Деловодна информация
00307
16.00-84 22/05/2019 (дд/мм/гггг)
не
00307-2019-0019 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Козлодуй 000193250
ул. Христо Ботев № 13
Козлодуй BG313 3320 България
Ирена Кирилова-Попова, директор на Дирекция Национални програми, международни проекти и обществени поръчки +359 97385865
op.ob.kozloduy@gmail.com +359 97380183

Интернет адрес/и

http://www.kozloduy.bg/

https://www.profilnakupuvacha.com/Obshtina_Kozloduy


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.profilnakupuvacha.com/Obshtina_Kozloduy,13025
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Рехабилитация на уличното осветление на град Козлодуй”
45310000      
Строителство

В изпълнението на тази поръчката се предвиждат строително-монтажни работи за обект: „Рехабилитация на уличното осветление на град Козлодуй”.
Дейностите, предмет на възлагане, включват строително-монтажни работи за:
- подобряване на уличното осветление на територията на град Козлодуй чрез подмяна на уличните осветителни тела с енергоефективни такива;
- разширяване на стълбовната мрежа и монтиране на LED осветители в зоните, в които няма осветление и на пешеходните алеи, осветяване на дворните пространства на училищата, детските градини и на пешеходните пътеки около тях;
- въвеждане на подходяща икономически обоснована система за управление на уличното осветление и модернизация на електрическите табла за улично осветление.
Когато СМР бъдат завършени, те трябва да осигуряват ефективно и безопасно работеща система за външно изкуствено осветление.
Подробно описание на всички предвидени дейности се съдържа в приложената към документацията техническа спецификация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2143787.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45310000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

гр. Козлодуй, община Козлодуй, Република България

В изпълнението на тази поръчката се предвиждат строително-монтажни работи за обект: „Рехабилитация на уличното осветление на град Козлодуй”.
Дейностите, предмет на възлагане, включват строително-монтажни работи за:
- подобряване на уличното осветление на територията на град Козлодуй чрез подмяна на уличните осветителни тела с енергоефективни такива;
- разширяване на стълбовната мрежа и монтиране на LED осветители в зоните, в които няма осветление и на пешеходните алеи, осветяване на дворните пространства на училищата, детските градини и на пешеходните пътеки около тях;
- въвеждане на подходяща икономически обоснована система за управление на уличното осветление и модернизация на електрическите табла за улично осветление.
Когато СМР бъдат завършени, те трябва да осигуряват ефективно и безопасно работеща система за външно изкуствено осветление.
Подробно описание на всички предвидени дейности се съдържа в приложената към документацията техническа спецификация.
Критериите по-долу
 
ДА Енергийна ефективност на осветителите (ЕЕО)    50 т.
Степен на защита на осветителите (СЗО)    5 т.
Степен на удароустойчивост на осветителите (СУО)    5 т.
Гаранционен срок на осветителите (ГСО)    10 т.
Цена
30 т
II.2.6) Прогнозна стойност
2143787.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Финансирането на обществената поръчка е с бюджетните средства на община Козлодуй. Финансирането към момента на откриване на процедурата не е осигурено и съгласно чл. 114 от ЗОП договорът ще бъде с отложено изпълнение. Изпълнението ще започне при осигуряване на необходимите финансови средства за неговото изпълнение.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС), за изпълнение на строежи трета група, трета категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, а ако е чуждестранно физическо или юридическо лице, същото да има право (съгласно националното му законодателство и при условията на взаимно признаване) да изпълни предмета на поръчката.
УДОСТОВЕРЯВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването, като посочва в Част IV, раздел А, т. 1) от ЕЕДОП групата и категорията на строителните обекти, за които е вписан в ЦПРС, както и номера на Удостоверението за вписване и дата на валидност, а за чуждестранни лица аналогична информация за съответен еквивалентен документ удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката.
ДОКАЗВАНЕ: При условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал.1, т. 2 от ЗОП, Възложителят изисква документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на валидно удостоверение за вписване в ЦПРС или еквивалентен документ за чуждестранните участници, удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

За последните три приключили финансови години, участникът следва да е реализирал минимален оборот в размер на 2 000 000.00 лв. в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти. Информацията може да обхваща и по-кратък период в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. За участник – чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата.

За последните три приключили финансови години, участникът следва да е реализирал минимален оборот в размер на 2 000 000.00 лв. в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти. Информацията може да обхваща и по-кратък период в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. За участник – чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата.
Под оборот в сферата попадаща в обхвата на поръчката следва да се разбира конкретен годишен оборот, реализиран от изпълнението на строителство.
УДОСТОВЕРЯВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, като попълва Част IV, Раздел Б, т.2a) от ЕЕДОП.
ДОКАЗВАНЕ: При условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал.1, т. 2 от ЗОП, Възложителят изисква документи по чл. 62, ал. 1, т. 3 и 4 от ЗОП, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката.
Уточнение: При използването на експерти - чуждестранни лица, доказването на съответствие с поставените изисквания за образователно – квалификационна степен се удостоверява и с посочване на еквивалентни на изброените по-горе специалности. Прилагат се разпоредбите на Директива 2005/26/ЕО, както и условията и реда за признаване на професионални квалификации, придобити в други държави членки и в трети държави, с цел достъп и упражняване на регулирани професии в Република България. С Решение на Министерски съвет № 352 от 21.05.2015 г. е приет Първи национален план за действие по взаимна оценка на регулираните професии в държавите членки съгласно чл. 59 „Прозрачност” от изменената Директива 2005/36/ЕО на Европейския парламент и на Съвета от 7 септември 2005 година относно признаването на професионалните квалификации.
Еквивалентно образование или еквивалентна специалност са придобито образование или специалност приравнени към изисканите. Приравнени са специалностите, при които учебната програма на специалността покрива най-малко 80 на сто от учебната програма на някоя от изисканите специалности.
2. Участникът следва да прилага:
2.1. Система за управление на качеството, съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват идентичен или сходен с предмета на поръчката (строителство).
2.2. Система за опазване на околната среда, съгласно стандарта EN ISO 14001:2015 или еквивалентен, с обхват идентичен или сходен с предмета на поръчката (строителство).
Уточнение: Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация за съответната област, или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.


1. Участникът трябва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката, както следва:
1) Технически ръководител (1 бр.) – технически правоспособно лице, съгласно чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентно по реда на чл. 163а, ал. 3 от ЗУТ за чуждестранните лица. Да притежава валидно удостоверениe за придобита IV-та квалификационна група, съгласно изискванията на ПБЗР-ЕУ.
2) Експерт по контрол на качеството (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение/сертификат за контрол на качеството или еквивалентен документ.
3) Експерт по безопасност и здраве (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение за Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентен документ.
4) Специалисти - минимум 2 (двама) – да притежават валидни удостоверения за придобита III-та квалификационна група, съгласно изискванията на ПБЗР-ЕУ.
Забележка: Участникът трябва да предложи различни лица за всяка една длъжност от екипа за изпълнение.
УДОСТОВЕРЯВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на цифрово подписан ЕЕДОП, като посочи лицата от ръководния екип, които ще изпълняват поръчката в това число:
•Специалист/експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка);
•Професионална/Допълнителна квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател);
Информацията за лицата, се попълва в Част IV, раздел В, т. 6) от ЕЕДОП.
ДОКАЗВАНЕ: При условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал.1, т. 2 от ЗОП, Възложителят изисква документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.
2. Участникът следва да прилага следните системи за изпълнение на СМР:
2.1. Система за управление на качеството, съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват идентичен или сходен с предмета на поръчката (строителство).
2.2. Система за опазване на околната среда, съгласно стандарта EN ISO 14001:2015 или еквивалентен, с обхват идентичен или сходен с предмета на поръчката (строителство).
УДОСТОВЕРЯВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването, чрез попълване на Част IV, раздел Г от ЕЕДОП като посочи вида, номера, дата на валидност на съответния сертификат и неговия обхват.
ДОКАЗВАНЕ: При условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал.1, т. 2 от ЗОП Възложителят изисква документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - Заверени копия на валидни сертификати за внедрени системи за управление на качеството и за опазване на околната среда.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При подписване на договора, участникът определен за изпълнител следва да:
- представи документи, съгласно чл.112, ал.1, т. 2 от ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
- представи Гаранция за изпълнение в размер на 5% от ст-та на дог. без ДДС. Предвидена е и гаранция за авансово предоставените средства в разм. на тези средства, която се представя съгл. условията на проекта на договора.
- Когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица, преди сключването на договора, същият следва да представи заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ или еквивалентни документи съгласно законодателството на държавата, в която обединението е установено.
- представи Декларация по чл.59, ал.1, т.3 от ЗМИП, съгл. Приложение № 2 към чл.37, ал. 1 от ППЗМИП;
В случаите на чл. 112, ал. 1, т. 2-4 от ЗОП възложителят спазва разпоредбата на чл. 112, ал. 9 от ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

13/06/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

10/12/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

14/06/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. Козлодуй, ул. Христо Ботев № 13, Заседателна зала на Община Козлодуй

Получените заявления за участие или оферти се отварят на публично заседание от комисията по чл. 103, ал. 1 от ЗОП, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, което отговаря на условията на чл.10, ал.1 ЗОП и изискванията на възложителя.
Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл.54, ал.1, чл. 55, ал.1, т.1 и т. 3 от ЗОП, условията по чл. 107 от ЗОП, обстоятелствата по чл.3, т.8 ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, освен ако не са приложими изключенията по чл. 4 от същия закон, обстоятелства по чл. 69 от ЗПКОНПИ, както и участник предложил цена по-висока от определена от Възложителя прогнозна стойност, участник, чието техническо предложение не отговаря на изискванията на възложителя, участник предложил срок за изпълнение по-голям от посоченият в документацията максимално допустим срок и участник, който след покана от Възложителя не удължи или не потвърди срока не валидност на офертата си.
Ако за участник са налице някое от посочените основания за отстраняване по чл.54, ал. 1 от ЗОП и чл. 55, ал. 1, т. 1 и т. 3 от ЗОП, той има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират надеждността му, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване.
Офертите на участниците трябва да са изготвени при спазване на задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната или в държавата, където трябва да се предоставят услугите и които са приложими. Неспазването на посоченото условие води до отстраняване.
Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката или ще ползва ресурсите на трети лица, съответните изисквания се прилагат и по отношение на подизпълнителите и третите лица.
Документите, доказващи липсата на основания за отстраняване са посочените в чл. 58 ЗОП и се представят от участника избран за изпълнител преди сключване на договор за обществена поръчка. Възложителят може да изисква от участниците, по всяко време след отваряне на офертите, да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
При подаване на офертата, участниците задължително предоставят ЕЕДОП в електронен вид, като той трябва да бъде цифрово подписан и приложен на подходящ оптичен носител към пакета документи за участие в процедурата. Форматът, в който се предоставя документът не следва да позволява редактиране на неговото съдържание.
С подаването на офертите се счита, че участниците се съгласяват с всички условия на възложителя, в. т.ч. с опр. от него срок на валидност на офертите и с проекта на договора.
Финансирането на обществената поръчка е с бюджетните средства на община Козлодуй. Финансирането към момента на откриване на процедурата не е осигурено и съгласно чл. 114 от ЗОП договорът ще бъде с отложено изпълнение. Изпълнението ще започне при осигуряване на необходимите финансови средства за неговото изпълнение.
Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към предмета на поръчката, както следва:
Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите:
Информационен телефон на НАП - 0700 18 700;
интернет адрес: www.nap.bg
Относно задълженията, опазване на околната среда:
Министерство на околната среда и водите
Информационен център на МОСВ:
1000 София, ул. "У. Гладстон" № 67 Телефон: 02/ 940 6331 всеки работен ден от 14:00 ч. до 17:00 ч.
Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/
Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика:
Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg
София 1051, ул. Триадица №2
Телефон: 02/8119 443

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 179 от ЗОП, съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 22/05/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва