Деловодна информация
00744
1190 16/05/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
16/05/2019 (дд/мм/гггг)
00744-2019-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

МБАЛ Св. Пантелеймон АД 128501598
ул. Панайот Хитов № 30
Ямбол BG343 8600 България
Д-р Панайот Диманов +359 046-682204
mbal_zop@abv.bg +359 046-620676

Интернет адрес/и

http://www.mbal-yambol.net/

http://www.mbal-yambol.net/index.php?option=com_content&task=view&id=139&Itemid=661


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.mbal-yambol.net/index.php?option=com_content&task=view&id=139&Itemid=661
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доизграждане на Болничен Комплекс към МБАЛ „Св. Пантелеймон-Ямбол“ АД, гр. Ямбол“
45000000      
Строителство

Предметът на настоящата обществена поръчка е: „Доизграждане на Болничен комплекс към МБАЛ "Свети Пантелеймон-Ямбол" АД, гр. Ямбол“, в т.ч.1. Законосъобразно, качествено и срочно започване, изпълнение и завършване на строителството, включително доставка на строителни продукти, механизация, работна сила и всякакви услуги и дейности, необходими за изпълнение на строителството;2. Получаване на всички необходими становища и разрешения;3. Своевременно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството;4.Съхраняване и предоставяне при поискване от останалите участници в строителството или от контролен орган на строителните книжа и всички др. документи;5. Доставка, монтаж и пуск на оборудване;
6.Изготвяне на екзекутивна документация;7.Изготвяне на инструкции за експлоатация и експлоатационна подръжка на монтираното оборудване;8. Проби и изпитвания при завършване на СМР и др.
4. Съхраняване и предоставяне при поискване от останалите участници
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
22250000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45100000      
45215000      
45215100      
45215140      
45300000      
45310000      
45331000      
45332000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG343

гр. Ямбол 8600, УПИ ІІ – За болничен комплекс, намиращ се в кв. 331, по регулационния план на гр. Ямбол и представляващ ПИ 87374.525.25 по кадастрална карта на гр. Ямбол, Община Ямбол

В предмет на поръчката е включено доизграждането на сгради:Блок 2:Основна болнична сграда,в която е главното приемно фоайе на болницата.Сградата вкл.Операционен блок (за цялата болница),отделения „Образна диагностика”,„Трансфузионна хематология” и „Акушерство и гинекология”.В Сутерен 1 се намират зоните за стерилизация и дезинфекция.Блок 1:Стационарен блок,вкл. болнични отделения с легла и без легла,административно-стопанския блок,клиничните лаборатории и консултативно диагностичния блок.Не се вкл. нива "Призем","Етаж 11" и "Етаж 12",с изключ. на вертикалните комуникации и етажните фоайета, които ги обслужват; Сграда "Медицински газове":сграда от техническата инфраструктура необходима за доставяне,складиране и съхранение на необходимите медицински газове при функционирането на болницата.Трафопост:променя се изцяло предназначението в сграда за дизел-агрегат.Рампа към ет.1 на Блок 2:запазва се като предназначение.Блок 3:приема част от функциите на болничния комплекс.Инвестиционният проект предвижда:I.за Блок 1:В Сутерен 1-нов проход на кота 169,30 с подпорна стена край сградата и ново стълбище до ниво терен, с изход на изток;нова площадка,по която от улицата се влиза към спешно отделение–подход към спешното;Рампа към морга между Блок 1 и Блок2 с подпорни стени (от юг);избиване на нови отвори в шайби за врати по архитектурен проект,обрамчени със стоманобетонни пояси–вертикални и хоризонтален;Направа на нови отвори в стоманобетонни шайби за ОВК инсталации;направа на нови отвори за ОВК и ВиК инсталации в плочи;преустройство на съществуващи санитарни възли;плоча от изход върху английския двор на кота -0,05;II.Блок2:в Сутерен 1 от юг при съществуващото външно стълбище-проход с подпорна стена за изход на изток,на ниво сутерен 1;от изток при топлата връзка между оси 4 и 5-нова външна стълбищна клетка и нова асансьорна шахта;премахване на съществуващия английски двор от север, и изграждане на ниска подпорна стена и шкарп по терена от ниво Сутерен 1;нови отвори за прозорци и врати в стоманобетонни стени и шайби,обрамчени по детайл;затваряне на съществуващи отвори в стоманобетонни шайби със стоманобетон;избиване на отвори в стоманобетонните носещи елементи;укрепване на съществуващата конструкция (безгредова) с нови колони,добавени към съществуващите в основната сграда и в топлите връзки и нови греди в топлите връзки;доизграждане на 5 от съществуващите шайби в Инсталационния етаж;укрепване на еркерите в плочи над Първи и Втори етаж;укрепване със стоманена конструкция–греди и колони,под помещения с по-голямо натоварване-рентген,перални и стерилизационни;укрепване със стоманена конструкция на крайни провиснали полета между оси 1 и 2,8 и 9.III.Блок 3:в сутерен 1-частично затваряне на отвори в стоманобетонни стени и шайби,отваряне на нови и обрамчването им по детайл;премахване на английски двор в ниво приземен етаж до к. ±0,00 ? +0,60;премахване на съществуваща стоманобетонова конструкция при входа за Първи етаж от изток;нова стоманобетонна плоча върху английския двор пред изход за парк за пациенти;нови отвори за ОВК инсталации в стени и плочи и обрамчването им със стоманобетонна конструкция или стоманени профили;стоманобетонно обрамчване на нови отвори за врати и прозорци;в плочата над Приземен етаж и над Първи етаж–премахване на съществуващо стълбище между оси 6 и 7 и изливане на нова стоманобетонна плоча на мястото на стълбището;в 1-ви етаж–нова стоманобетонна стена под котелно по източна и западна фасада между 1 и 2;приземен етаж–нова стоманобетонна стена под котелно по източна фасада между оси 1 и 2.В трите блока се предвижда изграждане на вътрешни нови преградни стени.За фасадните части от Блок 1 и 2-интериорна фасадна изолационна система с предстенна,двуслойна обшивка от гипсокартон.Предвиден е монтаж на общо 10 асансьора-3 болнични и 3 пътнически в съществуващи асансьорни шахти в Блок 1,2 товаропътнически в Блок 1 и 2 асансьорни шахти в Блок 3.
Критериите по-долу
 
ДА Предложение за изпълнение на поръчката    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
22250000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
18

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Показателят Предложение за изпълнение на поръчката, с тежест 60 т., посочен в раздел II.2.5.,се формира от:1)Оценка на минимално изискуемо съдържние -30т.;2)Качествени аспекти на предложението, свързани с предмета на поръчката-30 т.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

В съответствие с чл. 60 ал. 1 от ЗОП Възложителят изисква участникът да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в България (КСБ), съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС) и Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, за изпълнение на строежи от „Първа група: „Строежи от високото строителство (жилищно, общественообслужващо, промишлено), прилежащата му инфраструктура, електронни съобщителни мрежи и съоръжения” - строежи от „Втора категория”, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата, в която са установени
Забележка: Участниците следва да имат предвид, че съгласно чл.25а, ал.1 от Закона за камарата на строителите в случаите на временно или еднократно предоставяне на строителни услуги лицата, които имат право да извършват такава дейност по законодателството на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, уведомяват комисията по чл. 26 от закона за пълното и точно наименование на строежа съгласно издаденото разрешение за строеж на основание чл. 148 от Закона за устройство на територията или пълното и точно наименование на строителните и монтажните работи по сключения с главния изпълнител договор и следва да се снабдят с удостоверение за извършване на еднократна или временна строителна услуга за конкретен строеж на територията на Република България, което покрива необходимия обхват на вписване в Централния професионален регистър на строителите за изпълнение на този строеж.
При подаване на офертата, съответствието с изискването за годност (правоспособност) се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица, които ще изпълняват строителни дейности. Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП, като се попълва се част IV раздел А от ЕЕДОП.
За доказване на това изискване преди сключването на договора участникът, определен за изпълнител представя заверено копие на валидно удостоверение за вписване в ЦПРС за изпълнение на строежи от четвърта група, втора категория или удостоверение, издадено по реда на чл.25а от Закона за камарата на строителите.
В случай, че участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, удостоверението за регистрация в ЦПРС/документа по чл.25а от Закона за камарата на строителите, се изисква от членове на обединението, който ще изпълняват строителни дейности.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да притежава Застраховка „Професионална отговорност” за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията му, съгласно чл. 171от ЗУТ или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство (за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България).
Ако Участникът предвижда участие на подизпълнители, подизпълнителите трябва да имат валидна застраховка "Професионална отговорност" по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство (за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България).
При подаване на офертата, на основание чл. 67, ал. 1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние, т. „Застрахователна полица за риск „професионална отговорност“ (т. 5 от ЕЕДОП във формат .doc).
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи валидна застраховка по чл. 171 от ЗУТ или еквивалентни документи за чуждестранните участници.


Участникът следва да притежава Застраховка „Професионална отговорност” за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията му, съгласно чл. 171от ЗУТ, за цялостно изпълнение на строителството с общ лимит на отговорността, покриваща минималните застрахователни суми за дейносттта съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството за строежи втора категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 2 от ЗУТ, или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство (за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България).
Ако Участникът предвижда участие на подизпълнители, подизпълнителите трябва да имат валидна застраховка "Професионална отговорност" по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, за отделните видове строителни и монтажни работи, които ще извършват, с лимит на отговорност, съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство (за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България).
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът, самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил през последните 5 години от датата на подаване на офертата, минимум едно строителство, с предмет и обем, идентичен или сходен с този на настоящата обществена поръчка. При подаване на офертата, на основание чл. 67, ал. 1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел В – Технически и професионални способности, т. „За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретния вид“ (т.1а) от ЕЕДОП във формат .doc).За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител, следва да представи Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с Удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.Участникът трябва да разполага с персонал с необходимата професионална компетентност, който ще отговаря за изпълнението на поръчката, отговарящ на съответните минимални изисквания.По отношение на техническите лица и членовете на ръководния състав не се допуска едно и също лице да съвместява повече от една позиция, т.е. участникът следва да предложи за различните позиции различни експерти със съответната професионална компетентност.При подаване на офертата, на основание чл. 67, ал. 1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел В – Технически и професионални способности, т. „Технически лица или органи за контрол на качеството“ и „За поръчки за строителство: Технически лица или органи, които ще извършат строителството“ (т. 2 от ЕЕДОП във формат .doc), като задължително посочва:а) лице (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка);б) Образование (специалност/професионална квалификация, № на диплома/ № на издадения документ, учебно заведение);в) Опит (изпълнено строителство/месторабота, период, длъжност, основни функции – което е приложимо).3.Участникът следва да прилага система за управление на качеството съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен.При подаване на офертата, на основание чл. 67, ал. 1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел Г – Стандарти за осигуряване на качеството;
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи: заверено копие или оригинал на сертификат за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент.
Сертификатът трябва да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискванията.


1.Под строителство с обем, идентичен или сходен, с тези на поръчката се разбира: строителство в обем от минимум 10 000 (десет хиляди) квадратни метра във връзка с изграждане и/или основен ремонт, и/или реконструкция на сграда за обществено обслужване по смисъла на т. 2 или т. 4, или т.6 ,или т. 7, или т. 8 от Приложение № 2 към чл. 4, ал. 5, т. 1 от Наредба № 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи.Забележка: Изискването се доказва с един изпълнен от участника обект, който отговаря на поставените от Възложителя изисквания!2.Участникът трябва да разполага с персонал,както следва:2.1. Ръководител обект, който има висше образование в направление на висше образование „Архитектура, строителство и геодезия“ (шифър 5.7) или еквивалентно, когато образованието е придобито в чужбина, професионална квалификация „строителен инженер“ или еквивалентна, специалност „Промишлено и гражданско строителство“ или „Строителство на сгради и съоръжения“, или еквивалентна; специфичен опит като ръководител проект или ръководител строителен обект или еквивалентна длъжност на минимум едно строителство в обем от минимум 10 000 (десет хиляди) квадратни метра във връзка с изграждане и/или основен ремонт, и/или реконструкция на сграда за обществено обслужване по смисъла на т. 2 или т. 4, или т.6 ,или т. 7, или т. 8 от Приложение № 2 към чл. 4, ал. 5, т. 1 от Наредба № 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи;
2.2. Инженер Геодезист, който има висше образование в областта на геодезията, картографията и фотограметрията или еквивалент. Експертът следва да притежава удостоверение от Агенция по геодезия, картография и кадастър за правоспособност за извършване на дейности по кадастъра съгл. Наредба 3/16.02.2001 г. за водене и съхраняване на регистъра на лицата, правоспособни да извършват дейности по кадастъра или еквивалентен документ и професионален опит минимум 3 години;
2.3 Технически ръководител, който има квалификация „строителен инженер”, „архитект“ или „строителен техник” и отговаря на изискванията за образователен ценз, съгласно чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентна, с професионален опит като технически ръководител минимум 3 години;2.4. Отговорник Контрол по качеството, който притежава Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ, с професионален опит като Отговорник Контрол по качеството или еквивалент минимум 2 години;2.5. Отговорник по безопасност и здраве в строителството, който притежава удостоверение за Експерт за безопасност и здраве съгласно Наредба № РД-07- 2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентен документ, с професионален опит като Отговорник по безопасност и здраве в строителството или еквивалент минимум 2 години.
3.Участникът следва да прилага система за управление на качеството съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с предметен обхват в областта на строителството.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Избраният изпълнител, преди сключване на договора за възлагане на обществената поръчка, следва да представи гаранция, която да обезпечи изпълнението на договора в размер на 3 % (три на сто) от стойността на договора за обществената поръчка, под формата на:
- парична сума
- банкова гаранция
- застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в проекто-договора за обществена поръчка.
Гаранцията, обезпечаваща авансово предоставените средства е в размера на тези средства, а именно 10% от стойността на договора без ДДС. Предоставят се в една от следните форми:
1. парична сума;
2. банкова гаранция;
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/06/2019 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

16/11/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/06/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Ямбол, ул. "П. Хитов" № 30 - МБАЛ "Св. Пантелеймон-Ямбол" АД, малка заседателна зала

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Офертата следва да съдържа следните документи:1.Опис на представените документи;2. Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в съответствие с изискванията на чл. 67 от ЗОП и условията на възложителя.3.Документи за доказване на предприетите мерки за надеждност, когато е приложимо;4. Документите за участници - обединения/ако е приложимо/-копие от документ за създаване на обединението с определени реквизити;5. Техническо предложение, съдържащо:
а) предложение за изпълнение на поръчката в съответствие с Техническите спецификации и изискванията на Възложителя. Предложението за изпълнение на поръчката трябва да бъде придружено с копие в електронен вид;
б) декларация, че при изготвяне на офертата са спазени задълженията, свързани с данъци и осигуровки, закрила на заетостта и условията на труд;6.Декларация за извършен оглед на място на строежа - предмет на поръчката;7.Ценово предложение.
Основания за незадължително отстраняване - чл. 55, ал. 1, т.1, т.2, т.3, т.4, т.5 от ЗОП
Други основания за отстраняване от участие - съгласно чл. 107 от ЗОП
Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към предмет на поръчката, както следва:
1. Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите:
Информационен телефон на НАП: 0700 18 700;
Интернет адрес: www.nap.bg
2. Относно задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика:
Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg
София 1051, ул. Триадица № 2
Телефон: 02 8119 443
В общата прогнозна стойност на поръчката са включени и 5% непредвидени разходи.Към датата на обявяване на обществената поръчка не е осигурен финансов ресурс. С Решение № 266/09.05.2019 г. на Министерския съвет е предвидено поетапно осигуряване на средства за периода 2019-2021 г.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация. Когато датата на публикуване на обявленията в РОП и в "Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/05/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва