Деловодна информация
00904Община Драгоман
07-00-122 19/06/2019 (дд/мм/гггг)
не
00904-2019-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Драгоман 000776235
ул. Захари Стоянов 26
Драгоман BG412 2210 България
Бистра Грозданова - старши експерт Обществени поръчки +359 879103451
obshtina_dragoman@abv.bg +359 71722014

Интернет адрес/и

http://www.obshtinadragoman.com

https://dragoman.imeon.bg:4443/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=TtjN3Kgw3nk%3d


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://dragoman.imeon.bg:4443/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=TtjN3Kgw3nk%3d
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

ТЕКУЩ РЕМОНТ И ОБНОВЯВАНЕ НА ТРОТОАРНА НАСТИЛКА НА УЛ. „СВ. ИВАН РИЛСКИ“
45000000      
Строителство

Тротоарите се предвиждат да бъдат с нова настилка от бетонно паве, поне два цвята, по габарита на съществуващите тротоари, полагане на тактилни плочи, направа на подстъпи по тротоари, полагане на тротоарни бордюри, озеленяване и оформяне на дървесната растителност.Предвижда се изпълнението на следните дейности: по цялата улица е предвидено премахване на съществуващите настилки по тротоара и след оформяне на земното легло се полага следната конструкция:
• Бетонно паве с размери 16/20/8см;
• Сипица с дебелина - 10см;
• Трошен камък /0-40мм/ - 20 см
Пред входовете на УПИ се полага следната конструкция: •Бетонно паве с размери 16/20/8см;•Земновлажен разтвор – 5 см;
•Трошен камък /0-40мм/ - 25 см
Озеленяване -• Тротоарен бордюр 8/16/50 ; засаждат декоративен сорт дървета
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
437747.02      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

Град Драгоман

Предвижда се изпълнението на следните дейности: по цялата улица е предвидено премахване на съществуващите настилки по тротоара и след оформяне на земното легло се полага следната конструкция:
• Бетонно паве с размери 16/20/8см;
• Сипица с дебелина - 10см;
• Трошен камък /0-40мм/ - 20 см
Пред входовете на УПИ се полага следната конструкция:
• Бетонно паве с размери 16/20/8см; •Земновлажен разтвор – 5 см;•Трошен камък /0-40мм/ - 25 см
Озеленяване:• Тротоарен бордюр 8/16/50 ; засаждат декоративен сорт дървета
След подписването на договор ще се изпълнят дейности възлизащи в размер на 108 122,50 лв. без ДДС /Първи етап/. Останалото количество ремонтни работи ще се възлагат на етапи в зависимост от финансовия ресурс на Възложителя.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    40 %
Цена
60%
II.2.6) Прогнозна стойност
437747.02      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изпълнителят трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя към Строителната камара
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Да има валидна застраховка "Професионална отговорност" за строителство по чл.171 от ЗУТ или валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.

Да има валидна застраховка "Професионална отговорност" за строителство по чл.171 от ЗУТ или валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.
Застраховките трябва да са в сила към момента на отварянето на офертата, както и да бъдат придружени с декларация от участника в свободен текст, че в случай, че същата изтече преди срока за изпълнение на поръчката, то действието й ще бъде подновено със срок не по-малък от срока на договора и 30 дни след изтичането му.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

През последните 5 години участникът да има като изпълнител, изпълнен поне 1 (един) обект, сходен с предмета на поръчката, считано от датата на подаване на офертата.
За изпълнението на поръчката участникът трябва да разполага със специалисти от съответните области с опит, стаж и с необходимата професионална квалификация, за да осигурят точното, качествено и своевременно изпълнение на обекта на поръчката в това число следните ключови експерти:
Технически ръководител
Специалист - контрол на качеството
Специалист по здравословни и безопасни условия на труд
Изисквания към необходимите машини и техническо оборудване
Участникът да разполага с минимум следното техническо оборудване, съоръжения и технически средства за изпълнение на поръчката:
1. Челен товарач
2. Вибрационен валяк
3. Валяк
4. Товарни автомобили /самосвали/


През последните 5 години участникът да има като изпълнител, изпълнен поне 1 (един) обект, сходен с предмета на поръчката, считано от датата на подаване на офертата.
- „идентични или сходни" с тези на поръчката са дейностите, свързани с „изпълнение на СМР за реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на външни настилки (тротоари, алеи, площадни пространства) ".
За изпълнението на поръчката участникът трябва да разполага със специалисти от съответните области с опит, стаж и с необходимата професионална квалификация, за да осигурят точното, качествено и своевременно изпълнение на обекта на поръчката в това число следните ключови експерти:
Технически ръководител - най-малко един специалист с висше или средно техническо образование по специалностите: пътно строителство или промишлено и гражданско строителство или еквивалент, с професионален опит минимум 3 години по специалността;
Специалист - контрол на качеството - с висше или средно техническо образование, притежаващ удостоверение/сертификат за вътрешен одитор по качество или еквивалент, да притежава специфичен опит – най-малко 1 изпълнен обект като участник на подобна позиция в обекти, сходни с предмета на поръчката;
Специалист по здравословни и безопасни условия на труд - да притежава валидно удостоверение за обучение съгласно Наредба No РД-07-2 от 16.12.2009 г., или еквивалентно, да притежава специфичен опит – най-малко 1 изпълнен обект като участник на подобна позиция в обекти, сходни с предмета на поръчката.
Изисквания към необходимите машини и техническо оборудване
Участникът да разполага с минимум следното техническо оборудване, съоръжения и технически средства за изпълнение на поръчката:
1. Челен товарач – 1 бр.,
2. Вибрационен валяк – 1 бр.,
3. Валяк 2,5 т. – 1 бр.,
4. Товарни автомобили /самосвали/ - 2 бр.,
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

09/07/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

11/07/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Заседателна зала на Община Драгоман, ул. Захари Стоянов 26, гр. Драгоман

Могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени
представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Преди сключване на договора за възлагане на обществена поръчка и за обезпечаване изпълнението на договора за възлагането на обществената поръчка, определеният за Изпълнител представя гаранция, обезпечаваща изпълнението в размер на 3 % от стойността на етапа, който предстои да се изпълни. На следващ етап, при възлагане с Възлагателно писмо, гаранцията за изпълнение на етапа се предоставя в срок от 10 дни от получаване на Възлагателното писмо. Гаранцията, обезпечаваща изпълнението се представя под формата на парична сума, банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, изпълнителят следва да представи и в случай на изменение, с което се извършват допълнителни дейности по договора.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

чл.197, ал. 1, т.4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 19/06/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва