Деловодна информация
00073
 
не
00073-2019-0025 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Велико Търново 000133634
пл. Майка България № 2
Велико Търново BG321 5000 България
инж. Динко Кечев- Директор Дирекция СУТ;инж. Цанко Бояджиев -Началник на отдел Техническа инфраструктура;Русанка Александрова-Главен юрисконсулт Дирекция Обществени поръчки +359 62619506/ +359 62619512/ +359 62619231
mop_vt@abv.bg +359 62619231

Интернет адрес/и

https://www.veliko-tarnovo.bg

https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/667


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/667
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Велико Търново, Общински център за услуги и информация на граждани в сградата на Община Велико Търново 000133634
пл. Майка България № 2
Велико Търново BG321 5000 България
Иво Лазаров +359 62619108
mop_vt@abv.bg +359 62619231

Интернет адрес/и

https://www.veliko-tarnovo.bg

https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/667

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Поддържане, основен ремонт /рехабилитация/, реконструкция и ново строителство на транспортната техническа инфраструктура, проектиране и авторски надзор
45000000      
Строителство

Проектиране на елементи на техническата инфраструктура и съоръженията към нея на територията на община Велико Търново, вкл. и укрепване на свлачища, осъществяване на авторски надзор по време на строителство и извършване на строителство - поддържане, основен ремонт /рехабилитация/, реконструкция и ново строителство на транспортната техническа инфраструктура (пътища, улици, транспортни мрежи и съоръжения), стабили-зиране на свлачища и възстановяване на засегнатите елементите на транспортната инфраструктура от свлачищни и/или срутищни процеси на територията на община Велико Търново, с териториален обхват:Общинската пътна мрежа на община Велико Търново с дължина 196,500 км;Уличната мрежа на град Велико Търново с обща дължина 89,745 км;Уличната мрежа на 36 населени места на територията на община Велико Търново с обща дължина 559,1 км; Изготвяне на инвестиционни проекти на елементи на техническата инфра-структура и съоръженията към нея на територията на община Велико Търново.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
9998619.17      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

Общинска пътна мрежа на Община Велико Търново; улична мрежа на град Велико Търново, улична мрежа на 36 населени места на територията на община Велико Търново и прилежащи територии.

Проектиране на елементи на техническата инфраструктура и съоръженията към нея на територията на община Велико Търново, вкл. и укрепване на свлачища, осъществяване на авторски надзор по време на строителство и извършване на строителство - поддържане, основен ремонт /рехабилитация/, реконструкция и ново строителство на транспортната техническа инфраструктура (пътища, улици, транспортни мрежи и съоръжения), стабилизиране на свлачища и възстановяване на засегнатите елементите на транспортната инфраструктура от свлачищни и/или срутищни процеси на територията на община Велико Търново, с териториален обхват:Общинската пътна мрежа на община Велико Търново с дължина 196,500 км;Уличната мрежа на град Велико Търново с обща дължина 89,745 км;Уличната мрежа на 36 населени места на територията на община Велико Търново с обща дължина 559,1 км; Изготвяне на инвестиционни проекти на елементи на техническата инфра-структура и съоръженията към нея на територията на община Велико Търново, вкл. и укрепване на свлачища - фаза “Работен проект“.Изпълнение на строително-монтажни работи съгласно одобрените инвести-ционни проекти; Осъществяване на Авторски надзор по време на строителството.Изпълнение на строително-монтажни работи по поддържане, основен ремонт /рехабилитация/ и реконструкция на транспортната техническа инфраструктура (пътища, улици, транспортни мрежи и съоръжения), стабилизиране на свлачища и възстановяване на засегнатите елементите на транспортната инфраструктура от свлачищни и/или срутищни процеси на територията на община Велико Търново.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
9998619.17      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Ц = Ц1х50% + Ц2х10%+Ц3х10%+Ц4х10% %+Ц5х10% %+Ц6х5% %+Ц7х5% където: Ц1–часова ставка в лева без ДДС при изпълнение на СМР. Ц2–% на допълнителни разходи върху ФРЗ.Ц3 –% допълнителни разходи върху механизация;Ц4 % печалба.Ц5- % доставно – складови разходи, В част проектиране:Ц6 - възнаграждение проектантска услуга като процент от строителната стойност на обекта;Ц7–цена за авторски надзор в лв./ч
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), а за чуждестранно лице – в аналогичен професионален или търговски регистър, съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен за изпълнение на строежи, както следва:
- ІІ група - строежи от втора, трета и четвърта категория;
- ІV група - строежи от първа, трета и четвърта категория;
При подаване на офертата, изпълнението на изискването се удостоверява само с посочване на вписването в ЕЕДОП в част IV: Критерии за подбор, А. „Годност“, „Вписване в съответен професионален регистър“, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите. Доказателствата се представят от участника, определен за изпълнител, съгласно чл. 112, ал.1, т.2 ЗОП, или при поискване в хода на процедурата в случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП - копие от документа за регистрация в ЦПРС към Камарата на строителите в РБ, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи от изисканата група и категория; за чуждестранни лица –еквив. документ, изготвен съгласно националния закон на участника, издаден от компетентен орган от държавата, в която е установен, доказващ такава регистрация в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата, в която са установени. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение. Участниците посочват в офертата подизпълнителите и дела от поръчката, който ще им възложат, ако възнамеряват да използват такива. Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва: а) относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:НАП: Информационен телефон на НАП: 0700 18 700; Интернет адрес: www.nap.bg, б) относно задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и соци. политика: Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg, София 1051, ул. Триадица № 2, Телефон: 02 8119 443. Относно задълженията, опазване на околната среда:МОСВ: телефон: 02/ 940 6331.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се поставят

Не се изисква
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Изисква се участник в процедурата за последните 5 ( пет) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил дейност с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката. Участникът трябва да предостави изискуемата информация в ЕЕДОП, в Част ІV, Раздел В, в част „За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретния вид“: за строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на описание; сума, начална и крайна дата; получатели. При подаване на офертата, съответствието с изискването се декларира само в еЕЕДОП. Доказателствата се представят от участника, определен за изпълнител, съгласно чл. 112, ал.1, т.2 ЗОП, или при поискване в хода на процедурата в случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП, а именно: Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; Възложителят няма да изисква документи, които вече са му били предоставени от участника или са му служебно известни. Указания за попълване на еЕЕДОП: от представената от участника информация в Част ІV, Раздел В „Технически и професионални способности”, в поле „За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретния вид“: трябва да е видно съответствието с изисканото минимално ниво, а именно участника трябва да представи минимум информация в поле „Описание” на строителството - (посочване на конкретни дейности, били предмет на изпълнение и които са с предмет и обем, идентичен или сходен с тoзи на поръчката, както и обем в м2 на обекта/обектите на които е извършвано дейност с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката; в поле „Сума” – стойност на изпълнена/и дейности в лева без ДДС; в полета: „Начална дата” и „Крайна дата” - периода на изпълнение; в поле „Получатели” – пълно наименование на получателите.
2. Изисква се участника да разполага с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката. Участникът трябва да предостави информация в Част ІV, Раздел В, част „Образователна и професионална квалификация“ от еЕЕДОП, така че да се удостовери съответствие с минимално поставените изисквания. При подаване на офертата, съответствието с изискването се декларира само в еЕЕДОП. Доказателствата се представят от участника, определен за изпълнител, съгласно чл. 112, ал.1, т.2 ЗОП, или при поискване в хода на процедурата в случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП, а именно: списък на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, съгласно чл. 64, ал.1, т.6 от ЗОП, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата. Възложителят няма да изисква документи, които вече са му били предоставени от участника или са му служебно известни.
3. Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV, Раздел В от еЕЕДОП: за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката така, че да се удостовери съответствие с минимално поставените изисквания. Доказателства за обстоятелствата - декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката - се представят от участника, определен за изпълнител, съгласно чл. 112, ал.1, т.2 ЗОП, или при поискване в хода на процедурата в случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП. Възложителят няма да изисква документи, които вече са му били предоставени от участника или са му служебно известни.Участн-те посочват в офертата подизпъл-те и дела от ОП,който ще им възложат,ако възнамеряват да използват такива.Подизпъл-те трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват и за тях да не са налице основания за отстр.


По т.1. Участ-ът трябва да е изпълнил успешно дейност с предмет и обем, идентичен или сходен с този на ОП за последните 5г. от датата на подаване на офертата. Под строит-во с предмет и обем, идентичен или сходен с тoзи на поръчката се приема: изпълнение на дейности по изпълнение на ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация на улици и/или пътища.Участ-кът трябва да е изпълнил една или повече от дейностите, посочени по- горе на обект/или обекти с общ обем най- малко 100000 м2. Изискването може да се докаже с една или повече изпълнени дейности и спрямо 1 и/или повече обекти.По т.2Участникът трябва да разполага със мин. ръководен състав с проф. компетентност за изпълнение на ОП или еквив., на както следва:Ръководител екип–едно лице,строителен инженер,специалност „Пътно строителство” или „Транспортно строителство” или аналогична специалност (в случай, че образованието е придобито в друга държава) с опит на ръководна позиция минимум 5(пет)години при изпълнение на обекти в областта на строителство и/или поддържане и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на пътища и/или улици;Технически ръководител–едно лице, отговарящо на изискванията на чл.163а, ал.2 от ЗУТ и с опит на такава позиция на най- малко три изпълнени инфраструктурни обекта, въведени в експлоатация с акт № 16.;Отговорник по контрола на качеството–1лице със завършено обучение по системи за управление на качеството при изпълнение на СМР или еквивалентно и с опит на такава позиция или еквивалентна на най-малко един изпълнен инфраструктурен обект, въведен в експлоатация с акт № 16.;Координатор по безопасност и здраве–1лице със завършен курс за КБЗ или еквивалент и с опит на такава позиция или еквивалентна на най- малко 1 изпълнен инфраструктурен обект, въведен в експлоатация с акт № 16;Забележка: Едно ФЛ може да изпълнява функциите само на 1лице от горните.По т.3. Участникът трябва да разполага с минимално необходим брой и видове механизация/машини/,или еквивалентни на както следва:Пътна фреза с ширина 500/1000мм-1бр.;Пътна фреза с ширина 500мм-1бр.;Автогудронатор-2 бр.;Асфалтополагаща машина- 2 бр.;Валяк двубандажен вибрационен 8 - 10 т-2 бр.;Валяк двубандажен вибрационен до 2,5 т-2 бр.;Пневматичен колесен валяк- 2 бр.;Автогрейдер-1бр.;Челен товарач- 2 бр.;Автомобил - поливомияч с мотометачка- 2 бр.;Колесен багер (комбиниран) - мин. 0,5 м3-1 бр.;Автомобил–самосвал- 4 бр.;Автомобил - бордови- 1 бр.;Моторна фугорезачка за асфалтови и бет. повърхности- 1 бр.;Моторна виброплоча- 1 бр.;Моторна дърворезачка-1бр.;Моторна клонокастрачка/храсторез/-1бр.;Моторна духалка- 2 бр.;Моторен /или пневматичен/ къртач- 1 бр.;Моторна пръскачка за битумни емулсии- 1 бр.;Ел. агрегат- 1бр.;Електрожен /заваръчен апарат/- 1 бр.;Автомобил до 10т. за постоянно действаща група/звено-1 бр.;Относно т.1 и т.2 и т.3:Участниците могат за конкретната поръчка да се позоват на капацитета на трети лица(ТЛ),независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с техническите и професионални способности.По отношение на критериите, свързани с проф.компетентност и опит, участн-те могат да се позоват на капацитета на ТЛ само ако тези лица ще участват в изпълнението на частта от поръчката, за която е необходим този капацитет.Когато участ-ът се позовава на капацитета на ТЛ, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи преди сключване на д-р документи за поетите от ТЛ задължения.ТЛ трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участ-ът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване.Възложителят изисква от участ-ка да замени посоченото от него ТЛ, ако то не отговаря на усл-ята по–горе.Когато участник е обединение от ФЛ и/или ЮЛ,той може да докаже изпълнението на критериите за подбор с капацитета на ТЛ при спазване на усл-ята по чл.65,ал.2–4 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


За изпълнение в част СМР, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ уведомява изпълнителя за размера на осигуреното финансиране с възлагателно писмо. Изпълнение на възложени работи в част проектиране, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ започва след уведомяване от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за размера на осигуреното финансиране с възлагателно писмо за конкретното проектиране и свързания с него авторски надзор. Срока за изпълнение на авторския надзор е според продължителността на възложеното строителство. Изпълнението на услугата продължава от започване на строежа до получаване разрешение за ползване на всяко възложено СМР.Източник на финансиране: от бюджета на Общината.Осигурено финансиране към датата на откриване на процедурата - 4 150 298.33 лева без ДДС, от които за СМР -4 080 480 лева без ДДС и проектиране и авторски надзор - 69818.33 лева без ДДС. Останалата част от прогнозната стойност е неосигурено финансиране.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

25/06/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

31/12/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

01/07/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Сградата на Община Велико Търново, заседателна зала, ет.3.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В процедурата могат да подават оферти всички български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява дейностите предмет на поръчката, съгласно законодателството на държавата, в която то е установено. Клон на чуждестранно лице може да е самостоятелен участник в процедура за възлагане на обществена поръчка, ако може самостоятелно да подава оферти и да сключва договори съгласно законодателството на държавата, в която е установен.Възложителят отстранява от процедурата участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал.1 и чл. 55,ал.1,т.1 от ЗОП,възникнали преди или по време на процедурата,като възложителят няма да прилага възможността по чл. 55, ал. 4 от ЗОП.Освен на основанията по чл. 54,ал.1 от ЗОП и чл. 55,ал.1,т.1 от ЗОП възложителят отстранява: 1. участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията; 2. участник, който е представил оферта, която не отговаря на: а) предварително обявените условия за изпълнение поръчката; б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10 на ЗОП;3. участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП;4. участници, които са свързани лица.5/участник, подал оферта, която не отговаря на условията за представяне, включително за форма, начин и срок. 6/Участници за които са налице пречки за участие в процедура по ЗОП, съгласно Закон за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици; 7/ участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество; в други случаи, посочени в документацията за участие. Няма право да участва или да представлява участник в процедурата, лице за което са налице обстоятелствата по чл. 69 от ЗПКОНПИ. При подаване на офертата за участие участникът декларира липсата на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на eЕЕДОП(съгласно изискванията на чл. 67, ал. 1 от ЗОП). В случай, че участникът е посочил, че ще използва капацитета на трети лица за доказване на съответствието с критериите за подбор или че ще използва подизпълнители, за всяко от тези лица се представя отделен eЕЕДОП, съдържащ информацията по чл.67, ал.1 от ЗОП;2.При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението (чл.59,ал.6 от ЗОП). Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% от стойността на договора без ДДС и се предоставя в една от следните форми:1. парична сума; 2. банкова гаранция; 3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са указани в Договора за изпълнение на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя.Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1, т.4 от ЗОП жалба може да се подава до КЗК с копие и до Възложителя от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 179 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/06/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва