Деловодна информация
00532
15-02-121 21/06/2019 (дд/мм/гггг)
не
00532-2019-0018 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Кмет на Община Ардино 000235750
ул. Бели брези №31
Ардино BG425 6750 България
Гьокчен Емин +359 36514238
gokcen_emin@yahoo.com +359 36514568

Интернет адрес/и

http://www.ardino.bg/

http://www.ardino.bg/?pid=4,op1


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.ardino.bg/?pid=4,op2&pk_type=1
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„РЕКОНСТРУКЦИЯ И РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА ВОДОПРОВОДНАТА МРЕЖА НА С. ЖЪЛТУША, ОБЩИНА АРДИНО, ОБЛАСТ КЪРДЖАЛИ”
45231113      
Строителство

Реконструкцията предвижда:
разваляне на асфалтова настилка с всички необходими дейности, натоварване на строителни отпадъци от асф. настилка на самосвал, вкл. разбухване 40%, извозване на строителни отпадъци от асф. настилка със самосвал на постоянно депо на 10км, доставка и полагане на плътен асфалтобетон - за дол. пласт 24 кг/м2/1см. H=4см, доставка и полагане на неплътен асфалтобетон за дол. пласт 24 кг/м2/1см. H=4см, доставка и полагане на заклинен трошен камък h=15см, доставка и направа на основа от баластра H=30см, машинен изкоп на средни земни почви в траншеен изкоп с д-на до 2,0м, машинен изкоп на тежки земни почви в траншеен изкоп с д-на до 2,0м, машинен изкоп на средни скални почви в траншеен изкоп с д-на до 2,0м, дооформяне на траншеен изкоп ръчно в земни почви с ширина до 1,40м и н до 2,00м, дооформяне на траншеен изкоп ръчно в скални почви с ширина до 1,40м и н до 2,00м, натоварване и извозване на земни и скални маси със самосвал на 15км. и др. дейности
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
4958721.41      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45231113      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425

с. Жълтуша, общ. Ардино

Реконструкцията предвижда:
разваляне на асфалтова настилка с всички необходими дейности, натоварване на строителни отпадъци от асф. настилка на самосвал, вкл. разбухване 40%, извозване на строителни отпадъци от асф. настилка със самосвал на постоянно депо на 10км, доставка и полагане на плътен асфалтобетон - за дол. пласт 24 кг/м2/1см. H=4см, доставка и полагане на неплътен асфалтобетон за дол. пласт 24 кг/м2/1см. H=4см, доставка и полагане на заклинен трошен камък h=15см, доставка и направа на основа от баластра H=30см, машинен изкоп на средни земни почви в траншеен изкоп с д-на до 2,0м, машинен изкоп на тежки земни почви в траншеен изкоп с д-на до 2,0м, машинен изкоп на средни скални почви в траншеен изкоп с д-на до 2,0м, дооформяне на траншеен изкоп ръчно в земни почви с ширина до 1,40м и н до 2,00м, дооформяне на траншеен изкоп ръчно в скални почви с ширина до 1,40м и н до 2,00м, натоварване и извозване на земни и скални маси със самосвал на 15км. и др. дейности
Критериите по-долу
 
ДА срок за изпълнение    10
техническо предложение    40
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
4958721.41      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
18

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1.Участниците – български лица, следва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за четвърта група първа категория строежи.
2. Участниците – чуждестранни лица, следва да са вписани в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
На етап подаване на оферти участниците декларират съответствието с критериите за подбор чрез попълнаве на ЕЕДОП. Съгласно чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП избраният изпълнител следва при сключването на договора да представи документ, с който да докаже правото си за изпълнение на строителни дейности в Република България, включително, че е извършил съответната регистрация ако е необходимо.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” по смисъла на чл. 171 от ЗУТ за обекти І категория.
На етап подаване на оферти участниците декларират съответствието с критериите за подбор чрез попълнаве на ЕЕДОП.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи заверено копие на валидна застрахователна полица или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/ съобразно декларираното в еЕЕДОП, а в случай, че срокът на валидност на полицата изтича до датата на подписване на договора – и заверено копие на новата застрахователна полица.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, за обекти І категория.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да докаже, че разполага най-малко със следния инженерно – технически персонал, определен за изпълнение на строителството на обекта: Ръководител обект - квалификация строителен инженер, специалност „ВиК“ или еквивалентна специалност, отговарящ на изискванията на чл.163а от ЗУТ или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени; опит в областта на строителството като строителен инженер - минимум 2 г.
- Технически ръководител – технически правоспособно лице съгласно чл.163а от ЗУТ, или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени; с опит в областта на строителството – минимум 1 г.
- Специалист – контрол на качеството, притежаващ Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ, или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени; със стаж на длъжност специалист – контрол на качеството не по – малко от 1 година.
-Специалист – координатор по безопасност и здраве (КБЗ), или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени; с най-малко 1 година стаж на длъжност КБЗ, съгласно изискванията на ЗЗБУТ и Наредба №2/2004г. на МРРБ; да притежава валидно удостоверение за КБЗ в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ или еквивалентно.
2. Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2015 или еквивалент за внедрена система за управление на качеството с обхват строителство; ISO 14001-2015 или еквивалент за внедрена система за управление на околната среда с обхват строителство, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството или еквивалентни на тях.
На етап подаване на оферти участниците декларират съответствието с критериите за подбор чрез попълнаве на ЕЕДОП.
При сключване на договора съотвествието с критерия за подбор по т. 1 се доказва със списък на ръководния състав, който ще отговаря за изпълнението, както и с приложени документи, които доказват професионална компетентност на лицата.
При сключване на договора съотвествието с критерия за подбор по т. 2 се доказва с представяне на заверени копия от сертификатите.


1. Участникът следва да докаже, че разполага най-малко със следния инженерно – технически персонал, определен за изпълнение на строителството на обекта:
Ръководител обект - квалификация строителен инженер, специалност „ВиК“ или еквивалентна специалност, отговарящ на изискванията на чл.163а от ЗУТ или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени; опит в областта на строителството като строителен инженер - минимум 2 г.
- Технически ръководител – технически правоспособно лице съгласно чл.163а от ЗУТ, или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени; с опит в областта на строителството – минимум 1 г.
- Специалист – контрол на качеството, притежаващ Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ, или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени; със стаж на длъжност специалист – контрол на качеството не по – малко от 1 година.
-Специалист – координатор по безопасност и здраве (КБЗ), или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени; с най-малко 1 година стаж на длъжност КБЗ, съгласно изискванията на ЗЗБУТ и Наредба №2/2004г. на МРРБ; да притежава валидно удостоверение за КБЗ в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ или еквивалентно.
2. Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2015 или еквивалент за внедрена система за управление на качеството с обхват строителство; ISO 14001-2015 или еквивалент за внедрена система за управление на околната среда с обхват строителство, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството или еквивалентни на тях.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В случай на избор на участника за изпълнител на обществената поръчка, същият следва да представи преди подписването на договора, гаранция за изпълнението му, в размер на 2 % (два процента) от стойността на договора без ДДС.
Гаранцията за изпълнение се предоставят в една от следните форми:
• Парична сума;
• Банкова гаранция;
• Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покриване на отговорността на изпълнителя;
Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато участникът избере да внесе гаранцията по банков път, това следва да стане по следната сметка: IBAN: BG94DEMI 92403300055557, BIC: DEMIBGSF при ТБ „Д” АД - офис Ардино;
Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, в нея изрично трябва да е записано, че:
? е безусловна и неотменима;
? е в полза на Възложителя;
? е със срок на валидност най – малко 18 месеца, считано от датата на сключване на договора; да има възможност за нейното усвояване на части.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

30/07/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

31/07/2019 (дд/мм/гггг)   12:00 (чч:мм)

Заседателната зала на Общиски съвет гр. Ардино, на адрес: гр. Ардино, ул. Бели брези №31

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Към датата на откриване на процедурата не са осигурени финансови средства за поръчката. Изпълнението на СМР по договора ще започнат след осигуряване на финансиране на обекта.
Съгласно чл. 114 от ЗОП Възложителят ще сключи с Изпълнителя договор под условие.
Пълният обхват на дейностите по поръчката са посочени в работния проект, който може да бъде разгледан всеки работен ден на адрес: гр. Ардино, ул. „Бели брези” №31, Общинска администрация Ардино, отдел „АБОбС”.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП жалби могат да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/06/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва