Деловодна информация
00109Дирекция ПНООП
ИЗ-00-1945 07/06/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
07/06/2019 (дд/мм/гггг)
00109-2019-0041 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Благоевград 000024695
пл. Георги Измирлиев №1
Благоевград BG413 2700 България
Силвия Михайлова - Старши юрисконсулт Обществени поръчки +359 73867788
skoleva@blgmun.com +359 73884451

Интернет адрес/и

http://www.blgmun.com

https://blagoevgrad.imeon.bg/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=JD%2fCBOrH2mc%3d


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://blagoevgrad.imeon.bg/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=JD%2fCBOrH2mc%3d
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Избор на изпълнител за извършване на ремонти на обекти, собственост на Община Благоевград, по обособени позиции".
45000000      
Строителство

Продължава от II.1.1) Обособена позиция № 1: „Ремонт на отоплителна инсталация на ДГ „Детски свят“, ДГ „Света Богородица“ - филиал, ДГ „Детелини“, ДГ „Роса“ и ДГ „Вечерница“;
Обособена позиция № 2: „Ремонт на сервизен асансьор и монтаж на районно осветление в ДГ № 12 „Алени макове“;
Обособена позиция № 3: „Ремонт на отоплителна инсталация на Еколенд, местност „Бодрост“.
Настоящата обществена поръчка се отнася за изпълнение на СМР по извършване на ремонти на обекти, собственост на Община Благоевград”, а именно: ОП№ 1: „Ремонт на отоплителна инсталация на ДГ „Детски свят“, ДГ „Света Богородица“ - филиал, ДГ „Детелини“, ДГ „Роса“ и ДГ „Вечерница“;
ОП № 2:„Ремонт на сервизен асансьор и монтаж на районно осветление в ДГ № 12 „Алени макове“;
ОП № 3:"Ремонт на отоплителна инсталация на Еколенд, местност „Бодрост“. Ествеството и количеството СМР, които следва да бъдат извършени са подробно описани в Раздел IV. "Техническа спецификация" от документацията за участие.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
56666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Ремонт на отоплителна инсталация на ДГ „Детски свят“, ДГ „Света Богородица“ - филиал, ДГ „Детелини“, ДГ „Роса“ и ДГ „Вечерница“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45232141      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

Съответният обект, собственост на Община Благоевград, находящ се на територията на Община Благоевград.

Естеството и количеството на строително-монтажните работи, които следва да бъдат извършени са подробно и детайлно описани в Раздел IV "Техническа спецификация", точка I. от документацията за участие в настоящата обществена поръчка.
Критериите по-долу
 
ДА Показател Срок за изпълнение на строителството (ПСС)    40%
Цена
60%
II.2.6) Прогнозна стойност
41666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
25

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Ремонт на сервизен асансьор и монтаж на районно осветление в ДГ № 12 „Алени макове“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45232141      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

Съответният обект, собственост на Община Благоевград, находящ се на територията на Община Благоевград.

Естеството и количеството на строително-монтажните работи, които следва да бъдат извършени са подробно и детайлно описани в Раздел IV "Техническа спецификация", точка II. от документацията за участие в настоящата обществена поръчка.
Критериите по-долу
 
ДА Позател Срок за изпълнение на строителството (ПСС)    40%
Цена
60%
II.2.6) Прогнозна стойност
4000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
25

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Ремонт на отоплителна инсталация на Еколенд, местност „Бодрост“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45232141      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

Съответният обект, собственост на Община Благоевград, находящ се на територията на Община Благоевград.

Естеството и количеството на строително-монтажните работи, които следва да бъдат извършени са подробно и детайлно описани в Раздел IV "Техническа спецификация", точка III. от документацията за участие в настоящата обществена поръчка.
Критериите по-долу
 
ДА Показател Срок за изпълнение на строителството (ПСС)    40%
Цена
60%
II.2.6) Прогнозна стойност
11000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
25

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания отнасящи се до годност /правоспособност/ за упражняване на професионална дейност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците по Обособена позиция № 1 и Обособена позиция № 3 следва да притежават Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, с клауза „Строител”, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, произтичаща от нормативен акт. Когато участват чуждестранни участници, същите да притежават еквивалентна застраховка с лимит, покриващ минимално изискуемата застрахователна сума по чл. 171 от ЗУТ.
Попълва се Част IV: „Критерии за подбор, Раздел Б – Икономическо и финансово състояние, точка 5 от ЕЕДОП.


ДОКУМЕНТИ ЗА ДОКАЗВАНЕ НА ИЗИСКВАНЕТО:
За доказване на изискването, отнасящо се до икономическото и финансово състояние на участниците, участникът, определен за изпълнител, следва да представи, преди сключване на договора, доказателство за наличие на валидна Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, с клауза „Строител”, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж. Когато участват чуждестранни участници, същите представят копие на документ за наличие на еквивалентна застраховка с лимит, покриващ минимално изискуемата застрахователна сума по чл. 171 от ЗУТ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участниците по вс.обособени позиции следва да са изпълнили мин.една дейност през посл.5г. от датата на подаване на офертата,с предмет и обем,идентичен или сходен с предмета и обема на настоящата обществена поръчка.
За дейност,с предмет и обем,идентичен или сходен с предмета и обема на поръчката,Възложителят ще приема:
За ОП№1 и ОП№3„Строителни и монтажни работи по общо изграждане и/или ремонт на разпределителна отоплителна мрежа“;
За ОП№2:„Ремонт и/или изграждане на асансьорни уредби“.
Под сходен обем следва да да се разбира:минимум 2/3 от обема на всяка от обособените позиции.
Забележка: Попълва се Част IV: „Критерии за подбор“, Раздел В: „Техн.и проф.способности“,т.1а) от ЕЕДОП.
2.Участникът следва да разполага със следния ръководно-експертен екип /персонал/ за изпълнение на поръчката и работници за СМР, както следва:
За Обособена позиция № 1: „Ремонт на отоплителна инсталация на ДГ „Детски свят“, ДГ „Света Богородица“ - филиал, ДГ „Детелини“, ДГ „Роса“ и ДГ „Вечерница“:
1. Ръководно – експертен екип:
1.1. Инженер „ОВК“ с професионален опит не по-малко от 5 години или техник „ОВК“ с професионален опит не по-малко от 5 години или еквивалент съгласно законодателството на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство - 1 бр.;
2. Квалифицирани работници за строителни работи:
2.1. Правоспособен заварчик за стомана и медни сплави с валиден сертификат с професионален опит не по-малко от 5 години или еквивалент - 1 бр.;
2.2. Монтажници на ОВК инсталация – 2 бр.;
За Обособена позиция № 2: „Ремонт на сервизен асансьор и монтаж на районно осветление в ДГ № 12 „Алени макове“:
1. Квалифицирани работници за строителни работи:
1.1. Монтьор по монтиране, поддържане и ремонтиране на асансьори с I-ва степен на правоспособност - 4 бр.;
1.2. Електротехник – 1 бр.;
За Обособена позиция № 3: „Ремонт на отоплителна инсталация на Еколенд, местност „Бодрост“:
1. Ръководно – експертен екип:
1.1. Инженер „ОВК“ с професионален опит не по-малко от 5 години или техник „ОВК“ с професионален опит не по-малко от 5 години или еквивалент съгласно законодателството на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство - 1 бр.;
2. Квалифицирани работници за строителни работи:
2.1. Правоспособен заварчик за стомана и медни сплави с валиден сертификат с професионален опит не по-малко от 5 години или еквивалент - 1 бр.;
2.2. Монтажници на ОВК инсталация – 2 бр.;
2.3. Електротехник – 1 бр.
Забележка: Попълва се Част IV: „Критерии за подбор“, Раздел В: „Технически и професионални способности“, т. 2) от ЕЕДОП.
3.Участникът да разполага със собствено или ползвано на друго правно основание оборудване /механизация/минимум,както следва:
За Обособена позиция № 1: „Ремонт на отоплителна инсталация на ДГ „Детски свят“, ДГ „Света Богородица“ - филиал, ДГ „Детелини“, ДГ „Роса“ и ДГ „Вечерница“:
1.Апарат за заваряване на стомана–1 бр.;
2.Компресор–1 бр.;
3.Къртачи–2 бр.;
4.Ъглошлайф–1 бр.;
5.Бормашина–1 бр.
За ОП№2: „Ремонт на сервизен асансьор и монтаж на районно осветление в ДГ № 12 „Алени макове“:
1.Мултицет–1 бр.;
2.Ръчни инструменти–1 комплект;
3.Къртачи–2 бр.;
4.Ъглошлайф–1 бр.;
5.Бормашина–1 бр.
За ОП№3:„Ремонт на отоплителна инсталация на Еколенд, местност „Бодрост“:
1.Апарат за заваряване на стомана–1 бр.;
2.Компресор–1 бр.;
3.Къртачи–2 бр.;
4.Ъглошлайф–1 бр.;
5.Бормашина–1 бр.;
6.Мултицет–1 бр.
Заб.Попълва се ЧастIV:„Критерии за подбор“,Раздел В:„Техн.и проф.способности”,т.9) от ЕЕДОП.
4.Вс.уч-к по ОП№1 и ОП№3 трябва да е сертифициран в областта на строителството по следните стандарти:
ЕN ISO 9001:2015 Система за управление на качеството за дейностите или еквивалентен,или еквивалентни мерки,съгласно чл. 63,ал.1,т.10 от ЗОП.
Заб:Попълва сеЧастIV:„Кр.за подбор“,Раздел Г:„Стандарти за осиг-не на качеството и стандарти за екологично управление“ от ЕЕДОП.


1.За доказване на изискването за сходен предмет:
Преди сключване на договор, участникът, определен за изпълнител, представя списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.Доказване на изискването за ръководно-експертен екип/персонал/за изпълнение на поръчката и работници:
Преди сключване на договора за доказване на съотвествие с критериите за подбор участникът, определен за изпълнител, представя списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.
3. Доказване на изискването за разполагане с оборудване /механизация/ минимум:
Преди сключване на договор, участникът, определен за изпълнител, представя декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
4. Доказване на изискването за сертифициране в областта на строителството по следния стандарт:
ЕN ISO 9001:2015 Система за управление на качеството за дейностите или еквивалентен, или еквивалентни мерки, съгласно чл. 63, ал. 1, т. 10 от ЗОП.
*** Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи, преди сключване на договора за обществена поръчка, заверено копие на валиден сертификат: EN ISO 9001:2015 - Система за управление на качеството или еквивалентни сертификати или еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини или еквивалентни документи.
***Доказателствата за съотвествие с критериите за подбор се представят от участника, определен за изпълнител, преди сключване на договора за обществена поръчка.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участник в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно ФЛ ИлиЮЛ или техни обединения, както и вс.др. образувание, което има право да изпълнява строителство, доставки или услуги съгл.законодателството на държавата, в която то е установено.В-ят не поставя изискване обединенията да имат определена правна форма, за да участват при възлагането на поръчка.В-ят ще отстрани от уч.в процедурата всеки уч., при който е налице някое от обстоятелства: по чл.54, ал. 1 т.1-7 от ЗОП и чл.55, ал.1, т.1-4 от ЗОП. Във връзка с поставеното изискване по чл. 55, ал.1, т.2 от ЗОП, уч.сл, да разбират: за Обособена позиция № 1 и Обособена позиция № 2 „Строителни и монтажни работи по общо изграждане и/или ремонт на разпределителна отоплителна мрежа“ и за Обособена позиция № 3 „Ремонт и/или изграждане на асансьорни уредби“, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено деянието.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/07/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

11/01/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

17/07/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Зала № 101 на Община Благоевград, пл. Георги Измирлиев №1

Получените заявления/оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява участници, за които са налице обстоятелствата посочени в чл.3,т.8 и чл.5, т.3 от Закона за иконом. и финансовите отн. с дружествата, рег. в юрисдикции с преф. дан. режим свързаните с тях лица и техните действителни собственици. На осн. чл. 47, ал. 3 и 4 от ЗОП,необходимата информация може да се получи от следните органи Национална агенция по приходите,Министерство на финансите,Министерство на околната среда и водите, Министерство на труда и социалната политика.Уч. опр. за изпълнител представя гаранция за изпълнение на д-ра в размер на 5%от стойността на д-ра, съгл. чл. 111 от ЗОП.
Към момента на обявяване на настоящата поръчка не е осигурено финансиране.
На основание чл. 114 от ЗОП, договорното споразумение (наричано в настоящата документация и „Договорът“) за изпълнение на поръчката влиза в сила при осигурено финансиране, за което обстоятелство Изпълнителят ще бъде писмено уведомен. При неосигурено финансиране, всяка от страните разполага с правото да прекрати договорното споразумение без предизвестие след изтичане на тримесечен срок от сключването.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 "Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП- срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация".
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 07/06/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва