Деловодна информация
00118
1200 - 380 21/06/2019 (дд/мм/гггг)
не
00118-2019-0011 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Сливен 000590654
бул. Цар Освободител № 1
Сливен BG342 8800 България
инж. Милко Харалампиев +359 44611127
g_tujarova@abv.bg +359 44662350

Интернет адрес/и

www.sliven.bg

http://www.sliven.bg/index.csp?f=PublicOrders


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://sliven.bg/index.csp?f=8-00118-2019-004
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Избор на изпълнител за изработване на инвестиционен проект, за упражняване на авторски надзор и изпълнение на строителни и монтажни работи за обект: „Ремонт и преоборудване помещения в сграда (корпус
45200000      
Строителство

„Избор на изпълнител за изработване на инвестиционен проект, за упражняване на авторски надзор и изпълнение на строителни и монтажни работи за обект: „Ремонт и преоборудване помещения в сграда (корпус в ДГ „Детски рай” - 2) за детска ясла”. Основни дейности: 1.Разработване на инвестиционенки проект. 2. Упражняване на авторски надзор; 3. Извършване на строително-ремонтни работи.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
603224.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
71315000      
71221000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG342

гр. Сливен, корпус в ДГ „Детски рай” - 2

„Избор на изпълнител за изработване на инвестиционен проект, за упражняване на авторски надзор и изпълнение на строителни и монтажни работи за обект: „Ремонт и преоборудване помещения в сграда (корпус в ДГ „Детски рай” - 2) за детска ясла. Основни дейности: 1.Разработване на инвестиционенки проект. 2. Упражняване на авторски надзор; 3. Извършване на строително-ремонтни работи.
Критериите по-долу
 
ДА По част строителство - "Работна програма за изпълнение на строителството"    35
По част строителство - “Мерки за намаляване на затрудненията при изпълнение на СМР ” (МНЗ)    10
По част проектиране - "Срок за проектиране"    5
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
603224.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
190

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Подробно описание на методиката за определяне на комплексната оценка, показателите и подпоказателите се съдържа в документацията за обществената поръчка.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката І група минимум четвърта категория, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
В случай на обединение изискването се покрива от участника, който ще извършва дейностите по строителство. Участникът попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) (Приложение № 1).
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката - за повече информация: http://register.ksb.bg/). В случай, че участникът е чуждестранно лице той следва да представи Удостоверение за временно или постоянно вписване в ЦПРС към Камарата на строителите.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за тази категория строеж – І група минимум четвърта категория, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
Участникът попълва поле 5 на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.


Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за тази категория строеж – І група минимум четвърта категория, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Всеки Участник трябва да има опит в: 1.проектирането, идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
Под проектиране „сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира:
услуги по изработване на технически/работни инвестиционни проекти и/или еквивалентни свързани с изграждане, реконструкция и/или ремонт на сграда с разгъната застроена площ от 1000 до 5000 кв. м.
2.изпълнението на СМР/строителство и/ или проектиране и изпълнение на строеж/, идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата.
За строителство „сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира: СМР по изграждане, реконструкция и/или ремонт на сграда с разгъната застроена площ от 1000 до 5000 кв. м.
По т. 1 участникът попълва поле 1б) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП.
По т. 2 участникът попълва поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител:
По т. 1 - Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.
По т. 2 – Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания
ПРИ ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТА УЧАСТНИЦИТЕ ПОПЪЛВАТ САМО СЪОТВЕТНИЯ РАЗДЕЛ В ЕЕДОП.
2. Участниците следва да разполагат с екип от експерти (ключови и неключови), за да осигури изпълнението на дейностите, включени в предмета на обществената поръчка. Изискването се въвежда с цел гарантиране на качественото изпълнение на обществената поръчка и е съобразено с предмета на поръчката и с нейния обем, които изискват наличието на специфични познания и опит.
Участникът попълва поле 6 от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи списък на персонала и ръководния състав, включително и доказателства за минимални изисквания към тях
ПРИ ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТА УЧАСТНИЦИТЕ ПОПЪЛВАТ САМО СЪОТВЕТНИЯ РАЗДЕЛ В ЕЕДОП.
3.3. Участниците следва да разполагат с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката.
Участникът попълва поле 9 от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи декларация за инструменти, съоръжения и техническо оборудване, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката.
ПРИ ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТА УЧАСТНИЦИТЕ ПОПЪЛВАТ САМО СЪОТВЕТНИЯ РАЗДЕЛ В ЕЕДОП.


1.Всеки Участник трябва да има опит в: 1.проектирането, идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
Под проектиране „сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира:
услуги по изработване на технически/работни инвестиционни проекти и/или еквивалентни свързани с изграждане, реконструкция и/или ремонт на сграда с разгъната застроена площ от 1000 до 5000 кв. м.
2.изпълнението на СМР/строителство и/ или проектиране и изпълнение на строеж/, идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата.
За строителство „сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира: СМР по изграждане, реконструкция и/или ремонт на сграда с разгъната застроена площ от 1000 до 5000 кв. м.
2.Участникът следва да разполага с екип от експерти (ключови и неключови), за да осигури изпълнението на дейностите, включени в предмета на обществената поръчка. Изискването се въвежда с цел гарантиране на качественото изпълнение на обществената поръчка и е съобразено с предмета на поръчката и с нейния обем, които изискват наличието на специфични познания и опит.А) Участникът трябва да предложи инженерно–технически състав и екип от проектанти, отговарящи на следните минимални изисквания:1.Ръководител на екипа – Архитект или еквивалент, който да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя: да притежава пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/ или еквивалент;2.Проектант по част „Строителни конструкции”, отговарящ на следните минимални изисквания: да притежава пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/ или еквивалент;3.Проектант по част „ОВ” – инженер ОВ или еквивалент, който да отговаря на следните минимални изисквания: да притежава пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/ или еквивалентно;4.Проектант по част „Електрическа” – електро-инженер или еквивалент, който да отговаря на следните минимални изисквания:да притежава пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/ или еквивалент;5.Проектант по част „В и К” - строителен инженер „В и К” или еквивалент, който да отговаря на следните минимални изисквания: да притежава пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/ или еквивалент;6.Проектант по част „Пожарна безопасност” – инженер или еквивалент, който да отговаря на следните минимални изисквания: да притежава пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/ или еквивалент;7.Проектант по част „ПБЗ” – инженер или еквивалент, който да отговаря на следните минимални изисквания: да притежава пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/ или еквивалентно;8.Проектант по част „ПУСО” – инженер или еквивалент, който да отговаря на следните минимални изисквания: да притежава пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/ или еквивалентно.Забележка:Възложителят допуска едно и също лице да изпълнява изготвяне на повече от една част от проекта при доказана проектантска правоспособност.Б;Продължава в VI.3)Допълнителна информация
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В откритата процедура може да участва участник,който отговаря на условията на чл.10,ал. 1 от ЗОП и изискванията на Възлож.Възлож. отстранява от участие участник,за когото са налице основанията по чл.54,ал.1;чл.101,ал.11 от ЗОП,условията по чл.107 ЗОП,обст чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС и чл.69 от ЗПКОНПИ.Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер 5 (пет) на сто от стойността на договора без ДДС.Възлож. превежда до 40% авансово плащане от сумата за изпълнение на СМР.Изплащането се извършва в срок до 30 кал. дни след представяне на фактура.Усл. за задържане и освобождаване на гаран. за изпъл. са посочени в проекта на договор.Срок за изпълнение на строителството-не по-кратък от 120 и не по-дълъг от 160 календарни дни, а за изпълнение на проектирането-не по-кратък от 10 и не по-дълъг от 30 календарни дни, от датата на договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

12/07/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

11/01/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

15/07/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

стая № 19, в сградата на Община Сливен, гр. Сливен, бул. "Цар Освободител" № 1

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от Раздел III.1.3Технически и професионални възможности:Б) Участникът следва да разполага със следния ръководно-експертен екип /персонал/ за изпълнение на поръчката и работници за СМР, както следва:1.Ръководно – експертен екип:1.1.Строителен инженер или строителен техник съгласно чл. 163а от ЗУТ, или еквивалентна с професионален опит по специалността минимум 5 години и с реализиран професионален опит като ръководител строителство на минимум един обект сходен с предмета на поръчката-1бр.;1.2.Специалист по управление на отпадъците, който да отговаря на следните минимални изисквания: да притежава удостоверение (сертификат) или еквивалент за изпълнение на този вид дейност-1бр.;1.3.Специалист по здравословни и безопасни условия на труд, който да отговаря на следните минимални изисквания: да притежава удостоверение (сертификат) или еквивалент за изпълнение на този вид дейност-1бр.;2.Минимален брой квалифицирани работници:2.1.Работници по полагане на облицовки и боядисване – минимум 4 бр.;2.2.Работници по полагане на хидроизолация – минимум 2 бр.;2.3. Работници по полагане на ОВ и ВиК инсталации – минимум 2 бр.;2.4.Работници по полагане на Електро инсталации – минимум 2 бр.;2.5. Общи работници – минимум 4 бр.3.Участниците следва да разполагат със следните инструменти,съоръжения и техническо оборудване,които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката:3.1.Водоструйка–за почистване на настилка и стени–1бр.;3.2.Ел Заваръчен апарат–1бр.;3.3Машина за ел. заварка на тръби, муфи и фитинги за ОВ и ВиК инсталации – 2 бр.;3.4.Ударно пробивна машина – 1 бр.,3.5.Лекотоварен автомобил – 1 бр.Срокът за изпълнение на строителството се счита от датата на подписване на Протокола за откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво на строежа–обр.2 и 2 а по Наредба №3/31.07.2013г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството.Срокът за изготвяне на инвестиционен проект се счита от датата на договора за изпълнение на общ. поръчка.Забележка: На основание чл. 67, ал. 4 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) във връзка с §29,т.5,б.„а” от ПЗР на ЗОП, в сила от 1 април 2018 г.ЕЕДОП се представя задължително и в електронен вид.Възможните начини за подаване на ЕЕДОП в електронен вид са следните:1.Цифрово подписан и приложен на подходящ оптичен носител към пакета документи за участие в процедурата.Форматът,в който се предоставя документът не следва да позволява редактиране на неговото съдържание.2.Чрез осигурен достъп по електронен път до изготвения и подписан електронно ЕЕДОП.В този случай документът следва да е снабден с т.нар. времеви печат,който да удостоверява,че ЕЕДОП е подписан и качен на интернет адреса,към който се препраща, преди крайния срок за получаване на офертите.
Важно! В случаите когато ЕЕДОП е попълнен през системата за еЕЕДОП, при предоставянето му, с електронен подпис следва да бъде подписана версията в PDF формат.
Забележки: Съгласно указания на ЕК еЕЕДОП работи с последната версия на най-разпространените браузъри, като Chrome, Internet Explorer, Firefox, Safari и Opera. За да се избегнат евентуални проблеми, се препоръчва използване на последната версия на съответния браузър. Уточнено е също, че някои функции, например изтегляне на файл, не работят на смартфони и таблетни компютри.Системата за еЕЕДОП е онлайн приложение и не може да съхранява данни, предвид което еЕЕДОП в XML или PDF формат винаги трябва да се запазва и да се съхранява локално на компютъра на потребителя.
Повече информация за използването на системата за еЕЕДОП може да бъде намерена на адреси: http://ec.europa.eu/DocsRoom/documents/17242.Методическото указание на АОП относно предоставяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в електронен вид - еЕЕДОП може да бъде намерено на адрес: http://www.aop.bg/fckedit2/user/File/bg/practika/MU4_2018.pdf.Брошурата на ЕК „е-ЕЕДОП - често задавани въпроси“ може да бъде намерена на: http://ec.europa.eu/DocsRoom/documents/17242.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Община Сливен
бул. Цар Освободител 1
Сливен 8800 България
g_tujarova@abv.bg +359 44611127
www.sliven.bg +359 44662350

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/06/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва