Деловодна информация
00777
РД-01-23-90 12/06/2019 (дд/мм/гггг)
не
00777-2019-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Кочериново 000261491
пл. Трети март №1
Кочериново BG415 2640 България
Наталия Чамишка +359 70532011
obst_kocherinovo@mail.bg +359 70532330

Интернет адрес/и

http://www.ob-kocherinovo.bg/

http://www.ob-kocherinovo.bg/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB-%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.ob-kocherinovo.bg/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB-%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Ремонт на общинска инфраструктура - улична мрежа на територията на Община Кочериново за 2019 г.“
45000000      
Строителство

Целта на поръчката: възстановяване и подобряване на транспортно - експлоатационните качества и носимоспособността на настилката и пътното тяло, с оглед осигуряване условия за безопасност на движението.
Предвидени за изпълнение са работи на четири подобекта, като дейностите, които ще се изпълняват са - Машинно почистване на пътното платно и банкета, Изкоп земни почви ръчно на улици и тротоари с дълбочина до 0,15м, Изкоп земни почви машинно с дълбочина до 0,50м, Натоварване земни почви на транспорт - ръчно,Подравняване и уплътняване на основа , Доставка,насипване и направа на основа с нестанд.трошенокам.настилка с подравняване и валиране, Повдигане на ревизионни шахти, Издухване от прах и пръскане с битумна емулсия, Доставка и полагане на неплътен асфалтобетон /биндер/ с дебелина 6 см, Доставка и полагане на плътен асфалтобетон с дебелина 4 см, Извозване на строителни отпадъци
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
368555      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

територията на Община Кочериново - с. Бараково, с. Стоб , с. Мурсалево и гр. Кочериново

Предвидените за изпълнение СМР ще се изпълняват на отделните улици (подобекти) както следва:
- Град Кочериново, ул. „Войн Вретенарски” от о.т. 143 до о.т. 43 - 1) Първи подучастък : от о.т. 143 / ул. „Н.Вапцаров”/ до о.т.40 / ул. „Бузлуджа”/; 2) Втори подучастък : от о.т.40 /ул. „Бузлуджа”/ до о.т. 41 / ул. „Г.Делчев”/ ; 3)Трети подучастък : от о.т. 41 / ул. „Г.Делчев”/ до о.т.43;
- С. Бараково, ул. „Митко Палаузов” - 1) Първи подучастък : от о.т. 33 до първа пресечка; 2) Втори подучастък : от първа пресечка до о.т. 13; 3) Трети подучастък : от о.т.13 през о.т.12 и о.т. 10 до о.т. 9;
- С. Бараково, ул. „Септемврийска” от о.т. 9 до о.т. 2;
- С. Стоб, ул. „Асен Васев- Хаджията” от о.т.4 до о.т.18;
- С. Мурсалево , ул. „Мусала” от о.т. 250 до о.т.248
Критериите по-долу
 
ДА „Качество на организацията на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката” – П1    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
368555      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
3

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя за втора група, четвърта категория строежи, в съответствие с ПРВВЦПРС (Правилник за реда на вписване и водене на централния професионален регистър на строителя) или регистрация в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, като в този случай участникът представя еквивалентен документ, доказващ регистрация в аналогична професионална организация на държавата, в която е установен и има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издаден.
В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението са ангажирани с изпълнението на строителство.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени ще изпълняват строителство.
Участникът следва да предостави изискуемата информация по т.1 в част IV „Критерии за подбор“, раздел А „Годност“, т.1 от ЕЕДОП, като посочва данни относно вписването на участника в съответния професионален регистър в държавата членка, в която е установен, с точно позоваване на документа, в т.ч. номер, дата и обхват, като се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация.
За доказване на посочените изисквания, участниците представят при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди сключването на договор за обществена поръчка:
1. Заверено от участника копие на валидно удостоверение за вписване в ЦПРС за изпълнение на строежи от втора група, четвърта категория и талон към него или декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация, за участниците – чуждестранни лица, или съответен валиден аналогичен документ.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът следва да има валидна застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл.171 от ЗУТ.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват строителство.
Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел Б, „Икономическо и финансово състояние“ т. 5 от ЕЕДОП.
Доказване на посочените изисквания
За доказване на посочените изисквания, участниците представят при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди сключването на договор за обществена поръчка:
1. Заверено копие от валидна застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл.171 от ЗУТ, с лимит на отговорността съгласно чл. 5, ал. 2, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или еквивалентен документ за чуждестранните лица, съобразно законодателството на държавата в която са установени, с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт (обектите, предмет на поръчката са втора група, четвърта категория строежи).
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


1. Участникът следва да има валидна застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл.171 от ЗУТ, с лимит на отговорността съгласно чл. 5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или еквивалентен документ за чуждестранните лица, съобразно законодателството на държавата в която са установени, с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт (обектите, предмет на поръчката са втора група, четвърта категория строежи).
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата.
При подаване на офертата участникът следва да предостави изискуемата информация по т.1 в Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел В, „Технически и професионални способности “ т. 1а/ от ЕЕДОП.
За доказване на посоченото изискване, участниците представят при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди сключването на договор за обществена поръчка:
2. Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата и придружен с удостоверения за добро изпълнение, съдържащи стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствите с нормативните изисквания
3. Участникът следва да разполага с екип, ангажиран с изпълнението на поръчката, в минимален състав.
При подаване на офертата Информацията по т.2. се представя в Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел В „Технически и професионални способности“, т. 6 от ЕЕДОП. Посочва се пълната информация, необходима за доказване на въведените към всеки от експертите минимални изисквания, в това число: номер, дата и учебно заведение, издало дипломата за висше образоване; описание на общия професионален опит; описание на идентичното или сходно строителство, с посочване на конкретни обекти.
За доказване на посочените изисквания участниците представят при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди сключването на договор за обществена поръчка:
1. списък на ключовите експерти, в който е посочена професионална компетентност на лицата, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата.
2.Участникът да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, собствено или наето, необходимо за изпълнение на поръчката
При подаване на офертата информацията по т. 3 се представя в Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел В, „Технически и професионални способности “ т. 9/ от ЕЕДОП. Посочва се пълната информация, необходима за доказване на въведените към инструментите, съоръжения и техническо оборудване минимални изисквания, в това число: инвентарни номера, регистрационни номера, основание за ползване – собствено или на друго основание.
За доказване на посоченото изискване, участниците представят при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди сключването на договор за обществена поръчка:
1. Списък на инструменти, съоръжения и техническо оборудване, с които ще се изпълнява строителството по настоящата поръчка.


1.1.Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата. Под дейности с предмет и обем идентични или сходни с предмета на поръчката следва да се разбира извършване на СМР или СРР в областта на изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на пътна и/или улична мрежа.
2.1.екип, ангажиран с изпълнението на поръчката:
- Технически ръководител - да притежава степен на образование, отговарящо на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентно, а именно – придобита квалификация „строителен инженер“, „инженер“ или „архитект“ или със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите „Архитектура и строителство“ и „Техника“.;
- Геодезист – да притежава придобита квалификация „строителен инженер“, „инженер“ по специалност Геодезия или средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите „Архитектура и строителство“ и „Техника“;
- Специалист за контрол на качеството - Да притежава валидно удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно.
- Експерт по безопасност и здраве в строителството - Да притежава удостоверение за „Експерт по безопасност и здраве“ съгласно Наредба №РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно. Всеки от експертите в екипа следва да е взел участие в съответното експертно качество, за което е предложен, в изпълнението на минимум 1 дейност с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката. Под „дейности с предмет и обем идентичен или сходен с предмета на поръчката“ се приемат дейности по СМР или СРР в областта на изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на пътна и/или улична мрежа
Участникът трябва да посочи отделни лица за всяка от позициите от експертния състав.
Възложителят приема еквивалентни образователни степени и специалности от лица, придобили образованието си в чужбина, или получили специалност с друго наименование, но еквивалентна на изискуемата. Тежестта за доказване на еквивалентността е на участника.
3.Участникът да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, собствено или наето, необходимо за изпълнение на поръчката, както следва:
- Асфалтополагач – 1бр.,
- автогудронатор – 1бр.,
- фугорез за асфалтова настилка – 1бр.,
- самоходен валяк вибрационен– 1бр.,
- компресор за чистене на основа на кръпки- мобилен – 1бр.,
- автоцистерна за вода– 1бр.,
- багер челен товарач -1бр.,
- ръчен къртач за асфалтова настилка – 1бр.,
- метачна машина -1бр.,
- Самосвали – 2 бр.;
- двубандажен валяк вибрационен 8-10 т -1 бр.
- Автогрейдер –1 бр.
- Ръчна трамбовка –1 бр.;
- Моторна пръскачка за битум –1 бр.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранция за изпълнение на договора се представя от участника, определен за изпълнител на поръчката, при подписване на договора, в размер на 5 % (пет на сто) от стойността на договора. Гаранцията за изпълнение се представя по един от следните начини:
1. под формата на банкова гаранция – в оригинал;
2. парична сума (платежно нареждане в копие)
3. застраховка (оригинал на полица), която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

03/07/2019 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

04/07/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

заседателната зала в сградата на Община Кочериново - гр. Кочериново, пл. "Трети март" №1

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие участниците, за които са налице някое от обстоятелствата по чл.54, ал.1 и чл.55, ал.1 от ЗОП.
Освен това се отстраняват от участие и:
1. Участници, които са свързани лица и са подали различни оферти за участие в настоящата поръчка.
2.Участник, който няма право да участва в обществени поръчки на основание чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮДРКЛТДС), освен когато не са налице условията по чл. 4 от закона.
3.Участник, който няма право да участва в обществени поръчки на основание чл.69 от Закона за предотвратяване на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество (ЗПКОНПИ).

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/06/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва