Деловодна информация
00038
ИЕ-01-03-32 22/05/2019 (дд/мм/гггг)
не
00038-2019-0024 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Габрово 000215630
пл. Възраждане №3
Габрово BG322 5300 България
Николай Димитров +359 66818312
poruchki@gabrovo.bg +359 66809371

Интернет адрес/и

http://www.gabrovo.bg/bg

http://op.gabrovo.bg


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.gabrovo.bg/profil-na-kupuvacha/publichno-sastezanie/556-
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Ремонт на участъци от общински пътища и улици в община Габрово по две обособени позиции:
45233000      
Строителство

С поръчката се възлага за изпълнение ремонтни работи: на територията на гр. Габрово за обособена позиция № 1 и територията на Община Габрово за обособена позиция № 2.
Основните видове дейности и за двете позиции включват:
- подсилване, ремонт или направа на нова трошенокаменна пътна основа;
- преасфалтиране на улици и участъци от улици;
- ремонт на тротоарни настилки, монтаж и демонтаж на пътни и градински бордюри;
- отводняване на уличното платно; повдигане на РШ, дъждоприемни шахти;
- ремонт на укрепителни и декоративни стени, ремонт или възстановяване на съоръжения;
- подмяна на сградни водопроводни отклонения при необходимост;
Конкретните ремонтни дейности се възлагат писмено и се изпълняват по списък и приоритет, определен от Възложителя.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1833333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„За нуждите на улична мрежа на територията на гр. Габрово“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
45233120      
45233142      
45233200      
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG322

гр. Габрово

С поръчката се възлага за изпълнение ремонтни работи на територията на гр. Габрово за обособена позиция № 1.
Основните видове дейности включват:
- подсилване, ремонт или направа на нова трошенокаменна пътна основа;
- преасфалтиране на улици и участъци от улици;
- ремонт на тротоарни настилки, монтаж и демонтаж на пътни и градински бордюри;
- отводняване на уличното платно; повдигане на РШ, дъждоприемни шахти;
- ремонт на укрепителни и декоративни стени, ремонт или възстановяване на съоръжения;
- подмяна на сградни водопроводни отклонения при необходимост;
Конкретните ремонтни дейности се възлагат писмено и се изпълняват по списък и приоритет, определен от Възложителя.
Ориентировъчни количества за обособена позиция № 1:
- асфалтова настилка - 35 000 м2;
- улични бордюри - 5 000 м;
- градински бордюри - 750 м;
- тротоарни настилки - 1 500 м2.
Обхватът на дейностите е подробно описан в Техническата спецификация.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок за основни ремонти и рехабилитация на пътища и улици    30
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
1416666.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
365

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Договор с изпълнител ще бъде сключен при условията на чл. 114 от ЗОП и ще бъде изпълнен само след осигуряване на финансиране за изпълнение на строителството, чрез отпускане на средства от Републиканския бюджет за обезпечаване дейността с горецитирания предмет.

II.2) Описание 1

„За нуждите на улична мрежа на малките населените места на територията на община Габрово“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
45233120      
45233142      
45233200      
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG322

Община Габрово

С поръчката се възлага за изпълнение ремонтни работи на територията на Община Габрово за обособена позиция № 2.
Основните видове дейности:
- подсилване, ремонт или направа на нова трошенокаменна пътна основа;
- преасфалтиране на улици и участъци от улици;
- ремонт на тротоарни настилки, монтаж и демонтаж на пътни и градински бордюри;
- отводняване на уличното платно; повдигане на РШ, дъждоприемни шахти;
- ремонт на укрепителни и декоративни стени, ремонт или възстановяване на съоръжения;
- подмяна на сградни водопроводни отклонения при необходимост;
Конкретните ремонтни дейности се възлагат писмено и се изпълняват по списък и приоритет, определен от Възложителя.
Ориентировъчни количества за обособена позиция № 2:
- асфалтова настилка - 14 000 м2;
- улични бордюри - 1 000 м.
Обхватът на дейностите е подробно описан в Техническата спецификация.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок за основни ремонти и рехабилитация на пътища и улици    30
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
416666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Договор с изпълнител ще бъде сключен при условията на чл. 114 от ЗОП и ще бъде изпълнен само след осигуряване на финансиране за изпълнение на строителството, чрез отпускане на средства от Републиканския бюджет за обезпечаване дейността с горецитирания предмет.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да са регистрирани в професионалните или търговски регистри на страната с предмет строителство, съответстващ на предмета на обществената поръчка и съответната категория на обекта, включен в нея: - втора група – транспортна инфраструктура, минимум IV–та категория съгласно Правилник за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя или еквивалентни за чуждестранни участници;
Минималното изискване се посочва/декларира, съгласно Част IV, Раздел А от ЕЕДОП;
Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение със:
- Заверено от участника копие на удостоверение, издадено от компетентни органи съгласно националното законодателство на страната, където е регистриран участника, доказващо регистрацията му в професионалните или търговски регистри на страната с предмет строителство, съответстващ на предмета на обществената поръчка и съответната категория на обекта, включен в нея:- втора група, минимум IV–та категория съгласно Правилник за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя или еквивалентни за чуждестранни участници.
- ИЛИ декларация или удостоверение за наличие на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националния му закон, когато наличието на регистрация е определено със закон като условие за осъществяване на предмета на поръчката.
Изискването важи и за двете обособени позиции!!!
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците трябва да имат валидна Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, или съответен валиден еквивалентен документ за чуждестранни лица съгласно чл. 171а на ЗУТ.

Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение със:
- Заверено от участника копие на валидна Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, или съответен валиден еквивалентен документ за чуждестранни лица съгласно чл. 171а на ЗУТ.
Изискването важи и за двете обособени позиции!!!
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците трябва да са изпълнили строителство с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката, през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата.
Под строителство с предмет и обем „сходен“ с този на поръчката следва да се разбира:
- За обособена позиция № 1 Изграждане/реконструкция/ремонт/ и/или рехабил. на улична и пътна мрежа с минимална площ от 5 000 м2.
- За обособена позиция № 2 Изграждане/реконструкция/ремонт/ и/или рехабил. на улична и пътна мрежа с минимална площ от 2 000 м2.
2. Участникът следва да предложи технически лица, които ще участват в изпълнението на поръчката, както следва:
2.1. Пътен инженер:
- образователна степен бакалавър или магистър или еквивалент, специалност „Пътно строителство” или еквивалентна за лицата, завършили извън Рeпублика България.
- професионален опит - минимум 5 години;
2.2. Геодезист:
- образователна степен минимум бакалавър или еквивалент, специалност „Геодезия“ или еквивалент, за лицата, завършили извън Рeпублика България;
- професионален опит – минимум 3 г.
2.3. Координатор по безопасност и здраве:
- отговарящ на изискванията по чл. 5 ал. 2 от Наредба №2 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи или еквивалент;
Изискването важи и за двете обособени позиции!!!
3. Участникът следва към датата на подписване на договора за изпълнение да разполага със собствени или ползвани на друго валидно правно основание: асфалтова база за доставка на асфалтови смеси, акредитирана лаборатория с неизтекъл срок на валидност на акредитацията, необходими за извършване на ремонтните работи, предмет на поръчката за срока на договора.
Изискването важи и за двете обособени позиции!!!


По т.1. Минималното изискване се посочва/декларира, съгласно Част IV, Раздел В от ЕЕДОП;
Минималното изискване се доказва при подписване на договора за изпълнение със: Списък на строителството, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка. (Образец № 8), придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
По т.2. Минималното изискване се посочва/декларира, съгласно Част IV, Раздел В от ЕЕДОП;
Минималното изискване се доказва при подписване на договора за изпълнение със: Списък на техническите лица, включително тези отговарящи за контрола на качеството (Образец № 9).
По т. 3. Минималното изискване се посочва/декларира, съгласно Част IV, Раздел В от ЕЕДОП;
Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение със: Заверени копия от документи, удостоверяващи, че Участникът разполага със собствени или ползвани на друго валидно правно основание: асфалтова база за доставка на асфалтови смеси, акредитирана лаборатория с неизтекъл срок на валидност на акредитацията, необходими за извършване на ремонтните работи, предмет на поръчката за срока на договора.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице обст-ствата по чл. 54, ал.1 и чл. 55, ал.1 от ЗОП(по т.2 лице,к. е лишено от пр. да упражнява опр. професия или д-ст,свързана с предмета на поръчката). Освен на горните основания възложителят отстранява от процедурата: 1. участник, к.не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за общ. поръчка или в документацията; 2. участник, който е представил оферта, която не отговаря на: а) предварително обявените условия на поръчката; б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10, когато е приложимо; 3. участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП; 4. участници, к. са свързани лица.
Продължава в Раздел VI.3
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

12/06/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

13/06/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Община Габрово, пл. Възраждане №3, Заседателната зала - ет.3.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от Раздел ІІІ.2.2
5. Участник, който няма право да участва в обществената поръчка на осн. чл. 3, т. 8 във вр. с чл. 5, ал. 1, т. 3 от (ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС), освен когато не са нал. усл. по чл. 4 от закона.6. Участник, к. след покана от Възложителя и в опр. в нея срок не удължи срока на валидност на офертата си. 7. Участник, за к. са налице обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество. 8.Участник, подал заявление за участие или оферта,к.не отговарят на усл.за представяне, вкл. за форма, начин и срок. 9. Участник, к. е предложил цена за изп. по-висока от макс. разполагаем фин. ресурс за всяка от об. позиции опр. от Възложителя. 10.Когато не може да бъде извършено идентифицирането на физ. лице, к. е действителен собственик на клиент – юрид. лице или друго правно образувание, съгласно чл. 37,ал. 1 от ППЗМИП.
Гаранцията, обезпечаваща изпълнението на договора по всяка обособена позиция е в размер на 3 на сто от стойността му.
Съдържание на опаковката:
1. Опис на представените документи, съдържащи се в опаковката, подписан от участника (в оригинал) или от изрично упълномощен негов представител - Обр. № 1;2. Заявление за участие:2.1.Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) за уч-ка в съответствие с изискванията на закона и усл.на възложителя, а к. е приложимо – ЕЕДОП за вс. от участниците в обединението /а при необходимост от деклариране на обстоятелства, относими към обединението–и за обединението/, к. не е юрид. лице, за вс. подизпълнител и за всяко лице,чиито ресурси ще бъдат ангажирани в изп.на поръчката Обр.№ 2 задължително в електронен вид, подписан/и с ЕП от лицата по чл. 40 от ППЗОП за приложимия случай.
2.2. Документи за доказване на предприетите мерки за надеждност, когато е приложимо;
2.3. при участник обединение - Документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението /заверено копие/, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка: 1. правата и задълженията на участниците в обединението; 2. разпределението на отговорността между членовете на обединението; 3. дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението.
2.4. Документи/доказателство за поетите от подизпълнителите и/или третите лица задължения /свободен текст/ - ако е приложимо.
3. Оферта:
3.1.Техническо предложение:
3.1.1. Предложение за изпълнение на поръчката - Образци № № 3-1, 3-2.
3.1.2. Декларация, че при изготвяне на офертата са спазени задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд – Образец № 4;
3.1.3. Декларация за конфиденциалност на информацията, ако е приложимо /свободен текст/.
3.2."Предлагани ценови параметри"
Съдържа:
- попълнен образец на „Ценово предложение“ – Образци № № 6-1, 6-2;
- попълнен образец на Сметка за ценообразуване на видовете дейности – Образци № № 7-1, 7-2, вкл. на електронен носител във формат Еxcel.
Единичните цени следва да са в лева с точност до втори знак след десетичната запетая, без начислен данък добавена стойност.
Предложената от участника цена, формирана въз основа на попълнената Сметка за ценообразуване на видовете дейности, се използва само за целите на оценяването. Договорът за изпълнение се сключва до размера на прогнозната стойност на поръчката.
Когато участник подава оферта за повече от една об. позиция, на основание чл. 47, ал. 3 от ППЗОП, документите по чл. 39, ал. 2 и ал. 3 от ППЗОП се представят за всяка обособена позиция, за която се подава оферта.
На основание чл. 181, ал. 2 и ал. 3 от ЗОП разглеждането и оценката на представените оферти съгласно избрания критерий за възлагане ще се извърши от комисията по реда на чл. 61 от ППЗОП, като техническите и ценовите предложения на участниците се оценяват преди разглеждане на документите за съответствие с критериите за подбор.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 22/05/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва