Деловодна информация
00413Община Горна Оряховица
 
не
00413-2019-0018 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Горна Оряховица 000133673
пл. Георги Измирлиев № 5
Горна Оряховица BG321 5100 България
Миглена Петкова - старши юрисконсулт +359 618-21687
go_op_104@abv.bg +359 618-60203

Интернет адрес/и

http://www.g-oryahovica.org/

http://www.g-oryahovica.org/2014-07-20-16-47-27/-15042016/118-2016-04-15-09-50-49/7212---------------q.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.g-oryahovica.org/2014-07-20-16-47-27/-15042016/118-2016-04-15-09-50-49/7212---------------q.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Ремонтно-възстановителни работи за покрив на южно крило от болнична сграда на МБАЛ „Свети Иван Рилски“, разположена в УПИ І – за болница, кв.806 по плана на град Горна Оряховица“
45000000      
Строителство

Обхватът на ремонта включва следните основни дейности:
- ДЕМОНТАЖНИ РАБОТИ;
- УКРЕПВАНЕ НА ПОКРИВНАТА КОНСТРУКЦИЯ;
- ТЕНЕКЕДЖИЙСКИ РАБОТИ ЗА НОВА ОТВОДНИТЕЛНА СИСТЕМА;
- МОНТАЖ НА ПОКРИВНО ПОКРИТИЕ;
- ОБРАБОТКА ДОЛНА ПОВЪРХНИНА БЕТОНОВИ СТРЕХИ – ОБРАБОТКА С МОНТАЖНО СКЕЛЕ;
- ИНТЕРИОР
Подробно описание на дейностите и изисквания към изпълнението се съдържат в Техническата спецификация. Количествата работи са съгласно Количествена сметка № 1 и № 2.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
967631.80      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

МБАЛ "Св. Иван Рилски", гр. Горна Оряховица

Обхватът на ремонта включва следните основни дейности:
- ДЕМОНТАЖНИ РАБОТИ;
- УКРЕПВАНЕ НА ПОКРИВНАТА КОНСТРУКЦИЯ;
- ТЕНЕКЕДЖИЙСКИ РАБОТИ ЗА НОВА ОТВОДНИТЕЛНА СИСТЕМА;
- МОНТАЖ НА ПОКРИВНО ПОКРИТИЕ;
- ОБРАБОТКА ДОЛНА ПОВЪРХНИНА БЕТОНОВИ СТРЕХИ – ОБРАБОТКА С МОНТАЖНО СКЕЛЕ;
- ИНТЕРИОР
Подробно описание на дейностите и изисквания към изпълнението се съдържат в Техническата спецификация. Количествата работи са съгласно Количествена сметка № 1 и № 2.
Критериите по-долу
 
ДА Т1 - "Срок за изпълнение на СМР по КСС1"    30
Т2 - "Срок за изпълнение на СМР по КСС2"    25
Цена
45
II.2.6) Прогнозна стойност
967631.80      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/06/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя условие към участниците относно годност за упражняване на професионална дейност, включително във връзка с вписване в професионални регистри.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания към участниците относно икономическо и финансово състояние.

Възложителят не поставя изисквания към участниците относно икономическо и финансово състояние.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците следва да разполагат с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
2. Участниците следва да разполагат с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.


1. Участниците следва да декларират в е-ЕЕДОП минимално изискуемите технически лица, които ще отговарят за изпълнението на поръчката, с професионалната компетентност /по смисъла на § 2, т. 41 от „Допълнителни разпоредби“ на Закона за обществените поръчки/, съгласно минималните изисквания на Възложителя, както следва:
1. Технически ръководител – да има квалификация „строителен инженер” или „строителен техник” съгласно чл. 163а от ЗУТ или еквивалентна;
2. Експерт „Контрол по качеството” – да притежава правоспособност за контрол върху качеството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент;
3. Лице по безопасност и здраве в строителството: да притежава актуално удостоверение за „Длъжностно лице за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно;
Забележка: Посочените от участника експерти могат да съчетават повече от една позиция в предложения екип, ако отговарят на поставените от Възложителя минимални изисквания.
2. Участницитe декларират в е-ЕЕДОП, в Част IV „Критерии за подбор“, следните минимално изискуеми инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на строителството:
? Автомобил лекотоварен – 1 бр.
? Автомобил тежкотоворен/самосвал;
? Подемник/Автокран до 10т.;
? Газгорелка комплект;
? Моторна резачка;
? Ударнопробивна машина- 1 бр.;
? Ъглошлайф – 1 бр.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

08/07/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

04/12/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

09/07/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Зала 114 на Община Горна Оряховица

На публичоното заседание могат да присъстват участници, техни упълномощени представители, които представят на комисията изрично за настоящата процедура, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Средствата за изпълнение на строителството са отпуснати след подаване на заявление за финансиране на обекта пред междуведомствена комисия за овладяване и преодоляване на последиците от бедствия, с Постановление № 96 от 25.04.2019 г. на Министерски съвет. Към момента на обявяване на процедурата Възложителят има осигурен финансов ресурс в размер на 483 333.33 /четиристотин осемдесет и три хиляди триста тридесет и три лева и 33 ст./ лв. без ДДС. Разплащанията ще се осъществяват при условията на проекта на договор.
2. В настоящата процедура Възложителят определя гаранция за изпълнение от 3% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми:
- парична сума, внесена по сметка на Възложителя:
IBAN:BG04FINV91503316803795
BIC:FINVBGSF
Банка: Първа Инвестиционна банка, клон Горна Оряховица
- банкова гаранция - безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност за целия срок на действие на Договора плюс 30 (тридесет) дни след изтичане срока на договора, като при необходимост срокът на валидност на банковата гаранция се удължава или се издава нова.
- застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, със срок на валидност за целия срок на действие на Договора плюс 30 (тридесет) дни след изтичане срока на договора, като при необходимост срокът се удължава или се издава нова.
Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Условията и сроковете за задържане или освобождава се уреждат в договора за обществената поръчка.
3. В настоящата процедура участници ще се отстраняват на основание чл. 54, чл. 55, ал. 1, т. 1, т. 3-5, при условията на чл. 56 както и на основание чл. 107 от ЗОП, както и в случай на установяване на специфични национални основяния за изключване.
4. Договорът за обществени поръчки може да се изменя съгласно чл. 116 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от Закона за обществените поръчки.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 17/06/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва