Деловодна информация
00814
2400 - 1123 23/05/2019 (дд/мм/гггг)
не
00814-2019-0022 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Враца 000193115
ул. Стефанаки Савов № 6
Враца BG313 3000 България
Николай Петров - юрисконсулт +359 876966822
vmogilanska@vratza.bg +359 876966822

Интернет адрес/и

http://www.vratza.bg/

http://www.vratza.bg/?category=18


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.vratza.bg/?category=18&obiavi=754
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Инженеринг – проектиране, изпълнение на СМР и осъществяване на авторски надзор във връзка с реализация на вертикална планировка в гр. Враца“ .
45233000      
Строителство

„Инженеринг – проектиране, изпълнение на СМР и осъществяване на авторски надзор във връзка с реализация на вертикална планировка в гр. Враца“ по две обособени позиции:
1. Обособена позиция № 1: „Инженеринг – проектиране, изпълнение на СМР и осъществяване на авторски надзор във връзка с реализация на вертикална планировка на междублоково пространство в района на ул. „Остри връх”, ул. „Река Лева“ и бул. „Христо Ботев“;
2. Обособена позиция № 2: „Инженеринг – проектиране, изпълнение на СМР и осъществяване на авторски надзор във връзка с реализация на вертикална планировка при бл. „Околчица” № 4”.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
97500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Проектиране, изпълнение на СМР и осъществяване на авт. надзор във връзка с реализация на верт. планировка на междубл. пространство в района на ул. „Остри връх”, ул. „Река Лева" и бул. "Христо Ботев" 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
71310000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

гр. Враца

„Инженеринг – проектиране, изпълнение на СМР и осъществяване на авторски надзор във връзка с реализация на вертикална планировка на междублоково пространство в района на ул. „Остри връх”, ул. „Река Лева“ и бул. „Христо Ботев“.
Съгласно регулационния план на гр. Враца, в ж. к. „Река Лева”, УПИ I-10, кв. 6, в междублоково пространство пред бл. „Река Лева” № 3 и № 5 има нереализирана регулация, с която значително се разширява прилежащата тротоарна площ и се обособява самостоятелна площ за паркиране на МПС.
Обхват и съдържание на проекта:
Проектът да се изготви съгласно изискванията на Наредба № 4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти на МРРБ.
Наредбата се прилага за всички обекти, за които се изисква одобрен инвестиционен проект при издаване на разрешение за строеж.
Съгласно чл. 2, ал. 2 от Наредба № 4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти на МРРБ, инвестиционния проект да се изготви еднофазно, във фаза „Технически проект”.
Техническият проект (чертежи и детайли) подлежи на одобряване и е основание за издаване на разрешение за строеж.
Разработване на вертикална планировка на заснетия участък, съгласно предвижданията на регулационния план, включващ:
- тротоарни площи с ширина 1,50м и 4,50м пред УПИ I-10, кв.6, ж.к.Река лева;
- обособява самостоятелна площ за паркиране на МПС и улична плътно между О.Т.122 и в посока към О.Т. 105 в ж.к.Река лева, УПИ I-10, кв.6. вертикална обвързаност на отделни сгради, съоръжения, площи и пространства, улици, алеи, инженерни мрежи.
При извършване на дейностите, свързани с изграждането и поддържането на улици и пътища, се предвиждат строителни продукти, чиито експлоатационни показатели по отношение на съществените им характеристики осигуряват изпълнението на изискванията към строежите съгласно чл. 169, ал. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) и отговарят на техническите спецификации по смисъла на Наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти, приета с Постановление № 325 на Министерския съвет от 2006 г. (ДВ, бр. 106 от 2006 г.), съответно Регламент (ЕС) № 305/2011 на Европейския парламент и на Съвета за определяне на хармонизирани условия за предлагането на пазара на строителни продукти и за отмяна на Директива 89/106/ЕИО (ОВ на ЕС, бр. L88 от 4.4.2011 г.).
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
57500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
75

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Проектиране, изпълнение на СМР и осъществяване на авторски надзор във връзка с реализация на вертикална планировка при бл. „Околчица” № 4”. 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
71310000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

гр. Враца

„Инженеринг – проектиране, изпълнение на СМР и осъществяване на авторски надзор във връзка с реализация на вертикална планировка при бл. „Околчица” № 4”.
Обхват и съдържание на проекта:
Проектът да се изготви съгласно изискванията на Наредба № 4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти на МРРБ.
Наредбата се прилага за всички обекти, за които се изисква одобрен инвестиционен проект при издаване на разрешение за строеж.
Съгласно чл. 2, ал. 2 от Наредба № 4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти на МРРБ, инвестиционния проект да се изготви еднофазно, във фаза „Технически проект”.
Техническият проект (чертежи и детайли) подлежи на одобряване и е основание за издаване на разрешение за строеж.
Разработване на вертикална планировка на заснетия участък, съгласно предвижданията на регулационния план, включващ:
- изграждане на улица от о.т.60 до о.т.107 към ул.Ангел Грамчев с дължина 80м и ширина 5м. и тротоар с ширина 1,50м, ж.к.Околчица, УПИ I-11, кв.212;
- изграждане на улица - топик , в УПИ I-11, кв.212 от о.т.61 до о.т.113 с дължина 55м и ширина 5м., ж.к.Околчица, УПИ I-11, кв.212.
При извършване на дейностите, свързани с изграждането и поддържането на улици и пътища, се предвиждат строителни продукти, чиито експлоатационни показатели по отношение на съществените им характеристики осигуряват изпълнението на изискванията към строежите съгласно чл. 169, ал. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) и отговарят на техническите спецификации по смисъла на Наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти, приета с Постановление № 325 на Министерския съвет от 2006 г. (ДВ, бр. 106 от 2006 г.), съответно Регламент (ЕС) № 305/2011 на Европейския парламент и на Съвета за определяне на хармонизирани условия за предлагането на пазара на строителни продукти и за отмяна на Директива 89/106/ЕИО (ОВ на ЕС, бр. L88 от 4.4.2011 г.).
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
40000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
75

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е регистриран в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите и да има издадено удостоверение от Камарата на строителите, за изпълнението на обекти – първа група, пета категория, а за участник чуждестранно лице – в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Важи за всички обособени позиции.
Обстоятелството се удостоверява в Част ІV, раздел А, т. 1 на ЕЕДОП, като се посочва, информация относно вписването на участника в съответния професионален или търговски регистър в държавата членка, в която е установен като се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП се доказва с представяне на заверено копие от валидно удостоверение или еквивалентен документ.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът, следва да има и да поддържа за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в проектирането и строителството”, съгласно изискванията на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, за лица регистрирани на територията на Република България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени.
Важи за всички обособени позиции.
Обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел Б, т. 5 от ЕЕДОП с посочване на информация за размера на застрахователната полица, нейният номер, срок на валидност и от кого е издадена.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП изискването се доказва с представяне на заверено копие на застрахователна полица за „Професионална отговорност в проектирането и строителството“.


Участникът, следва да има и да поддържа за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в проектирането и строителството”, съгласно изискванията на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, за лица регистрирани на територията на Република България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени, покриваща минималната застрахователна сума за строежа - V-та категория – строежи по чл. 137, ал.1, т.5 от ЗУТ – в размер на 35 000 лв. (за проектиране) и в размер на 70 000 лв. (за строителство), съгласно чл. 5, ал. 1, т. 5 и ал. 2, т. 5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
Важи за всички обособени позиции.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата дейности, които са идентични или сходни с предмета и обема на обществената поръчка.
Важи за всички обособени позиции.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП изискването се доказва със Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват за извършената услуга.
Обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел В, т. 1б) от ЕЕДОП с посочване на информация за услугите с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, с посочване на стойностите, обема, датите и получателите.
2. Участникът трябва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата дейности, които са идентични или сходни с предмета и обема на обществената поръчка.
Важи за всички обособени позиции.
Обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел В, т. 1а) от ЕЕДОП с посочване на информация за строителството с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП изискването се доказва със Списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
3. Участникът трябва да разполага с персонал и с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
Важи за всички обособени позиции.
Обстоятелството се удостоверява в Част ІV, раздел В, т. 2 и т. 6 на ЕЕДОП.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП се доказва с представяне на списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.
4. Участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване за изпълнение на поръчката.
Важи за всички обособени позиции.
Обстоятелството се удостоверява в част ІV, раздел В, т. 9 на ЕЕДОП.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП изискването се удостоверява с декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.


1. Участникът следва да има изпълнена поне една услуга идентична или сходна с предмета на поръчката през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
Под „услуга, идентична или сходна“ с предмета на поръчката следва да се разбира: услуги по изработване на вертикална планировка, на улична мрежа в населени места и/или на пътна мрежа .
Важи за всички обособени позиции.
2. Участникът следва да има изпълнено поне едно строителство и/или изпълнение на проектиране и строителство през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка.
Под „строителство, идентично или сходно” с предмета на поръчката следва да се разбира СМР по реконструкция и/или основен ремонт и/или ново строителство на улици и/или пътища.
Важи за всички обособени позиции.
3. Участникът трябва да разполага с персонал и с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, както следва:
За извършване на проектирането:
• Строителен инженер с ППП – проектант „Пътно строителство” и 3 годишен професионален опит в областта на проектирането.
• Инженер с ППП – „Геодезия”- проектант и 3 годишен професионален опит в областта на проектирането.
Наличие на застраховка "Професионална отговорност" с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката или произтичащо от нормативен акт.
Важи за всички обособени позиции.
За извършване на СМР:
• Ръководител на екипа – специалист с висше техническо образование и 5 годишен професионален опит в областта на строителството.
•Технически ръководител следва да отговаря на изискванията в чл. 163а (2) от ЗУТ Технически правоспособно лице, получили диплома от акредитирано висше училище с квалификация "строителен инженер", "инженер" или "архитект", както и лицата със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" и "Техника" или еквивалент.
Важи за всички обособени позиции.
4. Участникът следва да разполага със следната специализирана техника:
• багер с обем на кофата от 0.5 мЗ до 1 м3 - 1 бр.;
• колесен товарач с обем на кофата до 1,5 м3 - 1 бр.;
• грейдер - 1 бр.;
• валяк до 10 т - 1 бр.;
• ръчна трамбовка или виброплоча – 1 бр.
• самосвали минимум 13 т - 1 бр.;
• бордови автомобил минимум 13 т - 1 бр.;
• машина за рязане на асфалт - 1бр.;
• машина за фрезоване на асфалт - 1бр.;
• асфалтополагаща машина - 1 бр.
Важи за всички обособени позиции.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранции:
1. Гаранция за обезпечаване на авансово предоставените средства в размер на стойността на предоставения аванс.
2. Гаранция за изпълнение в размер на 5% (пет на сто) от стойността на договора.
Гаранциите се представят в една от следните форми:
1. парична сума или,
2. банкова гаранция или,
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие отговорността на изпълнителя.
Участникът сам избира формата на гаранцията.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

13/06/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

13/09/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

14/06/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателната зала на Община Враца, с административен адрес: гр. Враца, ул. Стефанаки Савов № 6

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

За участника не трябва да са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал. 1, т.1, т. 3, т. 4 и т. 5 от ЗОП, чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, чл. 69 от ЗПКОНПИ и условията по чл. 107 от ЗОП.
Информация относно липсата или наличието на обстоятелства по чл. 54 и чл. 55 от ЗОП, чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС и чл. 69 от ЗПКОНПИ се попълва в ЕЕДОП в Част III, Раздел А, Б, В и Г.
На основание чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП възложителят ще сключи с определения изпълнител договор за обществена поръчка, при условие че при подписване на договора определеният изпълнител представи декларации дали са налице обстоятелствата по чл.42, ал.2 , т.2, чл.59, ал.1, т.3 и чл.63, ал.4 от Закона за мерките срещу изпирането на пари.
Възложителят се възползва от възможността дадена му в чл. 181, ал. 2 от ЗОП и предвижда, комисията да извърши оценката на ценовите предложения на участниците преди разглеждане на документите за съответствие с критериите за подбор, при спазени изисквания на чл. 104, ал. 3 от ЗОП, съобразно критерия за възлагане.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/05/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва