Деловодна информация
00010УМБАЛ Св. Екатерина ЕАД
ОП-12-2 23/05/2019 (дд/мм/гггг)
не
00010-2019-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

УМБАЛ „Св.Екатерина“ ЕАД 831605845
район р-н Триадица, бул. ПЕНЧО СЛАВЕЙКОВ No 52 А
София BG411 1431 България
Ваня Чорбаджийска +359 29159454
vchorbadjiiska@uhsek.com +359 29159443

Интернет адрес/и

http://svetaekaterina.eu

http://svetaekaterina.eu/profile/public_orders/?i_id=10&yr=2019


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://svetaekaterina.eu/profile/public_orders/?i_id=10&yr=2019
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставки на канцеларски материали и офис принадлежности за нуждите на УМБАЛ ”Света Екатерина” ЕАД”
30192000      UB05
Доставки

Обект на поръчката са периодични доставки на канцеларски материали и офис принадлежности по видове, съгласно техническата спецификация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
78000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      UB05
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Стопански склад на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, гр. София, бул. „Пенчо Славейков” № 52А.

1.Азбучник с твърди корици брой 5
2.Антителбод брой 40
3.Батерия 9 V, максимално устойчива при работа на медицинската апаратура минимум 72 часа - бр 1000
4.Батерия АА 1,5 V, максимално устойчива при работа на медицинската апаратура минимум 72 часа-бр 2500
5.Батерия ААА 1,5 V, максимално устойчива при работа на медицинската апаратура минимум 72 часа. -бр 5000
6 Батерия Д 1,5 V, максимално устойчива брой 24
7 Батерия С 1,5 V, максимално устойчива брой 80
8 Батерия AA 1,5 V, акумулаторна над 2000 mlAh брой 100
9 Батерия 3 V, CR 2032 брой 40
10 Бадж-висящ панел, хоризонтален изработен от твърда пластмаса брой 300
11 Видеокасети VHS мин. 180 мин. брой 30
12 Визитник от материал изкуствена кожа, за 120 визитки, 4 реда брой 5
13 Графит за автоматичен молив /0,5 и 0,7 мм./ В кутия 60
14 Хлебни гуми за триене брой 100
15 Гъба за бяла дъска брой 30
16 Плик за CD хартиен брой 7000
17 Дискове CD ROМ 700 MB на шпиндел брой 1000
18 Дискове CD - R 700 МВ в кутийка брой 8000
19 Дискове DVD, 4.7 GB, 120 mhh.RW + брой 50
20 Дискове DVD, 4,7 GB, 120 mhh. на шпиндел брой 550
21 Дискове DVD- R 4,7 GВ , 120 mhh, PRINTABLE на шпиндел брой 6000
22 Дъска коркова 40/60 брой 3
23 Дъска коркова 60/90 брой 5
24 Дъска коркова 90/120 брой 1
25 Етикети самозалепващи х 16 бр. на лист - А4 кутия 1
26 Изолирбанд 19мм х 25 м различни цветове брой 15
27 Индекси хартиени в опаковка от 5 цвята х 100 бр. от цвят, мин. 15 х 45 мм., Неон опаковка 200
28 Индиго /ръкописно/ А4 в кутии кутия 40
29 Пинчета за коркова дъска, с пластмасова цветна глава, 50 броя в кутия кутия 20
30 Калкулатор малък настолен, 12 разреден брой 20
31 Касети - тампони за автоматичен печат E/R 40 син брой 5
32 Касети съвместими със сметачна машина "CITIZEN" CX 121 брой 20
33 Клавиатура стандартна USB 2.0 конектор,с различен цвят на регистър EN/БДС,кабел мин.1.8м. брой 35
34 Кламери 22 мм. /никел/, 100 броя в кутия кутия 30
35 Кламери 30 мм. /никел/, 100 броя в кутия кутия 700
36 Кламери 50 мм. /никел/, 100 броя в кутия кутия 60
37 Класьор А4 - 5 см., PVC, сменяем етикет брой 400
38 Класьор А4 - 8 см., PVC, сменяем етикет брой 800
39 Класьор А4 -3 см., PVC, сменяем етикет брой 5
40 Клипборд , твърд гръб,с капак и стабилен метапен клип брой 10
41 Коректор на водна основа 20 мл. брой 200
42 Коректор лента 5MM/8M брой 70
43 Кошче канцеларско, метално, мрежесто, черно брой 5
44 Кубчета от хартия "ОФСЕТ" не по малко от 500 листа брой 900
45 Кутия за кубче от хартия пластмасова прозрачна брой 5
46 Ламиниращо фолио 54х86 мм х 80 микрона, 100 бр. в кутия кутия 8
47 Ластици /500 гр. опак/ опаковка 80
48 Лента лепяща хартиена 25мм х25м брой 10
49 Лента лепяща хартиена 50мм х50м брой 20
50 Лента, двойнолепяща, 48мм х 20м брой 10
51 Лепило канцеларско сухо, 20 гр. брой 100
52 Лепило канцеларско течно, 30 мл. брой 80
53 Лепило момент 50г. брой 20
54 Лепипо секундно 3г. брой 40
55 Лепяща лента кристално-прозрачна, вътрешен диаметър 25 мм. брой 50
56 Линия 30 см. брой 40
57 Блокче самозалепващо 76x76 мм , 100 листа брой 240
58 Самозалепващи се листчета цветни пастелни - 75 x 125 мм.; 100 листа на блокче; залепващи се здраво върху всякакви повърхности; не оставящи следи от лепило брой 240
59 Магнити за бяла дъска 15мм/20мм цветни опаковка 10
60 Маркер за CD, DVD /M,F/ брой 240
61 Маркер перманентен /син, зелен, черен, червен/ брой 800
62 Маркер текстоповдигащ брой 200
63 Маркери за бяпа дъска /син, зелен, черен, червен/ брой 800
64 Мемоборд с лепящо покритие брой 20
65 Мокрилник за овлажняване на пръсти брой 5
66 Молив автоматичен /0,5 и 0,7 мм./ брой 40
67 Молив В червен брой 24
68 Молив 2В черен брой 200
69 Ножица канцеларска от закалена стомана брой 50
70 Опаковъчна лепяща лента 50 мм. х 66 мм. брой 60
71 Оптична компютърна мишка PS/2,минимум
Критериите по-долу
 
ДА не    не
Цена
100 %
II.2.6) Прогнозна стойност
78000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

да


2021 г.
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възложителят си запазва правото да не заявява част или цялото количество от даден артикул, при отпаднала необходимост или промяна в технологията на работа. Възложителят може да заяви допълнително количество от даден артикул, над обявеното в списъка на артикулите, като общата стойност на всички артикули не надхвърля стойността на договора. Срокът на действие на договора, приключва с изчерпване на предвидения ресурс, или с изтичането на срока на договора.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не се изисква.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се изисква.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Технически и професионални способности
1.През последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да има изпълнени дейности с предмет и обем , идентични или сходни с тези на поръчката. Под предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката, следва да се разбира изпълнение на дейности свързани с доставка на канцеларски материали.
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, чрез попълване на Част IV, раздел В, т. 1б) от ЕЕДОП като предостави и информация за стойността, датата, и получателя на доставката.
2. Оферираната от участника хартия по № 116, следва да е сертифицирана от акредитирани лица за контрол на качеството, удостоверяващи съответствието й с посочените изисквания в техническата спецификация или стандарти;
3.Участникът следва да прилага системи за управление на качеството: да притежава сертификати, които удостоверяват съответствието му със следните стандарти за системи за управление на качеството - ISO 9001:2015 или еквивалентно и ISO 14001: 2015 или еквивалентно;
2.Минимално изискуеми документи за доказване на техническите възможности на участниците:
2.1.Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената доставка;
2.2.Заверени от участника копия на сертификати, които удостоверяват съответствието на участника със следните стандарти за системи за управление на качеството - ISO 9001:2008 или еквивалентно и ISO 14001: 2015 или еквивалентно;
2.3. За оферираната хартия по № 116 – заверено от участника копие на сертификат, издадено от Централна аналитична лаборатория при Института по целулоза и хартия или други акредитирани лица за управление на качеството, удостоверяващ съответствието на стоките с посочените параметри в техническата спецификация на Възложителя. Резултатите от изследването на хартията да са в един протокол, издаден на името на участника .


III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Срок на изпълнение
Срокът на изпълнение на поръчката /договора/ – 24 /двадесет и четири / месеца, считано от датата на влизане в сила на договора или до достигане на общата стойност на договора, като се има предвид кое от двете събития настъпва по-рано.
Срокът за изпълнение на отделните доставки – до 24 /двадесет и четири/ часа след получаване на писмена заявка от упълномощено от Възложителя лице.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

13/06/2019 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

14/06/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

район Триадица, бул. ПЕНЧО СЛАВЕЙКОВ No 52 А, партерен етаж

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/05/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва