Деловодна информация
00784
ОП – 02 – 01000026 21/05/2019 (дд/мм/гггг)
не
00784-2019-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Рила 000261598
пл. Възраждане № 1
Рила BG415 2630 България
Елена Панчева - Юрисконсулт ОП +359 887848439
rilamunicipality@gmail.com +359 070529911-001

Интернет адрес/и

https://www.grad-rila.bg/

https://grad-rila.nit.bg/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://grad-rila.nit.bg/proczeduri-po-zop/smr-na-obekti-ot-texnicheskata-infrastruktura-na-grad-rila/%20
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Извършване на СМР на обекти от техническата инфраструктура на гр. Рила, Община Рила, по три обособени позиции“
45000000      
Строителство

В обхвата на Обособена позиция № 1 за изпълнение на СМР, се включват:Реконструкция на улици в гр.Рила,с обща дължина около 2 151м .,в т.ч.:пътни работи,асфалтови работи,пътни съоръжения (вкл. подпорна стена и изпълнение на отводнителни елементи и/или съоръжения).Реконструира се съществуващ водопроводен участък (част от вътрешната водопроводна мрежа на гр.Рила) и съоръжения към него в границите на обхвата на инвестиционния проект.Предвидено е вътрешната водопроводна мрежа,да се изпълни с полиетиленови тръби РЕ HD (или еквивалент) DN90 и DN110,за нормативно налягане PN10,от полиетилен тип 100RC с обща дължина около 909 м.В обхвата на Обособена позиция № 2 за изпълнение на СМР,се включват: Асфалтиране на улица в гр.Рила, с обща дължина около 440 м.,в т.ч.: Земни работи,пътни работи и асфалтови работи.В обхвата на Обособена позиция № 3 за изпълнение на СМР,се включват:Ремонт и възстановяване на улична инфраструктура в гр.Рила с обща дължина около 123м.,в т.ч. земни и пътни работи.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1563143.37      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Извършване на СМР на обект: „Реконструкция на инженерната инфраструктура по улици с наименования: улица „Света Варвара“ с о.т. 352-330-327-294-288-287-285-253, улица „Подгорица“ с о.т. 253- 251- 207- 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45231110      
45262620      
45233252      
45233330      
45231000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

в рамките на строителните граници на гр. Рила, община Рила, област Кюстендил

В обхвата на Обособена позиция № 1 за изпълнение на СМР, се включват: Реконструкция на улици в гр. Рила, с обща дължина около 2 151м (две хиляди сто петдесет и един метра, надлежно посочени в Техническата документация към документацията за участие) в това число: пътни работи, асфалтови работи, пътни съоръжения (включително подпорна стена и изпълнение на отводнителни елементи и/или съоръжения). Реконструира се съществуващ водопроводен участък (част от вътрешната водопроводна мрежа на гр. Рила) и съоръжения към него в границите на обхвата на инвестиционния проект. Предвидено е вътрешната водопроводна мрежа, да се изпълни с полиетиленови тръби РЕ HD (или еквивалент) DN90 и DN110, за нормативно налягане PN10, от полиетилен тип 100RC с обща дължина около 909 м (деветстотин и девет метра, надлежно посочени в Техническата документация към документацията за участие), като подробно описание на изискванията за изпълнение на позицията, се съдържа в Техническата спецификация, неразделна част от документацията.За извършване на СМР е издадено Разрешение за строеж № 8 от 28.09.2016г. от Главен архитект на Община Рила, на основание одобрен инвестиционен проект. Разрешението за строеж е поправено със Заповед № 6 от 29.11.2016г. на Главен архитект на Община Рила, същото е допълнено и изменено на основание чл. 154, ал. 5 от Закон за устройство на територията (ЗУТ) със Заповед № 3 от 23.05.2018г. на Главен архитект на Община Рила. Строежът е трета категория, съгласно чл. 137, ал.1, т.3, б. “б“ от ЗУТ.Строителните дейности са описани в Техническа спецификация, КС и инвестиционния проект за обекта.
Критериите по-долу
 
ДА Критерий за качество на техническото предложение    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
1364801      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Извършване на СМР на обект: „Асфалтиране на улици с о.т. 13- о.т.11- о.т.10- о.т.9- о.т.8 до края на регулацията на гр. Рила 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45233252      
45233330      
45112420      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

в рамките на строителните граници на гр. Рила, община Рила, област Кюстендил

В обхвата на Обособена позиция № 2 за изпълнение на СМР, се включват: Асфалтиране на улица в гр. Рила, с обща дължина около 440 метра (четиристотин и четиридесет метра, надлежно посочени в Техническата документация към настоящата документация) в това число: Земни работи, пътни работи и асфалтови работи, като подробно описание на изискванията за изпълнение на позицията, се съдържа в Техническата спецификация, неразделна част от настоящата документация. За извършване на СМР е издадено Разрешение за строеж № 4 от 09.04.2014г. от Главен архитект на Община Рила, на основание одобрен инвестиционен проект. Разрешението за строеж е презаверено на 26.05.2017г. от Главен архитект на Община Рила.
Строежът е четвърта категория, съгласно чл. 137, ал.1, т.4, б. “а“ от ЗУТ.
Строителните дейности са описани в Техническа спецификация, КС и инвестиционния проект за обекта.
Критериите по-долу
 
ДА Критерий за качество на техническото предложение    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
101918.61      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Извършване на СМР на обект: „Ремонт и възстановяване на улична инфраструктура, осигуряваща достъп до обекта в УПИ VIII-1102, кв. 101 по плана на град Рила 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45233252      
45112420      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

в рамките на строителните граници на гр. Рила, община Рила, област Кюстендил

В обхвата на Обособена позиция № 3 за изпълнение на СМР, се включват: Ремонт и възстановяване на улична инфраструктура в гр. Рила, с обща дължина около 123 метра (сто двадесет и три метра, надлежно посочени в Техническата документация към настоящата документация), в това число: Земни работи и пътни работи, като подробно описание на изискванията за изпълнение на позицията. Строителните дейности са описани в Техническа спецификация, КС и инвестиционния проект за обекта.
За извършване на СМР е издадено Становище с изх. № РД – 01 – 11000174-001 от 03.10.2018г. от Главен архитект на Община Рила, съгласно което и на основание на чл.151, ал. 1, т. 2 от ЗУТ: не се изисква издаване на Разрешение за строеж.
Критериите по-долу
 
ДА Критерий за качество на техническото предложение    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
96423.76      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1.Минимални изисквания за годност/правоспособност за упражняване на професионална дейност:
1.1.За обособена позиция № 1. Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС),на Камарата на строителите,за изпълнение на строежи със следния обхват:строителни дейности по обекти втора група,трета категория,съгласно Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи и чл.137 от ЗУТ.Съгласно чл.60 от ЗОП,чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата-членка,в която са установени.
1.2.За обособена позиция № 2.Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС),на Камарата на строителите,за изпълнение на строежи със следния обхват:строителни дейности по обекти втора група,четвърта категория,съгласно Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи и чл.137 от ЗУТ.Съгласно чл.60 от ЗОП,чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата-членка,в която са установени.
1.3.За обособена позиция № 3.Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС),на Камарата на строителите,за изпълнение на строителни дейности по обекти пета група строежи,съгласно чл.14,ал.2 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (или по – висока група строежи,сходни с предмета на поръчката).Съгласно чл. 60 от ЗОП,чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата-членка,в която са установени.
ВАЖНО! (важи и за трите позиции) Обстоятелството се удостоверява с посочване в ЕЕДОП,Част IV: Критерии за подбор,Раздел А.Годност на данните за вписването в ЦПРС,посочваща уеб адрес,орган или служба,издаващи документа,точно позоваване на документа,а за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация или удостоверение от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата,в която е установен,допускащ съгласно законодателството на държавата,в която лицето е установено и осъществява дейността си,извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка,придружен с превод на български език.
ДОКАЗВАНЕ: (важи и за трите позиции) При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи документ за вписване в ЦПРС (а за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата,в която е установен) валиден към датата на сключване на договора.
ЗАБЕЛЕЖКА: (важи и за трите позиции) В случай на участие на обединение,което не е юридическо лице,спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите,предвидено в договора за създаване на обединението са ангажирани с изпълнението на строителството.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители,които съобразно вида и дела от поръчката,които са им възложени,ще изпълняват строителство.При участие на обединение,което не е юридическо лице удостоверяването на поставеното изискване се извършва чрез попълване на съответния раздел в ЕЕДОП,който е представен от тези членове на обединението,които са ангажирани с изпълнението на строителството.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители удостоверяването на годността се извършва чрез попълване на съответния раздел в ЕЕДОП,който е представен от подизпълнителя/ите,които ще изпълняват строителство.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Минимални изисквания за икономическо и финансово състояние:
1.1.За обособена позиция № 1.Участникът следва да е застрахован за риска, „Професионална отговорност на строителя“ съгласно чл.171 от ЗУТ или еквивалент,с покритие, съответстващо на обема и характера на настоящата обособена позиция,произтичащо от нормативен акт.Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на позицията.
1.2.За обособена позиция № 2.Участникът следва да е застрахован за риска, „Професионална отговорност на строителя“ съгласно чл.171 от ЗУТ или еквивалент,с покритие,съответстващо на обема и характера на настоящата обособена позиция,произтичащо от нормативен акт.Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на позицията.
1.3.За обособена позиция № 3. – Възложителят не поставя към участниците изисквания за икономическо и финансово състояние
ВАЖНО! (Важи за обособена позиция № 1 и обособена позиция № 2) За удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни (застрахователна сума,уеб адрес,орган или служба, издаващи документа,точно позоваване на документа) в ЕЕДОП,Част IV: Критерии за подбор,Раздел,Б.Икономическо и финансово състояние,т. 5,за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл.171 ал.1 от ЗУТ,при лимит на отговорността съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (или еквивалентен документ за чуждестранните участници).
ДОКАЗВАНЕ: (важи за обособена позиция № 1 и обособена позиция № 2) При сключване на договора,участникът избран за изпълнител следва да представи заверено копие на актуализирана/валидна застрахователна полица или еквивалент (или еквивалентен документ за чуждестранните лица) съобразно декларираното в ЕЕДОП,а в случай,че срокът на валидност на полицата изтича до датата на подписване на договора–и заверено копие на новата застрахователна полица.


1. За обособена позиция № 1. Участникът следва да е застрахован за риска, „Професионална отговорност на строителя“ съгласно чл. 171 от ЗУТ или еквивалент, с покритие, съответстващо на обема и характера на настоящата обособена позиция, произтичащо от нормативен акт. Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на позицията.
следва да е застрахован за риска, „Професионална отговорност на строителя“ съгласно чл. 171 от ЗУТ или еквивалент, с покритие, съответстващо на обема и характера на настоящата обособена позиция, произтичащо от нормативен акт. Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на позицията.
2.За обособена позиция № 2. Участникът следва да е застрахован за риска, „Професионална отговорност на строителя“ съгласно чл. 171 от ЗУТ или еквивалент, с покритие, съответстващо на обема и характера на настоящата обособена позиция, произтичащо от нормативен акт. Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на позицията.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът,самостоятелно или съвместно,следва за последните 5 (пет) години,считано от датата на подаване на офертата,да е изпълнил минимум 1 (една) дейност за строителство,идентично или сходно с предмета на поръчката.(отнася се и за трите обособени позиции).
ВАЖНО !!! За удостоверяване на поставеното изискване участниците представят Списък на строителството за последните 5 (пет) години,считано от датата на подаване на оферта,което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка,с посочване на стойностите,датите и получателите (попълва се съответната част от ЕЕДОП,Част IV: Критерии за подбор,раздел,В.Технически и професионални способности, т.1а).
ДОКАЗВАНЕ:При сключване на договор по съответната обособена позиция,участникът избран за изпълнител следва да представи доказателство,определено в чл.64, ал.1, т.1 от ЗОП,а именно: Списък на строителството,идентично или сходно с предмета на поръчката,придружен с удостоверения за добро изпълнение,които съдържат стойността,датата,на която е приключило изпълнението,мястото,вида и обема,както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът трябва да разполага с необходимия брой технически лица и/или организации,включени или не в структурата му, включително такива,които отговарят за контрола на качеството,включително лицата, които ще изпълняват строителството,както следва:
2.1. Технически ръководител;
2.2. Координатор по безопасност и здраве;
2.3. Отговорник за контрола върху качеството в строителството (ЗАБЕЛЕЖКА – настоящето изискване не е приложимо за обособена позиция № 3 от настоящата поръчка).
УДОСТОВЕРЯВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на ЕЕДОП в Част IV: Критерии за подбор, буква В: технически и професионални способности, т. 2 и 6) от ЕЕДОП (посочва се професионалната компетентност на лицата в това число: трите имена и позиция; Образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение); Професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател); Професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции).
ДОКАЗВАНЕ: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата, удостоверяващ декларираната информация за персонала в ЕЕДОП, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата. Настоящото изискване се прилага и за трите обособени позиции. В случай, че участник подава оферта за участие и за трите обособени позиции, възложителят ще приеме предлагането на едни и същи лица-експерти, като част от офертата на участника за доказване съответствие с критериите за подбор.
3. Участникът следва да разполага с внедрени системи за управление на качеството и за опазване на околанта среда (ВАЖНО !!! – изискването е приложимо само за обособени позиции № 1 и № 2 от настоящата процедура).
УДОСТОВЕРЯВАНЕ: При подаване на офертата, съответствие с изискването се декларира в част ІV, раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от ЕЕДОП. С ЕЕДОП участникът предоставя информация дали съответните документи са на разположение в електронен формат – посочва се уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа, обхвата на регистрацията и периода на валидност.
ДОКАЗВАНЕ:При сключване на договора възложителят изисква заверени копия на сертификати за управление на качеството и за опазване на околната среда или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и опазване на околната среда, с предметен обхват строителство.


1.Под „дейност,идентична или сходна с предмета на настоящата обществена поръчка“ следва да се разбира:1.1.За Обособена позиция № 1–извършване на строителни дейности по реконструкция и/или рехабилитация на улична и водопроводна мрежа,от трета или по-висока категория (определени съгласно разпоредбите на ЗУТ).Реконструкцията и/или рехабилитацията,трябва да са включвали най-малко,изпълнението на следните строителни дейности–пътни работи и/или асфалтови работи (дейности),пътни съоръжения (за пътни съоръжения най-малко – една подпорна стена и един/но отводнителен елемент и/или съоръжение), независимо от обема на дейностите.1.2.За Обособена позиция № 2–извършване на строителни дейности по реконструкция и/или ремонт на улица,от четвърта или по-висока категория (определени съгласно разпоредбите на ЗУТ).Строителните дейности, трябва да са включвали най-малко,изпълнението на следните дейности (строителни работи) – пътни работи (за еквивалент участника може да посочи и земни работи (дейности) свързани с ремонт на улици) и/или асфалтови работи (дейности), независимо от обема на дейностите.1.3.За Обособена позиция № 3 – извършване на строителни дейности по ремонт на улица,от шеста или по-висока категория (определени съгласно разпоредбите на ЗУТ).Строителните дейности,трябва да са включвали най-малко,изпълнението на следните дейности (строителни работи) – асфалтови работи (дейности),независимо от обема на дейностите.2.Професионална компетентност на ръководния състав:2.1.Технически ръководител.Образователно-квалификационна степен–да притежава диплома за завършено Висше образование–степен «Магистър» или «Бакалавър» – Строителен инженер,да отговаря на изискванията на чл.163а, ал.2 и 3 от ЗУТ и притежаващ професионален опит като технически ръководител по смисъла на чл.163а,ал.4 от ЗУТ при изпълнение на строителство,идентично или сходно с предмета на съответната позиция от настоящата поръчка или еквивалентна образователна степен/специалност,в случаите когато е придобита в чужбина.Общо години опит и/или общо години опит по специалността:Участие в екип на позиция Технически ръководител в минимум 1 (един) изпълнен и приет строителен обект с предмет сходен с този на поръчката,за съотв. обос. позиция от настоящата поръчка.2.2.Координатор по безопасност и здраве.Образователно-квалификационна степен–минимум средно образование;да притежава валидно удостоверение за „Експерт за безопасност и здраве",съгласно Наредба №РД-07-2 от 16.12.2009г за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно.Общо опит по специалността:Участие в екип на позиция Координатор по безопасност и здраве в минимум 1 (един) изпълнен и приет строителен обект с предмет сходен с този на поръчката,за съотв. обос. позиция от настоящата поръчка.2.3.Отговорник за контрола върху качеството в строителството (ЗАБЕЛЕЖКА–настоящето изискване не е приложимо за обособена позиция № 3 от настоящата поръчка).Образователно-квалификационна степен–минимум средно образование; да притежава Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентна образователна степен/специалност,в случаите когато е придобита в чужбина.Общо години опит и/или общо години опит по специалността:Участие в екип на позиция Отговорник за контрола върху качеството в строителството в минимум 1 (един) изпълнен и приет строителен обект с предмет сходен с този на поръчката,за съотв. обос. позиция от настоящата поръчка.3.Участникът следа да прилага следните системи:3.1.Система за управление на качеството,съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 9001:2015 или еквивалентен с обхват на сертификация –строителство.3.2. Система за опазване на околната среда,съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 14001:2015 или еквивалентен с обхват на сертификация-строителсво.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.В съответствие с чл.114 от ЗОП,изпълнението на договора за съответната обособена позиция,сключен в резултат от провеждането на процедурата,ще се счита за възложено под отлагателното условие,което е обвързано с осигуряването на финансиране от страна на Възложителя.В случай,че не бъде осигурено финансиране,дейностите предмет на съответната ОП няма да се изпълняват.В този случай всяка от страните може да поиска прекратяване на договора без предизвестие след изтичане на тримесечен срок от сключването му,като страните не си дължат обезщетение за вреди или пропуснати ползи една на друга.2.Възложителят изисква от определения за изпълнител участник да предостави гаранция за изпълнение в размер от 3 % от стойността на всеки договор за съответната обособена позиция,без ДДС,която да обезпечи неговото изпълнение.Гаранцията за изпълнение се предоставя в една от следните ф-ми:парична сума; банкова гаранция; застраховка,която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

12/06/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

13/06/2019 (дд/мм/гггг)   15:30 (чч:мм)

Заседателната зала в административната сграда на община Рила на адрес: гр. Рила пл. Възраждане № 1

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстрани от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, за когото са налице основания за отстраняване от процедурата ( чл. 54, ал. 1 от ЗОП); чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС), освен ако не е налице изключението по чл. 4 от същия закон;
Освен на посочените основания възложителят отстранява от процедурата и
1. кандидат или участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка, поканата за потвърждаване на интерес или в покана за участие в преговори, или в документацията;
2. участник, който е представил оферта, която не отговаря на:
а) предварително обявените условия за изпълнение на поръчката;
б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10;
3. участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП;
4. кандидати или участници, които са свързани лица;( - съгласно чл. 101, ал. 13 от ЗОП, посоченото основание се прилага по отделно за всяка от обособените позиции
5. кандидат или участник, подал заявление за участие или оферта, които не отговарят на условията за представяне, включително за форма, начин и срок.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от :изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/05/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва