Деловодна информация
00818
01-1296 22/05/2019 (дд/мм/гггг)
не
00818-2019-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Ябланица 000291723
пл. Възраждане № 3
Ябланица BG315 5750 България
гл. експерт ЕППТ-Венцислав Ватков +359 69912126
kmet_yablanitsa@mail.bg +359 69912212

Интернет адрес/и

www.yablanitsa.org

http://new.yablanitsa.org/main.php?module=aop2&nid=11


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://new.yablanitsa.org/main.php?module=aop2&nid=11
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Закриване и рекултивация на общинско депо за твърди битови отпадъци в поземлен имот № 000463 в гр. Ябланица, местност „Зейков рът“
45112350      
Строителство

Предметът на обществената поръчка включва дейности по закриване и извършване на техническа и биологична рекултивация на общинско депо за твърди битови отпадъци в поземлен имот № 000463 в гр. Ябланица, местност „Зейков рът“. Рекултивацията на сметището има за цел да преустанови неблагоприятното въздействие на натрупаните отпадъци върху околната среда, след приключване на експлоатацията му. С предвидените рекултивационни мероприятия се цели осигуряването на защита срещу разпространение на вредни емисии, образуване на инфилтрат и подобряване на ландшафта на района.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
546471.93      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

землището на гр. Ябланица, местност „Зейков рът“

Настоящата обществена поръчка има за цел да се избере изпълнител на закриване и рекултивация на на общинско депо за твърди битови отпадъци в поземлен имот № 000463 в гр. Ябланица, местност „Зейков рът“.
Обект на настоящата обществена поръчка е „строителство” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1 от ЗОП, като избраният за изпълнител на обществената поръчка следва да извърши СМР по закриване и рекултивация на общинско депо за твърди битови отпадъци в поземлен имот № 000463 в гр. Ябланица, местност „Зейков рът“. Предметът на поръчката включва техническа и биологична рекултивация на депото, като за реализирането предмета на поръчката следва да бъдат изпълнени следните дейности:
- Подготовка на строителната площадка – разчистване на терена, разполагане на временни съоръжения и др.;
- Демонтажни работи;
- Доставка на необходимите материали и оборудване;
- Строително-монтажни работи;
- Благоустрояване на терена;
- Извършване на контролни тествания, изисквани съгласно нормативната уредба;
- Съставяне на актове и протоколи по време на строителството, съгласно Наредба № 3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството;
- Извозване на отпадъци и почистване на терена;
- Гаранционна отговорност на изпълнените СМР.
Предметът на поръчката включва техническа и биологична рекултивация на депото, като за реализирането предмета на поръчката следва да бъдат изпълнени дейности подробно описани в Техническите спецификации.
Строежът е втора категория съгласно чл. 4, ал. 4 от Наредба № 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи.
Обхватът, обемът и изискванията към изпълнението на обществената поръчка е подробно описан и регламентиран в Техническите спецификации, неразделна част към документацията за обществена поръчка. Към момента площта заета от отпадъците е 15 206 м2.
Възнаграждението по настоящата обществена поръчка ще се изплаща по следния начин:
• Текущи плащания в размер до 80 % от предложената цена за техническата рекултивация, които се извършват в 15-дневен срок от извършване на определено количество и вид работи, удостоверени в протокол за приемане на извършената дейност и приета без забележки, както и след представяне на фактура.
• Първо Междинно плащане в размер до 15 % от предложената цена за техническата рекултивация след завършване на техническата рекултивация и представяне на следните документи: 1) заповед на основание чл.23, ал.1, т.1, ал.2 и ал.3 от Правилника за прилагане на Закона за опазване на земеделските земи (посл.изм. ДВ, бр.35 от 08.05.2012 г.); 2) одобрен от кмета на общината протокол на комисия за приемане на техническата рекултивация съгласно Раздел V от Наредба №26 от 02.10.1996 г. за рекултивация на нарушени терени, подобряване на слабопродуктивни земи, отнемане и оползотворяване на хумусния пласт (обн.ДВ бр.89 от 22.10.1996 г., изм. и доп. ДВ бр.30 от 22.03.2002 г.); 3) акт образец 15; 4) фактура оригинал от Изпълнителя. Плащането е дължимо в 15-дневен срок от представяне на документите по предходното изречение;
• Окончателно плащане в размер на 5 % от предложената цена за техническата рекултивация и 100 % от предложената цена за биологичната рекултивация, след завършване на биологичната рекултивация и представяне на следните документи: 1) заповед на основание чл.23, ал.1, т.1, ал.2 и ал.3 от Правилника за прилагане на Закона за опазване на земеделските земи (посл.изм. ДВ, бр.35 от 08.05.2012 г.); 2) одобрен от кмета на общината протокол на комисия за приемане на биологичната рекултивация съгласно Раздел V от Наредба №26 от 02.10.1996 г. за рекултивация на нарушени терени, подобряване на слабопродуктивни земи, отнемане и оползотворяване на хумусния пласт (обн.ДВ бр.89 от 22.10.1996 г., изм. и доп. ДВ бр.30 от 22.03.2002 г.); 3) акт образец 16; 4) фактура оригинал от Изпълнителя. Плащането е дължимо в 15-дневен срок от представяне на документите по предходното изречение.
Критериите по-долу
 
ДА „Качество на организацията на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката“ (П1)    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
546471.93      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
41

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя, а чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което им позволява да изпълняват строителство на обекти четвърта група, втора категория съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя.
Подизпълнители, които ще изпълняват дейност по строителство, както и онези съдружници в обединение, което не е ЮЛ, но съгласно договора за обединение ще изпълняват дейност по строителство, също следва да са вписани в ЦПР на строителя, за изпълнение на съответната група и категория строеж.
Участникът следва да представи изискуемата информация в поле 1) на раздел А: „Годност“, Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП), като се посочва информация относно вписването в съответния регистър, дали документът е на разположение в електронен формат, както и уеб сайт, орган или служба, издала документа и точно позоваване на документа.
За доказване на съответствие с поставеното изискване, участниците представят при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди сключването на договор за обществена поръчка:
- заверено копие от Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката. В случай, че участник е чуждестранно лице от страна-членка на ЕС, представя декларация или удостоверение за вписване в професионален регистър на държавата, в която е установен, и издаден от компетентен орган съгласно правото на държавата, в която е установен, за право да изпълнява дейности по СМР, предмет на настоящата обществена поръчка.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците в обществената поръчка следва да са реализирали минимален общ оборот за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер равен или по-голям от: 1 214 325.64 лв. (един милион двеста и четиринадесет хиляди триста двадесет и пет лева и шестдесет и четири стотинки).
При използване на подизпълнител, изискванията за оборот се отнасят и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел Б, „Икономическо и финансово състояние“ т. 1 а) от ЕЕДОП.
За доказване на поставеното изисквания по т. 1, участниците представят при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди сключването на договор за обществена поръчка:
- заверено копие от годишните финансови отчети за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква;
- справка по години за реализирания общ оборот за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
2. Участниците в обществената поръчка следва да притежават валидна застраховка „Професионална отговорност“ на участнииците в строителството по чл. 171 от ЗУТ с покритие, съответстващо на категорията на строежа, обект на настоящата обществена поръчка, а именно: 400 000 лева, каквато е минималната застрахователна сума за строителство втора категория по чл. 137, ал. 1, т. 2 ЗУТ от ЗУТ съобразно чл. 5, ал. 2, т. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
За участник или партньор в обединение, или подизпълнител, който е установен / регистриран извън Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но издадена съгласно законодателството на държавата, в която е установен/регистриран стопанският субект.
Подизпълнители, които ще изпълняват дейност по строителство, както и онези съдружници в обединение, което не е ЮЛ, но съгласно договора за обединение ще изпълняват дейност по строителство, също следва да притежават валидна застраховка „професионална отговорност“, отговаряща на горепосочените изисквания.
Участникът попълва поле 5) на раздел Б: Икономическо и финансово състояние, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП, предоставяйки данни и информация относно: (1) застрахователната полица/еквивалентен документ - вид, номер и дата на издаване; (2) застрахованото лице; (3) професионалната дейност, която е предмет на застраховката; (4) срок/валидност на застраховката; (5) общ лимит на отговорност и валута.
За доказване на поставеното изискване по т. 2, участниците представят при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди сключването на договор за обществена поръчка:
- заверено копие на застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума съответно за строител за категорията строеж, в която попада обекта на поръчката или съответен валиден аналогичен документ или еквивалент, съгласно законодателството на страната, в която е регистриран участникът чуждестранно лице.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


1. Участниците в обществената поръчка следва да са реализирали минимален общ оборот за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер равен или по-голям от: 1 214 325.64 лв. (един милион двеста и четиринадесет хиляди триста двадесет и пет лева и шестдесет и четири стотинки) лв.
При използване на подизпълнител, изискванията за оборот се отнасят и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
2. Участниците в обществената поръчка следва да притежават валидна застраховка „Професионална отговорност“ на участнииците в строителството по чл. 171 от ЗУТ с покритие, съответстващо на категорията на строежа, обект на настоящата обществена поръчка, а именно: 400 000 лева, каквато е минималната застрахователна сума за строителство втора категория по чл. 137, ал. 1, т. 2 ЗУТ от ЗУТ съобразно чл. 5, ал. 2, т. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
За участник или партньор в обединение, или подизпълнител, който е установен / регистриран извън Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но издадена съгласно законодателството на държавата, в която е установен/регистриран стопанският субект.
Подизпълнители, които ще изпълняват дейност по строителство, както и онези съдружници в обединение, което не е ЮЛ, но съгласно договора за обединение ще изпълняват дейност по строителство, също следва да притежават валидна застраховка „професионална отговорност“, отговаряща на горепосочените изисквания.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците следва да са изпълнили през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката.Под „дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката“ следва да се разбира: извършване на строителни дейности по изграждане и/или рекултивация и/или закриване на сметище/а и/или депо/а за отпадъци с обща площ минимум 15 дка.
При използване на подизпълнител, изискването се отнася и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел В „Технически и професионални способности“, т. 1а) от ЕЕДОП за дейностите с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката, изпълнени за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойност, получател, дата на приключване на изпълнението, мястото, вида и обема на изпълнените дейности, както и дали са изпълнени в съответствие с нормативните изисквания.
За доказване на посочените изисквания участниците представят при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди сключването на договор за обществена поръчка: - Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участниците следва да разполагат с екип, ангажиран с изпълнението на поръчката, в минимален състав, както следва: - Технически ръководител – да притежава висше образование с минимална образователно-квалификационна степен „магистър“ или еквивалентна образователна степен, в случаите когато е придобита в чужбина, с професионална квалификация „строителен инженер“, „инженер“ или „архитект“ или средно образование с четиригодишен курс на обучение със специалност „строителен техник“ или еквивалентна специалност съгласно чл. 163а от ЗУТ; - Специалист за контрол на качеството/отговорник по качеството - да притежава валидно удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно; – Експерт по безопасност и здраве в строителството - да притежава валидно удостоверение за „Експерт по безопасност и здраве“ съгласно Наредба №РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно. Всеки от експертите в екипа следва да е взел участие в съответното експертно качество, за което е предложен, в изпълнението на строителство с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката. Под „дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката“ в случая следва да се разбира: извършване на строителни дейности по изграждане и/или рекултивация и/или закриване на сметище/а и/или депо/а за отпадъци. Възложителят приема еквивалентни образователни степени и специалности от лица, придобили образованието си в чужбина, или получили специалност с друго наименование, но еквивалентна на изискуемата. Тежестта за доказване на еквивалентността е на участника.Участникът трябва да посочи отделни лица за всяка от позициите/длъжностите от експертния състав.
Продължава в раздел VІ.3 Допълнителна информация.


1. Участниците следва да са изпълнили през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката.
Под „дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката“ следва да се разбира: извършване на строителни дейности по изграждане и/или рекултивация и/или закриване на сметище/а и/или депо/а за отпадъци с обща площ минимум 15 дка.
При използване на подизпълнител, изискването се отнася и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
2. Участниците следва да разполагат с екип, ангажиран с изпълнението на поръчката, в минимален състав, както следва:
- Технически ръководител – да притежава висше образование с минимална образователно-квалификационна степен „магистър“ или еквивалентна образователна степен, в случаите когато е придобита в чужбина, с професионална квалификация „строителен инженер“, „инженер“ или „архитект“ или средно образование с четиригодишен курс на обучение със специалност „строителен техник“ или еквивалентна специалност съгласно чл. 163а от ЗУТ.
- Специалист за контрол на качеството/отговорник по качеството - да притежава валидно удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно.
– Експерт по безопасност и здраве в строителството - да притежава валидно удостоверение за „Експерт по безопасност и здраве“ съгласно Наредба №РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно.
3. Участниците следва да имат разработена, внедрена и сертифицирана система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2015 и система за управление на околната среда по стандарт ISO 14001:2015 или еквивалентни с предметен обхват: строителство.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и за управление на околната среда, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изисканите.
Подизпълнители, които ще изпълняват дейност по строителство, както и онези съдружници в обединение, което не е ЮЛ, но съгласно договора за обединение ще изпълняват дейност по строителство, също следва да имат внедрена система за управление на качеството и внедрена система за управление на околната среда, отговарящи на горепосочените изисквания.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участникът, определен за Изпълнител, при подписване на договора представя гаранция за изпълнение в размер на 3 (три) % от стойността на договора за обществената поръчка. По отношение на нея важат разпоредбите на чл. 111 от ЗОП. Гаранцията се предоставя в една от следните форми: а) парична сума; б) банкова гаранция;в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.Условията и сроковете за задържане, респ. освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. При представяне на гаранцията за изпълнение, в платежното нареждане, в банковата гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията.
Дейност „Техническа рекултивация“ се финансира от държавния бюджет под формата на безвъзмездно финансиране, предоставено чрез Предприятието за управление на дейностите по опазване на околната среда.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

11/06/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/06/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

сградата на Община Ябланица,гр.Ябланица, пл. Възраждане № 3, Заседателната зала

На публичното заседание могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответно пълномощно.
Присъстващите вписват имената си и се подписват в изготвен от комисията списък.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Участникът следва да предостави изискуемата информация по т. 2 в Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел В „Технически и професионални способности“, т. 6 от ЕЕДОП. Посочва се пълната информация, необходима за доказване на въведените към всеки от експертите минимални изисквания,в това число: номер, дата и учебно заведение, издало диплома/сертификат, описание на идентичното или сходно строителство с посочване на обект. За доказване на посочените изисквания по т.2 участниците представят при поискване в хода на процедурата или преди сключването на договор за обществена поръчка: - Списък на ключовите експерти, с доказателства за професионалната компетентност на лицата. 3. Участниците следва да имат разработена, внедрена и сертифицирана система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2015 и система за управление на околната среда по стандарт ISO 14001:2015 или еквивалентни с предметен обхват: строителство. Подизпълнители, които ще изпълняват дейност по строителство, както и онези съдружници в обединение, което не е ЮЛ, но съгласно договора за обединение ще изпълняват дейност по строителство,също следва да имат внедрена с-ма за управл. на качеството и с-ма за управление на околната среда, отговарящи на горепосочените изисквания. Участникът попълва поле раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП, като по отношение на притежаваните от него Сертификати за прилагане на горепосочените стандарти впише информация относно: (1) наименование на стандарта, който прилага, (2) неговия обхват, (3) дата на издаване, срокът му на валидност и (5) публичния регистър, в които се съдържа информация за наличието на този сертификат (в случай на приложимост). За доказване на посочените изисквания по т. 3. участниците представят при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди сключването на договор за обществена поръчка:- заверено копие на сертификат, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация относно задължения, св.с данъци и осигуровки, задълж, св.с опазване на околната среда и задълж,св.със закрила на заетостта и условията на труд: 1. Национална агенция по приходите: тел.0700 18 700;http://www.nap.bg/;2. Национален осигурителен институт - тел. 0700 14 802, http://www.nssi.bg/; 3. Агенция „Митници” тел. 0298594980; www.customs.bg; 4. Министерство на околната среда иводите:София 1000, ул. "У. Гладстон" № 67,тел.: 02/ 940 6331; http://www3.moew.government.bg/; 5. Министерство на труда и социалната политика:/www.mlsp.government.bg, София 1051, ул. Триадица № 2, тел. 02/ 8119 443. Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, за когото са налице обстоятелствата по чл.54,т.1-7 и чл.55, т.1-5 от ЗОП,на осн. чл.55, ал.1,т.5 от ЗОП ще бъде отстранен участник,който е лишен от право да упражнява опр. професия (извършв. на строителство) или дейност (строителна дейност)съгласно законодателството на държавата,в която е извър. деянието.Възложителят отстранява от участие в поръчката участник, за когото е приложима забраната по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС; участник, за когото е приложима забраната по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество; участници, които са свързани лица по § 1, т. 13 и т. 14 от ДР на ЗППЦК, както и при наличие на обстоятелства по чл. 107 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП, решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок от изтичане на 3-дневен срок от публикуването в Регистъра на обществените поръчки на обявлението, с което се оповества откриването на процедурата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 22/05/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва