Деловодна информация
00621
3200 21/06/2019 (дд/мм/гггг)
не
00621-2019-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОБЩИНА ДВЕ МОГИЛИ 000530529
БУЛ. БЪЛГАРИЯ 84
ДВЕ МОГИЛИ BG323 7150 България
АЙЛИН ЮСЕИНОВА +359 814192-05
obshtina@dvemogili.bg +359 814192-08

Интернет адрес/и

www.dvemogili.bg

https://sop.bg/dvemogili-681/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://sop.bg/dvemogili-681/proceduri-20-2-zop/#h
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

«ОСНОВЕН РЕМОНТ И БЛАГОУСТРОЯВАНЕ НА ПЛОЩАД ПРЕД „КУЛТУРЕН ДОМ“ В СЕЛО КАЦЕЛОВО»
45000000      
Строителство

Предмет на обществената поръчка е избор на изпълнител за изпълнение на обект: "Основен ремонт и благоустрояване на площад пред "Културен дом" в село Кацелово".
Обект на настоящата обществена поръчка е „строителство” по смисъла на чл.3, ал.1, т.2 от ЗОП.
Кратко описание: Община Две могили ще възложи обществена поръчка по реда на чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП и съгласно разпоредбите на Закона за обществените поръчки (ЗОП) и Правилника за прилагане на закона за определяне на изпълнител на обществена поръчка с предмет ««ОСНОВЕН РЕМОНТ И БЛАГОУСТРОЯВАНЕ НА ПЛОЩАД ПРЕД „КУЛТУРЕН ДОМ“ В СЕЛО КАЦЕЛОВО»
Целта на настоящата обществена поръчка е да бъде избран независим изпълнител, притежаващ професионална квалификация и практически опит в изпълнението на СМР, сх
С изпълнението на строителните дейностите включени в предмета на настоящата обществена поръчка се предвижда
? Основен ремонт на площад пред Културен дом село Кацелово;
? Благоустрояване;
? Изграждане на детска площадка;
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
37500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

село Кацелово, Община Две могили

Предмет на обществената поръчка е избор на изпълнител за изпълнение на обект: "Основен ремонт и благоустрояване на площад пред "Културен дом" в село Кацелово".
С изпълнението на строителните дейностите включени в предмета на настоящата обществена поръчка се предвижда
? Основен ремонт на площад пред Културен дом село Кацелово;
? Благоустрояване;
? Изграждане на детска площадка;
Съгласно техническа спецификация
Критериите по-долу
 
ДА „Техническо предложение“    70
Цена
30
II.2.6) Прогнозна стойност
37500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
100

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да бъдат вписани в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) и да имат издадено удостоверение от Камарата на строителите или еквивалент, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени, за четвърта категория.
В случай на обединение изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство. Ако всички партньори ще извършват дейностите по строителство, то изискването се отнася за всеки от тях.
При използване на капацитета на трети лица, съгласно чл. 65 от ЗОП, кандидатите или участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, техническите способности и професионалната компетентност. Когато кандидатът или участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения. Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които кандидатът или участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
При предвидено участие на подизпълнители, същите следва да бъдат посочени в еЕЕДОП, както и да се посочи дела от поръчката, който ще им възложат. В този случай трябва да представят доказателство за поетите от подизпълнителите задължения. Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато кандидат или участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.
При чуждестранни участници, за доказване съответствие с критериите за подбор се представят аналогични документи, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен.
При участие предвидено участие на трети лица и/или подизпълнители, задължително същите представят ЕЕДОП
Изискването се декларира в еЕЕДОП, в Част IV: Критерии за подбор, раздел А: Годност от еЕЕДОП. При подаване на офертата участниците попълват само съответния раздел в еЕЕДОП.
Доказване: При необхдимост на основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП или при сключване на договора на основание чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП , възложитлят изисква от участника, определен за изпълнител , копие на Удосотверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката.
В случай че избран за изпълнител в участник чуждестанно ЮЛ , което предоставя трансгранично , временно или еднократно на територията на Република България строителни услуги , то следва да представи преди сключване на договора удостоверение за вписване в ЦПРС с обхват категорията на строежа или копие на удостоверение за извършване на еднократна или временна строителна услуга за конкретен строеж на територията на Рапублика България (чл.25а от ЗКС).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, с минимална застрахователна сума, съгласно Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството, за IV-та категория строителство, съобразно строежа - предмет на обществената поръчка.
Участникът следва да предостави посочената информация в част IV Критерии за подбор, буква Б: Икономическо и финансово състояние „Застрахователна полица за риск „Професионална отговорност“ от еЕЕДОП. При подаване на офертата участниците попълват само съответния раздел в еЕЕДОП.
Поставеното изискване се доказва при подписване на договора с копие на валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“, с изискуемото покритие или еквивалент.
В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването може да бъде осигурено от един или повече от партньорите в обединението, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението по отношение на дейностите, свързани със строителството. Ако всички партньори ще извършват дейностите по строителство, то изискването се отнася за всеки от тях.
При използване на капацитета на трети лица, съгласно чл. 65 от ЗОП, кандидатите или участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, техническите способности и професионалната компетентност. Когато кандидатът или участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения. Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които кандидатът или участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
При предвидено участие на подизпълнители, същите следва да бъдат посочени в ЕЕДОП, както и да се посочи дела от поръчката, който ще им възложат. В този случай трябва да представят доказателство за поетите от подизпълнителите задължения. Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.


Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, с минимална застрахователна сума, съгласно Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството, за IV-та категория строителство, съобразно строежа - предмет на обществената поръчка.
Участникът следва да предостави посочената информация в част IV Критерии за подбор, буква Б: Икономическо и финансово състояние „Застрахователна полица за риск „Професионална отговорност“ от еЕЕДОП. При подаване на офертата участниците попълват само съответния раздел в еЕЕДОП.
Поставеното изискване се доказва при подписване на договора с копие на валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“, с изискуемото покритие или еквивалент.
В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването може да бъде осигурено от един или повече от партньорите в обединението, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението по отношение на дейностите, свързани със строителството. Ако всички партньори ще извършват дейностите по строителство, то изискването се отнася за всеки от тях.
При използване на капацитета на трети лица, съгласно чл. 65 от ЗОП, кандидатите или участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, техническите способности и професионалната компетентност. Когато кандидатът или участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения. Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които кандидатът или участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
При предвидено участие на подизпълнители, същите следва да бъдат посочени в ЕЕДОП, както и да се посочи дела от поръчката, който ще им възложат. В този случай трябва да представят доказателство за поетите от подизпълнителите задължения. Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът следва да разполага с персонал и с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, състоящ се от минимум:
Технически ръководител на обекта, Координатор по безопасност и здраве в строителството и Експерт „Контрол по качеството".
2. Участникът следва да прилага:
- система за управление на качеството, съгласно стандарта EN ISO 9001:2008(2015) или еквивалентен с обхват, предмета на поръчката;
- система за управление на околната среда, съгласно стандарта EN ISO 14001:2004(2015) или еквивалентен с обхват предмета на поръчката.


1. Участникът следва да разполага с персонал и с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, състоящ се от минимум:
Технически ръководител на обекта - притежаващ квалификация „строителен инженер" или „строителен техник", съгласно изискването по чл. 163 а от ЗУТ, или еквивалентна (когато квалификацията е придобита в чужбина). Да има най-малко 3 (три) години професионален опит като строителен инженер или строителен техник. Да притежава специфичен опит при участие като технически ръководител на поне 1 (един) обект сходен с предмета на поръчката.
? Координатор по безопасност и здраве в строителството - 1 брой, притежаващ валидно към датата на подаване на офертата удостоверение за завършен курс на обучение съгласно Наредба № 2 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строително монтажни работи. Да притежава специфичен опит при участие като Координатор по безопасност и здраве в строителството на поне 1 (един) обект сходен с предмета на поръчката.
? Експерт „Контрол по качеството" - 1 брой, да има придобита професионална квалификация и притежава валидно към датата на подаване на офертата удостоверение за завършено обучение за „Контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност".
Експерт може да съвместява две или повече позиции от изискуемия експертен екип, ако отговаря на поставените от Възложителя минимални изисквания за изпълнението на поръчката и притежава съответните удостовериния или сертификати
При подаване на офертата участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез попълване на ЕЕДОП в част IV. „Критерии за подбор“, раздел В „Технически и професионални способности“, „Технически лица или органи за контрол на качеството“ от еЕЕДОП. При подаване на офертата участниците попълват само съответния раздел в еЕЕДОП. Допустимо е едно физическо лице да съвместява повече от една позиция от екипа и да изпълнява функциите на повече от един експерт, в случай че той отговаря на посочените по-горе изисквания за всяка една от позициите.
2. Участникът следва да прилага:
- система за управление на качеството, съгласно стандарта EN ISO 9001:2008(2015) или еквивалентен с обхват, предмета на поръчката;
- система за управление на околната среда, съгласно стандарта EN ISO 14001:2004(2015) или еквивалентен с обхват предмета на поръчката.
Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. Като в този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
При подаване на офертата участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез попълване на еЕЕДОП в Част IV: Критерии за подбор, буква Г: Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление от еЕЕДОП.
При подаване на офертата участниците попълват само съответния раздел в еЕЕДОП.
Поставеното изискване се доказва с документ за валиден сертификат за система за управление на качеството EN ISO 9001:2015 или еквивалентен с обхват съгласно предмета на поръчката, еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за управление на качеството, с обхват предмета на поръчката.
Поставеното изискване се доказва с документ за валиден сертификат за система за опазване на околната среда EN ISO 14001:2015 или еквивалентен, с обхват по предмета на поръчката или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с обхват предмета на поръчката.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Обществената поръчка следва да бъде изпълнена в пълно съответствие с Техничексата спецификация , ЗУТ и други приложими нормативни актове, съгласно българското законодателство.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

12/07/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

15/07/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. Две могили, бул. България № 84, Конферентната за на Община Две могили, етаж № 2

Офертите се отварят на публично заседание , на което могат да присъстват участниците в процедурата и техни упълномощение представители , както представители на средствата за масово осведомяване .
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Финансирането е от Община Две могили, Републиканския бюджет чрез целева субсидия за капиталови разходи.
Схема на плащане :
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща договорената сума както следва;
1. Авансово плащане в размер на 50 % от стойността до 5 календарни дни от сключване на договора.
Сумата на аванса се предоставя безлихвено и ще се приспадне при окончателното плащане.
2. Окончателно плащане на договорената сума при изпълнение на всички предвидени дейности в срок до 30 (тридесет) дни след съставяне и подписване на Констативен протокол за окончателно приемане на СМР и предаване на обекта от ИЗПЪЛНИТЕЛ на ВЪЗЛОЖИТЕЛ и представяне на фактура.
Сборът от стойностите на авансовото плащане и окончателното плащане не може да надхвърля общата стойност на договора.
Всички фактури за извършване на плащания се изготвят на български език, в съответствие със Закона за счетоводството и подзаконовите нормативни актове. Всички разходооправдателни документи по договора - фактури и/или други документи с еквивалентна доказателствена стойност трябва да са издадени в лева.
Редът и условията за плащане на възнаграждението на Изпълнителя на обществената поръчка са определени и в договора за възлагане на обществената поръчка.
От участие в обществената поръчка се отстранява участник, за който е налице което и да е от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1, т. 2, т. 3, т. 4, т. 5, т. 6 и т. 7 от Закона за обществените поръчки.
От участие в обществената поръчка се отстранява участник, за който е налице което и да е от обстоятелствата по чл. 55, ал. 1, т.1, т. 3 и т. 4 от ЗОП

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

съгласно чл. 197 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/06/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва