Деловодна информация
00496
BG06-ЗОП-0007 12/06/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
12/06/2019 (дд/мм/гггг)
00496-2019-0043 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция за социално подпомагане 121015056
ул. Триадица № 2
София BG411 1051 България
Румяна Георгиева +359 28119616
rgeorgieva@asp.government.bg +359 29350530

Интернет адрес/и

http://www.asp.government.bg/

http://www.asp.government.bg/web/guest/operativni-programi


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.asp.government.bg/web/guest/operativni-programi
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Национална или федерална агенция/служба

I.5) Основна дейност 

Социална закрила

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на копирна хартия и канцеларски материали“.
30192000      
Доставки

„Доставка на копирна хартия и канцеларски материали“.
Обособена позиция 1 – „Доставка на копирна хартия: бяла копирна хартия и цветна копирна хартия“;
Обособена позиция 2 – „Доставка на канцеларски материали: DVD – R диск, CD – R диск Flash памет 32GB, Химикалки, Автоматичен молив с гума, Телбод, Телчета за телбод, Перфоратор, Калкулатор, текстмаркер, разделители, куб бели листа, листчета самозалепващи, коректор, лепило, бадж, регистър за инструктаж и регистър за болнични, фолио за ламиниране, флипчарт листа и графити;
Обособена позиция 3 – „Доставка на канцеларски материали: класьори за документи, папки за документи, папки джоб за документи, кашони за архивиране и кламери.
Обособена позиция 3 е запазена обществена поръчка на основание чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
203290      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Доставка на копирна хартия: бяла копирна хартия и цветна копирна хартия“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Република България

Изпълнителят следва да достави:
1. 3580 кашона бяла копирна хартия;
2. 5 кашона цветна копирна хартия.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
117325      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
45

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05M9ОP001-3.006 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020

II.2) Описание 1

„Доставка на канцеларски материали" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Република България

При изпълнение на поръчката следвада се достави:
DVD – R диск/шпиндел -1000 бр.;
Flash памет 32GB - 695 бр.;
Химикалки-метал - 1000 бр.;
Химикалки-пластмаса -1200 бр.;
Автоматичен молив с гума - 399 бр.;
Телбод -176 бр.;
Телчета за телбод/кутия - 2000 бр.;
Перфоратор - 176 бр.;
Калкулатор - 127 бр.;
Текстмаркер - 300 бр.;
Текстмаркер/подчертаване -100 бр.;
Разделители - 2200 бр.;
Куб бели листа -1065 бр.;
Листчета самозалепващи - 1000 бр.;
Листчета самозалепващи - 1000 бр.;
Коректор/лентов - 300 бр.;
Коректор/водна основа - 100 бр.;
Лепило - 300 бр.;
Лепило/течно - 100 бр.;
Бадж - 2045 бр.;
Регистър за инструктаж и регистър за болнични - 4 бр.;
Фолио за ламиниране/кутия -50 бр.;
CD – R диск,шпиндел - 200 бр.;
Флипчарт листа, комплект - 10 бр.;
Графити, кутия – 20 бр. -100 бр.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
38252.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
45

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05M9ОP001-3.006 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020

II.2) Описание 1

„Доставка на канцеларски материали: класьори за документи, папки за документи, папки джоб за документи, кашони за архивиране и кламери. 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Република България

При изпълнение на поръчката ще се извърши доставка на канцеларски материали, както следва:
Класьори за документи - 8200 бр.;
Папки за документи - 4300 бр.;
Папки джоб за документи – опаковка с 100 бр. - 3200 бр.;
Кашони за архивиране - 2150 бр.;
Кламери-кутия с 100 бр. - 2200 бр.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
47712.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
45

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05M9ОP001-3.006 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не се изисква.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се изисква.

Не се изисква.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците следва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните три години от датата на подаване на офертата.
Обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел В, т. 1б) от ЕЕДОП с посочване на информация за услугите с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП изискването се доказва със Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, с които се доказва извършената доставка.


Участниците следва да са изпълнили през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, най-малко 1 (една) дейност, която е идентична или сходна с предмета и обема на обществената поръчка.
За обособена позиция 1
Под „дейност, с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката” се разбира: доставка на копирна хартия в обем минимум на 2 000 броя кашони.
За обособени позиции 2 и 3
Под „дейност, с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката” се разбира: доставка на канцеларски материали в обем минимум на 10 000 броя.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
ДА
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора за изпълнение на поръчката без ДДС.
Гаранцията може да бъде под формата на:
1. парична сума.
или
2. безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малък от 30 дни след изтичане срока на договора.
или
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора.
Участникът, определен за изпълнител на обществена поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора или застрахователната полица преди подписването на договора за възлагане на обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/07/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

14/10/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

17/07/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. София, ул. "Триадица " № 2 в сградата на Агенцията за социално подпомагане.

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, които отговарят на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискванията на Възложителя. За участника не трябва да са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал. 1, т.1, т. 3, 4 и т. 5 от ЗОП, чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС и чл. 69 от ЗПКОНПИ и условията по чл. 107 от ЗОП.
Информация относно липсата или наличието на обстоятелства по чл. 54 и чл. 55 от ЗОП, чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС и чл. 69 от ЗПКОНПИ се попълва в ЕЕДОП в Част III, Раздел А, Б, В и Г.
Възложителят се възползва от възможността дадена му в чл. 104, ал. 2 от ЗОП и предвижда, комисията да извърши оценката на ценовите предложения на участниците преди провеждането на предварителен подбор.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно изискванията на чл. 197, ал. 1 , т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/06/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва