Деловодна информация
4147Институт по информационни и комуникационни технологии при БАН
523 05/06/2019 (дд/мм/гггг)
не
4147-2019-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Институт по информационни и комуникационни технологии при БАН 175905727
ул. акад. Георги Бончев бл. 25А
София BG411 1113 България
доц. Емануил Атансов; Димитър Тодоров +359 29796793
zopiict@bas.bg +359 28707273

Интернет адрес/и

www.iict.bas.bg

https://sop.bg/iict.bas-739/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://sop.bg/iict.bas-739/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

научна дейност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Модернизация (подготовка) на помещения и доставяне и инсталиране на поддържащо оборудване за изграждане на Център за данни (Data център) в югозападната част на сутерена на блок 8 на ИИКТ-БАН, ул. "Ак
45000000      
Строителство

Предметът на настоящата обществена поръчка e в рамките на проект BG05M2OP001-1.001-0003: „Център за върхови постижения по Информатика и информационни и комуникационни технологии“ Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж и е с предмет: „ Модернизация (подготовка) на помещения и доставяне и инсталиране на поддържащо оборудване за изграждане на Център за данни (Data център) в югозападната част на сутерена на блок 8 на ИИКТ-БАН, ул. "Акад. Г. Бончев" N 8, гр. София по проект BG05M2OP001-1.001-0003 „Център за върхови постижения по Информатика и информационни и комуникационни технологии“. Целта на настоящата обществена поръчка е да бъде избран Изпълнител, притежаващ професионална квалификация и опит, на който ИИКТ-БАН да възложи изпълнението на дейности по извършване на „ Модернизация (подготовка) на помещения и доставяне и инсталиране на поддържащо оборудване за изграждане на Център за данни (Data център) в югозап. част от помещението на Центъра за данни с площ 90 м2
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
716666.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

ул. акад. Георги Бончев, бл. 8

Предметът на настоящата обществена поръчка e в рамките на проект BG05M2OP001-1.001-0003: „Център за върхови постижения по Информатика и информационни и комуникационни технологии“ Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж и е с предмет:
„ Модернизация (подготовка) на помещения и доставяне и инсталиране на поддържащо оборудване за изграждане на Център за данни (Data център) в югозападната част на сутерена на блок 8 на ИИКТ-БАН, ул. "Акад. Г. Бончев" N 8, гр. София по проект BG05M2OP001-1.001-0003 „Център за върхови постижения по Информатика и информационни и комуникационни технологии“.
Целта на настоящата обществена поръчка е да бъде избран Изпълнител, притежаващ професионална квалификация и опит, на който ИИКТ-БАН да възложи изпълнението на дейности по извършване на „ Модернизация (подготовка) на помещения и доставяне и инсталиране на поддържащо оборудване за изграждане на Център за данни (Data център) в югозападната част на сутерена на блок 8 на ИИКТ-БАН, ул. "Акад. Г. Бончев" N 8, гр. София по проект BG05M2OP001-1.001-0003 „Център за върхови постижения по Информатика и информационни и комуникационни технологии“ в качеството му на бенефициент по проекта.
Предвиждат се следните ремонтни работи:
1 . Част Архитектурна:
В югоизточната част от помещението на Центъра за данни с площ около 90 м2 се извършват следните дейности:
- Подготовка на строителната площадка (разбиване и извозване на депо на строителни материали и отпадъци, демонтажни работи).
- премахва се съществуващата в помещението преградна стена към съществуващия суперкомпютър;
- изгражда се нова преградна стена, обособяваща помещение за непрекъсваемите токозахранващи източници и компютърна зала;
- в компютърната зала се изграждат повдигнат антистатичен под от същия вид, какъвто е реализиран в останалата северозападна част на помещението, където е разположен съществуващия суперкомпютър, както и окачен таван от растерен тип в цялото помещение;
2 . Част Конструктивна:
- Не се засяга конструкцията на сградата. Премахват се преграждащи витрини с неносеща функция.
3. Част ВиК и ОВК
- Доставяне и монтаж на система за охлаждане и климатизация на компютърната зала и на помещението за непрекъсваеми токозахранващи източници на центъра за данни, която се състои от три еднакви вътрешни тела и един нов агрегат за охладена вода и която заедно със съществуващия агрегат за охладена вода (чилър) да притежава достатъчен охлаждащ капацитет за да обслужва бъдещите компютърни шкафове с въздушно охлаждане, разположени в компютърната зала, както и съществуващия и бъдещия суперкомпютър;
Част Електро
- Доставяне и монтаж на необходимите елементи на електрозахранването в помещенията на центъра за данни, както и доставка и монтаж на нов непрекъсваем токозахранващ източник (UPS) при запазване на съществуващите два такива;
- Доставяне и монтаж на пожароизвестителна и пожарогасителна система за компютърната зала и за помещението за непрекъсваеми токозахранващи източници на центъра за данни;
- Доставяне и монтаж на система за видеонаблюдение на компютърната зала, на помещението за непрекъсваеми токозахранващи източници на центъра за данни, както и на свързаните с неговото функциониране агрегати за охладена вода (чилъри) и дизел генератор;
- Доставка и монтаж на система за контрол на достъпа до компютърната зала и до помещението за непрекъсваеми токозахранващи източници.
Критериите по-долу
 
ДА изпълнение на допълнителните изисквания, на които трябва да отговаря непрекъсваемият токозахранващ източник (UPS-3) освен изискванията, определени в проекта за част „Електрическа“    10
ползване на т.1 от допустимите изключения от изискванията в инвестиционния проект на част „ОВК - Отопление, вентилация и климатизация“, посочени в Техническата спецификация.    10
ползване на т.2 от допустимите изключения от изискванията в инвестиционния проект на част „ОВК - Отопление, вентилация и климатизация“, посочени в Техническата спецификация.    5
гаранционен срок на изпълнените СМР    10
Цена
65
II.2.6) Прогнозна стойност
716666.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
договор BG05M2OP001-1.001-0003: „Център за върхови постижения по Информатика и информационни и комуникационни технологии“ към Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за първа група пета категория строеж или по-висока, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ (или еквивалентна застраховка или гаранция от чуждестранно лице – участник, в съответствие с чл. 171а, ал. 1 от ЗУТ) за пета категорията строителство, покриваща минималната застрахователна сума за строежи пета категория съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Съгласно чл. 171а, ал. 1 от ЗУТ изискването за застраховка за професионална отговорност на лица по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ не се прилага за лице от държава-членка на Европейския съюз или от друга държава страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е представило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава-членка на Европейския съюз или страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
2. Възложителят поставя изискване съгласно чл. 171а, ал.21 от ЗУТ, в случай на чл. 171а, ал. 1 от ЗУТ, когато предоставената застраховка или гаранция покрива само частично рисковете, участникът да има валидна допълнителна застраховка или гаранция, която да обхване непокритите рискове, в съответствие с чл. 173, ал. 2 и чл. 174, ал. 1 и при спазване изискванията на чл. 27, ал. 3 от Закона за дейностите по предоставяне на услуги.


1. Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ (или еквивалентна застраховка или гаранция от чуждестранно лице – участник, в съответствие с чл. 171а, ал. 1 от ЗУТ) за пета категорията строителство, покриваща минималната застрахователна сума за строежи пета категория съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Съгласно чл. 171а, ал. 1 от ЗУТ изискването за застраховка за професионална отговорност на лица по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ не се прилага за лице от държава-членка на Европейския съюз или от друга държава страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е представило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава-членка на Европейския съюз или страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
2. Възложителят поставя изискване съгласно чл. 171а, ал.21 от ЗУТ, в случай на чл. 171а, ал. 1 от ЗУТ, когато предоставената застраховка или гаранция покрива само частично рисковете, участникът да има валидна допълнителна застраховка или гаранция, която да обхване непокритите рискове, в съответствие с чл. 173, ал. 2 и чл. 174, ал. 1 и при спазване изискванията на чл. 27, ал. 3 от Закона за дейностите по предоставяне на услуги.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да има опит за изпълнение на строителството. През последните 3 години считано от датата на подаване на офертата да е изпълнил поне една дейност идентична или сходна с тази на поръчката.
2. Участникът трябва да разполага с необходимия брой технически лица и/или организации, включени или не в структурата му, включително такива, които отговарят за контрола на качеството, включително лицата, които ще изпълняват строителството, както следва:
• Ключов експерт 1: Технически ръководител на обекта – да притежава квалификация „строителен инженер“, „инженер“ или „архитект“ или лице със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите „Архитектура и строителство“ и „Техника“, съгласно чл. 163а от Закона за устройство на територията /или еквивалент/, с опит като ръководител на реконструкции, ремонт на сгради (жилищни и/или административни сгради или обекти/сгради за широко обществено ползване/обслужване) на минимум 5 обекта;
В случай на предложено чуждестранно лице, същото следва да има придобита професионална квалификация, съгласно изискванията на чл. 163а, ал. 3 от ЗУТ.
• Ключов експерт 2: Ключов експерт по част „Архитектура“ - Архитект, висше образование, образователна степен „Магистър” в областта на архитектурата или еквивалент с минимум 5 г. професионален опит по специалността;
• Ключов експерт 4: Ключов експерт по част: „ВиК“ - висше образование, образователна степен „Магистър” в областта на строителното инженерство или еквивалент, специалност ВиК или еквивалент с минимум 3 г. професионален опит по специалността;
• Ключов експерт 5: Ключов експерт по част: „Електрическа“ - висше образование, образователна степен „Магистър” в областта на електроинженерството или еквивалент с минимум 3 г. професионален опит по специалността;
• Ключов експерт 6: Ключов експерт по части: „ОВК“ - висше образование, образователна степен „Магистър” със специалност „Отопление и вентилация” или еквивалент, с минимум 3 г. професионален опит по специалността;
• 1 бр. ключов експерт - Отговорник по контрола на качеството – да притежава образователно квалификационна степен минимум „бакалавър“ или еквивалентна, придобита в професионално направление „Архитектура, строителство и геодезия“ или еквивалентно (когато образованието е придобито в чужбина); да притежава минимум 3 г. професионален опит като контрол по качеството в строителството; да има валиден сертификат за преминат курс за контрол на качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент.
• 1 бр. ключов експерт – Координатор по безопасност и здраве“, да притежава образователно квалификационна степен минимум „бакалавър“ или еквивалентна или лице със средно образование, което да е преминало курс за координатор по безопасност и здраве или еквивалент и отговаря на критериите по чл. 5, ал. 2 от Наредба № 2 от 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, издадена от МТСП и МРРБ.
3. Най-малко 5 броя наети работници на трудов договор с минимум 3 година трудов стаж и/или опит в извършването на СМР.
4. Участникът да има внедрени следните системи:
- система за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN ISO 9001: 2008/2015 или еквивалентен с обхват включващ включващ строителни и ремонтни дейности на сгради – проектиране и изпълнение ;
- система за управление на околната среда съгласно стандарта БДС EN ISO 14001:2004/2015 или еквивалентен с обхват включващ включващ строителни и ремонтни дейности на сгради – проектиране и изпълнение.


1. Участникът трябва да има опит за изпълнение на строителството. През последните 3 години считано от датата на подаване на офертата да е изпълнил поне една дейност идентична или сходна с тази на поръчката.
2. Участникът трябва да разполага с необходимия брой технически лица и/или организации, включени или не в структурата му, включително такива, които отговарят за контрола на качеството, включително лицата, които ще изпълняват строителството, както следва:
• Ключов експерт 1: Технически ръководител на обекта – да притежава квалификация „строителен инженер“, „инженер“ или „архитект“ или лице със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите „Архитектура и строителство“ и „Техника“, съгласно чл. 163а от Закона за устройство на територията /или еквивалент/, с опит като ръководител на реконструкции, ремонт на сгради (жилищни и/или административни сгради или обекти/сгради за широко обществено ползване/обслужване) на минимум 5 обекта;
В случай на предложено чуждестранно лице, същото следва да има придобита професионална квалификация, съгласно изискванията на чл. 163а, ал. 3 от ЗУТ.
• Ключов експерт 2: Ключов експерт по част „Архитектура“ - Архитект, висше образование, образователна степен „Магистър” в областта на архитектурата или еквивалент с минимум 5 г. професионален опит по специалността;
• Ключов експерт 4: Ключов експерт по част: „ВиК“ - висше образование, образователна степен „Магистър” в областта на строителното инженерство или еквивалент, специалност ВиК или еквивалент с минимум 3 г. професионален опит по специалността;
• Ключов експерт 5: Ключов експерт по част: „Електрическа“ - висше образование, образователна степен „Магистър” в областта на електроинженерството или еквивалент с минимум 3 г. професионален опит по специалността;
• Ключов експерт 6: Ключов експерт по части: „ОВК“ - висше образование, образователна степен „Магистър” със специалност „Отопление и вентилация” или еквивалент, с минимум 3 г. професионален опит по специалността;
• 1 бр. ключов експерт - Отговорник по контрола на качеството – да притежава образователно квалификационна степен минимум „бакалавър“ или еквивалентна, придобита в професионално направление „Архитектура, строителство и геодезия“ или еквивалентно (когато образованието е придобито в чужбина); да притежава минимум 3 г. професионален опит като контрол по качеството в строителството; да има валиден сертификат за преминат курс за контрол на качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент.
• 1 бр. ключов експерт – Координатор по безопасност и здраве“, да притежава образователно квалификационна степен минимум „бакалавър“ или еквивалентна или лице със средно образование, което да е преминало курс за координатор по безопасност и здраве или еквивалент и отговаря на критериите по чл. 5, ал. 2 от Наредба № 2 от 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, издадена от МТСП и МРРБ.
3. Най-малко 5 броя наети работници на трудов договор с минимум 3 година трудов стаж и/или опит в извършването на СМР.
4. Участникът да има внедрени следните системи:
- система за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN ISO 9001: 2008/2015 или еквивалентен с обхват включващ включващ строителни и ремонтни дейности на сгради – проектиране и изпълнение ;
- система за управление на околната среда съгласно стандарта БДС EN ISO 14001:2004/2015 или еквивалентен с обхват включващ включващ строителни и ремонтни дейности на сгради – проектиране и изпълнение.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

26/06/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

27/12/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

27/06/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

ул. акад. Георги Бончев бл. 25А, зала 218, гр. София

На публичното заседание могат да присъстват участниците, техни упълномощени представители и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

съгласно чл. 197 и сл. от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 05/06/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва