Деловодна информация
00211
ОП-17 23/05/2019 (дд/мм/гггг)
не
00211-2019-0015 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Кмет на Община Хасково 000903946
пл. Общински №1
Хасково BG422 6300 България
инж. Лора Чучулева +359 38603375
pnovk_haskovo@abv.bg +359 38664110

Интернет адрес/и

www.haskovo.bg

http://profil.haskovo.bg:1111/d/e22adfe9528a022bc2cb15478b2f2066


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://profil.haskovo.bg:1111/d/e22adfe9528a022bc2cb15478b2f2066
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„РЕМОНТ НА ОБЩИНСКИ СГРАДИ ПО 4 ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ“
45400000      
Строителство

Предметът на поръчката представлява ремонтни дейности на сгради на Община Хасково.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
554395.34      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1: „Ремонт на сградата на Кметство в с. Въгларово, Община Хасково“, „Ремонт на Кметство в с. Манастир, общ. Хасково“, „Ремонт на кметство и зала за избори в с. Подкрепа... 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

Територията на Община Хасково

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1: „Ремонт на сградата на Кметство в с. Въгларово, Община Хасково“, „Ремонт на Кметство в с. Манастир, общ. Хасково“, „Ремонт на кметство и зала за избори в с. Подкрепа, общ. Хасково, „Ремонт на покрив на сградата на кметството в с. Тракиец, общ. Хасково“, „Ремонт на Читалище „В. Левски“ в с. Орлово, общ. Хасково“, „Ремонт на покрив на кметство в с. Стамболийски, общ. Хасково“, „Ремонт на сградата на кметството в с. Козлец, общ. Хасково“, „Ремонт на покрив на сградата на кметството в с. Долно Войводино, общ. Хасково“, „Ремонт на кметство в с. Гарваново“, „Ремонт на кметство с. Широка поляна, община Хасково“, „Ремонт на кметство с. Узунджово, община Хасково“
• „Ремонт на сградата на Кметство в с. Въгларово, Община Хасково“
Предмет на настоящата обществена поръчка е извършването на текущ ремонт на сградата на Кметството в с. Въгларово. Предвидените СМР включват демонтаж на стара дървена дограма и метална витрина, монтаж на нова дограма – прозорци от РVС профил със стъклопакет и алуминиева витрина, чиито характеристики и отваряемост са посочени в количествените сметки към поръчката. Предвижда се доставка и монтаж на външни алуминиеви и вътрешни РVС подпрозоречни дъски. Ще се оформят страниците, като двустранно се шпакловат и боядисат с латексова боя. Обекта ще се почисти от строителни отпадъци.
• „Ремонт на Кметство в с. Манастир, общ. Хасково“
Предмет на настоящата обществена поръчка е извършването на текущ ремонт на сградата на Кметството в с. Манастир. През изминалите години в следствие на течове от покрива се е компрометирал тавана на три от помещенията на кметството, както и настилката от паркет и шпакловката по стените. Съществуващия таван е тип „каратаван“. Предвидените ремонтни дейности включват демонтажни работи по таван, настилки и дограми, сваляне на стара боя по стени и тавани. Ще се ремонтира дървения гредоред по тавана, като се подменят компрометираните греди. Предвижда се изпълнение на окачен таван от гипсокартон на метална конструкция. Ще се подмени старата дървена дограма в трите помещения на първия етаж вкл. коридора и на приземния етаж. с РVС дограма със стъклопакет . Стените и таваните ще бъдат шпакловани и боядисани с латекс трикратно. В трите помещения на първия етаж се предвижда изпълнение на пердашена циментова замазка по под, последваща мовелитова шпакловка и нова настилка с линолеум. Предвижда се доставка и монтаж на външни алуминиеви подпрозоречни дъски. Ще се оформят страниците, като двустранно се шпакловат и боядисат с латексова боя. Обекта ще се почисти от строителни отпадъци.
• „Ремонт на кметство и зала за избори в с. Подкрепа, общ. Хасково
„Ремонт на зала за избори към кметство в с. Подкрепа, общ. Хасково“
Ремонтните работи включват зазиждане на врата, подмяна на съществуваща стара дограма – прозорци и врата, направа на окачен таван от гипсокартон, гипсова шпакловка по стени и тавани и боядисване с латекс, подмяна на настилка с линолеум и подмяна на осветители тела.
„Ремонт на Кметство в с. Подкрепа, общ. Хасково“
Предвижда се извършване на вътрешен ремонт, съгласно приложени количествени сметки. Ремонтните дейности включват: демонтаж на дървени врати, ламперия, настилка от балатум, сваляне на стара боя по стени и тавани. Ще се възстанови компрометирана вътрешна мазилка. Стените и таваните ще се шпакловат и боядисат с латекс трикратно. Ще се изпълни нова настилка с линолеум. Предвижда се доставка и монтаж на два броя вътрешни алуминиеви врати – плътни. Ще се доставят и монтират външни алуминиеви подпрозоречни дъски с ширина до 30 см. Ще се подменят осветителните тела в две от помещенията.
• „Ремонт на покрив на сградата на кметството в с. Тракиец, общ. Хасково“
Ремонтните работи по покрива на сграда включват: демонтаж на керемиди и летвена скара, разваляне на дъсчената обшивка за керемиди, демонтаж на улуци, водосточни казанчета и тръби, както и на обшивка по стрехи. Ще се ремонтира дървената покривна конструкция и ще се направи нова дървена обшивка...
Критериите по-долу
 
ДА Организация на строителния процес, включително временно строителство и организация на строителната площадка    15
Организация на доставките на материали и оборудване    5
Организация на персонала, взаимозаменяемост, разпределение на човешкия ресурс и отговорностите    5
Предложен общ гаранционен срок    15
Срок на реакция при установени гаранционни дефекти и повреди    10
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
183091.10      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение за Обособена позиция №1 е 90 (деветдесет) календарни дни, считано от получаване на Възлагателно писмо от Възложителя.

II.2) Описание 1

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2: „Ремонт на сградата на здравна служба в с. Книжовник, Община Хасково“, „Ремонт на покрив на Училище „Васил Левски“, с. Книжовник – столова“, „Ремонт на покрив на Училище ... 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

Територията на Община Хасково

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2: „Ремонт на сградата на здравна служба в с. Книжовник, Община Хасково“, „Ремонт на покрив на Училище „Васил Левски“, с. Книжовник – столова“, „Ремонт на покрив на Училище „Васил Левски“, с. Книжовник“, „Ремонт на покрив на ДГ №21 „Вихрогонче“, с. Конуш - група с. Малево Общ. Хасково“, „Ремонт на покрив на ДГ №21 „Вихрогонче“ с. Конуш - група с. Узунджово Община Хасково“, „Ремонт на покрив на ДГ №21 "Вихрогонче" с. Конуш - група с. Динево, Община Хасково“, „Ремонт на ДГ №3 „Зорница“ – сграда „Незабравка“ гр. Хасково“
• „Ремонт на сградата на здравна служба в с. Книжовник, Община Хасково“
Предвижда се ремонт на козирката на сградата, включващ изпълнение на пердашена циментова замазка и полагане на хидроизолация. Ще се ремонтира гредореда над стълбището. Предвижда се цялостен ремонт на тоалетните в сградата, включващ нови облицовки, настилки, бояджийски работи, подмяна на дограми и санитарно оборудване и др.
• „Ремонт на покрив на Училище „Васил Левски“, с. Книжовник – столова“
Предвидените ремонтни работи по покрива на столовата включват демонтаж на съществуваща хидроизолация, воронки, ламаринена обшивка по бордове. Ще се изпълни нова пердашена циментова замазка за наклон, ще се положи нова хидроизолация с посипка 4,5 кг/м2. Предвижда се доставка и монтаж на нови воронки.
• „Ремонт на покрив на Училище „Васил Левски“, с. Книжовник“
Предвижда се извършването на ремонт на покрива на сградата на училището. Ще се демонтират керемидите по покрива, част от дървената покривна конструкция, улуците, водосточните тръби и казанчетата. Предвижда се направа на нова лежаща покривна конструкция, нова обшивка с нерендосани иглолистни дъски. Ще се положи битумна мушама 1 пласт, върху която ще се направи летвена скара за керемиди. Предвижда се покритие от керемиди, като около 50 % ще бъдат нови, а останалите от съществуващите. Предвидените тенекеджийски работи са доставка и монтаж на водосточни тръби, улуци и казанчета. Ще се оформи капандура с РVС прозорец. Ще се възстанови тухлената зидария за комини, като се изпълни и външна вароциментова мазилка.
• „Ремонт на покрив на ДГ №21"Вихрогонче", с. Конуш - група с. Малево Общ. Хасково“
Предвижда се ремонт на покрива на сградата на детската градина и сграда – котелно. Ще се подмени покривното покритие от керемиди /частично ще се използват стари запазени керемиди/, както и ще се изпълнят тенекеджийски работи – подмяна на водосточни казанчета, улуци и водосточни тръби.
• „Ремонт на покрив на ДГ №21 "Вихрогонче" с. Конуш - група с. Узунджово Община Хасково“
Предвижда се ремонт на покрива на сградата на детската градина Ще се подмени покривното покритие от керемиди /частично ще се използват стари запазени керемиди/, както и ще се изпълнят тенекеджийски работи – подмяна на водосточни казанчета, улуци и водосточни тръби. Предвижда се да се ремонтират козирките, като се изпълни пердашена циментова замазка за наклон и положи хидроизолация с посипка на газопламъчно залепване.
• „Ремонт на покрив на ДГ №21 "Вихрогонче" с. Конуш - група с. Динево, Община Хасково“
Предвижда се извършването на ремонт на покрива на детската градина, включващ: демонтаж на етернитови плоскости по покрив и пола от поцинкована ламарина. Ще се подмени част от покривната конструкция. Покривът ще се покрие с LT ламарина с дебелина 0,5 мм. Ще се монтира нов капак за капандура. Предвиждат се тенекеджийски работи, включващи подмяна на водосточни тръби, улуци и казанчета, ще се изпълни нова обшивка на комини с поцинкована ламарина.
7. „Ремонт на ДГ №3 „Зорница“ – сграда „Незабравка гр. Хасково“
Предвижда се извършване на ...
Критериите по-долу
 
ДА Организация на строителния процес, включително временно строителство и организация на строителната площадка    15
Организация на доставките на материали и оборудване    5
Организация на персонала, взаимозаменяемост, разпределение на човешкия ресурс и отговорностите    5
Предложен общ гаранционен срок    15
Срок на реакция при установени гаранционни дефекти и повреди    10
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
189657.39      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

...дейности във всички помещения на детската градина, включващи сваляне на стара боя, гипсова шпакловка и бояджийски работи по стени и тавани.
Срокът за изпълнение на обособена позиция №2 е 90 календарни дни, считано от получаване на Възлагателно писмо от Възложителя.

II.2) Описание 1

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3: „Ремонт на сградата на дружество „Военноинвалид“, гр. Хасково“, „Ремонт на тоалетни в танцова зала на ансамбъл „Хасково“, „Ремонт на подова настилка на залата на ТСК „Тангра“... 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

Територията на Община Хасково

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3: „Ремонт на сградата на дружество „Военноинвалид“, гр. Хасково“, „Ремонт на тоалетни в танцова зала на ансамбъл „Хасково“, „Ремонт на подова настилка на залата на ТСК „Тангра“, гр. Хасково“, „Ремонт на НЧ „Георги Топузов – 1974“, кв. „Възраждане“, гр. Хасково“, „Ремонт на Читалище „Проф. д-р Асен Златаров“, „Ремонт на Читалище „Иван Вазов" гр. Хасково“, „Ремонт на покрив /актова зала/ и хоризонтална канализация на сградата на ОУ" Л. Каравелов“, гр. Хасково“, „Ремонт на тоалетни на ДГ№16 „Славейче“
• „Ремонт на сградата на дружество "Военноинвалид", гр. Хасково“
Предвижда се ремонт на компрометирана от влагата стена на сградата, включващ изпълнение на вътрешна варова мазилка, шпакловка и боядисване. Предвижда се около сградата да се изпълни дренаж.
• „Ремонт на тоалетни в танцова зала на ансамбъл "Хасково"“
Предвижда се извършването на ремонтни дейности в санитарни възли в танцова зала., включващ подмяна на облицовки, настилки, бояджийски работи, дограми. Ще се подмени санитарното оборудване, вкл. мивки, седала с казанчета, смесителни батерии и др. Предвижда се ремонт на входната врата на танцовата зала.
• „Ремонт на подова настилка на залата на ТСК " Тангра", гр. Хасково“
Предвижда се подмяна на подова настилка в залата на ТСК „Тангра“, гр. Хасково, което включва демонтаж на съществуваща настилка от балатум и доставка и монтаж на нов със следните характеристики: дебелина 2мм, дебелина на повърхностен слой 0,2мм и клас на устойчивост 23, както и доставка и монтаж на РVС первази.
• „Ремонт на НЧ "Георги Топузов - 1974", кв. "Възраждане", гр. Хасково“
Предвидените ремонтни дейности в сградата на читалището включват съществуваща дървена дограма. Предвижда се доставка и монтаж на: външна витрина с 15 % отваряемост, входна алуминиева витрина с врата, изпълнени с алуминиев профил с прекъснат термомост и двоен стъклопакет, като вратата се предвижда с плътна част с височина 1/3 от термопанел .
• „Ремонт на Читалище "Проф. д-р Асен Златаров"“
Предвижда се демонтаж на ламперията в голямата зала. Предвижда се да се изпълни облицовка по стени с гипсокартон на метална конструкция и топлоизолация от минерална вата. Ще се направи окачен таван от гипсокартон на метална конструкция с топлоизолация. Предвижда се боядисване с латексова боя по стени и тавани. Ще се подмени вратата на залата. Ще се монтират нови осветителни тела в залата.
• „Ремонт на Читалище „Иван Вазов“ гр. Хасково“
Предвижда се подмяна на капандурата на покрива. Ще се извърши вътрешен ремонт на стълбището, включващ шпакловки и боядисване с латекс на стени и тавани, както и подмяна на осветително тяло.
• „Ремонт на покрив / актова зала/ и хоризонтална канализация на сградата на ОУ" Л. Каравелов“, гр. Хасково“
Предвижда се демонтаж на стара хидроизолация, барбакани и обшивки по покрив. Предвижда се изпълнение на нова пердашена циментова замазка по покрив, полагане на нова хидроизолация, доставка и монтаж на барбакани, доставка и монтаж на нови водосточни тръби.
Предвижда се ремонт на хоризонталната канализация, включваш подмяна на Р€С тръби и ремонт на шахта.
• „Ремонт на тоалетни на ДГ№16 „Славейче“
Предвижда се извършване на цялостен ремонт на пет броя санитарни възли в сградата на ДГ№16, намиращ се на ул. „Св. Св. Кирил и Методий“. Включва подмяна на облицовки, изпълнение на нови настилки с теракот, шпакловки и боядисване с латекс по таван. Ще се подмени вътрешната дограма и ще се изпълнят нови прегради от алуминий в тоалетните. Предвижда се доставка и монтаж на ново санитарното оборудване – мивки, седалца с казанчета, смесителни и душ батерии, както и водопроводната и канализационна инсталация. Предвижда се ремонт на ел. инсталацията.
Критериите по-долу
 
ДА Организация на строителния процес, включително временно строителство и организация на строителната площадка    15
Организация на доставките на материали и оборудване    5
Организация на персонала, взаимозаменяемост, разпределение на човешкия ресурс и отговорностите    5
Предложен общ гаранционен срок    15
Срок на реакция при установени гаранционни дефекти и повреди    10
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
127753.42      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение за Обособена позиция №3 е 90 (деветдесет) календарни дни, считано от получаване на Възлагателно писмо от Възложителя.

II.2) Описание 1

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №4: „Ремонт на ПС „Смокини“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Почивна станция „Смокини“, град Созопол – къмпинг „Каваци“ към Община Хасково

Предвидените ремонтни дейности включват ремонт на покрив на част от бунгалата, включващ подмяна на етернитови плоскости и битумни керемиди с LT ламарина, доставка и монтаж на улуци от поцинкована ламарина. Предвижда се подмяна на несменената дограма по бунгалата и оформянето на страниците двустранно.
Критериите по-долу
 
ДА Организация на строителния процес, включително временно строителство и организация на строителната площадка    15
Организация на доставките на материали и оборудване    5
Организация на персонала, взаимозаменяемост, разпределение на човешкия ресурс и отговорностите    5
Предложен общ гаранционен срок    15
Срок на реакция при установени гаранционни дефекти и повреди    10
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
53893.43      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение за Обособена позиция №4 е 90 (деветдесет) календарни дни, считано от получаване на Възлагателно писмо от Възложителя.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изискване за вписване в централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в България за строежи от първа група: пета или по-висока категория или еквивалентен документ за вписване в съответен регистър на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава-страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство, в което е установен чуждестранния участник или съдружника в обединението /консорциума или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване единствено чрез попълване на съответния раздел на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Преди сключване на договора Възложителят изисква от участника определен за изпълнител да представи документи, удостоверяващи съответствието с поставения критерий за подбор - копие на валидно Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката (или се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа). В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава. Съгласно чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП, преди подписване на договор участника определен за изпълнител, когато е чуждестранно лице, следва да извърши съответна регистрация в ЦПРС.
На основание чл. 67, ал.5 от ЗОП Възложителят може по всяко време след отварянето на заявленията за участие или офертите да изисква представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците следва да имат валидна застраховка „Професионална отговорност“, произтичаща съгласно чл. 171 от ЗУТ във връзка с чл. 5, ал. 2 от НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (или еквивалентен документ за чуждестранните лица, съобразно законодателството, в които е установен).
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване единствено чрез попълване на съответния раздел на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Преди сключване на договора Възложителят изисква от участника определен за изпълнител да представи документи, удостоверяващи съответствието с поставения критерий за подбор - доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“.
На основание чл. 67, ал.5 от ЗОП Възложителят може по всяко време след отварянето на заявленията за участие или офертите да изисква представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.


Участниците следва да имат валидна застраховка „Професионална отговорност“ за строител с покритие за строежи от пета или по-висока категория.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците следва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентичен или сходен* с тези на поръчката за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата.
Забележка: За строителство „сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира: Изграждане/ново строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или основно обновяване на обществени сгради.
2. Участникът трябва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката.
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване единствено чрез попълване на съответния раздел на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания и Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата;
На основание чл. 67, ал.5 от ЗОП Възложителят може по всяко време след отварянето на заявленията за участие или офертите да изисква представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.


1.Участниците следва да са изпълнили минимум 1 (един) обект с дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката за последните пет години от датата на подаване на офертата.
2.Участникът следва да разполага най-малко със следните лица:
2.1. Технически ръководител – да има квалификация съгласно чл. 163а, ал.4 от ЗУТ или еквивалентна; да притежава минимум 3 (три) години професионален опит като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ;
2.2. Експерт „Контрол по качеството” – правоспособно лице с техническо образование, което да упражнява контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствието на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност, притежаващи легитимен сертификат/удостоверение за завършено обучение по „Контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност“.
2.3. Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството: притежаващ актуално удостоверение за „Длъжностно лице за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно.
*Забележка: Едно лице не може да съвместява две или повече длъжности, т.е. за всяка позиция трябва да бъде предложено различно лице.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Преди сключване на договор изпълнителят представя гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора по конкретната обособена позиция. Преди превеждане на авансово плащане изпълнителят представя гаранция, покриваща пълния размер на аванса в размер на 20% (двадесет процента) от стойността на договора за конкретната обособена позиция. Гаранциите се представят във формите посочени в чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и реда за задържане и освобождаване на гаранциите са посочени в проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

13/06/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

10/12/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

14/06/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Хасково, пл. Общински №1, ет.2, заседателна зала

Получените заявления за участие или оферти се отварят на публично заседание от комисията по чл. 103, ал. 1 от ЗОП, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2, 3, 4, 5, 6 и 7 от ЗОП, с изключение на случаите по чл. 54, ал. 5 и чл. 56, ал. 1 от ЗОП, както и участник за когото намира приложение хипотезата на чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, освен ако не е приложима разпоредбата по чл. 4 от същия закон, както и при наличие на обстоятелствата по чл. 69 от ЗПКОНПИ, не се допускат и се отстраняват от участие и участници, които са свързани лица, както и лица, които са извършили нарушение по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност.
2.С подаването на оферти се счита, че участниците се съгласяват с всички условия на възложителя, в т.ч. с определения от него срок на валидност на офертите и с проекта на договор.
3.Срокът за валидност на офертите е 180 (сто и осемдесет) календарни дни и започва да тече от датата, определена за краен срок за получаване на оферти.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/05/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва