„Доставка на копирна хартия и канцеларски материали“. |
|
30192000 |
|
„Доставка на копирна хартия и канцеларски материали“. Обособена позиция 1 – „Доставка на копирна хартия: бяла копирна хартия и цветна копирна хартия“; Обособена позиция 2 – „Доставка на канцеларски материали: DVD – R диск, CD – R диск Flash памет 32GB, Химикалки, Автоматичен молив с гума, Телбод, Телчета за телбод, Перфоратор, Калкулатор, текстмаркер, разделители, куб бели листа, листчета самозалепващи, коректор, лепило, бадж, регистър за инструктаж и регистър за болнични, фолио за ламиниране, флипчарт листа и графити; Обособена позиция 3 – „Доставка на канцеларски материали: класьори за документи, папки за документи, папки джоб за документи, кашони за архивиране и кламери. Обособена позиция 3 е запазена обществена поръчка на основание чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП. |
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2 203290 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки) |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
|
|
|
II.2) Описание 1
„Доставка на копирна хартия: бяла копирна хартия и цветна копирна хартия“ |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30192000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG
Република България | Изпълнителят следва да достави: 1. 3580 кашона бяла копирна хартия; 2. 5 кашона цветна копирна хартия. | |
НЕ |
|
|
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 117325 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 45
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05M9ОP001-3.006 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020
|
|
|
II.2) Описание 1
„Доставка на канцеларски материали" |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30192000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG
Република България | При изпълнение на поръчката следвада се достави: DVD – R диск/шпиндел -1000 бр.; Flash памет 32GB - 695 бр.; Химикалки-метал - 1000 бр.; Химикалки-пластмаса -1200 бр.; Автоматичен молив с гума - 399 бр.; Телбод -176 бр.; Телчета за телбод/кутия - 2000 бр.; Перфоратор - 176 бр.; Калкулатор - 127 бр.; Текстмаркер - 300 бр.; Текстмаркер/подчертаване -100 бр.; Разделители - 2200 бр.; Куб бели листа -1065 бр.; Листчета самозалепващи - 1000 бр.; Листчета самозалепващи - 1000 бр.; Коректор/лентов - 300 бр.; Коректор/водна основа - 100 бр.; Лепило - 300 бр.; Лепило/течно - 100 бр.; Бадж - 2045 бр.; Регистър за инструктаж и регистър за болнични - 4 бр.; Фолио за ламиниране/кутия -50 бр.; CD – R диск,шпиндел - 200 бр.; Флипчарт листа, комплект - 10 бр.; Графити, кутия – 20 бр. -100 бр. | |
НЕ |
|
|
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 38252.50 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 45
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05M9ОP001-3.006 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020
|
|
|
II.2) Описание 1
„Доставка на канцеларски материали: класьори за документи, папки за документи, папки джоб за документи, кашони за архивиране и кламери. |
3 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30192000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG
Република България | При изпълнение на поръчката ще се извърши доставка на канцеларски материали, както следва: Класьори за документи - 8200 бр.; Папки за документи - 4300 бр.; Папки джоб за документи – опаковка с 100 бр. - 3200 бр.; Кашони за архивиране - 2150 бр.; Кламери-кутия с 100 бр. - 2200 бр. | |
НЕ |
|
|
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 47712.50 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 45
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05M9ОP001-3.006 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020
|
|
|