III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Изисква се участникът в процедурата да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя /ЦПРС/ към Камарата на строителите в Република България, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи с обхват четвърта група, пета категория по смисъла на Правилника за реда за вписване на ЦПРС, издаден от Председателя на КЦБ, обн., ДВ, бр. 100 от 15.12.2017 г., в сила от 1.01.2018 г., която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата обществена поръчка, а за чуждестранно лице - еквивалентен документ или декларация от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която лицето е установен и осъществява дейността си, извършване на стоителнните работи, които са предмет на настоящата обществена поръчка, придружена с превод на български език. В случай на участник-обединение, което не е юридическо лице изискването се отнася до участник/участниците, които ще извършват дейностите по стоителството. Удостоверяване: За удостоверяване на поставеното изискване участниците декларират в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел А. Годност на данните за вписването в ЦПРС, посочваща уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа, а за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация или удостоверение от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си, извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език. ЕЕДОП се подава и от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица. |
III.1.2) Икономическо и финансово състояние
НЕ
1. Изисква се участникът да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за строежи с обхват четвърта група, пета категория, съгласно НАРЕДБА за условията и реда на задължителното застраховане в проектирането и строителството, или съответно валиден аналогичен документ. За удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни (застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа) в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б. Икономическо и финансово състояние, т.5, за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл.171 ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл.5, ал.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/. 2.Изисква се участникът в процедурата да е реализирал минимален общ оборот не по-малко от 160 000.00 лв (сто и шестдесет хиляди лева), изчислен на база годишните обороти на участника, включително минимален оборот в размер на 80 000.00лв. (осемдесет хиляди лева) в сферата на строителството на и/или реконструкция и/или основен ремонт на съоръжения за обществено ползване (спортни площадки, игрища и др.) и доставка на оборудване за спортна инфраструктура. За удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни (застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа) в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б.Икономическо и финансово състояние, т.5. За удостоверяване на съответствието ЕЕДОП се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.
1. Участникът да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за строежи с обхват четвърта група, пета категория, съгласно НАРЕДБА за условията и реда на задължителното застраховане в проектирането и строителството, или съответно валиден аналогичен документ. Изискването не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. Когато предоставената застраховка или гаранция покрива само частично рисковете, възложителят може да изиска допълнителна застраховка или гаранция, която да обхване непокритите рискове, в съответствие с чл. 173. ал. 2 и чл. 174. ал. 1 от ЗУТ и при спазване изискванията на чл. 27, ал. 3 от Закона за дейностите по предоставяне на услуги. 2. Участникът в процедурата да е реализирал минимален общ оборот не по-малко от 160 000.00 лв (сто и шестдесет хиляди лева), изчислен на база годишните обороти на участника, включително минимален оборот в размер на 80 000.00лв. (осемдесет хиляди лева) в сферата на строителството на и/или реконструкция и/или основен ремонт на съоръжения за обществено ползване (спортни площадки, игрища и др.) и доставка на оборудване за спортна инфраструктура. Изискуемите по-горе обороти следва да са реализирани през последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. За Участник - чуждестранно лице, оборотът се изчислява по официалния курс на Българска Народна Банка за съответната валута, в лева към датата на подаване на офертата.
|
III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
1. Изисква се участникът в процедурата през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил строителство на минимум 1 /един/ обект, идентиен или сходен с предмета и обема на поръчката. Забележка: За строителство, сходно с предмета и обема на поръчката, следва да се разбира: строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт на съоръжения за обществено ползване (спортни площадки, игрища и др.) и доставка на оборудване за спортна инфраструктура. Възложителят не поставя изискване за изпълнени от Участниците дейности с конкретен обем на дейността, който да се приема като идентичен или сходен с обема на настоящата обществена поръчка. Пояснения: Дейностите (строителството), се считат за „изпълнени“, когато за завършения строеж, по реда на чл. 176. ал. 1 от ЗУТ е съставен Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа - обр. 15 към Наредба № 3/2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, или друг документ за предаване и приемане на строежа от Възложителя. Удостоверяване: При подаването на офертата си, Участникът декларира съответствие с това от минималните изисквания, само посредством попълване на изискуемата информацията в Част IV „Критерии за подбор“, Раздел В „Технически и професионални способности“, т. 1 а) от ЕЕДОП, като за всяко, посочено като изпълнено от него строителство предостави данни и информация относно: (1) строителните работи, които са изпълнени и са идентични или сходни с предмета на поръчката, чрез посочване на обекта и вида на изпълнените строителни интервенции: (2) лицето, получило строителните дейности (Възложител/Инвеститор): (3) стойност на изпълнените строителни работи; (4) датата, на която е приключило изпълнението на строителните дейности (датата, на която е съставен Констативния акт по чл. 176, ал. 1 от ЗУТ за установяване на годността за приемане на строежа - обр. 15 към Наредба № 3/2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството). 2.Изисква се участникът в процедурата да разполага с ръководен състав-квалифициран и опитен инженерно-технически екип с определена професионална компотентност за изпълнение на поръчката. 3.Изисква се участникът да прилага система за управление на качеството,съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001:2015/или еквивалентен сертификат,издадени от органи,установени в други държави членки / с обхват на сертификация - строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт на съоръжения за обществено ползване /спортни площадки,игрища и др./ или еквивалент.
1.Изисква се участникът в процедурата през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил строителство на минимум 1 /един/ обект, идентиен или сходен с предмета и обема на поръчката. Забележка: За строителство, сходно с предмета и обема на поръчката, следва да се разбира: строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт на съоръжения за обществено ползване (спортни площадки, игрища и др.) и доставка на оборудване за спортна инфраструктура. 2. Изисква се участникът в процедурата да разполага с ръководен състав – квалифициран и опитен инженерно-технически екип с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, включващ най-малко: 2.1. Технически ръководител - 1 (един) брой: Професионачна област (квалификация): придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ, или еквивалентна (вкл. и за чуждестранни експерти и/или експерти, с придобита в чужбина специалност) Специфичен опит: участие в екип на подобна ръководна позиция в минимум 1 (един) изпълнен обект за строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт на съоръжения за обществено ползване (спортни площадки, игрища и др.) 2.2. Отговорник по контрола на качеството - 1 (един) брой, който да отговаря на следните минимални изисквания: а) има придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ, или еквивалентна (вкл. и за чуждестранни експерти и/или експерти, с придобита в чужбина специалност); б) има минимум 1 (една) година опит в осъществяването на контрол на качеството на влаганите строителни материали и продукти и съответствието им с нормите за безопасност при изпълнение на строително-монтажни работи; в) притежава валиден към датата на подаване на офертата документ (Удостоверение/Сертификат) за преминат курс за осъществяване контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания по ЗУТ. 2.3. Координатор по безопасност и здраве (КБЗ) - 1 (един) брой, който да отговаря на следните минимални изисквания: а) има придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал.2 от ЗУТ, или еквивалентна (вкл. и за чуждестранни експерти и/или експерти, с придобита в чужбина специалност); б) има минимум 1 (една) година опит в областта на безопасността и здравето при работа в строителството. в) притежава валиден към датата на подаване на офертата документ (Удостоверение/Сертификат) за преминат курс на обучение за Координатор по безопасност и здраве в строителството (по реда на Наредба №2/22.03.2004 г.). *3абележка: За изпълнен обект се счита, този за който има съставен и подписан Констативен акт обр. 15/ Протокол обр. 16 или друг документ за предаване и приемане на строежа на Възложителя! Пояснения: Участникът трябва да определи отделни лица за всяка от посочените позиции на експертите от инженерно-техническия състав (един експерт не може да съвместява две позиции от изискуемия екип). 3. Изисква се участникът да прилага следните системи: Система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват на сертификация – строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт на съоръжения за обществено ползване (спортни площадки, игрища и др.) или еквивалент. Удостоверяване: При подаване на офертата, съответствие с изискването се декларира в част ІV, раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от ЕЕДОП ( който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица). С ЕЕДОП участникът предоставя информация дали съответните документи са на разположение в електронен формат–посочва се уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа, обхвата на регистрацията и периода на валид.
|
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
|