Деловодна информация
05659КПКОНПИ
ЦУ-01-14225 25/06/2019 (дд/мм/гггг)
не
05659-2019-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Комисия за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество 129010997
пл. Св. Неделя №6
София BG411 1000 България
Иво Янчев +359 29401538
i.yanchev@caciaf.bg +359 2401595

Интернет адрес/и

www.caciaf.bg

http://www.caciaf.bg/invite/?page=1


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.caciaf.bg/invite/view/?slug=zop-2019-005-45
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

противодействие на корупцията и отнемане на незаконно придобито имущество

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Извършване на ремонт и преустройство на съществуваща сграда с административен адрес ул. „Каранова“ №2, гр. Ямбол”
45200000      
Строителство

Строителството предмет на настоящата обществена поръчка е част от проект, който има за цел да се осъществи ремонт и преустройство на съществуваща сграда с административен адрес ул. „Каранова“ №2, гр. Ямбол, запазвайки функцията на административна сграда и обосбяването на офиси, където ще работят служителите на КПКОНПИ- гр. Ямбол.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
400000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG343

гр. Ямбол

Строителството предмет на настоящата обществена поръчка обхваща изпълнението на частта на сградата във владение на Възложителя – ремонт на първи и втори етаж и преустройство на прилежащия тавански етаж чрез изграждане на надзид до 1,50м в съответствие с всички норматични изисквания. Ремонта включва изпълнението на: Част Архитектура, Част Конструкции, Част Водоснабдяване и канализация, Част Електрическа, Част Отопление, вентилация и климатизация и Част Пожарна безопасност.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение –П1    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
400000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
3

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът да има годност за упражняване на професионална дейност.
* Забележка: Информацията се посочва в Част IV: Критерии за подбор, буква А от ЕЕДОП.
Изисквания за минимално ниво:
Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнението на строежи от първа група, V-та категория по смисъла на чл. 137, ал. 1, т. 5, б. „a“ от Закона за устройство на територията (ЗУТ) и да притежава удостоверение за тях, съгласно Закона за камарата на строителите (ЗКС) или съответен регистър на държава членка на Европейския съюз, или еквивалентен документ на друга държава страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство, с обхват на дейностите съответстващи на изпълнение на строежи V-та категория (чл. 3, ал. 2 от ЗКС).
Доказва се със заверено от участника копие на удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя издадено на името на изпълнителя (участника/ците в обединението), за строежи от първа група, V-та категория, по смисъла на чл. 137, ал. 1, т. 5, б. „a“ от ЗУТ.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да притежава издадена на негово име валидна застраховка за „Професионална отговорност“, на участниците в строителството, съгласно чл. 171 от ЗУТ.
* Забележка: Информацията се посочва в Част IV: Критерии за подбор, буква А от ЕЕДОП.
Доказва се със заверено копие на валидна застрахователна полица за застраховка „Професионална отговорност“, на участниците в строителството, съгласно чл.171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за категорията строеж, съответстващ на предмета на настоящата поръчка или еквивалентен документ, съгласно националното законодателство на участника.


Участникът следва да има валидна застраховка „Професионална отговорност“, на участниците в строителството, съгласно чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за категорията строеж, съответстващ на предмета на настоящата поръчка, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, или еквивалентен документ съгласно националното законодателство на участника.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
Под „предмет и обем, идентичен или сходен, с тези на поръчката“ се разбира изграждане или реконструкция или ремонт на сгради.
Съответствието си с това изискване участниците удостоверяват като попълват списъка в част IV, раздел „В“ в ЕЕДОП.
2. Участникът следва да разполага с персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката.
Съответствието си с това изискване участниците удостоверяват като попълват списъка в част IV, раздел „В“ в ЕЕДОП.
3. Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2015 или еквивалент.
Съответствието си с това изискване участниците удостоверяват като попълват списъка в част IV, раздел „В“ в ЕЕДОП.


1. През последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил успешно две строителства с предмет и обем идентичен или сходен с предмета на поръчката - ремонт и преустройство на сгради.
Доказва се със списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът следва да разполага с персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката, както следва:
2.1. Технически ръководител
Квалификация и умения:
•„Строителен инженер“, „архитект“ или „строителен техник“ с техническа правоспособност съгласно чл. 163а, ал.2 от ЗУТ или еквивалентна;
Професионален опит:
• Опит като технически ръководител на поне един обект с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката.
2.2. Експерт „Контрол по качеството“
Квалификация и умения:
• висше образование с професионална квалификация „строителен инженер“ или еквивалентна;
• да притежава правоспособност за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент. Доказва се с удостоверение за преминато обучение.
Професионален опит:
• Опит като експерт „Контрол по качеството“ на поне един обект с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката.
2.3. Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството – да притежава актуално удостоверение за „Длъжностно лице за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно.
Доказва се със следните документи:
а) списък на персонала и членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението на поръчката, съдържащ: имена, позиция, която ще заема лицето при изпълнение на поръчката, №, дата и издател на документ за завършено образование, №, дата и издател на документ за правоспособност, професионален опит в години, опит в изпълнението на обекти с предмет и обем, идентичен или сходен с тези на поръчката, месторабота и заемана длъжност;
б) декларация за ангажираност на експерт за лицата от списъка по т. а). С този документ всеки от експертите декларира своята наличност и ангажираност за времето на изпълнение на поръчката.
Едно и също лице не може да изпълнява повече от една експертна позиция.
Участникът може да предложи участие и на други допълнителни експерти, извън посочените като задължителни съгласно изискванията на възложителя и настоящата документация за участие.
3. Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2015 или еквивалент, с обхват, сходен с предмета на поръчката.
Доказва се със заверено копие от валиден сертификат ISO 9001:2015 или еквивалент, издаден от акредитирани лица с обхват, сходен с предмета на поръчката.
Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави-членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството на основание чл. 64, ал. 6 и 7 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

31/07/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

01/08/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. София, пл. Света Неделя № 6

Офертите се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участници в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово oсведомяване, при спазване на установения режим за дoстъп до сградата.В случай, че присъстват упълномощени представители, те следва да представят пълномощно,оригинал или заверено копие, даващо им възможност да присъстват
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник, при наличие на някое от обстоятелствата по:
- чл. 54, ал. 1 от ЗОП;
- чл. 55, ал. 1, т. 1, т. 3 и т. 5 от ЗОП;
- чл. 101, ал. 11 и чл. 107 от ЗОП;
- чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от с тях лица и техните действителни собственици
- чл.69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество
2. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник за
-наличие на елементи, свързани с предлаганата цена и/или части от нея, извън плика „Предлагани ценови параметри ”, както и при офериране на цена по-висока от прогнозната стойност.
- Техническо предложение, което не отговаря на всички условия на Техническата спецификация на Възложителя;
3. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, се изисква копие от документа, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и правата и задълженията на участниците в обединението; разпределението на отговорността между членовете на обединението; дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението във връзка с настоящата обществена поръчка.
4. Изпълнителят предоставя гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от стойността му;
Забележка: Изпълнителят сам избира формата на гаранцията измежду една от следните – парична сума внесена по банковата сметка на Възложителя; банкова гаранция; застраховка. При избор на форма за гаранция - застраховка, същата трябва да отговаря на изискванията посочени в приложение № 3 от документацията за поръчката.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 197, ал. 1, т. 4 ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/06/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва