Деловодна информация
00754община Борино
1854 20/06/2019 (дд/мм/гггг)
не
00754-2019-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Борино 000614856
Община Борино, п.к. 4824 , област Смолян , ул.Христо Ботев 1
Борино BG424 4824 България
Джамал Коджебашев +359 0886152742
obshtina_borino@abv.bg +359 030422144

Интернет адрес/и

www.borino.bg

https://sop.bg/borino-201/proceduri-20-2-zop/a2-0005054.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://sop.bg/borino-201/proceduri-20-2-zop/a2-0005054.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Извършване на строително-монтажни работи по проект „Изграждане и оборудване на спортна инфраструктура в с. Ягодина, община Борино“
45236000      
Строителство

Обществената поръчка, изпълнима при условията, описани в настоящата документация за участие в процедурата, е с предмет: „Извършване на строително-монтажни работи по проект „Изграждане и оборудване на спортна инфраструктура в с. Ягодина, община Борино“, във връзка със сключен договор № BG06RDNP001-7.007-0062-C01 от 02.05.2019 г. сключен между Община Борино и ДФ „Земеделие.С настоящата поръчка се цели изграждане в село Ягодина спортно игрище за футбол и волейбол, което да отговаря на съвременните изисквания относно настилките и съоръженията.Дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, ще се извършват в УПИ I, кв.11, село Ягодина, Община Борино, област Смолян.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
94049.10      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45236000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

Дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, ще се извършват в УПИ I, кв.11, село Ягодина, Община Борино, област Смолян.

Спортната площадка ще се изгради в УПИ I, кв.11, село Ягодина, Община Борино, област Смолян. Ще се направи подходяща настилка за минифутбол и волейбол, като изискването тя да бъде комбинирана ще се постигне чрез изчертаване на двете игрища в едно общо.Дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка включват извършване на строително-монтажните работи и доставка на оборудване за спортна инфраструктура . С настоящата поръчка се цели изграждане в село Ягодина спортно игрище за футбол и волейбол, което да отговаря на съвременните изисквания относно настилките и съоръженията. Спортното игрище ще бъде оградено за да се осигури спокойствие и максимално добри условия на спортуващите и с цел опазване на съоръженията от злонамерени действия.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
94049.10      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 15/09/2023 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Финансовите средства по настоящата обществена поръчка са осигурени по ДБФП № BG06RDNP001-7.007-0062-C01 от 02.05.2019 г.

Посочената стойност в поле II.2.6) е максимална и в нея са включени и 1 600,00 лв. непредвидени разходи и 9 330 лв. за доставка на спортно оборудване. Участник, предложил по-висока цена от посочената максимална стойност за дейностите, подлежи на отстраняване от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изисква се участникът в процедурата да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя /ЦПРС/ към Камарата на строителите в Република България, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи с обхват четвърта група, пета категория по смисъла на Правилника за реда за вписване на ЦПРС, издаден от Председателя на КЦБ, обн., ДВ, бр. 100 от 15.12.2017 г., в сила от 1.01.2018 г., която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата обществена поръчка, а за чуждестранно лице - еквивалентен документ или декларация от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която лицето е установен и осъществява дейността си, извършване на стоителнните работи, които са предмет на настоящата обществена поръчка, придружена с превод на български език. В случай на участник-обединение, което не е юридическо лице изискването се отнася до участник/участниците, които ще извършват дейностите по стоителството.
Удостоверяване: За удостоверяване на поставеното изискване участниците декларират в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел А. Годност на данните за вписването в ЦПРС, посочваща уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа, а за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация или удостоверение от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си, извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език.
ЕЕДОП се подава и от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Изисква се участникът да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за строежи с обхват четвърта група, пета категория, съгласно НАРЕДБА за условията и реда на задължителното застраховане в проектирането и строителството, или съответно валиден аналогичен документ. За удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни (застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа) в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б. Икономическо и финансово състояние, т.5, за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл.171 ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл.5, ал.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/.
2.Изисква се участникът в процедурата да е реализирал минимален общ оборот не по-малко от 160 000.00 лв (сто и шестдесет хиляди лева), изчислен на база годишните обороти на участника, включително минимален оборот в размер на 80 000.00лв. (осемдесет хиляди лева) в сферата на строителството на и/или реконструкция и/или основен ремонт на съоръжения за обществено ползване (спортни площадки, игрища и др.) и доставка на оборудване за спортна инфраструктура. За удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни (застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа) в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б.Икономическо и финансово състояние, т.5.
За удостоверяване на съответствието ЕЕДОП се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.


1. Участникът да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за строежи с обхват четвърта група, пета категория, съгласно НАРЕДБА за условията и реда на задължителното застраховане в проектирането и строителството, или съответно валиден аналогичен документ.
Изискването не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. Когато предоставената застраховка или гаранция покрива само частично рисковете, възложителят може да изиска допълнителна застраховка или гаранция, която да обхване непокритите рискове, в съответствие с чл. 173. ал. 2 и чл. 174. ал. 1 от ЗУТ и при спазване изискванията на чл. 27, ал. 3 от Закона за дейностите по предоставяне на услуги.
2. Участникът в процедурата да е реализирал минимален общ оборот не по-малко от 160 000.00 лв (сто и шестдесет хиляди лева), изчислен на база годишните обороти на участника, включително минимален оборот в размер на 80 000.00лв. (осемдесет хиляди лева) в сферата на строителството на и/или реконструкция и/или основен ремонт на съоръжения за обществено ползване (спортни площадки, игрища и др.) и доставка на оборудване за спортна инфраструктура.
Изискуемите по-горе обороти следва да са реализирани през последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
За Участник - чуждестранно лице, оборотът се изчислява по официалния курс на Българска Народна Банка за съответната валута, в лева към датата на подаване на офертата.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Изисква се участникът в процедурата през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил строителство на минимум 1 /един/ обект, идентиен или сходен с предмета и обема на поръчката.
Забележка: За строителство, сходно с предмета и обема на поръчката, следва да се разбира: строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт на съоръжения за обществено ползване (спортни площадки, игрища и др.) и доставка на оборудване за спортна инфраструктура. Възложителят не поставя изискване за изпълнени от Участниците дейности с конкретен обем на дейността, който да се приема като идентичен или сходен с обема на настоящата обществена поръчка. Пояснения: Дейностите (строителството), се считат за „изпълнени“, когато за завършения строеж, по реда на чл. 176. ал. 1 от ЗУТ е съставен Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа - обр. 15 към Наредба № 3/2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, или друг документ за предаване и приемане на строежа от Възложителя. Удостоверяване: При подаването на офертата си, Участникът декларира съответствие с това от минималните изисквания, само посредством попълване на изискуемата информацията в Част IV „Критерии за подбор“, Раздел В „Технически и професионални способности“, т. 1 а) от ЕЕДОП, като за всяко, посочено като изпълнено от него строителство предостави данни и информация относно: (1) строителните работи, които са изпълнени и са идентични или сходни с предмета на поръчката, чрез посочване на обекта и вида на изпълнените строителни интервенции: (2) лицето, получило строителните дейности (Възложител/Инвеститор): (3) стойност на изпълнените строителни работи; (4) датата, на която е приключило изпълнението на строителните дейности (датата, на която е съставен Констативния акт по чл. 176, ал. 1 от ЗУТ за установяване на годността за приемане на строежа - обр. 15 към Наредба № 3/2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството).
2.Изисква се участникът в процедурата да разполага с ръководен състав-квалифициран и опитен инженерно-технически екип с определена професионална компотентност за изпълнение на поръчката.
3.Изисква се участникът да прилага система за управление на качеството,съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001:2015/или еквивалентен сертификат,издадени от органи,установени в други държави членки / с обхват на сертификация - строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт на съоръжения за обществено ползване /спортни площадки,игрища и др./ или еквивалент.


1.Изисква се участникът в процедурата през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил строителство на минимум 1 /един/ обект, идентиен или сходен с предмета и обема на поръчката.
Забележка: За строителство, сходно с предмета и обема на поръчката, следва да се разбира: строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт на съоръжения за обществено ползване (спортни площадки, игрища и др.) и доставка на оборудване за спортна инфраструктура.
2. Изисква се участникът в процедурата да разполага с ръководен състав – квалифициран и опитен инженерно-технически екип с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, включващ най-малко:
2.1. Технически ръководител - 1 (един) брой:
Професионачна област (квалификация): придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ, или еквивалентна (вкл. и за чуждестранни експерти и/или експерти, с придобита в чужбина специалност)
Специфичен опит: участие в екип на подобна ръководна позиция в минимум 1 (един) изпълнен обект за строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт на съоръжения за обществено ползване (спортни площадки, игрища и др.)
2.2. Отговорник по контрола на качеството - 1 (един) брой, който да отговаря на следните минимални изисквания:
а) има придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ, или еквивалентна (вкл. и за чуждестранни експерти и/или експерти, с придобита в чужбина специалност);
б) има минимум 1 (една) година опит в осъществяването на контрол на качеството на влаганите строителни материали и продукти и съответствието им с нормите за безопасност при изпълнение на строително-монтажни работи;
в) притежава валиден към датата на подаване на офертата документ (Удостоверение/Сертификат) за преминат курс за осъществяване контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания по ЗУТ.
2.3. Координатор по безопасност и здраве (КБЗ) - 1 (един) брой, който да отговаря на следните минимални изисквания:
а) има придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал.2 от ЗУТ, или еквивалентна (вкл. и за чуждестранни експерти и/или експерти, с придобита в чужбина специалност);
б) има минимум 1 (една) година опит в областта на безопасността и здравето при работа в строителството.
в) притежава валиден към датата на подаване на офертата документ (Удостоверение/Сертификат) за преминат курс на обучение за Координатор по безопасност и здраве в строителството (по реда на Наредба №2/22.03.2004 г.).
*3абележка: За изпълнен обект се счита, този за който има съставен и подписан Констативен акт обр. 15/ Протокол обр. 16 или друг документ за предаване и приемане на строежа на Възложителя!
Пояснения: Участникът трябва да определи отделни лица за всяка от посочените позиции на експертите от инженерно-техническия състав (един експерт не може да съвместява две позиции от изискуемия екип).
3. Изисква се участникът да прилага следните системи: Система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват на сертификация – строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт на съоръжения за обществено ползване (спортни площадки, игрища и др.) или еквивалент.
Удостоверяване: При подаване на офертата, съответствие с изискването се декларира в част ІV, раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от ЕЕДОП ( който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица). С ЕЕДОП участникът предоставя информация дали съответните документи са на разположение в електронен формат–посочва се уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа, обхвата на регистрацията и периода на валид.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

11/07/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

07/01/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/07/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателна зала на общинска администрация Борино с адрес с.Борино,ул.Христо Ботев 1-трети етаж

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците или техни упълномощени лица, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Към момента на обявяване на обществената поръчка финансовите средства са осигурени по Договор за отпускане на безвъзмездна финансова помощ № BG06RDNP001-7.007-0062-C01 от 02.05.2019 г.
2. В процедурата не могат да участват лица, за които са налице обстоятелствата по чл.54, ал.1 ЗОП и чл. 55, ал.1, т. 2 от ЗОП.
3. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата и участници - свързани лица по смисъла на пар. 2, т.45 от ДР на ЗОП;
- участник, който е предложил цена за изпълнение по-висока от определената от Възложителя прогнозна стойност;
- участник, който е представил Техническо предложение за изпълнение на поръчката, която не отговаря на изискванията на Техническата спецификация и условията по поръчката;
- участник, за когото след изтичане на срока по пар. 14 от ПЗР на Закона за икон. и фин. отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, са налице обстоятелствата по чл.3, т.8 във връзка с чл.5, ал.1, т.3 от този закон.
4. Съгласно чл.67, ал.1 от ЗОП при подаване на оферта участникът декларира липса на основания за отстраняване от процедурата и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП. Документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, могат да бъдат изисквани допълнително при условията на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП. Съгласно чл.67, ал.6 от ЗОП преди сключването на договор за обществена поръчка определеният за изпълнител представя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с критериите за подбор.
5. Гаранцията за изпълнение е в размер на 1% от стойността на договора без ДДС.
6. Възложителя осигурява публичен, безплатен, пряк и неограничен достъп до документацията за участие от датата на публикуване на обявлението на следния електронен адрес: https://sop.bg/borino-201/proceduri-20-2-zop/a2-0005054.html

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно Глава 27 от ЗОП в сроковете по чл.197,ал.1,т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/06/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва