Деловодна информация
02030
5131 07/06/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
07/06/2019 (дд/мм/гггг)
02030-2019-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ГЛАВНА ДИРЕКЦИЯ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА НАКАЗАНИЯТА 129010029
бул. Ген. Николай Г. Столетов № 21
София BG411 1309 България
Нина Главчовска, Младен Наумов, Симона Боянова +359 28139257/ +359 28139193/ +359 28139122
lop@gdin.bg +359 28139107

Интернет адрес/и

http://www.gdin.bg/

http://profile.gdin.bg/a404fe37eabbdc926d62d64b0e999308


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://profile.gdin.bg/a404fe37eabbdc926d62d64b0e999308
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

изпълнение на наказанията

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на битова химия“
39831000      
Доставки

Обществената поръчка е за доставка на 12 (дванадесет) вида продукти за битова хигиена. които са предназначени, за нуждите на Главна дирекция „Изпълнение на наказанията“ (ГДИН) и териториалните й служби, за 24 месеца. Изискванията на възложителя към изпълнението на поръчката, продуктите и прогнозните им количества, са описани подробно в документацията за обществената поръчка.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
180000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33711900      
39513200      
39514100      
39831000      
39831200      
39831220      
39831240      
39831300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

складовите бази на Главна дирекция „Изпълнение на наказанията” и териториалните й служби.

1 Ароматизатори за тоалетна чиния - 7290 бр.
2 Препарат за стъкло - 4759 бр.
3 Препарат за паркет - 3926 бр.
4 Тоалетна хартия - 1856 пакети.
5 Препарат за петна - 776 опаковки.
6 Салфетки - 6393 опаковки.
7 Пълнител за ароматизатор - 1940 бр.
8 Покривало за тоалетна чиния - 51 опаковки.
9 Хотелиерски сапун - 9234 броя.
10 Измиващ препарат за проф. миялна машина - 477 опаковки.
11 Изплакващ препарат за проф. миялна машина - 230 опаковки.
12 Кърпи за ръце - 498 кашони.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
180000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

да


Ако до 24-я месец стойността на опцията не е усвоена, договорът може да бъде подновен в обем съответен на неусвоената сума от нея, със сключване на анекс за удължаване на срока му до усвояването й или до сключване на нов договор със същия предмет с изпълнител определен чрез провеждане на процедура по реда на ЗОП, и за общ срок на договора не по-дълъг от 60 месеца.
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възложителят си запазва правото на „опция за допълнителни доставки”, с обща стойност до 60 000,00 лева без ДДС. Под „опция за допълнителни доставки” следва да се разбира упражняване на едностранно право на възложителя (но не и задължение) в срока на действие на договора да реализира закупуване на допълнителни количества от всеки вид продукт по-големи от първоначално определените прогнозни количества, в рамките на посочената сума, по договорените за тях единични цени.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Възлагането на поръчката се повтаря периодично съобразно изтичането на срока на действащите договори и актуализирани изисквания на възложителя.
За тази поръчка Възложителят предвижда подновяване на договора й в случай, че в срока му на действие не е усвоена общата сума на договора или стойността на опцията.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Няма
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Възложителят изисква, участниците да прилагат системи за управление на качеството (чл. 63, ал. 1 т. 10 от ЗОП).
Документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор в случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП – заверено „вярно с оригинала“ копие на валиден сертификат за съответствие на системата за управление на качеството на участника със стандарта БДС EN ISO 9001 или еквивалентен, с обхват съответстващ на предмета на поръчката (чл. 64, ал. 3 от ЗОП).
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва:
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на стандарта, съгласно който прилагат внедрена и сертифицирана система за управление на качеството.
Данните се представят чрез попълване на информацията в Част IV: „Критерии за подбор“, буква „Г“ – „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от ЕЕДОП.
Ако съответните документи са на разположение в електронен формат, моля, посочете: уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа.
2. Възложителят изисква, участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните три години от датата на подаване на офертата (чл. 63, ал. 1, т. 1, б. "б" от ЗОП).
Документи за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор в случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП - списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената доставка (чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП).
На етап подаване на оферта изискваната информация се попълва в Част ІV, Раздел В от ЕЕДОП.


Изисквано минимално ниво за критерия по т. 1: участникът трябва да прилага внедрена и сертифицирана система за управление на качеството, съгласно стандарта БДС EN ISO 9001 или еквивалент, с обхват съответстващ на предмета на поръчката.
Изисквано минимално ниво за критерия по т. 2:
По всяка обособена позиция от офертата, през последните три години от датата на подаване на офертата, самостоятелно или като участник в обединение, участникът трябва да е изпълнил най-малко една дейност с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за която има доказателство за извършената доставка.
Под дейности с предмет и обем „идентични или сходни с предмета на поръчката” следва да се разбира доставки на: ароматизатори за тоалетна чиния - 5000 бр., почистващи препарати за бита - 6000 литра, хотелски сапуни - 7000 бр. и препарати за професионални миялни машини - 5000 литра.
Изискването може да се докаже чрез изпълнението на един или повече договори.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
ДА
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


От участие в процедурата се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 и чл. 107 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, и участник попадащ в обхвата на приложното поле на чл. 69, ал. 1 и 2 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
Информация, свързана с основанията за отстраняване от процедурата се попълва в Част III от ЕЕДОП.
Възложителят изисква от определения изпълнител да предостави гаранция обезпечаваща изпълнението на договора в размер на 2% (два процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение ще се освобождава съобразно клаузите на проекта на договор. Поръчката е запазена за лицата по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП, при условията на чл.12, ал.5-8 от ЗОП и чл.80, ал.3 и 4 от ППЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

15/07/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

16/07/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. София, бул. "Ген. Николай Г. Столетов" № 21, в административната сграда на Главна дирекция "Изпълнение на наказанията"

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

На основание чл. 104, ал. 2 от ЗОП разглеждането и оценката на представените оферти съгласно избрания критерий за възлагане ще се извърши от комисията по реда на чл. 61 от ППЗОП, като техническите и ценовите предложения на участниците се оценяват преди проверката за наличие на основания за отстраняване и съответствие с критериите за подбор. Съгласно чл. 47, ал. 6 от ППЗОП ценовите предложения могат да не се представят в запечатан плик.
На основание чл. 67, ал 5 от ЗОП, Възложителят може да изисква от участниците по всяко време след отварянето на офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
На основание чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, преди сключването на договор за обществена поръчка участникът, определен за Изпълнител, представя документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор, включително за третите лица и подизпълнителите, ако има такива.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
Участникът декларира липсата на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП в електронен вид (еЕЕДОП). Възложителят предоставя образец на ЕЕДОП за настоящата обществена поръчка, чрез осигурената безплатна услуга достъпна директно на адрес: https://espd.eop.bg/espd-web/filter?lang=bg.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 07/06/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва