Деловодна информация
01029
И-734 07/06/2019 (дд/мм/гггг)
не
01029-2019-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Върховен касационен съд на Република България 121268006
бул. Витоша № 2, Съдебна палата
гр. София BG411 1000 България
Цветелина Трайкова - експерт обществени поръчки +359 29219813
tzvetelina_traikova@vks.bg +359 29813604

Интернет адрес/и

www.vks.bg

http://www.vks.bg/vks_P13_102_new.htm#19_05


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.vks.bg/vks_P13_102_new.htm#19_05
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Върховен касационен съд на Република България 121268006
бул. Витоша № 2, Съдебна палата, 1 етаж, ВКС, стая № 84
гр. София BG411 1000 България
Цветелина Трайкова - експерт обществени поръчки +359 29219813
tzvetelina_traikova@vks.bg +359 29813604

Интернет адрес/и

www.vks.bg

http://www.vks.bg/vks_P13_102_new.htm#19_05

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

правораздаване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Ремонт на Съдебна палата - гр. София, бул. „Витоша“ №2, съгласно работен проект.
45000000      
Строителство

Предметът на обществената поръчка е изпълнение на строеж: „Ремонт на Съдебна палата - гр. София, бул. „Витоша“ №2, включващ фасади към вътрешни дворове, покрив на сградата, настилки на вътрешни дворове и проходи и втори етаж на сградата (откъм ул. „Лавеле“), стаи с №№ 26, 27, 28 и 29 на I-ви сутерен (откъм ул. „Алабин“) и преустройство на две гаражни клетки в работни помещения“, съгласно работен проект.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2166666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45261900      
45262321      
45442110      
45432110      
45410000      
45421110      
45420000      
45312100      
45332000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Съдебна палата - гр. София, бул. „Витоша“ № 2

Предметът на обществената поръчка е изпълнение на строеж: „Ремонт на Съдебна палата - гр. София, бул. „Витоша“ №2, включващ фасади към вътрешни дворове, покрив на сградата, настилки на вътрешни дворове и проходи и втори етаж на сградата (откъм ул. „Лавеле“), стаи с №№ 26, 27, 28 и 29 на I-ви сутерен (откъм ул. „Алабин“) и преустройство на две гаражни клетки в работни помещения““, съгласно работен проект. Изпълнителят на обществената поръчка следва да извърши всички дейности, които са свързани с изграждането на обекта:
-Изпълнение на СМР, предвидени с инвестиционния проект за обекта, строителната програма и заповедите в Заповедната книга;
-Доставка и влагане в строителството на необходимите и съответстващи на техническите спецификации и инвестиционния проект строителни материали, включително оборудване, съоръжения, изделия, елементи, детайли, комплекти и др.;
-Осигуряване на временно строителство, за производствени полигони (бази) за нуждите на строителството, за складиране на материали и техника и други нужди във връзка с изпълнение на строителството, установени с Плана за безопасност и здраве (в случаите, когато същите са извън територията, върху която се изгражда Строежа);
-Извършване при необходимост на работи по преместване, при изпълнение на строителството, на подземни и надземни мрежи и съоръжения;
-Организиране на дейностите по събиране, транспортиране, обезвреждане и оползотворяване на строителните и другите отпадъци, възникнали в резултат на осъществяване на дейностите по изпълнение на предмета на обществената поръчка, в съответствие с изискването на българското законодателство;
-Съставяне на строителни книжа; изготвяне на екзекутивната документация на Строежа за всяка СМР, съставляваща част от Строежа, която се отклонява от Инв. проект;
-Участие в процедурата по въвеждане на Строежа в експлоатация;
-Отстраняване за своя сметка на дефектите, установени при предаването на Строежа и въвеждането му в експлоатация;
-Отстраняване на дефекти, констатирани през периода на договорираните Гаранционни срокове;
-Всички други дейности, които са необходими за изпълнението на Предмета на обществената поръчка и гаранционното поддържане на Строежа, освен ако Договорът или българското законодателство не ги възлагат изрично в задължение на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.
Видовете и количествата СМР са посочени в Количествената сметка към Техническата спецификация.
Обектът е недвижима културна ценност с национално значение.
Застроена площ на отделните подобекти :
Настилки на дворове и проходи-2060,00 кв.м.
Настилки на балкони-150,00 кв.м.
Работни помещения в 1-ви сутерен-105,00 кв.м.
Преустройство на гаражи в 1 -ви сутерен.- 88.00 кв.м.
Работни помещения на 2-ри етаж- 765,00 кв.м.
Покрив на сградата-10 500,00 кв.м.
Мин. срок за изпълн. на СМР е 365 кал. дни, а макс. прогнозен е 730 кал. дни за изпълн. на СМР, предмет на поръчката.
Срокът за изпълнение се удължава с времето, когато работата е спряна в следните случаи:
а). При заявена от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ необходимост, когато работата трябва да спре при провеждане на мероприятия, или други обстоятелства (аварии, бомбени заплахи и др.) извън контрола от страна на възложителя или изпълнителя, за което се съставя двустранен протокол.
б). Когато Изпълнителят е възпрепятстван за изпълнение на СМР от обективни фактори и непредвидени обстоятелства, които са извън неговия контрол, непозволяващи извършване на строителни и монтажни работи по съответния строеж. В този случай се съставя Акт за уст. състоянието на строежа при спиране на стр. (обр. 10), съгласно Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. При продължаване на строителството се съставя Акт за установяване състоянието на строежа при продължаване на стр. (обр. 11), съгласно Наредба № 3 от 2003 г.
Срокът за изпълнение на дейностите от предмета на обществената поръчка се удължава с периода, удостоверен в двустранния протокол по б.”а” и с периода от подписване на Акт обр.10 до подписване на Акт обр.11.
Критериите по-долу
 
ДА гаранционен срок в месеци на изпълнените СМР на обекта    10т.
качество на вложените строителни материали    50т.
Цена
40т.
II.2.6) Прогнозна стойност
2166666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
730

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Комплексната оценка на офертата се формира по следната формула:К = К1 + К2 + К3.Където К е комплексна оценка.
Крайното класиране на участниците е в низходящ ред според получената комплексна оценка на офертите.На първо място се класира участникът с най-висока комплексна оценка. Оценяването по всеки от показателите за оценка на офертите е разписан в медиката за оценка, част от документацията.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът да има право да осъществява строителство, І група – І категория строежи или сходно на предмета на поръчката строителство.Минимално изискване:Участникът следва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за Камарата на строителите за изпълнение на строежи, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на поръчката, а именно - за строежи от Първа група, Първа категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС) и чл. 137, ал. 1, т. 1, б. “м” и “н” от ЗУТ.
Чуждестранните лица следва да са вписани в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или да имат право да извършва такава дейност по законодателството на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария и има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издадено.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, кои?то ще извършва съответните строителни и монтажни работи, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на деи?ностите, предвидено в договора за създаване на обединение. При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, кои?то ще изпълняват.
Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва:При подаване на оферта участниците попълват раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП с посочване на органа, издал документа, обхват, дата на издаване, и посочване на националните бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, са длъжни да предоставят информация.Ако съответните документи са на разположение в електронен формат, моля, посочете: уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа.В случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Изискването се доказва със заверено копие от валидно Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи, коeто да му позволява извършването на строителните работи, предмет на поръчката, а именно - за строежи от Първа група, Първа категория, съгласно ПРВВЦПРС и чл. 137, ал. 1, т. 1, б. “м” и “н” от ЗУТ.В случай, че участникът е чуждестранно лице – копие на валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз или на друга държава – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство или на Конфедерация Швейцария, или на регистрация в еквивалентен професионален регистър на държавата, в която е установен, или на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон.Доказателствата се представят в случаите на чл. 67, ал.5 от ЗОП. В случай, че избраният за изпълнител е чуждестранно лице, на основание чл. 112, ал. 1, т. 4 ЗОП, при сключването на договор, той следва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганото строителство в Република България, вкл. че е извършил съответната регистрация, когато е необходимо. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, кои?то ще извършва съответните строителни и монтажни работи, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на деи?ностите, предвидено в договора за създаване на обединение. При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, кои?то ще изпълняват.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участниците трябва да имат застраховка "Професионална отговорност" (чл. 61, ал. 1, т. 2 от ЗОП).
2. Участникът да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти за последните три приключили финансови години (2016г., 2017 г. и 2018 г.) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.


1.Участникът следва да притежава и да поддържа за целия период на изпълнение на договора валидна застраховка за „Професионална отговорност”, която да обхваща категория строеж съобразно предмета на поръчката, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за застраховка „Професионална отговорност” се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение. При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват. В случай, че участникът е чуждестранно лице, застраховката за професионална отговорност може да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. Застрахователното покритие следва да е не по-малко от минимума, приложим за строежи І група – І категория строежи, съгласно чл. 5, ал. 2 от НУРЗЗПС. Застраховката на чуждестранните лица следва да осигурява минимум посоченото застрахователно покритие.Съответствието с поставения критерий за подбор, се декларира: При подаване на оферта участниците декларират съответствието с поставения критерий за подбор в ЕЕДОП в Част IV: Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние“ с попълване на съответната графа на образеца на ЕЕДОП и с посочване на застрахователя, издал документа, валидността, обхвата, застрахователно покритие, дата на издаване. В случай, че участникът е чуждестранно лице, той може да декларира наличието на валиден еквивалентен документ съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът отново чрез посочване на застрахователя, издал документа, валидността, обхвата, застрахователно покритие, дата на издаване. В случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП: Доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“ (чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП), в случай че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът. При изтичането на застрахователната полица, същата трябва да бъде продължена. При поискване на основание чл. 67, ал.5 от ЗОП участниците представят Декларация в свободен текст, че при изтичането на застрахователната полица, същата ще бъде подновена.
2. Участникът да е реализирал оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, в размер на не по-малко от 1 500 000 лв. с вкл. ДДС, изчислен на база годишните обороти за последните три приключили финансови години (2016 г., 2017 г. и 2018 г.) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. Съгласно §2, т. 67 от ДР на ЗОП: "Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката" е сума, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирана от дейност, попадащи в обхвата на обществената поръчка“. За участник чуждестранно лице, оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева. “Оборот в сферата попадаща в обхвата на поръчката” е оборот, който е реализиран от извършено строителство за преустрои?ство и/или реконструкция и/или основен ремонт на сграда/и и/или строителство на нови сгради. Изискването се доказва със справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката и се представя в случаите на чл. 67, ал.5 от ЗОП. Данните могат да обхващат най-много последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. Изискуемата информация относно горепосоченото изискване, участникът попълва ЕЕДОП в Част IV: Критерии за подбор, раздел Б.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът следва да има опит в строително-ремонтни работи с предмет, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните 5 години от датата на подаване на заявлението или на офертата – за строителство.
2. Участникът трябва да прилага система за управление на качеството.
3. Участникът да прилага системи или стандарти за опазване на околната среда.
4. Участникът трябва да разполага с персонал и с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
5. Участникът следва да разполага с необходимия брой технически лица и/ или организации, включени или не в структурата на кандидата или участника, включително такива, които отговарят за контрола на качеството, а при обществените поръчки за строителство – лицата, които ще изпълняват строителството (чл. 63, ал. 1, т. 2 от ЗОП).
6. Участникът трябва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.


1.Участниците трябва да са изпълнили строителство с предмет, идентичен или сходен, с предмета на поръчката, най-много за последните 5 години от датата на подаване на офертата. Възложителя не поставя изискване за обем.
“Строителство с предмет идентичен или сходен с този на поръчката” е строителство, което включва изпълнение на най-малко следните видове СМР: поставяне на външни настилки от щампован бетон и бордюри; поставяне на подови настилки в помещения в сграда; ремонт на покрив от медна ламарина; поставяне на хидро и топлоизолации; полагане на външна вароциментна мазилка и фасадна боя; поставяне на врати и на дограма, изграждане на вентилационна и отоплителна инсталация; изграждане на система за пожароизвестяване; изграждане на система за охрана и контрол на достъпа; изграждане/възстановяването на противообледенителната система; дейности за консервация и реставрация на сграда – недвижима културна ценност.Доказване: списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания и се представя в случаите на чл. 67, ал.5 от ЗОП.
Деклариране вЕЕДОП в Част IV: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности.2.Участникът следва да прилага система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват съобразно предмета на възлаганата обществена поръчка - строителство.Доказване: заверено копие от Сертификата, удостоверяващ въвеждането на системата за управление на качеството и се представя в случаите на чл. 67, ал.5 от ЗОП.
3.Участникът следва да прилага стандарт EN ISO 14001: 2015 за опазване на околната среда или еквивалентен, с обхват съобразно предмета на възлаганата обществена поръчка. Доказване:заверено копие от Сертификата, удостоверяващ прилагането на стандарта за опазване на околната среда и се представя в случаите на чл. 67, ал.5 от ЗОП.При подаване на офертата изискуемата информация относно изискванията по т.2 и т.3, участникът попълва в ЕЕДОП в Част: Критерии за подбор, раздел Г: Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление. 4.Участниците трябва да разполагат най-малко със следния ръководен състав и персонал за изпълнението на поръчката: 1.Ръководител екип – с професионална квалификация Строителен инженер, специалност ССС/ПГС или еквивалентна, общ професионален стаж - 10 г., от които като Ръководител екип - 2 г.; да има изпълнени 3 обекта, в които да има дейности, сходни с предмета на обществената поръчка – лицето може да докаже кумулативно изискването за сходни дейности, изпълнени в рамките на 3 обекта.
2.Лице, вписано в регистъра по чл. 165 от Закона за културното наследство или еквивалентен регистър, с опит при изпълнение на СМР и/или КРР на обект – недвижима културна ценност. 3.Технически ръководител – по един човек за всяка от частите - Арх, Ел, ВиК, ТОВиК, всеки от които: да има квалификация „Строителен инженер”, „Инженер“ или „Строителен техник” съгласно чл. 163а от ЗУТ или еквивалентна; да притежава минимум 5 (пет) години професионален опит като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ; 4.Експерт „Контрол по качеството”- 1 човек: да притежава висше образование с професионална квалификация „Строителен инженер” или еквивалентна; да притежава правоспособност за контрол върху качеството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент, 1 (една) години опит на длъжност, свързана с контрол по качеството при изпълнение на СМР;
Продължение в раздел VІ.3 - Допълнителна информация.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Начин и срок на плащане - съгласно договора към документацията.Гаранцията за изпълнение е в размер на 5% от стойността на договора без включен ДДС.Гаранцията се представя в една от следните форми:1. парична сума; 2. банкова гаранция;3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на всяка от гаранциите. При поискване от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на аванс до 20%, следва да се представят документи, обезпечаващи авансово предоставените средства, съгласно условията, посочени в документацията и договора. Условията за задържане и освобождаване на гаранциите са указани в Договора за изпълнение на обществената поръчка.При представяне на гаранциите във вид на платежно нареждане - паричната сума се внася по сметка на ВКС – IBAN: BG15BNBG96613300178103, BIC: BNBGBGSD, към БНБ банка, на името на ВКС. Финансирането на проекта се осигурява от ВСС, съгласно одобрена инвестиционна програма.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

08/07/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

31/12/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

09/07/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. София, бул. „Витоша“ № 2,Съдебна палата, Партерен етаж, зала-кафене.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, съгласно чл. 54, ал. 2 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

5.Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството -1 човек: да притежава актуално Удостоверение/Сертификат за „Длъжностно лице за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно, 1 год. опит на длъжността.Заб.: Едно лице не може да съвместява две или повече длъжности. Деклариране в ЕЕДОП в Част IV: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности, участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на професионална компетентност /с посочване на придобитото образование/квалификация, посочване на дата, № и издател на документа за придобито образование/квалификация, както и данни за месторабота, период, длъжност, основни функции и др./ на членовете от ръководния състав, които ще отговарят при изпълнение на поръчката.5.Участникът следва да разполага с собствени или наети технически лица, специалисти и нискоквалифицирани работници, които ще използва за извършване на строителството, не по-малко от следните:работници бетонови работи -3; работници сухо строителство - 3; работници мазилки, шпакловки и бояджийски работи - 25; работници ВиК инсталации - 2;работници заваръчни работи - 2; работници тенекеджийски работи - 5; работници ел. инсталации - 5; работници монтаж дограма - 4; работници настилки и облицовки - 10; работници хидроизолационни работи - 2; работници монтаж на метални изделия – 2;работници ОВиК инсталации – 4;нискоквалифициран/и (общи) работници -5. Декларирането в ЕЕДОП,Част IV: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности. Доказване: Поставеното минимално изискване се доказва с Списък на изпълнителския състав - техническите лица (специалисти и нискоквалифицирани работници), които ще изпълняват строителството, включително описание на дейностите, които ще изпълняват.6.Участникът трябва да разполага най-малко със следните инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката: - строително оборудване: Фасадно скеле – мин. 2000 м2, платформа бояджийска (с височина до 14м); мултифункционална професионална стълба; ръчен циркуляр; къртач; ударо-пробивна бормашина; - транспортни средства и механизация: товарен автомобил /самосвал/ за извозване на отпадъци; бордови камион или товарен автомобил; специализирани инструменти и измервателни уреди: мултицет; ъглошлайф; електрожен; електрохидравлична пресова машина за прес фитинги за диаметри от ф16 до ф 63; тестова помпа за изпитване на хидравлично налягане; акумулаторен винтоверт; уред (машина) за запояване РР тръби; лазерна ролетка; нивелир.Доказване:декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката, и се представя в случаите на чл. 67, ал.5 от ЗОП. Деклариране в ЕЕДОП в Част IV: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности.
В процедурата може да участва всяко бълг. или чужд.физ.или юрид.лице или техни обединения, както и всяко друго образувание,което отговаря на услов. на чл.10, ал.1 от ЗОП. Отстранява се от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал. 1, т. 1, т.2, т.4 и т.5 ,чл.101, ал.9-11, условията по чл. 107 ЗОП, както обст. по чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДРС, чл.69 от ЗПКОНПИ. Допълнителна информация за общ. поръчка - в документацията за участие.
На основание чл.32, ал.3 от ЗОП, поради технически причини както и такива свързани със защита на информацията, съдържаща се в Работният проект, Възложителят предоставя допълнително същия на участниците на място на адрес: гр. София, бул. „Витоша“ № 2, Съдебна палата, ВКС, сутеренен етаж, стая № 21, от 8:30 до 17:00 часа, всеки работен ден, до срока за подаване на оферти, посочен в обявлението за обществената поръчка. Предоставянето на копие на работният проект е безплатно за участниците.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

10 - дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл.197, ал.1 т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 07/06/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва