Деловодна информация
00728
ОП-955-00-140 10/06/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
10/06/2019 (дд/мм/гггг)
00728-2019-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Народно събрание на Република България 000695018
пл. Народно събрание № 2
София BG411 1169 България
Екатерина Георгиева, Николай Бациев, Димитринка Рускова +359 29392459 / +359 29393060 / +359 29392171
dus@parliament.bg +359 29813131

Интернет адрес/и

http://www.parliament.bg/bg

www.parliament.bg/bg/publicprocurement/ID/484


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
www.parliament.bg/bg/publicprocurement/ID/484
друг адрес: (моля, посочете друг адрес)
Народно събрание на Република България 000695018
пл. Княз Александър I № 1
София BG411 1169 България
Екатерина Георгиева, Николай Бациев, Димитринка Рускова +359 29392459 / +359 29393060 / +359 29392171
dus@parliament.bg +359 29813131

Интернет адрес/и

http://www.parliament.bg/bg

www.parliament.bg/bg/publicprocurement/ID/484

до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Народно събрание на Република България 000695018
пл. Княз Александър I № 1
София BG411 1169 България
Радостина Кирилова +359 29393059
r.kirilova@parliament.bg +359 29813131

Интернет адрес/и

http://www.parliament.bg/bg

www.parliament.bg/bg/publicprocurement/ID/484

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

законодателна дейност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Инженеринг-проектиране,упражняване на авторски надзор и строително-монтажни работи по изграждане на противообледенителна система на улуците на зала„Шатра“ и на воронки по покрив на ЛВБ на НС-Велинград
45262000      
Строителство

Обект на обществената поръчка е строителство по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1, б „а“ ЗОП - проектиране и изпълнение на строително-монтажни работи по приложение № 1 от ЗОП, група 45.3, клас 45.31. Сградата, за която следва да се изпълни инженеринга съответства на строеж: четвърта категория. Предметът на поръчката включва следните дейности:
•Изготвяне на работен проект съгласно заданието за проектиране и скица № 15-336278/15.04.2019 г.;
•Упражняване на авторски надзор по време на строителството
•Доставка на необходимите материали и оборудване за изграждането на ефективни противообледенителни системи
•Извършване на предвидените за изпълнение строително-монтажни работи по изграждане на противообледенителните системи и захранването им
•Изпитвания,настройки и въвеждане в експлоатация
•Обучение на персонала на възложителя, притежаващ подходяща професионална квалификация.
Видовете строително-монтажни работи са с код по CPV 45262000 и 45315000.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
10500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45262000      
45315000      
71320000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

Местоизпълнението на поръчката е сградата на Лечебно-възстановителна база на Народното събрание във Велинград, бул. „Вела Пеева“ № 35.

Обект на обществената поръчка е строителство по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1, б „а“ ЗОП - проектиране и изпълнение на строително-монтажни работи по приложение № 1 от ЗОП, група 45.3, клас 45.31. Сградата, за която следва да се изпълни инженеринга съответства на строеж: четвърта категория. Предметът на поръчката включва следните дейности:
•Изготвяне на работен проект съгласно заданието за проектиране и скица № 15-336278/15.04.2019 г.;
•Упражняване на авторски надзор по време на строителството
•Доставка на необходимите материали и оборудване за изграждането на ефективни противообледенителни системи
•Извършване на предвидените за изпълнение строително-монтажни работи по изграждане на противообледенителните системи и захранването им
•Изпитвания,настройки и въвеждане в експлоатация
•Обучение на персонала на възложителя, притежаващ подходяща професионална квалификация.
Срокът за проектиране, предложен от участника, не може да бъде по-кратък от 5 (пет) и по-дълъг от 20 (двадесет) календарни дни, считано от датата на влизане на договора в сила.
Срокът за изпълнение на предвидените в проекта строително-монтажни работи, предложен от участника, не може да бъде по-кратък от 5 (пет) и по-дълъг от 45 (четиридесет и пет) календарни дни, считано от датата на начало на строежа четвърта категория съгласно чл.157 ЗУТ –датата на заверка на заповедната книга.
Срокът за осъществяване на авторски надзор по време на строителството е от датата на заверка на заповедната книга до издаване на удостоверение за въвеждане в експлоатация на строежа.
Критериите по-долу
 
ДА Предлагани срокове    20%
Цена
80%
II.2.6) Прогнозна стойност
10500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
65

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Оценяването и класирането на офертите се извършва според критерия за възлагане „оптимално съотношение качество/цена”, като показателите за комплексна оценка на офертите са, както следва:
1) „Предлагана цена“ с тегловен коефицент - 80 %
2) „Предлагани срокове“ с тегловен коефицент - 20 %.
Методиката за оценка е подробно разписана в раздел VIII.Б от документацията за участие.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнение на строителство четвърта категория, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
В случай че определеният изпълнител е чуждестранно лице, по смисъла на чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП то следва в срок не по-дълъг от 1 /един/ месец, считано от датата на влизане с сила на решението за избор на изпълнител, да се впише в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнение на строителство четвърта категория, даваща му право да извършва строителство съответната категория на територията на Република България или да извади удостоверение по чл. 25а от Закона за камарата на строителите.
В ЕЕДОП, част ІV, раздел А, т. 1 участникът посочва информация за притежаваното удостоверение за вписване в ЦПРС, включително номера, под който е вписан в публичния регистър, поддържан от Камарата на строителите в България, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Съответствието на участника с поставеното изискване за годност се проверява служебно от комисията, назначена от Възложителя да разгледа, оцени и класира подадените оферти, чрез справка в Централния професионален регистър на строителя на Камарата на строителите в България, а за чуждестранните лица – в съответният аналогичен регистър.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в проектирането и строителството по чл. 171 от ЗУТ, за дейностите по предмета на поръчката – проектиране и строителство, покриваща минималната застрахователна сума за строеж – четвърта категория, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, приета с ПМС № 38 от 24.02.2004 г. за лица, регистрирани на територията на Република България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата, в която са установени.

Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в проектирането и строителството по чл. 171 от ЗУТ, за дейностите по предмета на поръчката – проектиране и строителство, покриваща минималната застрахователна сума за строеж – четвърта категория, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, приета с ПМС № 38 от 24.02.2004 г. за лица, регистрирани на територията на Република България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата, в която са установени.
В ЕЕДОП, част ІV, раздел Б, т. 5 участникът посочва информация за притежаваната от него застраховка „Професионална отговорност“.
За доказване на съответствие с поставеното изискване за икономическо и финансово състояние се представят доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в проектирането и строителството по чл. 171 от ЗУТ, за дейностите по предмета на поръчката – проектиране и строителство, покриваща минималната застрахователна сума за строеж – четвърта категория, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата, в която са установени.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответната регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
В случай че при изпълнение на поръчката участникът ще ползва подизпълнители, посочените критерии за подбор се прилагат за подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, които те ще изпълняват.
В случай че при изпълнение на поръчката участникът ползва капацитета на трети лица, последните следва да отговарят на критериите за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет. На основание чл. 65, ал. 3 и чл. 66, ал. 1 от ЗОП, в случай че участникът се позовава на капацитета на трети лица или подизпълнител/и следва да представи доказателство за поетите от третото/ите лице/а или съответно от подизпълнителя/ите задължения.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците следва да са изпълнили дейност с предмет, идентичен или сходeн с тoзи на поръчката.
2. Участниците следва да разполагат с персонал с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.


1. Участниците следва да са изпълнили поне една дейност с предмет, идентичен или сходeн* с тoзи на поръчката, за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата;
*Под предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката, да се разбира - строителни и монтажни работи на електрически инсталации (системи за електрическо отопление). В ЕЕДОП, част ІV, раздел В, т. 1а участникът посочва изпълнените дейности с предмет, идентичен или сходен** с този на поръчката, за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата. За доказване на съответствие с поставеното изискване за технически и професионални способности се представя списък на дейностите, идентични или сходни с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участниците следва да разполагат с проектантски екип, в който е включен поне по един специалист, притежаващ пълна проектантска правоспособност (ППП) по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП), по части: „Електрическа“, „План безопасност и здраве“, „Пожарна безопасност“ и „Проектно-сметна документация“, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. Допустимо е един проектант да изпълнява повече от една част от съдържанието на проекта.В част ІV,раздел В,т. 6 ЕЕДОП участникът посочва проектантския екип, който ще изпълнява дейността проектиране в обхвата на поръчката,в който е включен поне по един специалист,притежаващ ППП по ЗКАИИП (или еквивалент за чуждестранните лица съгласно законодателството на държавата,в която са установени)по частите от съдържанието на проекта:„Електрическа“,„План безопасност и здраве“,„Пожарна безопасност“ и „Проектно-сметна документация“.Участникът посочва името на проектанта и частта от съдържанието на проекта, която ще изпълнява, информация за притежаваното удостоверение за ППП,номер, под който съответният проектант е вписан в публичния регистър, поддържан от КИИП или аналогичен за чуждестранните лица.За доказване на съответствието с поставения критерий за подбор се представя списък на проектантите,които ще изпълняват дейността проектиране в обхвата на поръчката, както и документи, които доказват професионалната им компетентност.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответната регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
В случай че при изпълнение на поръчката участникът ще ползва подизпълнители, посочените критерии за подбор се прилагат за подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, които те ще изпълняват.
В случай че при изпълнение на поръчката участникът ползва капацитета на трети лица, последните следва да отговарят на критериите за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет. По отношение на критериите, свързани с професионална компетентност, участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица, само ако лицата, с чиито образование, квалификация или опит се доказва изпълнение на изискванията на възложителя, ще участват в изпълнението на частта от поръчката, за която е необходим този капацитет. На основание чл. 65, ал. 3 и чл. 66, ал. 1 от ЗОП, в случай че участникът се позовава на капацитета на трети лица или подизпълнител/и следва да представи доказателство за поетите от третото/ите лице/а или съответно от подизпълнителя/ите задължения.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В откритата процедура може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от Закона за обществените поръчки, както и минималните изисквания за допустимост, определени с критериите за подбор. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал.1, чл. 55, ал.1, т. 1 от ЗОП, условията по чл. 107 от ЗОП, обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици и при наличие на обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер 5% от стойността на договора.Определеният изпълнител сам избира формата на гаранцията за изпълнение -парична сума,банкова гаранция или застраховка, обезпечаваща изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/07/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

17/07/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

сградата на Народното събрание в гр. София, пл. Княз Александър I № 1, зала 132

Участниците или техните упълномощени представители и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

На основание чл. 104, ал. 2 от ЗОП възложителят ще извърши оценката на техническите и ценовите предложения на участниците преди провеждане на предварителен подбор. Проверката за наличие на основания за отстраняване и съответствие с критериите за подбор се извършва по начин, който не се влияе от резултатите от оценката на техническите и ценовите предложения.
Действията на комисията ще се извършват в последователността съгласно разпоредбата на чл. 61 от ППЗОП.
На основание чл. 47, ал. 6 ППЗОП вр. чл. 104, ал. 2 ЗОП възложителят не поставя изискване ценовото предложение на участниците да бъде представено в запечатан плик.
Възложителят ще приложи следната схема на плащане:
1. Плащане за извършеното проектиране в размер на цената за изработването на инвестиционния проект във фаза работен проект - в срок до 10 /десет/ дни след одобряването на проекта по реда на чл.145 от ЗУТ и издаване на разрешение за строеж и надлежно издадена фактура от страна на изпълнителя.
2. Плащане за изпълнение на СМР - в срок до 10 /десет/ дни след издаване на удостоверение за въвеждане в експлоатация на строежа и надлежно издадена фактура от страна на изпълнителя.
Плащането на СМР се извършва на база посочените единични цени в подробната количествено-стойностната сметка за съответният вид работа и подписан окончателен двустранен протокол за количеството и стойността на действително (фактически) вложени материали и извършени СМР, както и надлежно издадена фактура от страна на изпълнителя.
3. Плащане за упражняване на авторски надзор в срок до 10 /десет/ дни след издаване на удостоверение за въвеждане в експлоатация на строежа и срещу надлежно издадена фактура от страна на изпълнителя.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба се подава в 10-дневен срок от настъпване на обстоятелството по чл. 197, ал. 1, т. 1 и ал. 2 ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/06/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва