Деловодна информация
00268
ФУМИ-709 17/05/2019 (дд/мм/гггг)
не
00268-2019-0012 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Държавна агенция за бежанците при Министерския съвет 831601932
бул. Княгиня Мария Луиза № 114 Б
София BG411 1233 България
Р. Радионова, юрисконсулт отдел ОПМ, инж. К. Ядкова - главен експерт отдел УСМТО +359 28080922
sar@saref.government.bg +359 29559476

Интернет адрес/и

www.aref.government.bg

www.profilnakupuvacha.com/Държавна%20агенция%20за%20бежанците%20при%20Министерския%20съвет,12946


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.profilnakupuvacha.com/Държавна%20агенция%20за%20бежанците%20при%20Министерския%20съвет%2C12175
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Предоставяне на международна закрила

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Отводняване и ремонт на нарушената цялост на бетоновите настилки в района около 9-то, 10-то и 11-то хале и изграждане на парк и открити места за почивка в РПЦ - гр. Харманли“
45453000      
Строителство

Настоящата обществена поръчка включва определяне на изпълнител за извършване на строително – ремонтни дейности в част от ПИ 77181.6.495 по КК на гр. Харманли за отводняване (отвеждане на дъждовните води) и ремонт на бетоновата настилка около 9-то, 10-то и 11-то хале и възстановяване парка и зоната за отдих на територията на РПЦ – гр. Харманли, териториално поделение на Държавната агенция за бежанците при Министерския съвет.
Предметът на обществената поръчка включва:
-Извършване на строително – ремонтни работи, включително доставката на материали.
-Съставяне на необходимите актове и протоколи по време на строителството съгласно Наредба № 3/2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, както и екзекутивна документация (при необходимост).
-Отстраняване на появилите се дефекти в гаранционните срокове съгласно сключения договор.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
264559.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45453000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

Регистрационно-приемателен център - Харманли, гр. Харманли, териториално поделение на ДАБ при МС, гр. Харманли 6450, ж.к.Дружба № 23

Изпълнението на СМР включва следните дейности: земни работи, бетонови работи и настилки, доставка и монтаж на паркови съоръжения и елементи, озеленителни мероприятия, направа на отводнителни канали и водоприемна шахна.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
264559.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ФУМИ, BG/AMIF/-SO1-NO1-A1, ИГРП 2015 "Подобряване на инфраструктурата, условията на живот на наличния капацитет за настаняване на търсещи закрила граждани на трети страни"

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя /ЦПРС/ за изпълнение на строежи пета категория или по-висока, съгласно Наредба № 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи, а за чуждестранно лице — в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата членка, в която е установено.
В случай, че чуждестранно лице бъде определено за изпълнител на обществената поръчка, към датата на сключване на договора, следва да е вписано в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от посочената категория.
При подаване на офертата, участникът декларира съответствието с посоченото изискване чрез предоставяне на е-ЕЕДОП(Образец №1) - Част IV “Критерии за подбор“, Раздел A „Годност”, където посочва информацията от издаденото на негово име Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за строежи от пета категория или по-висока.
Преди сключване на договора участникът, избран за изпълнител, представя Удостоверението за вписване в Централния професионален регистър на строителя за строежи от пета категория или по-висока.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да имат към датата на подаване на офертата валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството”, която да обхваща пета или по-висока категория строежи. За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. За участник от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България се прилага разпоредбата на чл. 171а от ЗУТ. Застрахователното покритие следва да е не по-малко от минимума, приложим за категория строеж съобразно предмета на поръчката или по-висока, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Застраховката на чуждестранните лица следва да осигурява минимум посоченото застрахователно покритие.
При подаване на офертата, участникът декларира съответствието с посоченото изискване чрез предоставяне на е-ЕЕДОП (Образец №1) - Част IV “Критерии за подбор“, Раздел Б „Икономическо и финансово състояние”, където посочва стойност на застрахователната сума, №, дата и издател на застраховката, валидност на застраховката за всяко лице от неговия екип.
Преди сключване на договора участникът, избран за изпълнител, представя копие на застрахователната полица.


Участникът трябва да притежава към датата на подаване на офертата валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” за строежи мининум пета категория.
Комисията, назначена за разглеждане и оценка на офертите, съответно възложителят, може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
В този случай следва да се представи копие на валидна застраховка „Професионална отговорност в проектирането/строителството”, която да обхваща категория строеж съобразно предмета на поръчката - трета или по-висока или еквивалентен документ за участник, установен/регистриран в Република България. Застраховката на чуждестранните лица следва да осигурява минимум посоченото застрахователно покритие.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът трябва да е изпълнил СМР с предмет идентичен или сходен с този на поръчката, за последните 5 г. от датата на подаване на офертата за участие в процедурата.
Обемът на изпълнените дейности не е от значение за настоящата общ. поръчка и ще се счита за приемлив опит на участника за нейното изпълнение.
При подаване на офертата, участникът декларира съотв. с посоченото изискване чрез предост. на е-ЕЕДОП (Образец №1) - Част IV “Критерии за подбор“, Раздел В „Технически и професионални способности”, където посочва: списък на строителството кратко описание на съответните дейности, стойностите, датите и получателите.
Преди скл. на договора участникът, избран за Изпълнител, представя списък-декларация на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е прикл. изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с норм. изисквания 2. Участникът трябва да разполага с рък. състав с инж.–технически компетентност за изпъл. на поръчката, както следва:
Ръководител на обекта – инж. специалност, който да притежава проф.опит на такава позиция минимум 2 г.Техн.ръководител който да притежава техн. правоспособност съгл. чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ, да е назначен на тр. договор при Изпълнителя и да притежава проф. опит на такава позиция минимум 2 (две) г.
Специалист ССС или еквивалент – 1 бр., който да притежава проф. опит – минимум 1 год. общ тр. стаж по специалността. Специалист ВиК или еквивалент – 1 бр., който да притежава проф. опит – минимум 1 год. общ тр. стаж по специалността.Специалист ОВК или еквивалент – 1 бр., който да притежава проф.опит – минимум 1 год. общ тр. стаж по специалността. Специалист Електро или еквивалент – 1 бр., който да притежава проф. опит–минимум 1 год. общ трудов стаж по специалността. Посочените специалисти от екипа на участника трябва да притежават техн. правоспособност съгласно чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ. Координатор по безопасност и здраве – който да е преминал курс за коорд. по безопасност и здраве или еквивалент и отговаря на критериите по чл. 5, ал. 2 от Наредба №2 от 22 март 2004 г. за минималните изисквания за здр. и без. условия на труд при извър. на стр. и монтажни работи, издадена от МТСП и МРРБ. Тази длъжност може да бъде изп. и от техн. ръководител на обекта, в случай, че същият е преминал курс за координатор по безопасност и здраве или еквивалент. При подаване на офертата, участникът декларира съответствието с посоченото изискване чрез предоставяне на е-ЕЕДОП (Образец №1) - Част IV “Критерии за подбор“, Раздел В „Технически и професионални способности”, където посочва: имената на лицата, заемана позиция, образование, проф. опит за съответната позиция.
Преди скл. на договора участникът, избран за Изпълнител, представя списък на персонала, който ще изпълн. поръчката и на чл.на рък. състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват проф. компетентност на лицата.
3. Участникът трябва да има средносписъчен годишен бр. на персонала и бр. на чл. на ръководния състав не по-малко от 10 човека за последните три год. (2016-2018), в т.ч работници-специалсти по минимум 5 стр. специалисти. При подаване на оферта, участникът декл. съответствието с посоч. изискване чрез предоставяне на е-ЕЕДОП (Образец №1) - Част IV “Критерии за подбор“, Раздел В „Технически и професионални способности”, където посочва: средносписъчния брой на персонала с тяхната специалност и броя на членовете на ръководния състав за последните три години.
Преди скл. на договора участникът, избран за Изп-л, представя декларация за средносписъчния год. бр. на персонала и бр. на чл.на рък. състав за последните три год. 2016-2018 Участникът може да докаже съотв-то си с изискванията за техн. възмож. и/или квалиф. с възмож.на квалиф. с възм. на едно или повече трети лица. В тези случаи, участникът представя док., че при изп. на поръчката ще има на разп. р-сите на трети лица


1. „СМР с предмет идентичен или сходен с този на поръчката“ включва изпълнение на една или няколко различни видове строително – ремонтни и монтажни работи като: земни, кофражни, армировъчни, бетонови, зидарски, настилки и замазки, В и К инсталации, благоустрояване и/или паркоустрояване на паркове, градини и/или зони за обществен отдих и други строителни дейности за извършване на строителни ремонти в поне един строителен обект.
2. Работниците- специалисти трябва да притежават документ за преминато обучение по съответната строителна специалност.
Участникът дек-ра съответствието си с техническите и професионални възмож. посредством попълване на съответните полета на Единния европейски документ за обществени поръчки.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да извършва СМР съгласно законодателството на държавата, в която е установено и което отговаря на условията, посочени в ЗОП и обявените изисквания на възложителя в указанията за участие.
Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане участник, за когото е налице някое от следните основания за отстраняване, посочени в чл. 54, ал. 1, т. 1-7 , условията по чл.107 от ЗОП, както и обстоятелствата чл.3, т.8 от ЗИФОДРИПДРС и чл.69 от ЗПКОНПИ, възникнали преди или по време на провеждането на процедурата.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/06/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 5

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

11/06/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. София 1233, бул. „Княгиня Мария Луиза“ № 114Б

На публичното заседание може да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.При разглеждане на офертите в откритото заседание ще се приложи т. нар. "обърнат" ред, съгласно чл.181, ал. 2 от ЗОП - ще се извърши оценка на техническите и ценовите предложения преди разглеждане на документите за подбор.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Като обезпечение за изпълнение на договора за възложената обществена поръчка, избраният за изпълнител участник представя гаранция за обезпечаване на изпълнението на договора в размер на 5% (пет на сто) от прогнозната стойност, без вкл. ДДС.
Гаранцията се предоставя в една от следните форми /по избор на изпълнителя/:
а) парична сума;
б) банкова гаранция. В случай, че се представя банкова гаранция, същата трябва да е безусловна и неотменима, в нея да е записано името на договора и да е със срок на валидност минимум 30 дни, след крайния срок на договора;
в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Застраховката не може да бъде използвана за обезпечение на отговорността на изпълнителя по друг договор. Текстът на застраховката се съгласува с Възложителя. Застраховката следва да е със срок на валидност минимум 30 календарни дни, след крайния срок на договора.
Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
Условията и сроковете за задържане, усвояване и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка.
Като обезпечение на авансово предоставените средства за възложената обществена поръчка, избраният за изпълнител участник представя гаранция за обезпечаване на авансово предоставените средства в размер на 25% (двадесет и пет на сто) от прогнозната стойност, без вкл. ДДС.
Гаранцията се представя в една от формите по чл. 111, ал. 5 от ЗОП. В случай, че гаранцията е под формата на банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, тя следва да бъде открита до 5 работни дни от подписване на договора, преди превеждане сумата на аванса и да е със срок на валидност не по-малко от 15 (петнадесет) календарни дни след датата, на която авансовото плащане ще е напълно възстановено от Изпълнителя. Авансовото плащане се приспада пропорционално от следващото плащане.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 197, т.4 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна нформация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 17/05/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва