Деловодна информация
00611община Кресна
127 03/06/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
03/06/2019 (дд/мм/гггг)
00611-2019-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Кресна 000024720
Република България, Област Благоевград, Община Кресна, ул.Македония 96
Кресна BG413 2840 България
инж.Петър Петров +359 74338730
obshtina_kresna@abv.bg +359 74338730

Интернет адрес/и

http://kresna-bg.com/

http://e-obp.eu/bp/Kresna


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://e-obp.eu/bp/Kresna
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа и благоустрояване на улици в с. Сливница, общ. Кресна, обл. Благоевград ”
45231300      
Строителство

Обект на настоящата обществена поръчка по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1, б. „б” от Закона за обществените поръчки (ЗОП) е изпълнение на строителни и монтажни работи за реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа и благоустрояване на улици в с. Сливница, общ. Кресна.
Настоящата поръчка има две обособени позиции.
Обособена позиция номер 1: „Реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа и благоустрояване на улици, с. Сливница - етап I
Обособена позиция номер 2: „Реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа и благоустрояване на улици, с. Сливница - етап II”.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2981432.17      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа и благоустрояване на улици, с. Сливница - етап I” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45231300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

Република България, Област Благоевград, Община Кресна, с. Сливница

Предметът на ообособената позиция обхваща първи етап от изпълнението на строително-монтажни работи, реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа и благоустрояване на улици в село Сливница, община Кресна.
Критериите по-долу
 
ДА Организация на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
1658457.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
6

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа и благоустрояване на улици, с. Сливница - етап II” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45231300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

Република България, Област Благоевград, Общ. Кресна, с. Сливница

Предметът на ообособената позиция обхваща втори етап от изпълнението на строително-монтажни работи, реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа и благоустрояване на улици в с. Сливнциа, община Кресна.
Критериите по-долу
 
ДА Организация на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
1322974.51      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
6

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Важи и за двете обособени позиции:
Участникът следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи с обхват четвърта група – втора категория строежи по смисъла на чл. 5, ал. 6, т.2.4.2. от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка, а за чуждестранно лице - еквивалентен документ или декларация от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си, извършване на строителните работи, които са предмет на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език.
Документи, с които се доказва съответствието: При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV” Критерии за подбор”, Раздел А „Годност”).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

За Обособена позиция номер 1:Участникът да има минимален общ оборот на стойност не по - малко от 3 200 000,00 лева, общо през последните 3 приключили финансови години, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си.
Обособена позиция номер 2: Участникът да има минимален общ оборот на стойност не по - малко от 2 600 000,00 лева, общо през последните 3 приключили финансови години, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си.
За двете обособени позиции:
Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност” по чл. 171 от ЗУТ или еквивалентна за участник - чуждестранно лице, съгласно законодателството на държавата в която е установен. Застрахователното покритие по застрахователната полица следва да е не по-малко от 400 000,00 лева - минимум, предвиден в чл. 5, ал. 2, т. 2 (строежи от втора категория) и съобразно предмета на поръчката, съгласно чл. 2, ал. 1, т. 3 (строителство) от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (Обн. ДВ. бр.17от 2 март 2004г.). Застраховките на чуждестранните лица следва да осигуряват най-малко посочените застрахователни покрития.
Важи и за двете обособени позиции, както и за двете изисквания:
Документи, с които се доказва съответствието: При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, раздел Б „Икономическо и финансово състояние”).
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи горепосочените документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, необходимо за изпълнение на поръчката. При участие на обединение, което не е юридическо лице, спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, ще извършват доставка.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискването се доказва от тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват доставка.
Кандидатите или участниците могат за конкретната поръчка да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, техническите и професионалните способности. По отношение на критериите, свързани с професионална компетентност и опит за изпълнение на поръчката, кандидатите или участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица само ако тези лица ще участват в изпълнението на частта от поръчката, за която е необходим този капацитет. Когато кандидатът или участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения. Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които кандидатът или участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
Възложителят изисква от кандидата или участника да замени посоченото от него трето лице, ако то не отговаря на някое от условията по чл. 65, ал. 4 от ЗОП, поради промяна в обстоятелства преди сключване на договора за обществена поръчка.
Когато кандидат или участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица, той може да докаже изпълнението на критериите за подбор с капацитета на трети лица при спазване на изложените условия.
Чуждестранните участници представят еквивалентни доказателства, съобразно националния си закон.


За Обособена позиция номер 1:Участникът да има минимален общ оборот на стойност не по - малко от 3 200 000,00 лева, общо през последните 3 приключили финансови години, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си.
Обособена позиция номер 2: Участникът да има минимален общ оборот на стойност не по - малко от 2 600 000,00 лева, общо през последните 3 приключили финансови години, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си.
За двете обособени позиции:
Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност” по чл. 171 от ЗУТ или еквивалентна за участник - чуждестранно лице, съгласно законодателството на държавата в която е установен. Застрахователното покритие по застрахователната полица следва да е не по-малко от 400 000,00 лева - минимум, предвиден в чл. 5, ал. 2, т. 2 (строежи от втора категория) и съобразно предмета на поръчката, съгласно чл. 2, ал. 1, т. 3 (строителство) от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (Обн. ДВ. бр.17от 2 март 2004г.). Застраховките на чуждестранните лица следва да осигуряват най-малко посочените застрахователни покрития.
Важи и за двете обособени позиции, както и за двете изисквания:
Документи, с които се доказва съответствието: При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, раздел Б „Икономическо и финансово състояние”).
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи горепосочените документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, необходимо за изпълнение на поръчката. При участие на обединение, което не е юридическо лице, спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, ще извършват доставка.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискването се доказва от тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват доставка.
Кандидатите или участниците могат за конкретната поръчка да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, техническите и професионалните способности. По отношение на критериите, свързани с професионална компетентност и опит за изпълнение на поръчката, кандидатите или участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица само ако тези лица ще участват в изпълнението на частта от поръчката, за която е необходим този капацитет. Когато кандидатът или участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения. Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които кандидатът или участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
Възложителят изисква от кандидата или участника да замени посоченото от него трето лице, ако то не отговаря на някое от условията по чл. 65, ал. 4 от ЗОП, поради промяна в обстоятелства преди сключване на договора за обществена поръчка.
Когато кандидат или участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица, той може да докаже изпълнението на критериите за подбор с капацитета на трети лица при спазване на изложените условия.
Чуждестранните участници представят еквивалентни доказателства, съобразно националния си закон.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Важи и за двете обособени позиции:
В съответствие с чл. 63, ал. 1 ЗОП Възложителят определя следните минимални критерии, въз основа на които се установява, че участниците разполагат с необходимите ресурси и опит за изпълнение на поръчката при спазване на подходящ стандарт за качество:
a) Участникът следва през последните 5 г., считано от датата на подаване на офертата, да има изпълнен най-малко 1 строителен обект, еднакъв или сходен с предмета на поръчката.
Под „строителство, с предмет идентичен или сходен с предмета на поръчката да се разбира изпълнение на строителни и монтажни работи за изграждане и/или преустройство и/или реконструкция и/или основен ремонт на водопроводи и/или канализации, и/или улици и/или съоръжения към тях или екв. стр. обекти.
б) Участникът трябва да разполага със следното минимално техническо оборудване и механизация, както следва: Колесен багер- товарач с хидравличен чук-1бр.;Самосвали–2 бр.; Бандажен валяк вибрационен 8-10 т -1 бр.; Двубандажен вибрационен валяк 3 т–1бр.; Двубандажен вибрационен валяк 1,5 т–1бр.; Валяк с пневматични гуми-1бр.; Ръчна трамбовка–1 бр.; Асфалтополагаща машина-1бр.; Моторна пръскачка за битум–1бр.; Пътна фреза–1бр.; Асфалторезачка–1бр.;Компресор - подвижен–1бр.; Къртач - пневматичен–1бр.; Електрически Агрегат–1бр.;
При подаване на оферта, съответствието с изискванията по б. “а“ и б. „б“ се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел В „Технически и професионални способности”). В случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва със списък на строителството, което е идентично или сх. с предмета на общ. поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършеното строителство.
в) Участникът трябва да има сертификати, които удостоверяват съответствието на участника със стандарти за системи за управление на качеството с предметен обхват в областта на строителството:
-EN ISO 14001:2004 или екв., с обхват на сертификация строително-монтажни работи в областите: изграждане или реконструкция или модернизация на водопроводи, канализационни мрежи или хидротехнически съоръжения или съоръжения за опазване на околната среда или асфалтиране на пътища или улици, или еквивалентни строителни обекти.
- ISO 9001:2008 или БДС EN ISO 9001:2015 или екв., с обхват на сертификация строително-монтажни работи в областите: изграждане или реконструкция или модернизация на водопроводи, канализационни мрежи или хидротехнически съоръжения или съоръжения за опазване на околната среда или асфалтиране на пътища или улици, или еквивалентни строителни обекти.
Възложителят ще приеме и други еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление”) като се описва стандарта, неговата валидност и издалата го организация. В случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва с представяне на копие на сертификат, издаден от независимо лице, което е акредитирано по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговаря на изискването за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Приема се и еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такъв сертификат или е нямал възможност да го получи в съответните срокове по независещи от него причини.


Важи и за двете обособени позиции:
В съответствие с чл. 63, ал. 1 ЗОП Възложителят определя следните минимални критерии, въз основа на които се установява, че участниците разполагат с необходимите ресурси и опит за изпълнение на поръчката при спазване на подходящ стандарт за качество:
a) Участникът следва през последните 5 г., считано от датата на подаване на офертата, да има изпълнен най-малко 1 строителен обект, еднакъв или сходен с предмета на поръчката.
Под „строителство, с предмет идентичен или сходен с предмета на поръчката да се разбира изпълнение на строителни и монтажни работи за изграждане и/или преустройство и/или реконструкция и/или основен ремонт на водопроводи и/или канализации, и/или улици и/или съоръжения към тях или екв. стр. обекти.
б) Участникът трябва да разполага със следното минимално техническо оборудване и механизация, както следва: Колесен багер- товарач с хидравличен чук-1бр.;Самосвали–2 бр.; Бандажен валяк вибрационен 8-10 т -1 бр.; Двубандажен вибрационен валяк 3 т–1бр.; Двубандажен вибрационен валяк 1,5 т–1бр.; Валяк с пневматични гуми-1бр.; Ръчна трамбовка–1 бр.; Асфалтополагаща машина-1бр.; Моторна пръскачка за битум–1бр.; Пътна фреза–1бр.; Асфалторезачка–1бр.;Компресор - подвижен–1бр.; Къртач - пневматичен–1бр.; Електрически Агрегат–1бр.;
При подаване на оферта, съответствието с изискванията по б. “а“ и б. „б“ се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел В „Технически и професионални способности”). В случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва със списък на строителството, което е идентично или сх. с предмета на общ. поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършеното строителство.
в) Участникът трябва да има сертификати, които удостоверяват съответствието на участника със стандарти за системи за управление на качеството с предметен обхват в областта на строителството:
-EN ISO 14001:2004 или екв., с обхват на сертификация строително-монтажни работи в областите: изграждане или реконструкция или модернизация на водопроводи, канализационни мрежи или хидротехнически съоръжения или съоръжения за опазване на околната среда или асфалтиране на пътища или улици, или еквивалентни строителни обекти.
- ISO 9001:2008 или БДС EN ISO 9001:2015 или екв., с обхват на сертификация строително-монтажни работи в областите: изграждане или реконструкция или модернизация на водопроводи, канализационни мрежи или хидротехнически съоръжения или съоръжения за опазване на околната среда или асфалтиране на пътища или улици, или еквивалентни строителни обекти.
Възложителят ще приеме и други еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление”) като се описва стандарта, неговата валидност и издалата го организация. В случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва с представяне на копие на сертификат, издаден от независимо лице, което е акредитирано по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговаря на изискването за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Приема се и еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такъв сертификат или е нямал възможност да го получи в съответните срокове по независещи от него причини.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В съответствие с чл. 111 от ЗОП участникът, определен за изпълнител на поръчката следва да представи на Възложителя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора за обществена поръчка в размер на 3 на сто от стойността на договора със срок на валидност до пълното изпълнение на всички дейности, предмет на обществената поръчка, но не по-рано от 30 календарни дни от изтичането на крайния договорен срок за изпълнение на дейностите;
Съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП гаранцията се предоставя в една от следните форми:
а) парична сума, депозирана по указана от Възложителя сметка;
б) банкова гаранция;
в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на Изпълнителя.
Гаранцията може да се предостави от името на Изпълнителя за сметка на трето лице - гарант.
Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

09/07/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

10/07/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателната зала на Общиски съвет на общ. Кресна, адрес:гр. Кресна, ул. ул.“Македония” №96

Представители и техни упълномощени лица.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния интернет адрес на Община Кресна: http://e-obp.eu/bp/Kresna
2. Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва:
Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите:
- Информационен телефон на НАП - 0700 18 700;
- интернет адрес: http://www.nap.bg/
Относно задълженията, опазване на околната среда:
Министерство на околната среда и водите:
- Информационен център на МОСВ; работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.;
- София1000, ул. "У. Гладстон" № 67,Телефон: 02/ 940 6331;
- Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/
Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика:
- Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg
- София 1051, ул. Триадица №2, Телефон: 8119 44
3. Други специфични основания, които следва да не са налице за участниците са: изискванията по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност; чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици /ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС /
В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка не могат да участват пряко и/или косвено дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, както и контролираните от тях лица, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим, освен ако не са налице изключенията по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС .
Обстоятелствата по т.8 се декларират чрез попълване на Част ІІІ, раздел Г: „СПЕЦИФИЧНИ НАЦИОНАЛНИ ОСНОВАНИЯ ЗА ИЗКЛЮЧВАНЕ“ в еЕЕДОП, съгласно подточка 1.2. на точка 2 от „Указания за попълването на приложенията/образците” посочени в тръжната документация.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197 от Закона за обществените поръчки.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 03/06/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва