Деловодна информация
00307
16.00-89 10/06/2019 (дд/мм/гггг)
не
00307-2019-0021 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Козлодуй 000193250
ул. Христо Ботев № 13
Козлодуй BG313 3320 България
Ирена Кирилова - Попова, директор на Дирекция Национални програми, международни проекти и обществени поръчки +359 97385865
op.ob.kozloduy@gmail.com +359 97380183

Интернет адрес/и

www.kozloduy.bg

http://www.profilnakupuvacha.com/Obshtina_Kozloduy


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.profilnakupuvacha.com/Obshtina_Kozloduy,13115
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Рехабилитация на улична мрежа на територията на общината”
45230000      
Строителство

Строително-монтажните работи обхващат реконструкция и изграждане на улична мрежа, като предвидените работи са:
- Разбиване на съществуващите настилки и бордюри;
- Изкоп за пътно легло;
- Основа от трошен камък 45 см;
- Фрезоване на асфалт с транспорт на 3 км;
- Монтаж на нови бордюри;
- Направа на битумизиран трошен камък 8 см.;
- Направа 4 см. неплътен асфалтобетон;
- Направа 4 см. плътен асфалтобетон;
- Подмяна на капаци на ревизионни шахти и улични оттоци;
- Изграждане на нови улични оттоци и отводнителни решетки;
Подробно описание на всички предвидени дейности се съдържа в техническата спецификация и работния проект, неразделна част от документацията.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1016460.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45230000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

Мястото на изпълнение на поръчката - улична мрежа в Ж.К. 3 – Юг, гр. Козлодуй, област Враца.

Строително-монтажните работи обхващат реконструкция и изграждане на улична мрежа, като предвидените работи са:
- Разбиване на съществуващите настилки и бордюри;
- Изкоп за пътно легло;
- Основа от трошен камък 45 см;
- Фрезоване на асфалт с транспорт на 3 км;
- Монтаж на нови бордюри;
- Направа на битумизиран трошен камък 8 см.;
- Направа 4 см. неплътен асфалтобетон;
- Направа 4 см. плътен асфалтобетон;
- Подмяна на капаци на ревизионни шахти и улични оттоци;
- Изграждане на нови улични оттоци и отводнителни решетки;
Подробно описание на всички предвидени дейности се съдържа в техническата спецификация и работния проект, неразделна част от документацията.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1016460.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Предвидено е финансирането на обществената поръчка да се осигури въз основа на Постановление на Министерски съвет № 165 от 07.08.2018 г. за одобряване на допълнителни разходи/трансфери за 2018 година, както и от бюджетни средства на Община Козлодуй.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на обекти за изпълнение на строежи с обхват втора група, минимум трета категория, по смисъла на чл. 5, ал. 6, т. 2.4.1. от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка, а за чуждестранно лице - еквивалентен документ или декларация от компетентните органи, съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си, извършване на строителните работи, които са предмет на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език.
Удостоверяване: Обстоятелството се удостоверява с посочване в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел А: Годност, поле 1), информация относно вписването на участника в съответния професионален или търговски регистър в държавата членка, в която е установен, като се посочваща уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа.
Доказване: При условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал.1, т. 2 от ЗОП, Възложителят изисква документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на валидно удостоверение за вписване в ЦПРС или еквивалентен документ за чуждестранните участници, удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът трябва да е реализирал общ оборот, през последните 3 (три) приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от прогнозната стойност на поръчката без ДДС. За участник – чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата.
2. Участниците в обществената поръчка следва да имат валидна застраховка „Професионална отговорност” в строителството, съгласно чл. 171, ал. 1 от Закона за устройство на територията. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171. ал. 1 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът. Застрахователното покритие следва да съответства на обема и предмета на поръчката, произтичащо от нормативен акт (съгл. чл. 171, ал. 1 от ЗУТ във вр. с чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството).


1. Участникът трябва да е реализирал общ оборот, през последните 3 (три) приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от прогнозната стойност на поръчката без ДДС. За участник – чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата.
Удостоверяване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, като попълва част IV, раздел Б, т.1а) от ЕЕДОП.
Доказване: При условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал.1, т. 2 от ЗОП, Възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация:
- Справка за общия оборот за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
или
- Копия на годишните отчети за последните 3 (три) приключили финансови години, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която Участникът е установен.
2. Участниците в обществената поръчка следва да имат валидна застраховка „Професионална отговорност” в строителството, съгласно чл. 171, ал. 1 от Закона за устройство на територията. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171. ал. 1 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът. Застрахователното покритие следва да съответства на обема и предмета на поръчката, произтичащо от нормативен акт (съгл. чл. 171, ал. 1 от ЗУТ във вр. с чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството).
Обектът на поръчката е четвърта категория.
Удостоверяване: За удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни (застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа, срок на застраховката) в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б. Икономическо и финансово състояние, поле 5, за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“.
Доказване: При условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал.1, т. 2 от ЗОП, Възложителят изисква документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на валидна застрахователна полица „Професионална отговорност” в строителството или еквивалентен документ за чуждестранните участници, удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът:
1. през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата следва да е изпълнил дейности с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката.
За удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В. Технически и професионални способности, поле 1а), с посочване на стойността, датите и получателите.
При условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал.1, т. 2 от ЗОП, Възложителят изисква документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация – чрез представяне на Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, съобразно декларираното в ЕЕДОП, с посочване на стойностите, датите и получателите, който е придружен с доказателство за изпълненото строителство.
2. трябва да разполага с квалифициран и опитен инженерно-технически екип, който ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката
За удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности, поле 6), като се посочат:
? специалист/ експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка);
? професионална/ допълнителна квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател)
При условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал.1, т. 2 от ЗОП, Възложителят изисква документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация – Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата, членове на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в които е посочена професионалната компетентност.
3. да разполага със собствено или ползвано на друго правно основание оборудване /механизация/
За удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни в ЕЕДОП, Част IV: „Критерии за подбор“, Раздел В: „Технически и професионални способности”, поле 9) от ЕЕДОП.
При условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал.1, т. 2 от ЗОП, Възложителят изисква документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация – Декларация за оборудването/механизацията, което участникът ще използва за изпълнение на поръчката.
4. да има внедрена система за управление на качеството, съответстващ на стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен.
За удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Г. Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление, поле 1, с посочване на информация за номер на документа, кое е сертифицираното лице (на чие име е документа), дали документът е на разположение в електронен формат – посочва се уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа (обхвата на сертификация и период на валидност на сертификата).
При условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал.1, т. 2 от ЗОП, възложителят изисква представяне на копие на валиден сертификат за система за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен с обхват, сходен на предмета на поръчката.
Сертификатът трябва да е издаден от незав. лица, които са акредитирани по съотв. серия европ. стандарти от Изпълн. агенция "Българска служба за акредитация" или от друг нац. орган за акредитация, който е страна по Многостр. споразумение за взаимно признаване на ЕО за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за национ. акредитация на органи за оценяване на съответствието.Възл. приема еквив. сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказ. за еквив. мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертиф. или е нямал възможност да ги получи в съотв. ср. по незав. от него причини


Участникът:
1. през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата следва да е изпълнил дейности с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката.
Минимално ниво: За „дейности с предмет сходен на предмета на поръчката“ следва да се разбират „изграждане и/или реконструкция и/или основен ремонт на поне един строеж от улична и/или пътна техническа инфраструктура на обекти IV категория”.
2. да разполага с квалифициран и опитен инженерно-технически екип, който ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката и трябва да отговаря на следните изисквания:
? Технически ръководител (1 бр.) - технически правоспособно лице, съгласно чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентно по реда на чл. 163а, ал. 3 от ЗУТ за чуждестранните лица, притежаващо професионален опит от минимум 3 (три) години и участие като „технически ръководител” на минимум 1 обект с предмет, сходен на предмета на обществената поръчка;
? Отговорник по контрола на качеството (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение/сертификат за контрол на качеството или еквивалент за чуждестранни лица, съгласно законодателството на държавата, в която са установени;
? Експерт по безопасност и здраве (1 бр.) - да притежава валидно удостоверение за Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно за чуждестранни лица, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
При използването на експерти – чуждестранни лица, доказването на съответствието с поставените изисквания за образователно-квалификационна степен се удостоверява и с посочване на еквивалентни на изброените по-горе специалности. Прилагат се разпоредбите на Директива 2005/26/ЕО, както и условията и реда за признаване на професионални квалификации, придобити в други държави членки и в трети държави, с цел достъп и упражняване на регулирани професии в Република България. С Решение на Министерски съвет № 352 от 21.05.2015 г. е приет Първи национален план за действие по взаимна оценка на регулираните професии в държавите членки съгласно чл. 59 „Прозрачност” от изменената Директива 2005/36/ЕО на Европейския парламент и на Съвета от 7 септември 2005 г. относно признаването на професионалните квалификации.
Под „еквивалентно образование” или „еквивалентна специалност” следва да се разбира, придобито образование или специалност приравнени към посочените. Приравнени са специалностите, при които учебната програма на специалността покрива най-малко 80 на сто от учебната програма на някоя от специалностите, посочени по-горе.
3. да разполага със собствено или ползвано на друго правно основание оборудване /механизация/ минимум, както следва:
1. Машина за рязане на асфалт и бетон 1 бр.; 2.Компресор за издухване 1 бр.; 3.Транспортна техника – самосвал 2 бр.; 4.Виброваляк 1 бр.; 5.Фреза за асфалтобетон 1 бр.; 6.Асфалтополагаща машина с ширина на полагане минимум 3 м. 2 бр.; 7.Автогудронатор 1 бр.; 8.Гумен /пневматичен/ валяк/ 1 бр.;
4. да има внедрена система за управление на качеството, съответстващ на стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен. Минимално ниво: Обхват на сертификация – строителство.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При подп. на договора, участникът определен за изпълнител следва да:
-представи документи по чл. 112, ал.1, т. 2 от ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и трети лица, ако има такива;
-представи Гаранция за изпълнение в размер на 5% от ст-та на дог. без ДДС. Предв. е гаранция за аванс. Предост. средства в р-р на тези средства, която се представя съгл. условията на проекта на договора.
-Когато участникът, определен за изпълн. е обед. на физич. или юрид. лица, преди сключв. на договора, същият следва да предст. заверено копие от удостов. за дан. регистрация и за регистрация по БУЛСТАТ или еквив. документи съгласно законод. на държавата, в която обедин. е установено, когато определеният изпълнител е неперсониф.обединение на физич. и/или юридически лица - съгласно чл. 70 от ППЗОП.
-Да представи Декларация по чл. 59, ал. 1, т. 3 от ЗМИП- по обр. съгласно Прил. № 2 от ППЗМИП.
В сл. на чл. 112, ал. 1, т. 2-4 от ЗОП възлож. спазва разпоредбата на чл. 112, ал. 9 от ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

02/07/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

30/12/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/07/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. Козлодуй, ул. Христо Ботев № 13, Заседателна зала на Община Козлодуй

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, което отговаря на условията на чл.10, ал.1 ЗОП и изискванията на възложителя.
2.Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл.54, ал.1, чл. 55, ал.1, т.1 ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата, условията по чл. 107 ЗОП, както и обстоятелствата по чл.3, т.8 ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, освен ако не са приложими изключенията по чл. 4 от същия закон, както и обстоятелствата по чл. 69 от ЗПКОНПИ.
3.Ако за участник са налице някое от посочените основания за отстраняване по чл.54, ал. 1, т. 1-7 ЗОП и чл. 55, ал. 1, т. 1 ЗОП, той има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират надеждността му, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване.
4.Офертите на участниците трябва да са изготвени при спазване на задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната или в държавата, където трябва да се извърши строителството или да се предоставят услугите, и които са приложими към строителството. Неспазването на посоченото условие води до отстраняване.
5.Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнението на поръчката или ще използва ресурси на трети лица, съответните изисквания се се прилагат и по отношение на подизпълнителите и на третите лица
6.Участник, предложил обща цена по-висока от прогнозната, ще бъде отстранен от участие в процедурата.
7.Документите, доказващи липсата на основания за отстраняване са посочени в чл. 58 от ЗОП и се представят от участника избран за изпълнител при сключване на договор за обществена поръчка. Възложителят може да изиска по всяко време след отваряне на офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
8.При подаване на офертата участниците задължително предоставят ЕЕДОП в електронен вид, като той трябва да бъде цифрово подписан и приложен на подходящ оптичен носител към пакета документи за участие в процедурата. Форматът на следва да позволява редактиране на неговото съдържание.
Участниците могат да получат необходимата информация, свързана със закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд от следните институции:
- Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите:
Информационен телефон на НАП - 0700 18 700; интернет адрес: www.nap.bg
- Относно задълженията, опазване на околната среда:
Министерство на околната среда и водите
Информационен център на МОСВ:
работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.
1000 София, ул. "У. Гладстон" № 67
Телефон: 02/ 940 6331
Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/
- Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика:
Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg
София 1051, ул. Триадица №2
Телефон: 02/ 8119 443

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП, съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/06/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва