Деловодна информация
00369Община Луковит
01-1560 17/06/2019 (дд/мм/гггг)
не
00369-2019-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Луковит 000291602
ул. Възраждане № 73
Луковит BG315 5770 България
гл. експерт ППОП АVЦветанова +359 69752464
lukovit@lukovit.bg +359 69752014

Интернет адрес/и

www.op.lukovit.bg

https://op.lukovit.bg/vsichki-obshtestveni-porachki/231


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://op.lukovit.bg/vsichki-obshtestveni-porachki/231-
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Инженеринг – проектиране, строителство и авторски надзор ЗА ОБЕКТ: „Реконструкция, модернизация и внедряване на мерки за енергийна ефективност в сградата на спортна зала „Христо Ботев“, находяща се в 000121
45212290      
Строителство

Основните видове дейности, включени в предмета на поръчката: 4.1. Дейност № 1 - Разработване на работен проект по : ЧАСТ „АРХИТЕКТУРА”; ЧАСТ „КОНСТРУКЦИИ”; ЧАСТ „ВиК”; ЧАСТ „ЕЛЕКТРИЧЕСКА”; ЧАСТ „ОТОПЛЕНИЕ И ВЕНТИЛАЦИЯ И ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ”; ЧАСТ „ПБЗ“; ЧАСТ „ПУСО“; ЧАСТ „ПОЖАРНА БЕЗОПАСНОСТ“; • Обяснителни записки и текстови части в .doc формат; • Изчисления в .pdf формат; • Подробни количествени и количествено-стойностни сметки по всяка част в .xls формат; • Чертежи и графични части в .dwg формат; 4.2. Дейност № 2 - - Изпълнение на СМР: • Полагане на външна топлоизолация на фасади и покриви или под покривната конструкция след преценяване целесъобразността и съгласуване с възложителя и съобразено с параметрите заложени изготвеното детайлно енергийно обследване на сградата; • Подмяна на стара дървена или метална дограма с нова отговаряща на изискванията и параметрите заложени в детайлното енергийно обследване на сградата;
• Ремонт или подмяна на покривното отводняване на сградата
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
824860      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45212290      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

гр. Луковит, Община Луковит

Разработване на работен проект по : ЧАСТ „АРХИТЕКТУРА”; ЧАСТ „КОНСТРУКЦИИ”; ЧАСТ „ВиК”; ЧАСТ „ЕЛЕКТРИЧЕСКА”; ЧАСТ „ОТОПЛЕНИЕ И ВЕНТИЛАЦИЯ И ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ”; ЧАСТ „ПБЗ“; ЧАСТ „ПУСО“; ЧАСТ „ПОЖАРНА БЕЗОПАСНОСТ“; 4.2. Дейност № 2 - - Изпълнение на СМР: Дейност №3 – Авторски надзор.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на технически/ работен проект – П1    10
Срок за изпълнение на СМР – П2    20
Програма за изпълнение на поръчката – П3    30
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
824860      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
300

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Обектът е четвърта категория строежи, съгласно чл. 8, ал.2, т.3 от Наредба № 1 /30.07.2003г. за номенклатурата на видовете строежи по чл.137, ал.1, т.4, б.“б“ от ЗУТ, съответно І-ва група, четвърта категория по чл.5,ал.6, т.1.4.1 от „Правилник за реда за вписване и подене на Централния професионален регистър на строителя“
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Право да участва има лице, което отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и спрямо което не са налице обстоятелствата: чл.54, ал.1 и чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП. Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнението на строежи І група, ІV категория по смисъла на чл. 137, ал. 1, т.2 буква„б”от ЗУТ, и да притежава удостоверение за тях, съгласно Закона за камарата на строителите, обн. ДВ, бр. 108/29.12.2008 г. или съответен регистър на държава членка на Европейския съюз, или еквивалентен документ на друга държава страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство, с обхват на дейностите съответстващи на изпълнение на строежи в категория. (чл. 3, ал. 2 от Закона за камарата на строителите). Участникът доказва съответствието си с критериите за подбор, което се посочва в част ІV, раздел А, Годност, т.1: Той е вписан в съответния професионален и търговски регистър съгласно законодателството на държавата, в която е установен, в ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

За удостоверяване на това обстоятелство, участникът следва попълни данните в част ІV, раздел Б: икономическо и финансово състояние т. 5: Застрахователната сума по неговата застрахователна полица за риск „Професионална отговорност“ възлиза на: Минималната застрахователна сума е съгласно чл.5, ал.1 , т.2 от Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството. За удостоверяване на това обстоятелство, участникът следва попълни данните в част ІV, раздел Б: икономическо и финансово състояние т. 5: Застрахователната сума по неговата застрахователна полица за риск „Професионална отговорност“ възлиза на: Минималната застрахователна сума е съгласно чл.5, ал.2, т.2 от Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството.

Сключена застраховка „Професионална отговорност” с обхват „инвестиционно проектиране“, съгласно изискванията на чл. 171 от Закона за устройството на територията и Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171 от ЗУТ, изготвена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът. 3.2. Сключена застраховка „Професионална отговорност” с обхват „строителство“, съгласно изискванията на чл. 171 от Закона за устройството на територията и Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171 от ЗУТ, изготвена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

За удостоверяване на това обстоятелство, участникът попълва списък на услуги по проектиране, което е идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 3 (три) години, считано до датата на подаване на офертата, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, което се посочва в част ІV, раздел В: „Технически и професионални способности“, т.1б от ЕЕДОП. За удостоверяване на това обстоятелство, участникът попълва списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 (пет) години, считано до датата на подаване на офертата, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, което се посочва в част ІV, раздел В: „Технически и професионални способности“, т.1а от ЕЕДОП. Участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (е-ЕЕДОП), като представи Списък на експертите, които са ангажирани за изпълнението на обществената поръчка – проектиране и упражняване на авторски надзор, в който е посочена професионалната компетентност на лицата, в това число: Експерт/специалист (трите имена и позиция/длъжност, която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка); Данни за удостоверението за пълна проектантска правоспособност – номер, издател, валидност, по кои части. Информацията се посочва в Част ІV. „Критерий за подбор”, буква „В”, „Технически и професионални способности”, т. 6) от е- ЕЕДОП. За удостоверяване на това обстоятелство, участникът посочва в част ІV, раздел В, т. 2: Списъкът съдържа име, образование, професионален опит, квалификация и длъжност, която ще изпълнява лицето при изпълнение на обществената поръчка, информация за вида на правоотношението на лицата с участника – трудово, гражданско, друго, (за техническия ръководител на строежа (обекта) – трудовото правоотношение да е в съответствие с чл.163а, ал.1 от ЗУТ) и наличие на разрешение за пребиваване (виза) и разрешение за работа, ако е приложимо; За координатора по безопасност и здраве – да се представи удостоверение за КБЗ в строителството, съгласно Наредба №РД-07-2 от 16.12.2009г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труда и/ или еквивалентен документ за чуждестранно лице. Доказва се с: Посочване на информацията в Част ІV. „Критерий за подбор”, буква „Г”, „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление” от е- ЕЕДОП. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, горепосочения валиден сертификат или еквивалентен, представят онези участници в обединението, които ще изпълняват дейности по строителство предмет на поръчката и съобразно разпределението на дейностите по договора за обединение. Доказва се с: Посочване на информацията в Част ІV. „Критерий за подбор”, буква „Г”, „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление” от е- ЕЕДОП. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, горепосочения валиден сертификат или еквивалентен, представят онези участници в обединението, които ще изпълняват дейности по строителство предмет на поръчката и съобразно разпределението на дейностите по договора за обединение.

4.1. Участникът трябва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата най - малко една услуга с предмет проектиране, идентичен или сходен с този на поръчката. Под “сходно или еднакво с предмета на настоящата обществена поръчка проектиране” се разбира: дейности по изработване на инвестиционен проект фаза „технически“ и/или „работен“ по смисъла на Закона за устройство на територията и Наредба № 4/ 21.05.2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти за реализиране на изграждане и/или реконструкция и/или основен ремонт на сгради за обществено обслужване. 4.2. Участникът трябва да е изпълнил през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата най - малко едно строителство с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката. Под “сходно или еднакво с предмета на настоящата обществена поръчка строителство” се разбира: ново строителство, и/или реконструкция, и/или основен ремонт на сгради за обществено обслужване; 4.3. Участникът да разполага с персонал за изпълнение на поръчката – проектиране и упражняване на авторски надзор, както следва: минимум 6 специалисти, които ще извършат проектирането и ще участват при упражняването на авторския надзор. Предложените експерти трябва да притежават актуални документи за пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП), респ. призната професионална квалификация по реда на Закона за признаване на професионални квалификации.
Проектантите следва да бъдат по части, както следва: ЧАСТ „АРХИТЕКТУРА”; ЧАСТ „КОНСТРУКЦИИ”; ЧАСТ „ВиК”; ЧАСТ „ЕЛЕКТРИЧЕСКА”; ЧАСТ „ОТОПЛЕНИЕ И ВЕНТИЛАЦИЯ И ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ”; ЧАСТ „ПОЖАРНА БЕЗОПАСНОСТ“. Забележка: Едно лице може да изпълнява функциите на повече от един експерт в изискуемия експертен екип за проектиране. В тези случаи лицето трябва да покрива изискванията за всяка една от длъжностите, за които е предложено. 4.4. Участникът да разполага с персонал за изпълнение на поръчката – строителството, както следва: 1. Ръководител обект – 1 лице, с придобита образователно-квалификационна степен „магистър”, по специалност „Строителство на сгради и съоръжения” или еквивалентна; с мин. 5 г. стаж по специалността; 2. Технически ръководител – 1 лице, с придобита образователно-квалификационна степен, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2, във връзка с чл. 163а, ал. 4, изр. първо от ЗУТ; мин. 5 г. професионален опит по специалността; мин. 3 г. опит като технически ръководител на строителен обект. 3. Отговорник по контрол на качеството – 1 лице, с придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ; мин. 3 г. професионален опит по специалността; притежаващ валиден сертификат за преминат курс за контрол на качеството и/или документ, достоверяващ, че лицето заема длъжност и/или са му възложени функции на отговорник по контрола на качеството; 4. Експерт по безопасност и здраве - 1 лице, притежаващо валидно към датата на подаване на офертата удостоверение за извършване на тази дейност, съобразно изискванията на ЗБУТ, със стаж като такъв мин. 2 (две) години. Участниците могат да предлагат експерти по т. 1.4.4, които да съвместяват функциите на експерти по т. 3 и 4, в случай, че отговарят на изискванията на настоящата поръчка за тези експерти. 4.5. Участникът да прилага системи за управление на качеството съгласно стандарт EN ISO 9001: 2015 или еквивалент, с предметен обхват „инвестиционно проектиране“ или еквивалент. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи з
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят определя гаранция за изпълнение в размер на 3 % (три на сто) от максималната стойност на съответния договор без ДДС. Гаранцията се предоставя в една от следните форми: • парична сума, внесена по банкова сметка на Община Луковит в размер съответстващ на прогнозната стойност. • IBAN – BG40 UBBS 800 2330 0354 310 • BIC UBBSBGSF или • банкова гаранция- • застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Срокът на изпълнение - 300 (триста) календарни дни от датата на сключване на договора) или до изчерпване на финансовия ресурс на възложителя, което от двете събития настъпи по-рано. В съответствие с чл. 114 от ЗОП договорът ще бъдат сключен под условие. Авансово плащане - в размер на 30 % (тридесет процента) от цената на строително-монтажните работи без ДДС. Плащането за извършени проектантски работи в размер, съгласно ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, се извършват в срок от 30 (тридесет) дни след влизане в сила на Разрешение за строеж.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

08/07/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

09/07/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. Луковит, ул. Възраждане № 73, сградата на Община Луковит, ет.2, заседателна зала.

Получените заявления за участие се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

прод. от ІІІ.1.3). 4.6. Участникът да прилага системи за управление на качеството съгласно стандарт EN ISO 9001:2015 или еквивалент, с предметен обхват „строителство“. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Участник – обединение, което не е юридическо лице, следва да представи копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединение (когато е приложимо), съдържащ: - правата и задълженията на участниците в обединението; - разпределение на отговорността между членовете на обединението, включително солидарност на отговорността; - дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението; - представляващ обединението партньор; Участник (икономически оператор), който участва самостоятелно в обществената поръчка, но ще ползва капацитета на трето/и лице/а по отношение на критериите, свързани с икономическо и финансово състояние, технически способности и професионална компетентност, посочени от възложителя, представя попълнен отделен ЕЕДОП за всяко едно от третите лица. По отношение на тези трети лица не следва да са налице основания за отстраняване от процедурата, съгласно раздел ІІ, т.2 от настоящата документация и трябва да отговарят на критериите за подбор, за доказването на които, участникът се позовава на техния капацитет. Участник (икономически оператор), който участва самостоятелно в обществената поръчка, но ще ползва капацитета на подизпълнител/и предоставя попълнен отделен ЕЕДОП за всеки подизпълнител. По отношение на подизпълнителите не следва да са налице основания за отстраняване от процедурата, съгласно раздел II, т.2 от настоящата документация и трябва да отговарят на критериите за подбор, съобразно вида и дела от предмета на поръчката, които ще изпълняват. Когато участникът (икономическият оператор), е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, ЕЕДОП се представя и за всяко от лицата, включени в обединението поотделно.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба се подава в 10-дневен срок срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобрението за изменение или за допъбнителна информация съгл. чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Община Луковит
ул. Възраждане № 73
Луковит 5770 България
lukovit@lukovit.bg +359 69752464
www.op.lukovit.bg +359 69752014

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 17/06/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва