Деловодна информация
842
12-08-15 14/06/2019 (дд/мм/гггг)
не
842-2019-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Златица 000776464
пл. Македония № 1
Златица BG412 2080 България
Ива Петрова - ст. юрисконсулт +359 072860201
ob_zlatica@mail.bg +359 072860202

Интернет адрес/и

http://www.zlatitsa.bg/

http://www.zlatitsa.bg/профил-на-купувача-обществени-поръчк


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.zlatitsa.bg/2019-2/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Извършване на основен и текущ ремонт на пътища, улици и пътни съоръжения, находящи се на територията на община Златица”
45233000      
Строителство

Целта на настоящата обществена поръчка е да бъде избран изпълнител с професионална квалификация и практически опит в областта на изпълнението на основни и текущи ремонти и изкърпване на пътни и улични участъци, пътни съоръжения, включващи асфалтобетонови изкърпвания, фрезоване на асфалтова настилка, преасфалтиране, повдигане капаци на ревизионни шахти, ремонт и/или полагане на пътно/и съоръжение/я, подготовка и полагане на пътни банкети, ремонт/оформяне на пътни банкети, на когото Община Златица да възложи изпълнението на строително-ремонтните работи за обектите, предмет на настоящата поръчка. Договорът, който ще се сключи с избрания изпълнител ще влезе в сила от датата на сключване на същия. Необходимостта от възлагане на дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, е нарушена пътна настилка на пътищата, улиците, цялостта и състоянието на пътните съоръжения, находящи се на територията на община Златица, както и лошото състояние на пътната инфраструктура в общината като цяло.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
165000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
45000000      
45233120      
45233142      
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

Град Златица и населените места от община Златица, област София, Република България.

Предвидените дейности за възлагане са основни и текущи ремонти и изкърпване на пътни и улични участъци, пътни съоръжения, включващи асфалтобетонови изкърпвания, фрезоване на асфалтова настилка, преасфалтиране, повдигане капаци на ревизионни шахти, ремонт и/или полагане на пътно/и съоръжение/я, подготовка и полагане на пътни банкети, ремонт/оформяне на пътни банкети. Конкретните ремонтни дейности ще се изпълняват от избрания изпълнител по списък и приоритет, определени Възложителя във възлагателно писмо/възлагателни писма. Подробно описание на предвидените дейности и изисквания са псочени в Техническата спецификация на поръчката, както и в документацията на същата като цяло. Възможност за оглед на обектите има всеки един участник, като за тази цел участникът трябва да заяви своето желание за оглед, като лице за контакт е инж. Благой Коев – Директор Дирекция „Специализирана администрация”, тел. 0728/60 201.
Критериите по-долу
 
ДА К 1 - максимален срок за изпълнение в календарни дни, след получаване на възлагателно писмо за започване на конкретен обект (път, улица, пътно съоръжение и т.н.)    20 %
К2 – гаранционен срок в месеци    20 %
Цена
К3-Предл. цена 60%
II.2.6) Прогнозна стойност
165000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в Република България за изпълнение на строежи от втора група – трета и четвърта категория, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.Доказване: За доказване на посоченото обстоятелство участникът следва да попълни Част ІV, раздел А, т. 1 на ЕЕДОП, като се посочва, информация относно вписването на участника в съответния професионален или търговски регистър в държавата членка, в която е установен като се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП се доказва с представяне на заверено копие от удостоверение за регистрация в ЦПРС или еквивалентен документ.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът, следва да има и да поддържа за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството”, съгласно изискванията на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за лица регистрирани на територията на Република България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени.
Доказване: Обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел Б, т. 5 от ЕЕДОП с посочване на информация за размера на застрахователната полица, нейният номер, срок на валидност и от кого е издадена.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва с представяне на заверено копие на застрахователна полица за „Професионална отговорност в проектирането и строителството“.


Участниците следва да имат застраховка “Професионална отговорност в строителството”, съгласно чл. 171 и/или чл. 171а от ЗУТ с минимално застрахователно покритие за съответната категория строеж на обектите, съгласно разпоредбите на чл. 5, ал. 2, т. 5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171 от ЗУТ, изготвена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Всеки участник да разполага с екип към момента на подаване на офертата, предвиден за изпълнение на обекта, който да бъде ангажиран с изпълнението на СМР/СРР и да включва работници/служители, при спазване на следните условия, валидни за изпълнение на предмета на поръчката, включващ най-малко долупосочените лица в т. 1.
2. Участниците следва да разполагат минимум със следната собствена, наета или закупена на лизинг специализирана техника и транспортни средства, посочена в т. 2 от по-долното поле.
3. Всеки участник следва да има изпълнени поне 2 (два) договора за строителство, с предмет и обем сходни или идентични с предмета на настоящата обществена поръчка. Договорите за строителство следва да са изпълнени през последните 5 (пет) години, считано от крайната дата за подаване на офертите.
4. Участникът трябва да прилага:
а) система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 9001: 2015 или еквивалентен (с обхват в областта на строителството), и
б) система за опазване на околната среда, съответстваща на стандарт ISO 14001:2015 или еквивалентен (с обхват в областта на строителството).


1. ЕКИП включващ:
а) Технически ръководител, който да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя: да има квалификация „строителен инженер” в областта на пътното строителството или или „строителен техник”, съгласно чл. 163а от ЗУТ или еквивалентна. Лицето трябва да притежава следния професионален опит (стаж): минимум 3 (три) години като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ.
б) Експерт по специалност „Координатор по безопасност и здравословни условия на труд“ - сертифициран специалист с опит и придобита правоспособност, с трудов стаж по специалността от минимум 1 (една) година. Лицето следва да отговаря на изискванията по чл. 5, ал. 2 от Наредба № 2/22.03.2004г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд и да притежава удостоверение (сертификат) за изпълнение на този вид дейност или еквивалент.
в) Експерт „Контрол по качеството”, който да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя: - висше образование с професионална квалификация „строителен инженер” или еквивалентна; да притежава удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството или еквивалентно; една година опит на длъжност, свързана с контрол по качеството при изпълнение на СМР.
г) Строителни работници, съобразно видовете работи.
Доказване: Обстоятелството се удостоверява в Част ІV, раздел В, т. 2 на ЕЕДОП.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се удостоверява с представяне на Списък на технически лица и/или организации, включени или не в структурата на участника, включително тези, които отговарят за контрола на качеството, а при обществени поръчки за строителство – лицата, които ще изпълняват строителството.
2. Изискване за специализирана техника и транспортни средства:
- Къртач – 1 бр;
- Валяк стоманен бандаж - 1 бр.;
- Валяк пневматичен – 1 бр.;
- Ръчна трамбовка или виброплоча – 1 бр.;
- Самосвали – 2 бр.;
- Машина за рязане на асфалт – 1 бр.;
- Машина за фрезоване на асфалт – 1 бр.;
- Асфалтополагаща машина – 1 бр.
- Челен товарач – 1 бр.
- Гудронатор – 1 бр.;
- Машина за полагане на бетонов разтвор чрез туркретиране – 1 бр.;
- Грейдер – 1 бр.;
- Банкетополагаща машина – 1 бр..
3. Всеки участник следва да има изпълнени поне 2 (два) договора за строителство, с предмет и обем сходни или идентични с предмета на настоящата обществена поръчка. Договорите за строителство следва да са изпълнени през последните 5 (пет) години, считано от крайната дата за подаване на офертите. Под „сходно или идентично с предмета на обществената поръчка” се разбира:Строителни работи,свързани с ремонт и/или рехабилитация и/или строителство на пътища,улици и съоръженията към тях.
Доказване: Обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел В, т. 1а) от ЕЕДОП с посочване на информация за строителството с предмет и обем,идентични или сходни с тези на поръчката,с посочване на стойностите,датите и получателите.
В случаите на чл.67,ал.5 и ал.6 от ЗОП изискването се доказва със Списък на строителството,което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка,придружен с удостоверения за добро изпълнение,които съдържат стойността,датата,на която е приключило изпълнението,мястото,вида и обема,както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
4.Участникът трябва да прилага:
а) система за управление на качеството,съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 9001: 2015 или еквивалентен (с обхват в областта на строителството), и
б) система за опазване на околната среда,съответстваща на стандарт ISO 14001:2015 или еквивалентен (с обхват в областта на строителството
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Конкретните ремонтни дейности ще се изпълняват от избрания изпълнител по списък и приоритет, определени от Възложителя във възлагателно писмо/а. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 % (два процента) от стойността на договора, в лева без ДДС.
2. Гаранцията за изпълнение може да бъде под формата на:
- парична сума,внесена по банкова сметка на Възложителя;
- - безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена в полза на възложителя със срок на валидност не по-малък от 30 дни след изтичане срока на договора;
- застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора.
Избраният изпълнител следва да изпълни поръчката с висок професионализъм и при спаване на всички изисквания за изпъление на дейностите, регламентирани съгласно действащото българско законодателство.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

04/07/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

05/07/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседална зала, находяща се на първи етаж в градата на община Златица, същата с адрес: град Златица, пл. "Македония" № 1

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответните пълномощни. Присъстващите представители вписват имената си и се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В случай, че участникът е обединение, изброените изисквания се прилагат за всеки участник в обединението. Не може да подава самостоятелно заявление за участие или оферта лице, което участва в обединение или е дало съгласие да бъде подизпълнител на друг кандидат или участник. При участници обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението-участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Участник – обединение, което не е юридическо лице, следва да представи копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединение (когато е приложимо), съдържащ:- правата и задълженията на участниците в обединението;- разпределение на отговорността между членовете на обединението, включително солидарност на отговорността;- дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението;- представляващ обединението партньор;
Участниците посочват в офертата подизпълнителите и дела от поръчката, който ще им възложат, ако възнамеряват да използват такива. В този случай те трябва да представят доказателство за поетите от подизпълнителите задължения. Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата. Участниците могат за конкретната поръчка да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с техническите способности. Когато участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения. Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата. Конкретните ремонтни дейности ще се изпълняват от избрания изпълнител по списък и приоритет, определени от Възложителя във възлагателно писмо/възлагателни писма.Съгласно разпоредбите на чл.47, ал. 4 ЗОП, участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва:
Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите:
Информационен телефон на НАП - 0700 18 700;
интернет адрес: www.nap.bg
Национален осигурителен институт (НОИ)
Контактен център: 0700 14 802
Адрес: гр. София, 1303, бул. „Александър Стамболийски” № 62-64
Интернет адрес: www.noi.bg
Относно задълженията, опазване на околната среда:
Министерство на околната среда и водите:
Информационен център на МОСВ; работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.
Адрес: 1000 София, бул. „Мария Луиза ” № 22, телефон 02/940 60 00
Интернет адрес: http://www.moew.government.bg/
Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика: Интернет http://www.mlsp.government.bgСофия 1051, ул. Триадица №2 Телефон: 8119443.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.100, ал.3- срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобрението на обявлението за изменение или допълнителна информация съгл чл.197, ал.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/06/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва