 България
a.roshkova@rail-infra.bg +359 02932-2331
http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/ +359 02931-0663

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/06/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва