Деловодна информация
00025
2190 05/06/2019 (дд/мм/гггг)
не
00025-2019-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Куклен 115631816
ул. Александър Стамболийски 43
Куклен BG421 4101 България
Силвия Власева +359 31152120
kmet@kuklen.org +359 31152165

Интернет адрес/и

www.kuklen.org

http://buyers-profile.kuklen.org


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://buyers-profile.kuklen.org
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на хранителни продукти за детска градина, детска ясла, млечна кухня и домашен социален патронаж на територията на община Куклен по обособени позиции”
15800000      
Доставки

Доставка на хранителни продукти за детска градина, детска ясла, млечна кухня и домашен социален патронаж на територията на община Куклен по обособени позиции
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
139724.61      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Доставка на месо, месни продукти и риба 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15100000      
15200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Детска градина „Приятели”, гр. Куклен, ул. „Славянска” №5 и ул. „Демокрация” № 15 и ДСП – гр. Куклен, ул. „Еделвайс” №1

Съгласно техническата спецификация на Възложителя
Критериите по-долу
 
ДА срок за реакция при рекламация    20
Цена
80
II.2.6) Прогнозна стойност
38905.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на мляко и млечни продукти 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15500000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Детска градина „Приятели”, гр. Куклен, ул. „Славянска” №5 и ул. „Демокрация” № 15 и ДСП – гр. Куклен, ул. „Еделвайс” №1

Съгласно техническата специфкация на Възложителя
Критериите по-долу
 
ДА срок за реакция при рекламация    20
Цена
80
II.2.6) Прогнозна стойност
33202.42      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на свежи плодове и зеленчуци 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Детска градина „Приятели”, гр. Куклен, ул. „Славянска” №5 и ул. „Демокрация” № 15 и ДСП – гр. Куклен, ул. „Еделвайс” №1

съгласно техническата спецификация на Възложителя
Критериите по-долу
 
ДА срок за реакция при рекламация    20
Цена
80
II.2.6) Прогнозна стойност
29315.17      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на пакетирани, консервирани храни и други хранителни продукти 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15800000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Детска градина „Приятели”, гр. Куклен, ул. „Славянска” №5 и ул. „Демокрация” № 15 и ДСП – гр. Куклен, ул. „Еделвайс” №1

съгласно техническата спецификация на Възложителя
Критериите по-долу
 
ДА срок за реакция при рекламация    20
Цена
80
II.2.6) Прогнозна стойност
38301.35      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участникът следва да разполага с обект/и (собствени или наети), регистриран/и по чл. 12 от Закона за храните от Българска агенция по безопасност на храните (БАБХ), за производство и/ или търговия с храни, от които ще извършва доставката на храни по настоящата обществена поръчка. Всеки участник трябва да разполага с минимум един обект, регистриран по чл. 12 от ЗХ, с обхват на регистрацията, издадена от съответната ОДБХ, включващ всички групи храни от предмета на обособената позиция, за която участва. Когато се участва за две или повече обособени позиции, изискването важи за всяка от тях поотделно - при наличието на само 1 обект, същият следва да е регистриран по отношение на всяка от групите храни, за които участникът е подал оферта.
При участник обединение на физически и/или юридически лица всяко физическо/ юридическо лице, включено в обединението, което ще извършва дейност, за която е необходима посочената регистрация, следва да разполага с обект/и, регистриран/и по чл. 12 от Закона за храните, за групите храни от предмета на обособената позиция, за която обединението участва съобразно с извършваната от лицето дейност.
Документи, които участникът следва да представи: При подаване на оферта, участникът декларира съответствието с изискването в ЕЕДОП, като посочва в Част IV, раздел А) - адрес, номер и дата на регистрация на обекта съгласно чл.12 от Закона за храните, както и групите храни, за които е валидна регистрацията му и/или се посочва публично достъпна електронна база данни, в която се съдържа изискваната информация.
2. В допълнение към изискванията по точка 1, участниците по Обособена позиция 1 „Доставка на месо, месни продукти и риба” и Обособена позиция 2 „Доставка на мляко и млечни продукти” следва да отговарят на следните изисквания:
а) Участникът следва да има регистрация за всички свои или наети обекти по чл. 7, ал. 3, т. 5 от Закона за ветеринарномедицинската дейност в съответните публични регистри на БАБХ;
б) В случай че участникът е лице, получаващо пратки от суровини и храни от животински произход от държава - членка на Европейския съюз, предназначени за пускане на пазара и търговия, то следва да е регистрирано в ОДБХ.
Документи, които участникът следва да представи: При подаване на оферта, участникът декларира съответствието с изискването в ЕЕДОП, като посочва в Част IV, раздел А), номер и дата на съответната регистрация, както и уебадреса/ите на публично достъпна/и електронна база данни, в която/ито се съдържа изискваната нформация.
3. В допълнение към изискванията по предходната точка 1 участниците по Обособена позиция 3 „Доставка на свежи плодове и зеленчуци” следва да отговарят на следното изискване:
В съответствие с чл. 4, ал. 1 от Наредба № 16/ 28.05.2010 за изискванията за качество и контрол за съответствие на пресни плодове и зеленчуци, участниците следва да са вписани в базата данни на Българската агенция по безопасност на храните за търговците на пресни плодове и зеленчуци.
Изискуеми документи: При подаване на оферта, участникът декларира съответствието с изискването в ЕЕДОП, като посочва в Част IV, раздел А), номер и дата на регистрацията, както и уебадреса на публично достъпна електронна база данни, в която се съдържа изискваната нформация.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Всеки участник, който подава оферта за една или повече обособени позиции от настоящата обществена поръчка, трябва да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на съответната обособена/и позиция/ции, изчислен на база годишните обороти за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер, както следва:
За Обособена позиция № 1 „Доставка на месо, месни продукти и риба” - оборот в размер на 58 358,50 лв. от търговия с месо, месни продукти и риба.
За Обособена позиция № 2 „Доставка на мляко и млечни продукти” - оборот в размер на 49 803,63 лв. от търговия с мляко и млечни произведения.
За Обособена позиция № 3 „Доставка на свежи плодове и зеленчуци” - оборот в размер на 43 972,75 лв. от търговия с плодове и зеленчуци.
За Обособена позиция № 4 „Доставка на пакетирани, консервирани храни и други хранителни продукти” - оборот в размер на 57 451,90 лв. от търговия с пакетирани и консервирани храни.
При подаване на оферта, участникът декларира съответствието с изискването в ЕЕДОП, като попълва в част IV, раздел „Б“, т. 2а, както и уебадреса/ите на публично достъпна/и електронна база данни, в която/ито се съдържа изискваната нформация. Участникът следва да представи към офертата си също и Справка за оборота за последните три приключили финансови години в сферата/те, попадаща/и в обхвата на обособената/те позиция/ции, за която участникът подава оферта.
2. Коефициент на обща ликвидност (Кол) - минимум 1,5*
Показателите за ликвидност са количествени характеристики на способността на предприятието да изплаща текущите си задължения с наличните текущи активи. Индикатор са за възможността на кандидата/участника да поема възникнали финансови затруднения. Те са показатели, показващи ликвидността в статика (към даден момент).
Участниците следва да са постигнали положително съотношение между определени активи и пасиви, а именно – между текущите активи и текущите задължения за последната отчетна година (2018 г.).
Коефициентът на обща ликвидност се изчислява по Методиката към чл. 61, ал. 1, т. 3 ЗОП за установяване на минимални допустими съотношения между определени активи и пасиви, съгласно Приложение № 2 към чл. 31, ал. 2 ППЗОП, въз основа на данни (в хил. лв.) от счетоводния баланс към 31 декември на последната финансова година (2018 г.) по следната формула:
Текущи активи (ТА)
Кол = _________________________________________,
Текущи задължения (ТЗ)
където:
К ол е коефициентът на обща ликвидност на стойност 1,5;
ТА - сумата на текущите активи (краткотрайни/краткосрочни); всички активи, придобити с цел да бъдат използвани или реализирани в срок от една и над една година съобразно оперативния цикъл на предприятието 1.
ТЗ - сумата на текущите задължения (текущи пасиви); всички задължения, които следва да бъдат погасени в срок до една година.
При подаване на оферта, участникът декларира съответствието с изискването в ЕЕДОП, като посочва в част IV, раздел Б, т.4 изчисления коефициент на обща ликвидност на база годишен финансов отчет (ГФО) към 31 декември 2018г., както и уебадреса/ите на публично достъпна/и електронна база данни, в която/ито се съдържа изискваната по-горе информация.
* Минимално допустимо съотношение е стойността на коефициента за ликвидност, посочен в т. 2, над която се счита, че за участника е налице съответствие с изискванията по чл. 61, ал. 1, т. 3 ЗОП.
1 Оперативен цикъл на предприятието е времето от придобиването на активите (суровини, материали и др.), които влизат в процес на преработка, до реализацията на създадения продукт в парични средства или в парични еквиваленти.


III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е извършил минимум 1 (една) доставка на хранителни продукти, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка за последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет* и обем**, идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка.
Документи, които участникът следва да представи: При подаване на офертата участникът декларира сътоветствието с изискванията за технически и професионални способности в ЕЕДОП част IV, раздел В, т. 1б). На основание чл. 64, ал. 1, т. 2 и чл. 63, ал. 1, т. 1, буква „б” ЗОП, участникът следва да представи към офертата си и списък на доставките, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство**** за извършената доставка. Като „доставка с предмет и обем, идентична или сходна с предмета на настоящата обществена поръчка“ се приема минимум 1 (една), изпълнена*** доставка на хранителни продукти – подобна на изискванията на възложителя в настоящата поръчка.
* Под сходни дейности на предмета на настоящата поръчка се разбират дейности, с предмет аналогичен на обособената позиция, за която кандидатът участва.
** Под идентичен или сходен обем за съответната обособена позиция следва да се разбира извършването на една или няколко от посочените доставки на обща стойност не по-малка от прогнозната стойност на обособената позиция, за която кандидатът участва.
***„Изпълнена” е тази доставка, чието изпълнение е приключило до датата на подаване на офертата, в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането ?.
**** Доказателството за извършена доставка се представя под формата на документ (референция за добро изпълнение или друго), издаден от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. Документите, доказващи извършената доставка, следва да са подписани от издателя и приложени към офертата в заверено копие с „Вярно с оригинала”, две имена и подпис на участника.
2. Участникът следва да има въведени ISO 22000:2005 – Система за управление на безопасността на храните или еквивалентно, и ISO 9001:2008 – Система за управление на качеството или еквивалентно, или други доказателства за въведени еквивалентни мерки за осигуряване на качеството с област на приложение – продажба и доставка на хранителни продукти за целия период на изпълнение на настоящата обществена поръчка.
Системите следва да са внедрени в обекта, от който ще се извършват доставките.
Документи, които участникът следва да представи: При подаване на офертата участникът декларира сътоветствието с изискванията за технически изисквания в ЕЕДОП част IV, раздел В. На основание чл. 64, ал. 1, т. 10 и чл. 63, ал. 1, т. 10 от ЗОП, участникът следва да представи в офертата си и заверени копия на сертификати за въведените стандарти или други доказателства за въведени еквивалентни мерки за осигуряване на качеството с област на приложение – продажба и доставка на хранителни продукти, придружени с Декларации, че ще поддържат сертификацията през целия период на изпълнение на настоящата обществена поръчка.
3. Участникът следва да разполага с транспортни средства за доставка на хранителни продукти в съответствие с изискванията на Приложение II, глава IV на Регламент (ЕО) 852/2004 на Европейския парламент и на Съвета от 29 април 2004 г. относно хигиената на храните (OB L 139, 30.4.2004 г.) и Наредба 1 от 26.01.2016 г. за хигиена на храните (ДВ, обн. бр.10 от 05.02.2016г.).
Документи, които участникът следва да представи: При подаване на оферта, участникът декларира съответствието с изискването в ЕЕДОП, като посочва в Част IV, раздел В, ред „Техническо оборудване“ транспортните средства (марка, модел, рег. № ), както и датата и номерата на удостоверенията за регистрация за специализираните транспортни средства за превоз на храни от животински произход, издадени от ОДБХ по реда на чл. 246 от ЗВМД.


III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

25/06/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

26/06/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Сградата на администрацията на Община Куклен, гр.Куклен, ул.”Александър Стамболийски” № 43, Зала № 1 на трети етаж

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Преди отваряне на офертите упълномощените лица представят на комисията писмено пълномощно от законния/те представител/и на участника
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


месец 06.2020 год.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 05/06/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва