Деловодна информация
01259
РКП19-ДР00-304 07/06/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
07/06/2019 (дд/мм/гггг)
01259-2019-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Столична община - Район Красна поляна 0006963270579
ул. Освобождение № 25
София BG411 1330 България
Любомир Борисов-секретар на район +359 29217218
Lhbor@abv.bg +359 28284883

Интернет адрес/и

http://krasnapolyana.bg/

http://krasnapolyana.bg/2019/213-01259-2019-0003


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://krasnapolyana.bg/2019/213-01259-2019-0003
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Осъществяване на невъоръжена физическа охрана и охрана с помощта на сигнално-охранителна техника на общински училища и детски заведения на територията на район „Красна поляна” на Столична община”.
79713000      
Услуги

Предоставяне на услуга по осъществяване на невъоръжена физическа охрана и охрана с помощта на сигнално-охранителна техника на общински училища и детски заведения на територията на район Красна поляна на Столична община за период от 36 месеца. Подробно обектите за охрана са описани в документацията за участие.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1259442.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79713000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

На територията на район "Красна поляна"-СО в сградите на общинските училища, детски градини и ясли, посочени в документацията за участие.

Предоставяне на услуга по осъществяване на невъоръжена физическа охрана и охрана с помощта на сигнално-охранителна техника на общински училища и детски заведения на територията на район Красна поляна на Столична община за период от 36 месеца. Подробно обектите за охрана са описани в документацията за участие.
Критериите по-долу
 
ДА „Концепция за организация на дейността” (КОД)    30
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
1259442.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да разполагат с лиценз за извършване на охранителна дейност, валиден за територията на обектите, издаден по реда на Закона за частната охранителна дейност. Лицензът трябва задължително да включва дейностите, свързани с предмета на поръчката.
Участниците следва да декларират съответствието с посочените изисквания / поставените критерии за подбор в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), в част IV „Критерии за подбор”, Буква А: „Годност”.
Документите, чрез които се доказва изпълнението на поставения критерии за подбор са: - заверено копие на лиценза за извършване на охранителна дейност, валиден за територията на обектите от Техническата спецификация, издаден по реда на ЗЧОД. Лицензът трябва задължително да включва дейността по чл. 5, ал. 1, т. 2 от ЗЧОД или се посочва обществено достъпен, безплатен за Възложителя регистър, в който да се проверят заявените данни.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. За последните три приключили финансови години всеки участник трябва да е реализирал минимален общ оборот от охранителни услуги в размер на 1 259 442,00 (един милион, двеста петдесет и девет хиляди, четиристотин четиридесет и два) лева без ДДС лева без ДДС, изчислен на база годишните обороти.
2. За последните три приключили финансови години всеки участник трябва да е реализирал минимален общ оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, в размер на 629 721,00 (шестстотин двадесет и девет хиляди, седемстотин двадесет и един) лева без ДДС, изчислен на база годишните обороти.
За целите на настоящата документация под оборот сходен с предмета на поръчката следва да се разбира оборот, реализиран от предоставянето на охранителни услуги по комбинирана физическа невъоръжена охрана и охрана с помощта на сигнално-охранителна техника на учебни, образователни или административни обекти.


1. За последните три приключили финансови години всеки участник трябва да е реализирал минимален общ оборот от охранителни услуги в размер на 1 259 442,00 (един милион, двеста петдесет и девет хиляди, четиристотин четиридесет и два) лева без ДДС лева без ДДС, изчислен на база годишните обороти.
2. За последните три приключили финансови години всеки участник трябва да е реализирал минимален общ оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, в размер на 629 721,00 (шестстотин двадесет и девет хиляди, седемстотин двадесет и един) лева без ДДС, изчислен на база годишните обороти.
За целите на настоящата документация под оборот сходен с предмета на поръчката следва да се разбира оборот, реализиран от предоставянето на охранителни услуги по комбинирана физическа невъоръжена охрана и охрана с помощта на сигнално-охранителна техника на учебни, образователни или административни обекти.
Участниците следва да декларират съответствието с посочените изисквания / поставените критерии за подбор в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в част IV „Критерии за подбор”, Буква Б ''Икономическо и финансово състояние''.
Документите, чрез които се доказва изпълнението на поставения критерии за подбор са: - заверено копие на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. Когато по основателни причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо или финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителя приеме за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците следва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката за последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата, като участникът следва да е изпълнил поне една идентична или сходна дейност на минимум 19 обекта с 19 поста физическа охрана и с охрана с помощта на сигнално-охранителна техника.
2. Участникът трябва да има внедрена/ да прилага система за управление на качеството, сертифицирана по международен стандарт за качество EN ISO 9001:2015 или еквивалент, с обхват на сертификация приложим към предмета на обществената поръчка.
3. Участникът трябва да има внедрена система по стандарт ISO 18788:2015 „Системи за управление на частни дейности за сигурност. Изисквания с указания за прилагане” или еквивалент, с обхват на сертификация приложим към предмета на обществената поръчка.


1. Участниците следва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката за последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата, като участникът следва да е изпълнил поне една идентична или сходна дейност на минимум 19 обекта с 19 поста физическа охрана и с охрана с помощта на сигнално-охранителна техника.
Участниците следва да декларират съответствието с посочените изисквания / поставените критерии за подбор в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в част IV „Критерии за подбор”, Буква В: Технически и професионални способности.
2. Участникът трябва да има внедрена/ да прилага система за управление на качеството, сертифицирана по международен стандарт за качество EN ISO 9001:2015 или еквивалент, с обхват на сертификация приложим към предмета на обществената поръчка.
Участниците следва да декларират съответствието с посочените изисквания / поставените критерии за подбор в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в част IV „Критерии за подбор, Буква Г: „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление”.
3. Участникът трябва да има внедрена система по стандарт ISO 18788:2015 „Системи за управление на частни дейности за сигурност. Изисквания с указания за прилагане” или еквивалент, с обхват на сертификация приложим към предмета на обществената поръчка.
Участниците следва да декларират съответствието с посочените изисквания / поставените критерии за подбор в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в част IV „Критерии за подбор, Буква Г: „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление”.
Документите, чрез които се доказва изпълнението на поставените критерии за подбор са:
- списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършените услуги.
- заверено копие на валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството ЕN ISO 9001:2008 или еквивалентен (с обхват, приложим към предмета на обществената поръчка).
- заверено копие на валиден сертификат ISO 18788:2015 „Системи за управление на частни дейности за сигурност. Изисквания с указания за прилагане“ или еквивалентен (с обхват, приложим към предмета на обществената поръчка).
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер 2 % от стойността на същия без ДДС. Определеният изпълнител сам избира формата на гаранцията за изпълнение - парична сума, банкова гаранция или застраховка, обезпечаваща изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
1.1. Гаранцията се внася по сметка на Възложителя разкрита в „Общинска банка” АД, клон Люлин, IBAN BG81 SOMB91303319112501; BIC SOMBBGSF.
Възложителят освобождава или задържа гаранцията за изпълнение при условията на проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

11/07/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/07/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

В сградата на район „Красна поляна” – СО, ет. 2, стая № 206 на адрес: гр. София, ул. „Освобождение” № 25.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие в откритата процедура участник, когато: 1. е осъден с влязла в сила присъда, за престъпление по чл. 108а, чл. 159а – 159г, чл. 172, чл. 192а, чл.194 – 217, чл. 219 – 252, чл. 253 – 260, чл. 301 – 307, чл. 321, чл. 321а и чл. 352 – 353е от Наказателния кодекс; 2. е осъден с влязла в сила присъда, за престъпление, аналогично на тези по т. 1, в друга държава членка или трета страна; 3. има задължения за данъци и задължителни осигурителни вноски по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс и лихвите по тях, към държавата или към общината по седалището на възложителя и на участника, или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, доказани с влязъл в сила акт на компетентен орган, като основанията за отстраняване не се прилагат, когато размерът на неплатените дължими данъци или социалноосигурителни вноски е не повече от 1 на сто от сумата на годишния общ оборот за последната приключена финансова година, но не повече от 50 000лв; 4. е налице неравнопоставеност в случаите по чл. 44, ал. 5; 5. е установено, че : а) е представил документ с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор; б) не е предоставил изискваща се информация, свързана с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор; 6. е установено с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение, нарушение на чл.61, ал.1, чл.62, ал.1 или 3, чл.63, ал.1 или 2, чл.118, чл.128, чл.228, ал.3, чл.245 и чл.301-305 от Кодекса на труда или чл.13, ал.1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 7. е налице конфликт на интереси, който не може да бъде отстранен; 8. е обявен в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност, или е в процедура по ликвидация, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, или е преустановил дейността си, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура, съгласно законодателството на държавата, в която е установен; 9. е свързано лице по смисъла на § 2, т. 45 от ДР на ЗОП с друг участник в обществената поръчка; 10. е регистрирано дружество в юрисдикции с преференциален данъчен режим, и/или е свързано лице с дружество в юрисдикция с преференциален данъчен режим и/или е част от гражданско дружество/консорциум - участник в настоящата обществена поръчка, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим по смисъла на ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, освен ако попада в изключенията на чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП, срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 07/06/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва