Деловодна информация
00589
19/СЛУ-4255 28/05/2019 (дд/мм/гггг)
не
00589-2019-0024 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Перник 000386751
пл. Св. Иван Рилски №1А
Перник BG414 2300 България
инж. Габриела Тупанкова +359 76684220/ +359 76684275
poop@pernik.bg +359 076684273

Интернет адрес/и

http://pernik.bg/

https://pernik.nit.bg/proczeduri-po-zop.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://pernik.nit.bg/proczeduri-po-zop-2019.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

РЕМОНТ И РЕКОНСТРУКЦИЯ НА ПЪТЕН НАДЛЕЗ НА УЛ.ИВАН ВАЗОВ, ГР.ПЕРНИК НАД РЕПУБЛИКАНСКИ ПЪТ I-6 /СОФИЯ-РАДОМИР/ И ЖП ЛИНИЯ СОФИЯ-РАДОМИР
45233144      
Строителство

Надлезът се намира в централната част на гр.Перник, по улица „Иван Вазов“ над главен път I-6 и железопътната линия София - Радомир. Съоръжението осигурява връзката между кварталите „Каменина“, „Ралица“ и „Могиличе“ с централната градска част на гр. Перник. Конструкцията на съоръжението е стоманобетонна, гредова, на 10 отвора с обща дължина 209 м. (мерена между осите на фугите при устоите). Габаритът на съоръжението се състои от два тротоарни блока с широчина 2,75м и пътно платно с широчина 10,5м. Общата ширина на пътното платно е 16,50 м, мерена между корнизите.
След повече от три десетилетия експлоатация има проявилите се конструктивни дефекти в конструкцията на моста. Необходимо е и цялостна подмяна на пътната настилка, ограничителните системи, тротоарната настилка и пешеходните парапети с цел подобряване на безопасността и транспортно-техническите характеристики на улицата.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1375000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233144      
II.2.3) Място на изпълнение
BG414

община Перник

Надлезът се намира в централната част на гр.Перник, по улица „Иван Вазов“ над главен път I-6 и железопътната линия София - Радомир. Съоръжението осигурява връзката между кварталите „Каменина“, „Ралица“ и „Могиличе“ с централната градска част на гр. Перник. Конструкцията на съоръжението е стоманобетонна, гредова, на 10 отвора с обща дължина 209 м. (мерена между осите на фугите при устоите). Габаритът на съоръжението се състои от два тротоарни блока с широчина 2,75м и пътно платно с широчина 10,5м. Общата ширина на пътното платно е 16,50 м, мерена между корнизите.
Връхната конструкция на съоръжението е от сглобяеми греди от обикновен стоманобетон, обединени със сборно-монолитна пътна плоча. Стълбовете, устоите на надлеза и подпорните стени в двата му края са също стоманобетонни, в монолитно изпълнение. Надлезът е разделен на две „температурно-непрекъснати“ секции (на четири и шест отвора).
След повече от три десетилетия експлоатация има проявилите се конструктивни дефекти в конструкцията на моста. Необходимо е и цялостна подмяна на пътната настилка, ограничителните системи, тротоарната настилка и пешеходните парапети с цел подобряване на безопасността и транспортно-техническите характеристики на улицата.
Критериите по-долу
 
ДА срок за изпълнение на строителството    20 т.
гаранционен срок    10 т.
ниво на изпълнение на строителството    30 т.
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
1375000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
360

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изисква се участникът в процедурата да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи от III група, трета категория, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка в която са установени.
Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в него, което ще изпълнява съответната дейност съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа/договора за създаване на обединението.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, съответствието с критерия за подбор се доказва и от тях, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата. При подаване на оферта, информацията относно изискването се посочва от участника в ЕЕДОП, в съответствие с указанията за попълването му, приложени към настоящата документация.
Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
В тези случаи, изискването се доказва с представяне на копие от документа за регистрация в ЦПРС към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от ЗКС, за изпълнение на строежи от III група, трета категория. За чуждестранни лица – аналогичен документ, доказващ такава регистрация в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или еквивалент.
При сключване на договор за изпълнение на поръчката, изпълнителят представя: Копие от документа за регистрация в ЦПРС към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от ЗКС, за изпълнение на строежи от III група, трета категория, в случай, че документа не е представен по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП. За чуждестранно лице се представя документ, с който следва да се докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, включително че е извършил съответната регистрация съгласно Закона за камарата на строителите във връзка с чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Изисква се участникът в процедурата да е реализирал минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти на участника, включително минимален оборот в сферата на строителството на пътища – ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на автомагистрали и/или на пътища от Републиканската пътна мрежа (РПМ), и/или на улици, и/или на пътища от Общинската пътна мрежа (ОПМ), и/или на пътни съоръжения към тях и/или на пътища с еквивалентни характеристики извън страната.
Изискуемите обороти следва да са реализирани през последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.
Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
В тези случаи, изискването се доказва с представянето на:
1. удостоверения от банки или
2. годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква, както и
3. справка за общия оборот и за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката (в свободен текст).
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.
2. Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимално покритие в размер на минималните застрахователни суми за строежи трета категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3 от ЗУТ, определени с чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или еквивалентна застраховка, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
Удостоверяване: При подаване на оферта участниците декларират съответствието с критериите за подбор по т. 1 и т. 2 само като попълват съответния раздел в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) - част ІV, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“, т.5 на ЕЕДОП (с посочване на застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа) за наличие на валидна застраховка за „Професионална отговорност в проектирането“ и „Професионална отговорност в строителството“ по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл. 5, ал. 1, т. 3 и чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ (за чуждестранните лица).
Забележка: В случай на участие на обединение, спазването на горното изискване може да бъде осигурено от един или повече от партньорите в обединението, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението по отношение на дейностите, свързани с проектирането и/или строителството.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват дейности, свързани с проектирането и/или строителството.
Документи за доказване на изискването - съгласно чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на валидна застраховка „Професионална отговорност в проектирането" и „Професионална отговорност в строителството" съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с изискуемото покритие съгласно чл. 5, ал. 1, т. 3 и чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентна застраховка за проф. отг.


Изисква се участникът в процедурата да е реализирал минимален общ оборот в размер не по – малък от 2 000 000,00 (два милиона) лв. без ДДС, изчислен на база годишните обороти на участника, включително минимален оборот в размер на 1 000 000,00 (един милиона) лв. без ДДС в сферата на строителството на пътища – ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на автомагистрали и/или на пътища от Републиканската пътна мрежа (РПМ), и/или на улици, и/или на пътища от Общинската пътна мрежа (ОПМ), и/или на пътни съоръжения към тях и/или на пътища с еквивалентни характеристики извън страната.
Изискуемите обороти следва да са реализирани през последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
2. Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимално покритие в размер на минималните застрахователни суми за строежи трета категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3 от ЗУТ, определени с чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171. ал. 1 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. През последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, да е изпълнил поне едно строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката;
2. Да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката;
3. Да разполага с необходимите технически средства и съоръжения за осигуряване на качеството, включително за проучване и изследване, както и да прилага определени мерки за осигуряване на качеството;
4. Да прилага система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки);
5. Да прилага система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 14001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки);
6. Да разполага с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
При подаване на оферта, съответствието с изискванията се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.
Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
В тези случаи, изискванията се доказват с представянето на:
*по т. 1 – Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида строителство и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания;
*по т. 2 – Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката;
*по т. 3 – Списък на техническите средства и съоръжения за осигуряване на качеството, включително за проучване и изследване;
*по т. 4 и т. 5 – Сертификати по чл. 64, ал. 5-8 от ЗОП, удостоверяващи съответствието с изискуемия се стандарт;
*по т. 6 – Списък на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.


1. През последните пет години, сч. от датата на подаване на офертата, уч. трябва да е изпълнил успешно дейности с предмет и обем, както следва: а) да е изпълнил поне едно ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на автомагистрали и/или на пътища от Републиканската пътна мрежа (РПМ), и/или на улици, и/или на пътища от Общинската пътна мрежа (ОПМ), и/или на пътни съоръжения към тях и/или на пътища с еквивалентни характеристики извън страната; б) за настоящата ОП, Възложителят не поставя изисквания за обем (носимоспособност на пътната конструкция, дължина и габарит).
2. Да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, но не по-малко от: • Пътна фреза • Автогудронатор • Асфалтополагаща машина • Валяк двубандажен вибрационен 8-10 т • Валяк двубандажен вибрационен до 2,5 т • Пневматичен колесен валяк • Автомобил – поливомияч с мотометачка • Колесен багер (комбиниран) – мин.0,5 м3 • Автомобил – самосвал – 2бр • Автомобил – бордови • Багер с чук • Помпа за изпомпване на вода • Ел. агрегат • Автокран 60т - 2бр • Хидравличен крик с номинална товароподемност 60t с ход на бутало 50mm - 2бр • Вибратор за уплътнение ф-32- 2бр; •Минимум по 1 бр. от следната малогабаритна механизация за ремонт и поддържане: • Моторна фугорезачка за асфалтови и бетонови повърхности • Моторна виброплоча • Моторна духалка • Моторен или пневматичен къртач • Моторна пръскачка за битумни емулсии • Електро заваряващ апарат
3. Да разполага с необходимите технически средства и съоръжения за осигуряване на качеството, включително за проучване и изследване, както и да прилага определени мерки за осигуряване на качеството, а именно: Акредитирана строителна лаборатория за извършване на задължителните лабораторни изпитвания на строителни материали и продукти на строежа;
4. Да прилага система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015 (или еквив. сертификат, изд. от органи, установени в др. държави членки) с обхват, вкл. строителство на пътища;
5. Да прилага система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 14001:2015 (или еквив. сертификат, изд. от органи, установени в др. държави членки) с обхват, вкл. строителство на пътища;
6. Да разполага с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, включващ най-малко: А) Ръководител на екипа - строителен инженер - 1 бр.: Професионална област (квалификация): висше образование по специалност „Транспортно строителство” (ТС) или „Пътно строителство” (ПС), или „Строителство на сгради и съоръжения” (ССС),или „Промишлено и гражданско строителство” (ПГС), или еквивалентна специалност (ЕС); 7 години общ професионален опит, от които минимум 5 години в областта на мостови конструкции; Специфичен опит: участие в екип, свързано с извършване на цялостно ръководство на обект в минимум 1 (един) изпълнен и приет от възложител обект за ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на автомагистрали и/или на пътища от Републиканската пътна мрежа (РПМ) и/или на улици и/или на пътища от Общинската пътна мрежа (ОПМ) и/или на пътни съоръжения към тях и/или на пътища с еквивалентни характеристики извън страна
Б) Технически ръководител: квалификация "стр.инженер", "инженер" или "архитект" или лица със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита проф.квалификация в областите "Архитектура и строителство" и "Техника" или еквивалентно по реда на чл. 163а, ал. 3 от ЗУТ, с проф.опит по специалността мин. 2 години ......Продължава в Поле VI.3 "Допълнителна информация"
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възл. отстранява от участие участник, за когото са налице осн. по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, чл. 55, ал. 1, т. 1, т. 3, т. 4 и т. 5 от ЗОП, усл. по чл. 107 от ЗОП, както и обст. по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДР, контрол. от тях лица и техните действ. собс-ци, както и ако след покана от страна на Възл. и в опр. в нея срок участникът откаже да удължи срока на валидност на офертата си или ако представи оферта с по – кратък срок на валидност. Възложителят отстранява от участие участник, който е предложил Цена за изпълнение на договора, по-висока от прогнозната стойност определената от Възложителя в настоящата документация за обществена поръчка. Съгл. договора, изп-т представя: гар-ция за изп-е-5% от Цената за изп. на дог-ра без ДДС; Гаранция за обезп. на аванс предост. средства 10% от цената за изпълнение на СМР по договора в лв с ДДС без вкл. Непредвидими разходи.Гаранцията се представя, съгл. чл.111, ал.5 ЗОП и условията в документацията за обществената поръчка, предвидени за нея.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

17/06/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

18/06/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Перник, пл. "Св. Иван Рилски" № 1А

Отварянето на офертата е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от Поле III.1.3....... В)Инженер по част „Пътна“-1бр.:Професионална област (квалификация):да има висше образование по специалност „Пътно строителство“ или еквивалент; да отговаря на условията на чл.163 а ал. 2 от ЗУТ; Специфичен опит:участие в екип,свързано с извършване на дейности по част „Пътна“ в мин. 1 изпълнен обект за ново строителство и/или реконструкция,и/или рехабилитация,и/или основен ремонт на АМ и/или на пътища от РПМ,и/или на улици,и/или на пътища от ОПМ,и/или на пътни съоръжения към тях в страната,и/или на пътища,и/или на пътни съоръжения към тях с екв. характеристики извън страната
Г) Инженер по част „Геодезия“ - 1 бр.: Професионална област (квалификация): висше образование по специалност „Геодезия” или „Маркшайдерство и геодезия” или еквивалентна професионален опит минимум 5 години. Специфичен опит: участие в екип, свързано с извършване на полско – измервателни работи в минимум 1 (един) изпълнен и приет от възложител обект за ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на автомагистрали и/или на пътища от Републиканската пътна мрежа (РПМ) и/или на улици и/или на пътища от Общинската пътна мрежа (ОПМ) и/или на пътни съоръжения към тях и/или на пътища с еквивалентни характеристики извън страната.
Д) Експерт „Контрол по качеството“-1бр.:Професионална област (квалификация):стр. инженер или екв. Квалификация, професионален опит като контрол на качеството, минимум 5 години, Специфичен опит:участие в екип,свързано с извършване на контрол на качеството и приемане на стр. работи в мин. 1 изпълнен обект за ново строителство и/или реконструкция,и/или рехабилитация,и/или основен ремонт на АМ и/или на пътища от РПМ,и/или на улици,и/или на пътища от ОПМ,и/или на пътни съоръжения към тях в страната,и/или на пътища,и/или на пътни съоръжения към тях с екв. характеристики извън страната; Да притежава валидно Удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент, съгласно условията на Правилник за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя,;
Е) Специалист „Здравословни и безопасни условия на труд“ -1бр.:Професионална област (квалификация): - завършен курс на обучение, за длъжностно лице по здраве и безопасност или еквивалентен; професионален опит като специалист по безопасност и здраве минимум 5 години; Специфичен опит: участие в екип, свързано с извършване на дейности по безопасност и здраве в мин. 1 изпълнен обект за ново строителство и/или реконструкция,и/или рехабилитация,и/или основен ремонт на АМ и/или на пътища от РПМ,и/или на улици,и/или на пътища от ОПМ,и/или на пътни съоръжения към тях в страната,и/или на пътища,и/или на пътни съоръжения към тях с екв. характеристики извън страната.
За позиции Специалист - контрол на качеството и Специалист „Здравословни и безопасни условия на труд“ е допустимо съвместяване на позициите.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Подаването на жалби се извършва по реда на чл.197, ал.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/05/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва