Деловодна информация
00073
 
да
да
12/06/2019 (дд/мм/гггг)
00073-2019-0028 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Велико Търново 000133634
пл. Майка България № 2
Велико Търново BG321 5000 България
Зорница Кънчева-Миладинова, Надя Петрова, Мая Тодорова +359 62619503/ +359 62619228/ +359 62619229
mop_vt@abv.bg +395 62619231

Интернет адрес/и

https://www.veliko-tarnovo.bg

https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/687


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/687
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Велико Търново, Общински център за услуги и информация на граждани в сградата на Община Велико Търново 000133634
пл. Майка България № 2
Велико Търново BG321 5000 България
Иво Лазаров +359 62619108
mop_vt@abv.bg +359 62619231

Интернет адрес/и

https://www.veliko-tarnovo.bg

https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/687

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Осъществяване на дейности по контрол и поддръжка на площадките за игра, поддържане на паркова мебел.
45236210      
Строителство

Предмета на обществената поръчка включва: Извършване на контрол на съществуващи детски площадки съгласно списък, както и осъществяване на поддръжка на площадките при констатация на нередност при упражняване на контрола или по сигнал. Осъществяване на регулярни обходи на детските площадки и извършване на аварийни и текущи ремонти, влагане на продукти в площадките за игра (съоръженията за игра, продукти за ударопоглъщащи настилки и др.), осигуряващи еднакво или по-високо ниво на безопасност спрямо изискванията, определени в Наредба № 1 от 12.01.2009 г. за условията и реда за устройството и безопасността на площадките за игра.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
140000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45236210      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

На площадки за игра, разположени на открито, на подходите към тях и на съоръженията и елементите им на територията на Община Велико Търново.

Предмета на обществената поръчка включва: Извършване на контрол на съществуващи детски площадки съгласно списък, както и осъществяване на поддръжка на площадките при констатация на нередност при упражняване на контрола или по сигнал. Осъществяване на регулярни обходи на детските площадки и извършване на аварийни и текущи ремонти, влагане на продукти в площадките за игра (съоръженията за игра, продукти за ударопоглъщащи настилки и др.), осигуряващи еднакво или по-високо ниво на безопасност спрямо изискванията, определени в Наредба № 1 от 12.01.2009 г. за условията и реда за устройството и безопасността на площадките за игра.
Обектите подлежащи на контрол и поддръжка са съгласно Приложение № 2 към документацията, като възложителя има право да добавя и премахва обекти, а видовете строително-ремонтни дейности са съгласно Приложение № 1 към документацията, като същите не са изчерпателни и е възможно да бъдат допълвани. Обемът по изпълнението на строително-монтажните работите ще се определя според степента на необходимост.
Посочената прогнозна стойност е максималният финансов ресурс за изпълнение на дейностите за срока на договора.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
140000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите, а за чуждестранно лице – в аналогичен професионален или търговски регистър, съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен за изпълнение на строежи, както следва: І група, V категория;
При подаване на офертата, изпълнението на изискването се декларира в ЕЕДОП, част IV, раздел А, „Вписване в съответния професионален регистър“, като се посочват и съответните национални бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или се посочват компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, са длъжни да предоставят информация.
Доказателствата се представят от участника, определен за изпълнител, или при поискване в хода на процедурата в случаите на чл. 67, ал.5 ЗОП: копие от документа за регистрация в ЦПРС към Камарата на строителите в РБ, съгласно чл. 3, ал. 2 от ЗКС, за изпълнение на строежи от изисканата група и категория за съответната позиция; за чуждестранни лица – еквив. документ, изготвен съгласно националния закон на участника, издаден от компетентен орган от държавата, в която е установен, доказващ такава регистрация в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение.
Участниците посочват в офертата подизпълнителите и дела от поръчката, който ще им възложат, ако възнамеряват да използват такива. Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания към икономическо и финансово състояние на участниците в процедурата за възлагане на обществена поръчка.

Не се изисква
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да е изпълнил минимум дейности – строителство с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата. При подаване на офертата, съответствието с изискването се декларира в Част IV, Раздел В, „Технически и професионални способности”, в поле „За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретния вид“ от еЕЕДОП с посочване на информация за строителството с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите. Трябва да е видно съответствието с изисканото минимално ниво, а именно участника трябва да представи минимум информация в поле „Описание” - (с посочване на изпълнени строителни дейности, включени в обхвата на поръчката; в поле „Сума” – стойност на изпълнена/и дейност/и в лева; в полета: „Начална дата” и „Крайна дата” - периода на изпълнение на строителството; в поле „Получатели” – пълно наименование на получателите.) Поставеното изискване се доказва преди сключване на договор с документи по чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП - списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Доказателствата се представят от участника, определен за изпълнител, или при поискване в хода на процедурата в случаите на чл. 67, ал. 5 ЗОП.
2. Участникът следва да разполага с персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката. При подаване на офертата, съответствието с изискването се декларира само в ЕЕДОП. Участникът трябва да предостави информация в Част ІV, Раздел В, „Образователна и професионална квалификация“ от ЕЕДОП, така че да се удостовери съответствие с минимално поставените изисквания. Доказателствата се представят от участника, определен за изпълнител, или при поискване в хода на процедурата в случаите на чл. 67, ал. 5 ЗОП, а именно: списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.
3. Участникът да прилага стандарт за управление на качеството. При подаване на офертата Участникът следва да декларира обстоятелството в Част ІV, Раздел Г от ЕЕДОП. За доказване на изискването по т. 3. участника представя заверено копие на валиден сертификат. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните. Доказателствата се представят от участника, определен за изпълнител, или при поискване в хода на процедурата в случаите на чл. 67, ал. 5 ЗОП.


1. Участникът трябва да е изпълнил минимум дейности-строителство с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата. Идентично или сходно с предмета на поръчката строителство се счита, строително-монтажни работи по изграждане на нови площадки за игра на открито за широко обществено ползване и/или поддържане/обновяване/ремонт на съществуващи площадки за игра. Възложителят не поставя изискване за минимален обем.
2. Участникът следва да разполага със минимум лица с образование, квалификация, степен, правоспособност, опит и регистрация или еквивалентни, на както следва:
- Технически ръководител – 1 лице - отговарящ на изискванията съгласно чл. 163а от ЗУТ или еквивалент на изискванията на цитираната разпоредба, с общ професионален опит – минимум 3 години.
- Отговорник по контрола на качеството – 1 лице – Да притежава удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството или еквивалентно. Професионален опит минимум 1 година, като отговорник по контрола на качеството при изпълнение на строителство.
- Квалифицирани строителни работници – най-малко 3 лица, за извършването на текущите и аварийни ремонти, съобразно видовете дейности по Приложение № 1.
Забележка: Едно физическо лице може да изпълнява функциите на повече от един експерт!
3. Участникът следва да притежава Сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2015 или еквивалентен с обхват в строителството.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението (чл.59,ал.6 от ЗОП).
Когато участникът се позовава на капацитета на трети лица, те трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата. Ако участникът възнамерява да използва подизпълнители, те трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Плащането се извършва в 30 дн. срок по банков път след приемане на работата и представяне от страна на Изпълнителя на протокол за действително извършени работи, проверен и подписан от осъществяващ инвеститорски контрол и/или строителен надзор и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по доказани действителни количества и по предложените единични цени на видовете работи и при оферираните показатели за ценообразуване. В случаите, когато са констатирани недостатъци, сумата се изплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в 30 дн. срок след отстраняването им. Възложителят определя Гаранцията за изпълнение да е в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС, Участникът определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение съгласно изискванията на чл.111, ал.5 от ЗОП - парична сума, банкова гаранция или застраховка в полза на Възложителя, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

17/07/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

17/01/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/07/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Сградата на Община Велико Търново

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от процедурата участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал.1 и чл. 55, ал.1, т.1 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата. Освен на основанията по чл. 54, ал.1 от ЗОП и чл. 55, ал.1, т.1 от ЗОП възложителят отстранява от процедурата: 1. участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията; 2. участник, който е представил оферта, която не отговаря на: а) предварително обявените условия на поръчката; б)правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10 на ЗОП; 3.участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП; 4. участници, които са свързани лица. 4. участници, които са свързани лица по смисъла на § 1, т. 13 от Допълнителните разпоредби (ДР) на Закона за публичното предлагане на ценни книжа (ЗППЦК); 5. участник, за когото е налице обстоятелството по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, освен ако са налице изключенията по чл. 4 от същия закон; 6. участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество; 7. други случаи, посочени в документацията за обществена поръчка.
На основание чл.47, ал.4 ЗОП посочвам, че информация:- Относно задължения, свързани с данъци и осигуровки: НАП, интернет адрес: www.nap.bg; Относно задълженията, свързани с опазване на околната среда: МОСВ, интернет адрес: www5.moew.government.bg; Относно задължения, свързани със закрила на заетостта и условията на труд: МТСП, интернет адрес: www.mlsp.government.bg; Агенция по заетостта, интернет адрес: www.az.government.bg; ИА „Главна инспекция по труда“, интернет адрес: www.gli.government.bg.
При подаване на офертата за участие участникът декларира липсата на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП(съгласно изискванията на чл. 67, ал. 1 от ЗОП). В случай, че участникът е посочил, че ще използва капацитета на трети лица за доказване на съответствието с критериите за подбор или че ще използва подизпълнители, за всяко от тези лица се представя отделен ЕЕДОП, съдържащ информацията по чл.67, ал.1 от ЗОП;

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава до КЗК с копие и до Възложителя от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/06/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва