Деловодна информация
00385
1 17/06/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
17/06/2019 (дд/мм/гггг)
00385-2019-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Пазарджик 000351736
бул. България № 2
Пазарджик BG423 4400 България
Димитричка Ладжова +359 34402200
secretary@pazarjhik.bg +359 34440711

Интернет адрес/и

https://pazardzhik.bg

https://pazardzhik.bg/bg/zakrivane-i-rekultivatsiya-na-sashtestvuvashto-staro-depo-za-otpadatsi


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://pazardzhik.bg
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Закриване и рекултивация на съществуващо старо депо за отпадъци“
45112350      
Строителство

Настоящата обществена поръчка има за цел да се избере изпълнител на закриване и рекултивация на съществуващо старо депо за отпадъци.
Обект на настоящата обществена поръчка е „строителство” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1 от ЗОП, като избраният за изпълнител на обществената поръчка следва да извърши СМР по закриване и рекултивация на съществуващо старо депо за отпадъци, находящо се в имот № 000723 в землището на с. Алеко Константиново. ПИ с идентификатор 00254.70.15 (ПИ 000723 по предходен план) в землището на с. Алеко Константиново, ЕКАТТЕ 00254, община Пазарджик Предметът на поръчката включва техническа и биологична рекултивация на депото. Строежът е втора категория.Обхватът,обемът и изискванията към изпълн.на обществ.поръчка е подробно описан и регламентиран в технич. спецификация,неразделна част към документацията публикув.в профила на купувача.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
4119916.22      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

Мястото за изп. е територията на с.Алеко Константиново на регион Пазарджик, имот № 000723, собственост на Община Пазарджик.Същ.депо за отпадъци е разположено на 12кm южно от града,местност “Баира".

Предметът на поръчката включва техническа и биологична рекултивация на депото, като за реализирането предмета на поръчката следва да бъдат изпълнени следните дейности:
?Подготвителни работи и временно строителство;
?Предепониране на отпадъци;
?Изграждане на система за филтрационни води;
?Газова система;
?Изграждане на изолационни пластове;
?Изграждане на рекултивационен пласт;
?Изграждане на хумусен пласт;
?Биологична рекултивация;
?Отводнителни канавки;
?Довършителни работи;
?Биологична рекултивация - косене и окопаване;
?Биологична рекултивация – торене.
Строежът е втора категория.
Предвижда се изграждане на запечатващи пластове на депонийното тяло и изграждане на газова система и система за отводняване на обекта. Обхватът, обемът и изискванията към изпълнението на обществената поръчка е подробно описан и регламентиран в технически спецификации.
Мястото за изпълнение на поръчката е територията на с. Алеко Константиново на регион Пазарджик, имот № 000723 в землището на с. Алеко Константиново, собственост на Община Пазарджик. Съществуващото страо депо за отпадъци на Община Пазарджик е разположено на 12 кm южно от града, на 1 km югоизточно от с. Алеко Константиново и около 1,8 km южно от с. Главиница в землището на с. Алеко Константиново, местност “Баира”.Срокът за изпълнение на обществената поръчка е 46 месеца от датата на откриване на строителната площадка и определяне на строителна линия и ниво за строежа, съгласно предвидения график в проекта.Срокът за изпълнение на техническата рекултивация е 10 месеца и започва да тече от датата на подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво за строежа (Приложение № 2 към чл. 7, ал. 3, т. 2 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството) и приключва със съставянето на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (Приложение № 15 към чл. 7, ал. 3, т. 15 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството).Срокът за изпълнение на биологичната рекултивация е 36 месеца и започва да тече след приключване изпълнението на техническата рекултиваци, съгласно чл. 4 от Наредба № 26 от 2.10.1996 г. за рекултивация на нарушени терени, подобряване на слабопродуктивни земи, отнемане и оползотворяване на хумусния пласт и приключва с подписване на констативен протокол - Акт образец 16 съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството.
Изпълнението на СМР на обект „Закриване и рекултивация на съществуващо старо депо за отпадъци“ се финансира от Предприятието по управление на дейностите по опазване на околната среда на МОСВ (ПУДООС) и Община Пазарджик.
Критериите по-долу
 
ДА ТЕХНИЧЕСКА ОЦЕНКА НА ОФЕРТАТА    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
4119916.22      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
46

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Прогнозната стойност за изпълнение предмета на поръчката е 4 119 916, 22 лева без ДДС, която е формирана като сбор от прогнозните стойности , както следва:
1. Изпълнение на техническата рекултивация – 4 016 931, 84 лева
2.Изпълнение на биологична рекултивация – 102 984, 38 лева
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи със следния обхват: строителни дейности по обекти ІV група, ІІ категория или по-висока, съгласно Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи и чл. 137 от ЗУТ.
Съгласно чл. 60 от ЗОП, чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
При подаване на офертата Участникът декларира съответствието си с критерия за подбор с попълване на раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП), като се посочва, информация относно вписването на участника в съответния професионален или търговски регистър в държавата членка, в която е установен като се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа.
Доказване на посоченото изискване.
Документът с който се доказва изискването е Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър, за изпълнение на строежи, със следния обхват: строителни дейности по обекти ІV група, ІІ категория или по-висока, съгласно Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи и чл. 137 от ЗУТ.
(за повече информация: http://register.ksb.bg/).
Преди сключване на договора за обществена поръчка Възложителят ще изиска от участника, определен за изпълнител да представи документи по чл. 60, ал. 1 от ЗОП - Копие от удостоверения или талони за регистрация или други еквивалентни документи. В случай, че данните могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до национална база данни при държавите членки, Възложителя не изисква такъв документ при сключване на договора.
Документите се представят и за подизпълнителите, ако има такива.
На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изисква от участниците по всяко време след отварянето на заявленията за участие да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, а именно: Копие от удостоверения или талони за регистрация или други еквивалентни документи, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата или посочване на пряк и безплатен достъп до национална база данни при държавите членки.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на лицето/лицата, което/които ще осъществява строителството за вреди причинени от други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за целия срок на договора.
Участникът, избран за изпълнител, е длъжен да подновява валидността на представената застраховка за целия период на изпълнение на договора.
Забележка:
За участник, установен/регистриран в Р България застраховката „Професионална отговорност”, следва да бъде съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за строителство, покриваща минималната застрахователна сума за строител за строежи втора категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 2, б. „г” ЗУТ в размер на 400 000 лв, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
За участник установен/регистриран извън Р България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участикът.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за затраховка „Професионална отговорност” се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение.
При участие на подизпълнители, същите следва да отоговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
При подаване на офертата Участникът декларира съответствието си с критерия за подбор с попълване на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Доказване на посоченото изискване.
Документи за доказване на изискването - съгласно чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП - копие от застрахователна полица или еквивалент, доказващи наличието на застраховка "Професионална отговорност“, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, в случаи, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.
Документите за доказване съотвествието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител преди сключване на договора или при поискване в хода на процедурата - в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и за третите лица, ако има такива.


Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на лицето/лицата, което/които ще осъществява строителството за вреди причинени от други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за целия срок на договора.
Участникът, избран за изпълнител, е длъжен да подновява валидността на представената застраховка за целия период на изпълнение на договора.
Забележка:
За участник, установен/регистриран в Р България застраховката „Професионална отговорност”, следва да бъде съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за строителство, покриваща минималната застрахователна сума за строител за строежи втора категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 2, б. „г” ЗУТ в размер на 400 000 лв, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
За участник установен/регистриран извън Р България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участикът.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за затраховка „Професионална отговорност” се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение.
При участие на подизпълнители, същите следва да отоговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1)Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил дейност с предмет, идентична или сходна с тези на настоящата обществена поръчка. Под „дейност, сходна с предмета на настоящата обществена поръчка“ следва да се разбира извършване на строителна дейноста по изграждане и/или рекултивация и/или закриване на сметища и/или депа за отпадъци. Обемът на извършената идентична или сходна дейност е без значение за Възложителя. При подаване на офертата участникът декларира съответствието си чрез попълване на раздел В: Техн.и проф.способ.вЧаст IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП. Документи за доказване преди сключването на договора или при поискване в хода на процедурата - в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП - съгл.чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП: Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида , както и дали то е изпълнено в съотвествие с нормативните изисквания.Представят се и за подизпълнителите и за третите лица, ако има такива.
2) Участникът следва да разполага най-малко със следното техническо оборудване, необходимо за изпълнение предмета на поръчката (собствено, наето или друго основание за ползване):
1.багер с обратна лопата с V=l,0 m3; 2.самосвали за извозване на изкопаните земни маси, според предвидения брой багери;
3.булдозер за разстилане на отпадъците;4.валяк за уплътняване на отпадъци с тегло над 6 тона.
При подаване на офертата участникът декларира съответствието си с критерия с попълване на раздел „В“ Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.Доказване на посоченото изискване: Декларация за техническото оборудване, което ще бъде използвано за изпълнение на поръчката. Док.съотвествието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител преди сключване на договора или при поискване в хода на процедурата - в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и за третите лица, ако има такива.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с минималните изисквания за технически и професионални способности се доказват от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
В случай, че при изпълнение на поръчката участникът ще ползва подизпълнители, посочените критерии за подбор се прилагат за подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, които те ще изпълняват. В случай, че при изпълнение на поръчката участникът ще ползва капацитета на трети лица, последните трябва да отговарят на критериите за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет. В случай, че участникът ще ползва капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси.
3) Участникът следва да прилага системи за управление на качеството - EN ISO 9001:2015 или еквивалент, с обхват съобразно предмета на поръчката
4) Участникът следва да прилага системи за управление на околната среда EN ISO 14001:2015 или еквивалент, с обхват съобразно предмета на поръчката
по т.3) и т. 4) информацията се декларира в в Част IV: «Критерии за подбор», Раздел Г: “Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление” от ЕЕДОП. Преди подписване на договора изискването по т. 3) и т. 4) се удостоверява със заверено копие на валиден сертификат или негов еквивалент, издадени от акредитирани институции или агенции.


1) Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил дейност с предмет, идентична или сходна с тези на настоящата обществена поръчка.
Под „дейност, сходна с предмета на настоящата обществена поръчка“ следва да се разбира извършване на строителна дейноста по изграждане и/или рекултивация и/или закриване на сметища и/или депа за отпадъци.
Обемът на извършената идентична или сходна дейност е без значение за Възложителя.
2) Участникът следва да разполага най-малко със следното техническо оборудване, необходимо за изпълнение предмета на поръчката (собствено, наето или друго основание за ползване):1.багер с обратна лопата с V=l,0 m3; 2. самосвали за извозване на изкопаните земни маси, според предвидения брой багери;3.булдозер за разстилане на отпадъците;4.валяк за уплътняване на отпадъци с тегло над 6 тона.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с минималните изисквания за технически и професионални способности по т.5.3. се доказват от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
В случай, че при изпълнение на поръчката участникът ще ползва подизпълнители, посочените критерии за подбор се прилагат за подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, които те ще изпълняват. В случай, че при изпълнение на поръчката участникът ще ползва капацитета на трети лица, последните трябва да отговарят на критериите за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет. В случай, че участникът ще ползва капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси.
Възложителят може да изисква от участниците по всяко време след отварянето на заявленията за участие да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
3) Участникът следва да прилага системи за управление на качеството - EN ISO 9001:2015 или еквивалент, с обхват съобразно предмета на поръчката
4) Участникът следва да прилага системи за управление на околната среда EN ISO 14001:2015 или еквивалент, с обхват съобразно предмета на поръчката
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.Общ.поръчка следва да бъде изпълн.в пълно съотв.със:ЗУТ,ЗООС,Закона за опазв.на земеделски земи,Правилника за прилагане му,Наредба №26/2.10.1996г.за рекулт.на нарушени терени,подобряв.на слабопродукт.земи,отнемане и оползотвор.на хумусния пласт,Наредба №2/31.07.2003г.за въвеждане в експлоат.на строежите в Р.България и миним.гаранц.срокове за изпълн.строит.и монтажни работи,съоръжения и строит.обекти,както и всички други действащи нормативни документи в съотв.с технич.спецификация и предлож.на изпълнителя.
Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС. Същата може да се предостави в една от следните форми:1.Парична сума;2.Банкова гаранция;3.Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Гаранцията може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.
Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

29/07/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

01/08/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

"Стъклена зала", на ІІ-ия етаж в административната сграда на Община Пазарджик

Получените заявления за участие или оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срокът за обжалване е съгласно част Шеста, Глава двадесет и седма, чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 17/06/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва