Деловодна информация
00274
ОП-8 11/06/2019 (дд/мм/гггг)
не
00274-2019-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Руен 000057211
ул. Първи май № 18
село Руен BG341 8540 България
Йовка Маринска +359 59446233
obstina_ruen@mail.bg +359 59446476

Интернет адрес/и

http://www.obstinaruen.com

http://obstinaruen.com/opsipk/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://obstinaruen.com/opsipk/00274-2019-0007/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Текущ ремонт на общински пътища с асфалт на територията на Община Руен по обособени позиции”
45000000      
Строителство

Предметът на обществената поръчка се състои в извършване на текущ ремонт на общинска пътна мрежа с асфалт, така както е посочено в предмета на поръчката.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
431250.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Текущ ремонт на път BGS 2190 /BGS 1188, Руен-Добра поляна/ - Снягово в участък разклон Руен – с. Снягово” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Територията на Община Руен.

1. Обособена позиция 1: „Текущ ремонт на път BGS 2190 /BGS 1188, Руен-Добра поляна/ - Снягово в участък разклон Руен – с. Снягово”, в обхвата на която са включени следните участъци: - от км 0+550 до км 2+210;
Целта на възлаганите за изпълнение СМР е възстановяване на целостта на асфалтовата настилка на пътя, подобряване на транспортно-експлоатационните качества и носимоспособността на настилката с оглед осигуряване на условия за безопасност на движението и комфорт на пътуващите.
Видът на ремонтните работи и технологията за тяхното извършване се определя в зависимост от вида на покритието, характера на повредата, интензивността на движението, наличните материали, машини, местни условия и др. Необходимо е да се вземат предвид и следните изисквания:
- възможност за полагане на пластове с различна дебелина.
- осигуряване на добра връзка със старото покритие.
- бързо провеждане на ремонтите и пускане на движението.
Преди полагането на пластовете асфалтобетонова смес, осигуряваща равнинноста и носимоспособността е необходима подготовка на основата в участъците с повреди по настилката. Ремонтните дейности за всеки един участък започват след представяне на възлагателно писмо от Възложителя на Изпълнителя.
2. Ремонтът на общинската пътна мрежа ще се осъществява чрез възстановяване на участъци от пътната настилка, по следния начин и технология:
2.1. Машинно полагане на асфалтобетон:
- почистване на повърхността от кал, прах и наноси;
- битумен разлив;
- доставка и машинно полагане на плътен асфалтобетон, тип А за износващ пласт с фракции с показател на ускорено полиране равно или по-голямо от 50, с дебелина в уплътнено състояние 5 см.
2.2. При изкърпване на единични дупки (при необходимост):
- да изреже повредената настилка с вертикална стени до здрав материал, да оформи изрязаните площи в квадратни или правоъгълни форми с отвесни, перпендикулярни и успоредни на пътната ос стени. Фигурата трябва да обхваща най- малко 5 см от здравата повърхност;
- да премахне изрязания материал от дупката и я почисти от кал и прах добре с телена четка, метла и сгъстен въздух, след което се приемат от Възложителя и същият допуска полагането на битумен разлив;
- да напръска за връзка основата и ръбовете с битум или битумна емулсия, които да отговарят на БДС или еквивалент. Количеството битумен материал, който ще се нанася да бъде между 0,3 – 0,5 кг/м2. Нанасянето на разлива да бъде направено непосредствено след подготовката на повърхността;
- да запълни участъкът с определената гореща асфалтова смес, отговаряща на БДС 4132-90 или еквивалент, при подходящи атмосферни условия. При дълбочина на участъка до 7 см, сместа се полага в един пласт, а при дълбочина над 7 см, в два пласта. В този случай вторият пласт са полага след уплътняване на първия.
3. Организацията на изпълнение на дейностите следва да осигури:
3.1. Механизирано извършване на ремонтните работи, с минимален ръчен труд.
3.2. Бързо възстановяване равността на пътната настилка без допълнително натоварване на трафика.
3.3. Добро качество на извършваните ремонтни дейности.
3.4. Висока производителност на технологичното оборудване.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
133333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Текущ ремонт на път BGS 2180 /III-208, Билка-Дъскотна/ - Ясеново-Снежа-Заимчево” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Територията на Община Руен.

2. Обособена позиция 2: „Текущ ремонт на път BGS 2180 /III-208, Билка-Дъскотна/ - Ясеново-Снежа-Заимчево”, в обхвата на която са включени следните участъци: - от км 1+410 до км 1+462; - от км 1+620 до км 1+685; - от км 2+790 до км 2+860; - от км 3+170 до км 3+175; - от км 4+663 до км 4+673; - от км 5+190 до км 5+335; - от км 5+390 до км 5+440; - от км 8+300 до км 8+376; - от км 10+827 до км 11+472.
Целта на възлаганите за изпълнение СМР е възстановяване на целостта на асфалтовата настилка на пътя, подобряване на транспортно-експлоатационните качества и носимоспособността на настилката с оглед осигуряване на условия за безопасност на движението и комфорт на пътуващите.
Видът на ремонтните работи и технологията за тяхното извършване се определя в зависимост от вида на покритието, характера на повредата, интензивността на движението, наличните материали, машини, местни условия и др. Необходимо е да се вземат предвид и следните изисквания:
- възможност за полагане на пластове с различна дебелина.
- осигуряване на добра връзка със старото покритие.
- бързо провеждане на ремонтите и пускане на движението.
Преди полагането на пластовете асфалтобетонова смес, осигуряваща равнинноста и носимоспособността е необходима подготовка на основата в участъците с повреди по настилката. Ремонтните дейности за всеки един участък започват след представяне на възлагателно писмо от Възложителя на Изпълнителя.
2. Ремонтът на общинската пътна мрежа ще се осъществява чрез възстановяване на участъци от пътната настилка, по следния начин и технология:
2.1. Машинно полагане на асфалтобетон:
- почистване на повърхността от кал, прах и наноси;
- битумен разлив;
- доставка и машинно полагане на плътен асфалтобетон, тип А за износващ пласт с фракции с показател на ускорено полиране равно или по-голямо от 50, с дебелина в уплътнено състояние 5 см.
2.2. При изкърпване на единични дупки (при необходимост):
- да изреже повредената настилка с вертикална стени до здрав материал, да оформи изрязаните площи в квадратни или правоъгълни форми с отвесни, перпендикулярни и успоредни на пътната ос стени. Фигурата трябва да обхваща най- малко 5 см от здравата повърхност;
- да премахне изрязания материал от дупката и я почисти от кал и прах добре с телена четка, метла и сгъстен въздух, след което се приемат от Възложителя и същият допуска полагането на битумен разлив;
- да напръска за връзка основата и ръбовете с битум или битумна емулсия, които да отговарят на БДС или еквивалент. Количеството битумен материал, който ще се нанася да бъде между 0,3 – 0,5 кг/м2. Нанасянето на разлива да бъде направено непосредствено след подготовката на повърхността;
- да запълни участъкът с определената гореща асфалтова смес, отговаряща на БДС 4132-90 или еквивалент, при подходящи атмосферни условия. При дълбочина на участъка до 7 см, сместа се полага в един пласт, а при дълбочина над 7 см, в два пласта. В този случай вторият пласт са полага след уплътняване на първия.
3. Организацията на изпълнение на дейностите следва да осигури:
3.1. Механизирано извършване на ремонтните работи, с минимален ръчен труд.
3.2. Бързо възстановяване равността на пътната настилка без допълнително натоварване на трафика.
3.3. Добро качество на извършваните ремонтни дейности.
3.4. Висока производителност на технологичното оборудване.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
70000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Текущ ремонт на път BGS 2181 /BGS 2180, Ясеново-Снежа/ - с. Речица в участък разклон Речица-с. Речица” 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Територията на Община Руен.

3. Обособена позиция 3: „Текущ ремонт на път BGS 2181 /BGS 2180, Ясеново-Снежа/ - с. Речица в участък разклон Речица-с. Речица”, в обхвата на която са включени следните участъци: - от км 1+079 до км 1+119; - от км 1+155 до км 1+233; - от км 1+387 до км 1+407.
Целта на възлаганите за изпълнение СМР е възстановяване на целостта на асфалтовата настилка на пътя, подобряване на транспортно-експлоатационните качества и носимоспособността на настилката с оглед осигуряване на условия за безопасност на движението и комфорт на пътуващите.
Видът на ремонтните работи и технологията за тяхното извършване се определя в зависимост от вида на покритието, характера на повредата, интензивността на движението, наличните материали, машини, местни условия и др. Необходимо е да се вземат предвид и следните изисквания:
- възможност за полагане на пластове с различна дебелина.
- осигуряване на добра връзка със старото покритие.
- бързо провеждане на ремонтите и пускане на движението.
Преди полагането на пластовете асфалтобетонова смес, осигуряваща равнинноста и носимоспособността е необходима подготовка на основата в участъците с повреди по настилката. Ремонтните дейности за всеки един участък започват след представяне на възлагателно писмо от Възложителя на Изпълнителя.
2. Ремонтът на общинската пътна мрежа ще се осъществява чрез възстановяване на участъци от пътната настилка, по следния начин и технология:
2.1. Машинно полагане на асфалтобетон:
- почистване на повърхността от кал, прах и наноси;
- битумен разлив;
- доставка и машинно полагане на плътен асфалтобетон, тип А за износващ пласт с фракции с показател на ускорено полиране равно или по-голямо от 50, с дебелина в уплътнено състояние 5 см.
2.2. При изкърпване на единични дупки (при необходимост):
- да изреже повредената настилка с вертикална стени до здрав материал, да оформи изрязаните площи в квадратни или правоъгълни форми с отвесни, перпендикулярни и успоредни на пътната ос стени. Фигурата трябва да обхваща най- малко 5 см от здравата повърхност;
- да премахне изрязания материал от дупката и я почисти от кал и прах добре с телена четка, метла и сгъстен въздух, след което се приемат от Възложителя и същият допуска полагането на битумен разлив;
- да напръска за връзка основата и ръбовете с битум или битумна емулсия, които да отговарят на БДС или еквивалент. Количеството битумен материал, който ще се нанася да бъде между 0,3 – 0,5 кг/м2. Нанасянето на разлива да бъде направено непосредствено след подготовката на повърхността;
- да запълни участъкът с определената гореща асфалтова смес, отговаряща на БДС 4132-90 или еквивалент, при подходящи атмосферни условия. При дълбочина на участъка до 7 см, сместа се полага в един пласт, а при дълбочина над 7 см, в два пласта. В този случай вторият пласт са полага след уплътняване на първия.
3. Организацията на изпълнение на дейностите следва да осигури:
3.1. Механизирано извършване на ремонтните работи, с минимален ръчен труд.
3.2. Бързо възстановяване равността на пътната настилка без допълнително натоварване на трафика.
3.3. Добро качество на извършваните ремонтни дейности.
3.4. Висока производителност на технологичното оборудване.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
8333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Текущ ремонт на път BGS 1188 /III-2085/ - Руен-Добра поляна-Каменяк в участък Добра поляна-Каменяк” 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Територията на Община Руен.

4. Обособена позиция 4: „Текущ ремонт на път BGS 1188 /III-2085/ - Руен-Добра поляна-Каменяк в участък Добра поляна-Каменяк”, в обхвата на която са включени следните участъци: - от км 7+815 до км 7+995; - от км 8+310 до км 8+420; - от км 12+035 до км 12+051; - от км 12+114 до км 12+125; - от км 12+238 до км 12+282.
Целта на възлаганите за изпълнение СМР е възстановяване на целостта на асфалтовата настилка на пътя, подобряване на транспортно-експлоатационните качества и носимоспособността на настилката с оглед осигуряване на условия за безопасност на движението и комфорт на пътуващите.
Видът на ремонтните работи и технологията за тяхното извършване се определя в зависимост от вида на покритието, характера на повредата, интензивността на движението, наличните материали, машини, местни условия и др. Необходимо е да се вземат предвид и следните изисквания:
- възможност за полагане на пластове с различна дебелина.
- осигуряване на добра връзка със старото покритие.
- бързо провеждане на ремонтите и пускане на движението.
Преди полагането на пластовете асфалтобетонова смес, осигуряваща равнинноста и носимоспособността е необходима подготовка на основата в участъците с повреди по настилката. Ремонтните дейности за всеки един участък започват след представяне на възлагателно писмо от Възложителя на Изпълнителя.
2. Ремонтът на общинската пътна мрежа ще се осъществява чрез възстановяване на участъци от пътната настилка, по следния начин и технология:
2.1. Машинно полагане на асфалтобетон:
- почистване на повърхността от кал, прах и наноси;
- битумен разлив;
- доставка и машинно полагане на плътен асфалтобетон, тип А за износващ пласт с фракции с показател на ускорено полиране равно или по-голямо от 50, с дебелина в уплътнено състояние 5 см.
2.2. При изкърпване на единични дупки (при необходимост):
- да изреже повредената настилка с вертикална стени до здрав материал, да оформи изрязаните площи в квадратни или правоъгълни форми с отвесни, перпендикулярни и успоредни на пътната ос стени. Фигурата трябва да обхваща най- малко 5 см от здравата повърхност;
- да премахне изрязания материал от дупката и я почисти от кал и прах добре с телена четка, метла и сгъстен въздух, след което се приемат от Възложителя и същият допуска полагането на битумен разлив;
- да напръска за връзка основата и ръбовете с битум или битумна емулсия, които да отговарят на БДС или еквивалент. Количеството битумен материал, който ще се нанася да бъде между 0,3 – 0,5 кг/м2. Нанасянето на разлива да бъде направено непосредствено след подготовката на повърхността;
- да запълни участъкът с определената гореща асфалтова смес, отговаряща на БДС 4132-90 или еквивалент, при подходящи атмосферни условия. При дълбочина на участъка до 7 см, сместа се полага в един пласт, а при дълбочина над 7 см, в два пласта. В този случай вторият пласт са полага след уплътняване на първия.
3. Организацията на изпълнение на дейностите следва да осигури:
3.1. Механизирано извършване на ремонтните работи, с минимален ръчен труд.
3.2. Бързо възстановяване равността на пътната настилка без допълнително натоварване на трафика.
3.3. Добро качество на извършваните ремонтни дейности.
3.4. Висока производителност на технологичното оборудване.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
25000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Текущ ремонт на път BGS 1186 /III-208/ - Дъскотна-Планиница-Рупча-Люляково – в участък Планиница-Рупча” 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Територията на Община Руен.

5. Обособена позиция 5: „Текущ ремонт на път BGS 1186 /III-208/ - Дъскотна-Планиница-Рупча-Люляково – в участък Планиница-Рупча”, в обхвата на която са включени следните участъци: - от км 3+745 до км 5+144; - от км 5+815 до км 5+848; - от км 7+671 до км 7+781.
Целта на възлаганите за изпълнение СМР е възстановяване на целостта на асфалтовата настилка на пътя, подобряване на транспортно-експлоатационните качества и носимоспособността на настилката с оглед осигуряване на условия за безопасност на движението и комфорт на пътуващите.
Видът на ремонтните работи и технологията за тяхното извършване се определя в зависимост от вида на покритието, характера на повредата, интензивността на движението, наличните материали, машини, местни условия и др. Необходимо е да се вземат предвид и следните изисквания:
- възможност за полагане на пластове с различна дебелина.
- осигуряване на добра връзка със старото покритие.
- бързо провеждане на ремонтите и пускане на движението.
Преди полагането на пластовете асфалтобетонова смес, осигуряваща равнинноста и носимоспособността е необходима подготовка на основата в участъците с повреди по настилката. Ремонтните дейности за всеки един участък започват след представяне на възлагателно писмо от Възложителя на Изпълнителя.
2. Ремонтът на общинската пътна мрежа ще се осъществява чрез възстановяване на участъци от пътната настилка, по следния начин и технология:
2.1. Машинно полагане на асфалтобетон:
- почистване на повърхността от кал, прах и наноси;
- битумен разлив;
- доставка и машинно полагане на плътен асфалтобетон, тип А за износващ пласт с фракции с показател на ускорено полиране равно или по-голямо от 50, с дебелина в уплътнено състояние 5 см.
2.2. При изкърпване на единични дупки (при необходимост):
- да изреже повредената настилка с вертикална стени до здрав материал, да оформи изрязаните площи в квадратни или правоъгълни форми с отвесни, перпендикулярни и успоредни на пътната ос стени. Фигурата трябва да обхваща най- малко 5 см от здравата повърхност;
- да премахне изрязания материал от дупката и я почисти от кал и прах добре с телена четка, метла и сгъстен въздух, след което се приемат от Възложителя и същият допуска полагането на битумен разлив;
- да напръска за връзка основата и ръбовете с битум или битумна емулсия, които да отговарят на БДС или еквивалент. Количеството битумен материал, който ще се нанася да бъде между 0,3 – 0,5 кг/м2. Нанасянето на разлива да бъде направено непосредствено след подготовката на повърхността;
- да запълни участъкът с определената гореща асфалтова смес, отговаряща на БДС 4132-90 или еквивалент, при подходящи атмосферни условия. При дълбочина на участъка до 7 см, сместа се полага в един пласт, а при дълбочина над 7 см, в два пласта. В този случай вторият пласт са полага след уплътняване на първия.
3. Организацията на изпълнение на дейностите следва да осигури:
3.1. Механизирано извършване на ремонтните работи, с минимален ръчен труд.
3.2. Бързо възстановяване равността на пътната настилка без допълнително натоварване на трафика.
3.3. Добро качество на извършваните ремонтни дейности.
3.4. Висока производителност на технологичното оборудване.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
175000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Текущ ремонт – разширение чрез асфалтиране на път BGS 1192 /BGS 1188 Руен-Добра поляна/ - Средна махала-Топчийско в участък Добра поляна-Средна махала” 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Територията на Община Руен.

6. Обособена позиция 6: „Текущ ремонт – разширение чрез асфалтиране на път BGS 1192 /BGS 1188 Руен-Добра поляна/ - Средна махала-Топчийско в участък Добра поляна-Средна махала”, в обхвата на която са включени следните участъци: - от км 0+314 до км 1+700.
Целта на възлаганите за изпълнение СМР е възстановяване на целостта на асфалтовата настилка на пътя, подобряване на транспортно-експлоатационните качества и носимоспособността на настилката с оглед осигуряване на условия за безопасност на движението и комфорт на пътуващите.
Видът на ремонтните работи и технологията за тяхното извършване се определя в зависимост от вида на покритието, характера на повредата, интензивността на движението, наличните материали, машини, местни условия и др. Необходимо е да се вземат предвид и следните изисквания:
- възможност за полагане на пластове с различна дебелина.
- осигуряване на добра връзка със старото покритие.
- бързо провеждане на ремонтите и пускане на движението.
Преди полагането на пластовете асфалтобетонова смес, осигуряваща равнинноста и носимоспособността е необходима подготовка на основата в участъците с повреди по настилката. Ремонтните дейности за всеки един участък започват след представяне на възлагателно писмо от Възложителя на Изпълнителя.
2. Ремонтът на общинската пътна мрежа ще се осъществява чрез възстановяване на участъци от пътната настилка, по следния начин и технология:
2.1. Машинно полагане на асфалтобетон:
- почистване на повърхността от кал, прах и наноси;
- битумен разлив;
- доставка и машинно полагане на плътен асфалтобетон, тип А за износващ пласт с фракции с показател на ускорено полиране равно или по-голямо от 50, с дебелина в уплътнено състояние 5 см.
2.2. При изкърпване на единични дупки (при необходимост):
- да изреже повредената настилка с вертикална стени до здрав материал, да оформи изрязаните площи в квадратни или правоъгълни форми с отвесни, перпендикулярни и успоредни на пътната ос стени. Фигурата трябва да обхваща най- малко 5 см от здравата повърхност;
- да премахне изрязания материал от дупката и я почисти от кал и прах добре с телена четка, метла и сгъстен въздух, след което се приемат от Възложителя и същият допуска полагането на битумен разлив;
- да напръска за връзка основата и ръбовете с битум или битумна емулсия, които да отговарят на БДС или еквивалент. Количеството битумен материал, който ще се нанася да бъде между 0,3 – 0,5 кг/м2. Нанасянето на разлива да бъде направено непосредствено след подготовката на повърхността;
- да запълни участъкът с определената гореща асфалтова смес, отговаряща на БДС 4132-90 или еквивалент, при подходящи атмосферни условия. При дълбочина на участъка до 7 см, сместа се полага в един пласт, а при дълбочина над 7 см, в два пласта. В този случай вторият пласт са полага след уплътняване на първия.
3. Организацията на изпълнение на дейностите следва да осигури:
3.1. Механизирано извършване на ремонтните работи, с минимален ръчен труд.
3.2. Бързо възстановяване равността на пътната настилка без допълнително натоварване на трафика.
3.3. Добро качество на извършваните ремонтни дейности.
3.4. Висока производителност на технологичното оборудване.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
19583.34      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя на основание чл. 6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. Регистрацията да отговаря на предмета на поръчката – втора група, ІII-та категория или по-висока категория, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
В случай на обединение изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство.
* При подаване на офертата съответствието с поставеното изискване участникът декларира чрез попълване на ЕЕДОП, раздел А: „Годност” в Част IV: „Критерии за подбор” от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП).
* За доказване на поставеното изискване преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката - за повече информация: http://register.ksb.bg/. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” съгласно изискванията на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ или еквивалент за чуждестранните лица, покриваща минималната застрахователна сума за строежите, включени в обхвата на обособената позиция, за която се кандидатства или съответен валиден аналогичен документ.

* При подаване на офертата съответствието с поставеното изискване участникът декларира чрез попълване на ЕЕДОП, раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор” от ЕЕДОП, където участникът посочва текстово информация за размера на застрахователната полица, нейният номер, срок на валидност и от кого е издадена.
* За доказване на поставеното изискване преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност”, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
Забележки: За участник регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл.171- чл.174 от ЗУТ.
За участник регистриран извън Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на изискуемата, но направена съгласно законодателството на държавата, където е регистриран участникът.
Чуждестранните участници следва да представят документ, доказващ наличието на еквивалентна застраховка или декларация, че чуждестранният участник притежава еквивалентна застраховка.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за застраховка „Професионална отговорност” се доказва от всеки участник в обединението, който ще изпълнява строителството съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да е изпълнил дейности с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката, а именно да притежава опит в строителството, изпълнено през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата. Възложителят поставя като минимално изискване участникът да е изпълнил минимум едно строителство, идентично или сходно с предмета на съответната обособена позиция, за която участникът представя своята оферта, през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата. Възложителят уточнява, че под строителство „идентично или сходно” с предмета на поръчката следва да се разбира: СМР и/или СРР по извършване на строителство и/или реконструкция и/или ремонт на пътни /улични/ мрежи.
2. Възложителят поставя като минимално изискване за изпълнение на СРР участникът да разполага с минималния брой инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, както следва: Асфалтополагач – 1 бр; Бандажен валяк – 1 бр.; Бандажен валяк до 3 т – 1 бр.; Пневматичен валяк – 1 бр.; Водоноска – 1 бр.; Фугорезачка – 2 бр; Автогрундатор – 1 бр; Самосвал – 3 бр; Компресор – 1 бр; Багер товарач – 1 бр. Описаната техника може да бъде собственост на участника, закупена на лизинг, наета, капацитет на трети лица или представляваща ресурс на подизпълнител. Забележка: Допустимо е участник да предложи по различни или по всички обособени позиции едно и също техническо оборудване, строителна техника и механизация. 3. Възложителят поставя като минимално изискване за изпълнение на СРР участникът да разполага с необходимия брой технически лица за всяка обособена позиция, а именно: Технически ръководител: технически правоспособно лице по смисъла на чл. 163а, ал.2 и чл.163а, ал.3 от ЗУТ или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени, с професионален опит: минимум 2 (две) години като технически ръководител. Специалист – контрол по качеството: лице, притежаващо Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ, с професионален опит не по-малко от 1 (една) година по контрол на качеството. Специалист – координатор по безопасност и здраве (КБЗ): лице с професионален опит най-малко 1 (една) година като координатор по безопасност и здраве, съгласно изискванията на ЗЗБУТ и Наредба № 2/2004 на МРРБ; да притежава валидно удостоверение за КБЗ в строителството; съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
Забележка: Посочените от участника технически лица могат да съчетават повече от една експертна позиция в предложения екип за изпълнение на СРР, ако отговарят на поставените от Възложителя минимални изисквания за съответната позиция и притежават съответните валидни удостоверения, изискващите се за изпълнение на предвидените дейности или еквивалент. Допустимо е участник да предложи по различни или по всички обособени позиции едни и същи технически лица.
4. Участниците следва да имат въведена система за управление на качеството, съгласно съответната система или еквивалентна:
- BG EN ISO 9001:2015 или еквивалент за внедрена система за управление на качество, с обхват на дейностите строителство, или еквиваленти мерки.


1.При подаване на офертата, на осн. чл. 67, ал. 1 ЗОП, участникът декларира съответ. с посочения критерий за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: част IV: Критерии за подбор, Раздел В: Тех. и проф. способности, където се посочва текстово от уч-ка изискваната от възложителя и-ция.От предоставената ин-я следва да се установява, че уч-кът отговаря на мин. изисквания, които възложителя е поставил. Док.: За доказване на поставеното изискване у-кът, избран за изпълнител следва да представи Списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на поръчката, ведно с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Съгласно чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП, документите се представят преди сключване на договор за възлагане на общ. поръчка от избрания за изпълнител участник. 2. При подаване на офертата, на основание чл. 67, ал. 1 ЗОП, у-кът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: част IV: Критерии за подбор, Раздел В: Тех. и проф. способности, където участникът посочва и-ция относно инструментите, съоръженията и техническото оборудване, с което ще разполага за изпълнение на поръчката. От предоставената информация следва да се установява, че участникът отговаря на минималните изисквания, които възложителя е поставил. Ако участникът ще ползва капацитета на трети лица или ресурсите на подизпълнители, за да установи, че отговаря на изискванията на Възложителя, той следва да ги посочи в своя ЕЕДОП, правната връзка между тях, както и инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които те ще му предоставят. Същата информация се посочва и от третите лица в попълнения от тях ЕЕДОП. Доказване: За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи Декларация за инструментите, съоръженията и техничексото оборудване, които ще бъдат използвани за изпъление на поръчката. Съгласно чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, декларацията се представя преди сключване на договор за възлагане на обществена поръчка от избрания за изпълнител участник. 3. При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, Раздел В: Тех. и проф. способности, т.2) и т.6), където у-кът посочва тех. лица, които ще вземат участие при изпълнение на поръчката, както и тяхната образователна и проф. квалификация, наличие на валидни удостоверения, сертификати и други подобни, с които да се удостовери, че у-кът отговаря на условията поставени от Въз-ля, както и правоотношението на лицето с у-ка.
Доказване: За док. на поставеното изискване у-кът, избран за изпълнител следва да представи Списък на техническите лица, вкл. тези, които отговарят за контрола на кач. и на лицата, които ще изпълняват стр-то. Съгласно чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП, с-кът се представя преди сключв. на д-вор за възлагане на общ. поръчка от избрания за изп. у-ник. 4. У-кът попълва раздел Г: „Схеми за осигуряване на качество и стандарти за екологично управление”, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП. Участникът, определен за изпълнител представя Сертификат BG EN ISO 9001:2015 или еквивалент, с обхват на сертификация СМР, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изп. агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от З-на за нац. акредитация на органи за оценяване на съ-вието.Въз-лят приема еквивалентни сертификати,издадени от органи, установени в др. дър-ви чл-ки.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Преди сключване на договора, избраният изпълнител следва да представи гаранцията за изпълнение на договора в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора за възлагане на съответната обособена позиция. Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми: Парична сума внесена чрез банков превод по банкова сметка на Община Руен; Банкова гаранция; Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Определеният за изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
Участникът в своето „Предложение за изпълнение на поръчката” следва да предложи срок за изпълнение за обособената позиция, за която представя оферта, като съобрази максимално предвидения от Възложителя, а именно: маскималният срок за изпълнение, който може да бъде предложен е 10 (десет) календарни дни за всяка една обособена позиция поотделно, като същият започва да тече от датата на получаване на възлагателно писмо.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

01/07/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

02/07/2019 (дд/мм/гггг)   09:00 (чч:мм)

Общинска администрация- село Руен, ул. Първи май 18,ет.2,стая 42- Заседателна зала

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както е представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

За участниците не трябва да са налице обстоятелствата по чл.54,ал.1 от ЗОП и чл.55,ал.1,т.1 и т.4 от ЗОП и не следва да попадат в хипотезата на чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮДРКЛТДС),освен когато са налице изключенията по чл.4 от ЗИФОДРЮДРКЛТДС. Участникът да не е свързано лице по смисъла на пар. 2, т. 45 от ДР на ЗОП и да идентифицира физическите лица,които са действителни собственици на ЮЛ, съгласно Закона за мерките срещу изпирането на пари. Отстранява се участник,който участва в обединение или е дало съгласие и фугурира като подизпълнител в офертата на друг участник,и представя самостоятелно оферта.Отстранява се участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.Възложителят отстранява и от процедурата участници на основанията предвидени в чл.107 от ЗОП. Информация относно липсата или наличието на обстоятелствата по чл.54,ал.1 и чл.55,ал.1,т.1 и т.4 от ЗОП,участниците следва да декларират в Част III от ЕЕДОП в приложимите полета.Информация относно липсата или наличието на обстоятелствата по чл.54,ал.1 и чл.55,ал.1,т.1 и т.4 от ЗОП,участниците следва да декларират в Част III от ЕЕДОП в приложимите полета.Информация относно липсата или наличието на:осъждания за престъпления по чл. 172, 194 – 208, чл. 213а – 217, чл. 219 – 252 и чл. 254а – 255а и чл. 256 - 260 НК (чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП);нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от Кодекса на труда (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);свързаност по смисъла на пар. 2, т. 45 от ДР на ЗОП между кандидати/ участници в конкретна процедура (чл. 107, т. 4 от ЗОП);обстоятелство по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата,регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици;обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество се декларира в Част III,Раздел Г "Други основания за изключване..." от ЕЕДОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срокът за обжалване е съгласно част Шеста, глава Двадесет и седма, чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/06/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва