Деловодна информация
00226
ЕП-516 24/06/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
24/06/2019 (дд/мм/гггг)
00226-2019-0015 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОБЩИНА ПЛЕВЕН 000413974
ПЛ. ВЪЗРАЖДАНЕ №2
ПЛЕВЕН BG314 5800 България
Камелия Горненска +359 64881228
stefan.milev@pleven.bg +359 64822414

Интернет адрес/и

https://www.pleven.bg/

https://pleven.imeon.bg/frmAOP.aspx?hidemenu=y


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://pleven.imeon.bg/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=LoWv53oh7p8%3d
друг адрес: (моля, посочете друг адрес)
ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТВИНО ОБСЛУЖВАНЕ ПРИ ОБЩИНА ПЛЕВЕН 000413974
ПЛ. ВЪЗРАЖДАНЕ №4
ПЛЕВЕН BG314 5800 България
Камелия Горненска +359 64881228
stefan.milev@pleven.bg +359 64822414

Интернет адрес/и

https://www.pleven.bg/

https://pleven.imeon.bg/frmAOP.aspx?hidemenu=y

Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Извънгаранционна поддръжка и ремонт на системата за улично осветление /СУО/ на територията на град Плевен и шест села на бюджетна издръжка към Община Плевен ОП-24
31527200      
Строителство

Поддържането на системата за уличното осветление на територията на град Плевен и шестте села на бюджетна издръжка към Община Плевен включва работи свързани с поддръжката на електрическата и механичната част от системата за улично осветление (СУО). Предметът на поръчката включва аварийно възстановяване на таблата за улично, алейно, парково осветление; захранващата и стълбовата мрежа, подмяна на осветителните тела, подмяна на захранващи кабели и ел. табла, както и планови и/или текущи ремонти на СУО и съоръженията. Основните дейности, включени в предмета на поръчката са:
- извършване на всички видове дейности, свързани с поддържане, аварийно възстановяване на системата за улично, парково, алейно осветление на територията на Община Плевен и шестте села на бюджетна издръжка към Община Плевен; - осигуряване на безопасна експлоатация на съществуващите съоръжения; - откриване и отстраняване на кабелни повреди на общественото осветление;- направа на изкопи и полагане на кабели до 1 кV;.....
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
980000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
31527200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

територията на гр.Плевен, с.Горталово, с.Тодорово, с.Радишево, с.Тученица, с.Къртожабене и с. Ласкар.

Поддържането на системата за уличното осветление на територията на град Плевен и шестте села на бюджетна издръжка към Община Плевен включва работи свързани с поддръжката на електрическата и механичната част от системата за улично осветление (СУО). Предметът на поръчката включва аварийно възстановяване на таблата за улично, алейно, парково осветление; захранващата и стълбовата мрежа, подмяна на осветителните тела, подмяна на захранващи кабели и ел. табла, както и планови и/или текущи ремонти на СУО и съоръженията.
Основните дейности, включени в предмета на поръчката са:
- извършване на всички видове дейности, свързани с поддържане, аварийно възстановяване на системата за улично, парково, алейно осветление на територията на Община Плевен и шестте села на бюджетна издръжка към Община Плевен;
- осигуряване на безопасна експлоатация на съществуващите съоръжения;
- откриване и отстраняване на кабелни повреди на общественото осветление;
- направа на изкопи и полагане на кабели до 1 кV (при необходимост);
- откриване и отстраняване на повреди по въздушни мрежи за улично, парково и алейно осветление;
- подмяна на осветители и осветителни тела;
- настройка, подмяна на часовников превключвател;
- възстановяване/реконструкция на стълбове за улично/алейно/парково осветление;
- осигуряване на аварийна група и дежурства в почивни дни и официални празници;
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
980000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срок за стартиране на работите при аварии - до 60 минути след установяването им
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да бъдат вписани в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи от Трета група – строежи от енергийната инфраструктура не по-ниска от трета категория, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка или еквивалентен документ за вписване на чуждестранните участници в съответен регистър на държава-членка на ЕС или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
При подаване на оферта участниците декларират годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност /номер на Удостоверението, група и категория, валидност/ в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в Част IV: Критерии за подбор, раздел А: Годност.
Преди сключване на договора участникът определен за изпълнител представя копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Камарата на строителите за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава. В случай на обединение изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът следва да има застраховка „Професионална отговорност“ за проектиране и строителство, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ. Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл.171, ал. 1 не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. В случай, че проектантите се явяват трети лица за участника, всеки от тях трябва да притежава застраховка „Професионална отговорност“;
2. За последните три приключили финансови години участникът да е реализирал минимален общ оборот в размер на минимум 1 000 000 (един милион) лева, изчислен на база годишните обороти


1. Участникът следва да има застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ. Минималната застрахователна сума/застрахователното покритие да съответства за обекти трета категория. Застраховката трябва да е в сила към датата на подаване на офертата.При подаване на офертата участниците декларират липсата на основанията за отстраняване и съответствието с посочения критерий за подбор чрез попълване на ЕЕДОП в част IV. „Критерии за подбор“, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“, т 5) /номер на полицата, застраховател, стойност, категория обекти/
Преди сключване на договора участникът определен за изпълнител представя копие на застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ
2. За последните три приключили финансови години участникът да е реализирал минимален общ оборот в размер на минимум 1 000 000 (един милион) лева, изчислен на база годишните обороти. При подаване на офертата участниците декларират липсата на основанията за отстраняване и съответствието с посочения критерий за подбор чрез попълване на ЕЕДОП в част IV. „Критерии за подбор“, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“.
Преди сключване на договора участникът определен за изпълнител представя годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен и справка за общия оборот.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. През последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, участникът да има опит в изпълнение на строителство с предмет и обем, идентични или сходни с тази на поръчката;
2. Участникът в откритата процедура трябва да докаже, че разполага с необходимите специалисти нужни за качественото изпълнение на проекта. Предлаганият ключов персонал от участника трябва да има изискуемия опит, изрично посочен от възложителя в документацията и обявлението. 3. Участникът да разполага минимум с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката; 4. Участникът да разполага с Орган за контрол от вида „С“ за извършване на контрол и оценка на съответствие/измервания на електрически уредби и съоръжения до 1000 волта; 5. Участникът трябва да има система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството;
* Участник които не е доказал липсата на основанията за отстраняване и съответствието си с критериите за подбор ще бъде отстранен от участие.


1. През последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, участникът да е изпълнил поне една дейност по поддръжка и/или изграждане и/или реконструкция и/или модернизиране на система за улично осветление в населено място.
2.Участникът в откритата процедура трябва да докаже, че разполага с необходимите специалисти нужни за качественото изпълнение на проекта:Ръководител на екип: инженер – висше образование, специалност „Електротехника“ или „Електроснабдяване и електрообзавеждане” или еквивалентна; да е бил ръководител на поне два проекта с предмет и обем, идентичен или сходен, с този на поръчката; Технически ръководител на обект – да има образователно квалификационна степен съгласно чл. 163 а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентна. Да имат опит като технически ръководители (по смисъла на чл. 163а, ал.4 от ЗУТ) на поне един обект с предмет и обем, идентичен или сходен, с този на поръчката;Технически ръководител на обекта – електроинженер. Да е осъществявал специализирано техническо ръководство (по смисъла на чл. 163а, ал.4 от ЗУТ) на поне един обект с предмет и обем, идентичен или сходен, с този на поръчката; Експерт „Контрол по качеството“ - да има опит като експерт „Контрол по качеството“ на поне един обект с предмет и обем, идентичен или сходен, с този на поръчката. Експерт по безопасност и здраве - да има опит като експерт по безопасност и здраве при работа в електрически уребди и мрежи на обект с предмет и обем, идентичен или сходен, с този на поръчката. *Под „обект с предмет и обем, идентичен или сходен, с този на поръчката“ да се разбира поддръжка и/или изграждане и/или реконструкция и/или модернизиране на системи за улично осветление в населени места.;. Минимален изпълнителски състав: Електромонтьор – V квалификационна група по електробезопасност – минимум 2 бр.; Електромонтьор – IV квалификационна група по електробезопасност – минимум 5 бр.; Електромонтьор – III квалификационна група по електробезопасност – минимум 5 бр.
3. Участникът да разполага минимум с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, както следва: - Автовишка с работна височина над 18 метра – 2 броя; - Автовишка с работна височина над 14 метра – 1 брой; - Автовишка с работна височина над 9 метра – 2 броя; -Лекотоварен автомобил – 2 броя.
4. Участникът да разполага с Орган за контрол от вида „С“ за извършване на контрол и оценка на съответствие/измервания на електрически уредби и съоръжения до 1000 волта.; 5. Участникът трябва да има система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
3.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Финансирането на договора е съгласно предвидени средства в бюджета на Община Плевен за всяка от годините на действие на договора. Плащанията по договора ще се извършват по банков път на посочена от Изпълнителя банкова сметка, в срок до 30 /тридесет/ календарни дни след представяне в счетоводството на Община Плевен на фактури за действително извършените работи/дейности по договора, придружени с двустранно подписани протоколи от представител на общината (инвеститорски контрол) и Изпълнителя и в присъствието на подизпълнителя/ите (в случай, че има такъв/ива). Времето на подписване и броя на протоколите не се ограничава.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/07/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

29/07/2019 (дд/мм/гггг)   12:30 (чч:мм)

Заседателната зала на третия етаж в сградата на Община Плевен

На отварянето могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени лица, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

съгласно чл. 197, ал. 1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 24/06/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва