Деловодна информация
00656
04-00-114 11/06/2019 (дд/мм/гггг)
не
00656-2019-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Гърмен 000024752
ул. Първа 35
село Гърмен BG413 2960 България
Селвие Пендева - юрисконсулт в ОбА Гърмен +359 75232040
obs_garmen@bitex.bg +359 75233179

Интернет адрес/и

www.garmen.bg

https://garmen.imeon.bg:4443/frmAOP.aspx


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://garmen.imeon.bg:4443/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=jv6fxNi%2bpOw%3d
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изпълнение на инженеринг – изготвяне на инвестиционни проекти, строителство и упражняване на авторски надзор“ по две обособени позиции:
45233252      
Строителство

Дейности включени в предмета на поръчката
1. Изготвяне на инвестиционен проект във фаза „работен“, включително необходимите работни детайли за обектите по двете обособени позиции.
2. Упражняване на авторски надзор.
3. Изпълнение на СМР
Изпълнението на строително-монтажните работи (СМР) за обектите се извършва в съответствие с част трета „Строителство” от Закон за устройство на територията (ЗУТ) и започва след издаване на разрешение за строеж от компетентния орган.
За ОП №1
Улиците предвидени да се изпълнят в село Рибново са:
• Улици между о.т.235-149-147-140-135-136-149 – с дължина 1200м и средна широчина 8,0м;
За ОП №2
Улицата предвидена да се изпълнява в село Дебрен, Община Гърмен е:
• Улица между о.т.146-145-141-149 - с дължина 400м и средна широчина 8,0м;
• Улица между о.т.79-186 - с дължина 100м и средна широчина 8,0м;
• Улица между о.т.76-183 - с дължина 100м и средна широчина 8,0м;
• Улица между о.т.45-102- с дължина 70м и средна широчин
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
650000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Изп. на инженеринг – изготвяне на инвестиционни проекти, строителство и упражняване на авторски надзор“ на обекти в обхв. на строителството с предмет: „Реконстт. и рехабил. на улици в с. Рибново 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
71320000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

с. Рибново, община Гърмен.

1. Изготвяне на инвестиционен проект във фаза „работен“, включително необходимите работни детайли за обектите по двете обособени позиции.
2. Упражняване на авторски надзор.
3. Изпълнение на СМР
Изпълнението на строително-монтажните работи (СМР) за обектите се извършва в съответствие с част трета „Строителство” от Закон за устройство на територията (ЗУТ) и започва след издаване на разрешение за строеж от компетентния орган.
За ОП №1
Улиците предвидени да се изпълнят в село Рибново са:
• Улици между о.т.235-149-147-140-135-136-149 – с дължина 1200м и средна широчина 8,0м;
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    10
Техническо предложение    50
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
325000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Изп. на инженеринг – изготвяне на инв. проекти, строителство и упр. на авторски надзор“ на обекти/строежи в обхвата на строителство с предмет: „Реконстр. и рехабилитация на улици в с. Дебрен. 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71320000      
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

с. Дебрен, община Гърмен.

1. Изготвяне на инвестиционен проект във фаза „работен“, включително необходимите работни детайли за обектите по двете обособени позиции.
2. Упражняване на авторски надзор.
3. Изпълнение на СМР
Изпълнението на строително-монтажните работи (СМР) за обектите се извършва в съответствие с част трета „Строителство” от Закон за устройство на територията (ЗУТ) и започва след издаване на разрешение за строеж от компетентния орган.
За ОП №2
Улицата предвидена да се изпълнява в село Дебрен, Община Гърмен е:
• Улица между о.т.146-145-141-149 - с дължина 400м и средна широчина 8,0м;
• Улица между о.т.79-186 - с дължина 100м и средна широчина 8,0м;
• Улица между о.т.76-183 - с дължина 100м и средна широчина 8,0м;
• Улица между о.т.45-102- с дължина 70м и средна широчина 6,0м;
• Улица между о.т.33-31-26 - с дължина 300м и средна широчина 8,0м;
• Улица между о.т.113Б-113А-114 - с дължина 200м и средна широчина 10,0м;
• Улица между о.т.5-92Б-92В-92-93 - с дължина 250м и средна широчина 8,0м;
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    10
Технически параметри    50
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
325000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Минимално изискване:
Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнение на строежи Втора група – четвърта категория, съгласно чл. 5, ал. 6, т. 2.4. от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС или за по-висока категория строежи от същата група, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
Когато участникът е обединение, изискването се прилага за всеки член на обединението, който съобразно посоченото в договора за създаване на обединението разпределение на участието на лицата при изпълнение на дейностите, ще изпълнява строителство.
При участие на подизпълнител или трети лица, изискването се прилага към тези подизпълнители и трети лица, които ще изпълняват строителство.
Деклариране:
При подаване на офертата участникът декларира съответната информация в Част IV, Раздел А от ЕЕДОП.
Доказване:
За доказване съответствие с поставения критерий за подбор се представя следния документ, чрез който се доказва достоверността на декларираната в ЕЕДОП информация, а именно: Заверено копие на валидно Удостоверение за вписване в ЦПРС, придружено с валиден талон по чл. 23, ал. 1 от ПРВВЦПРС или валиден еквивалентен документ, удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство – при чуждестранни лица) да изпълни предмета на поръчката.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

2.1. Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в проектирането“ за проектант по чл.171 от ЗУТ с минимална застрахователна сума в съответствие с чл. 5, ал. 1, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството или валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държавата, в която участникът е установен.
2.2. Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“ за строител по чл.171 от ЗУТ с минимална застрахователна сума в съответствие с чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството или валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държавата, в която участникът е установен.
*Изискването по горните две точки се прилага към всеки член на обединение и към всеки подизпълнител съобразно дейностите, които ще изпълняват. Възложителят може да изиска от изпълнителя сключването на допълнителна застраховка, в съответствие с чл. 173, ал. 2 и чл. 174, ал. 1 от ЗУТ.
** Изискването за застраховка „Професионална отговорност“ на лицата по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ не се прилага за лице от държава членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.


2.1. Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в проектирането“ за проектант по чл.171 от ЗУТ с минимална застрахователна сума в съответствие с чл. 5, ал. 1, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството или валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държавата, в която участникът е установен.
2.2. Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“ за строител по чл.171 от ЗУТ с минимална застрахователна сума в съответствие с чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството или валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държавата, в която участникът е установен.
*Изискването по горните две точки се прилага към всеки член на обединение и към всеки подизпълнител съобразно дейностите, които ще изпълняват. Възложителят може да изиска от изпълнителя сключването на допълнителна застраховка, в съответствие с чл. 173, ал. 2 и чл. 174, ал. 1 от ЗУТ.
** Изискването за застраховка „Професионална отговорност“ на лицата по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ не се прилага за лице от държава членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Деклариране:
При подаване на офертата участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор в т.2.1. и т. 2.2. – в Част IV, Раздел Б в ЕЕДОП.
Доказване:
За доказване съответствие с поставения критерий за подбор се представят документите по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП, чрез които се доказва достоверността на декларираната в ЕЕДОП информация, а именно: Заверено копие на валидна застрахователна полица за сключена застраховка „Професионална отговорност“ по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, с изискуемото покритие за проектант и строител, или еквивалентно доказателство за наличие на изискуемата застраховка.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

(1) Участникът трябва да е изпълнил за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, най - млко е 1(една) строителна дейност с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката.
(2) Участникът трябва да е изпълнил за последните три години, считано от датата на подаване на офертата най- малко една услуга с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката.
3.2.Участникът трябва да разполага с ръководен състав и технически лица за изпълнение на предмета на поръчката.
3.3.Участникът трябва да има внедрени системи съгласно стандарти, както следва:
(1) Система за управление на качеството, съгласно стандарт EN ISO 9001 или еквивалентен в обхват „строителство“.
(2) Система за управление на околната среда, съгласно стандарта ISO 14001 или еквивалентен в обхват „строителство“.
(3) Система за управление на здравето и безопасността при работа OHSAS 18001 или еквивалентен, с обхват „строителство“.


(1) Участникът трябва да е изпълнил за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, най - млко е 1(една) строителна дейност с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката.
*Под „сходни“ дейности се разбира изпълнение на строителство, вкл. изграждане/рехабилитация/ реконструкция/основен ремонт на автомагистрали, скоростни пътища, пътища, улици и съоръженията към тях (или съпоставими към тях за чуждестранните участници) на поне 1 обект, въведен в експлоатация.
**Под „строителство“ се разбира ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на основна инфраструктура.
***Под „обект“ се има предвид законовата дефиниция на § 5, т.39 от ДР на ЗУТ, а именно: "Обект" е самостоятелен строеж или реална част от строеж с определено наименование, местоположение, самостоятелно функционално предназначение и идентификатор по Закона за кадастъра и имотния регистър.“
Възложителят не поставя изискване за обем.
(2) Участникът трябва да е изпълнил за последните три години, считано от датата на подаване на офертата най- малко една услуга с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката.
*Под „сходна“ услуга се разбира изработване на инвестиционен проект във фаза „технически“ и/или „работен“ по смисъла на Закона за устройство на територията и Наредба № 4/ 21.05.2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти за изпълнение на строителство за изграждане/рехабилитация/ реконструкция/основен ремонт на автомагистрали, скоростни пътища, пътища, улици и съоръженията към тях или проектиране на сгради, за които има издадено разрешение за строеж.
**Възложителят не поставя изискване за обем.
При подаване на оферта участникът попълва информация за съответствие с поставение по - горе изисквания в Част IV, Раздел В от ЕЕДОП.Забележка:Участникът може да докаже минималните изисквания по т.3.1 (1) и т.3.1(2) с посочване на един договор за изпълнен инженеринг (проектиране и строителство), изпълнен през последните пет години от датата на подаване на офертата, както и с посочване на повече от един договор с изпълнени дейности с предмет, идентични или сходни с предмета на поръчката.
За доказване съответствието с поставеното минимално изискване се представят документите по чл. 64, ал. 1, т. 1 и т. 2 от ЗОП, чрез които се доказва достоверността на декларираната в ЕЕДОП информация, а именно: (1) Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената услуга; (2) Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
3.2 Участникът трябва да разполага със следния ръководен състав и технически лица за изпълнение на предмета на поръчката
Проектанти по най-малко следните части: Част Геодезия, Част Пътна, Част Организация на движението, Част Пожарна безопасност, Част План за безопасност и здраве.
- Проектантите следва да притежават валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност или еквивалентен документ по съответната част.
ВАЖНО! Един експерт може да съвместява повече от една позиция от изискуемия проектантски екип за изпълнение на поръчката, ако притежава съответната квалификация за това.
При подаване на офертата участникът попълва информацията за съответствие с изискването в Част IV, Раздел В от ЕЕДОП, в която предоставя информация, от която да е видно съответствието с поставените изисквания.
Доказателствата за съответствие се представят при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП. Доказване изпълнението на изискването е чрез представяне на (чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП): Продължава в раздел VI, T. 3.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

03/07/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

04/07/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Заседателна зала на третия етаж в сградата на община Гърмен, намираща се в село Гърмен.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от РАЗДЕЛ III, т. 1.3
- Списък на проектантите, които ще изпълняват поръчката;
За проектанти - за граждани, установени в друга държава - членка на Европейския съюз или в друга държава - страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство или на Конфедерация Швейцария, в Списъка трябва да се посочи № на Удостоверени за вписване в Регистъра на КА или КИИП по чл. 15 или чл. 16 от Закона за признаване на професионални квалификации.
Екип за изпълнение на строителството
1. Ръководител обект - който да има призната образователно – квалификационна стенен „бакалавър" или „магистър”, с придобита специалност „Пътно/Транспортно строителство“, или еквивалентна (вкл. и за чуждестранни експерти и/или експерти, с придобита в чужбина специалност). Специфичен опит: като ръководител на обект или ръководител на екип или еквивалентно на поне един обект за изпълнение на строеж, свързан с изграждане/ново строителство и/или основен ремонт и/или рехабтитация и/или реконструкция и/или ремонтно-възстановителни дейности на обекти частни пътища и/или улици от второстепенната улична мрежа и съоръженията към тях.2. Технически ръководител – технически правоспособно лице с висше образование с квалификация „архитект“ или „строителен инженер“ или „инженер“ или лице със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите „Архитектура и строителство“ и „Техника“. Специфичен опит: технически ръководител или еквивалентно на поне един обект за изпълнение на строеж, свързан с изграждане/ново строителство и/или основен ремонт и/или рехабтитация и/или реконструкция и/или ремонтно-възстановителни дейности на обекти частни пътища и/или улици от второстепенната улична мрежа и съоръженията към тях. 3. Експерт по контрол на качеството - лице, притежаващо удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол за съответствие на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ.4. Длъжностно лице по безопасност и здраве – лице, притежаващо удостоверение за преминато обучение по безопасни и здраввословни условия на труд. Едно физическо лице може да изпълнява функции само в един екип и не се допуска да съвместява функции на експерт в различни екипи.3.3.Участникът трябва да има внедрени системи съгласно стандарти, както следва:
(1) Система за управление на качеството, съгласно стандарт EN ISO 9001 или еквивалентен в обхват „строителство“.
(2) Система за управление на околната среда, съгласно стандарта ISO 14001 или еквивалентен в обхват „строителство“.
(3) Система за управление на здравето и безопасността при работа OHSAS 18001 или еквивалентен, с обхват „строителство“.
Сертификатите по (1), (2) и (3) трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
Участникът, определен за изпълнител предоставя гаранция, която обезпечава изпълнението на договора в размер на 3% от стойността на договора за съответната обособена позиция без ДДС.
Гаранцията се предоставят в една от следните форми:
• парична сума – чрез превод по следната банкова сметка на възложителя:
Банка: „ДСК” ЕАД
BAN: BG53STSA93003308226622
BIC: STSABGSF
Титуляр на сметката: ОБЩИНА ГЪРМЕН
• банкова гаранция;
• застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в договора

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби могат да се подават в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП, съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/06/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва